Stran 1 od 2

Omejena moč 280 KM na Japonskem

Objavljeno: Pe apr 14, 2006 3:58 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
No, ker sem sam večkrat trdil, da je bila na Japonskem zakonsko omejena največja moč na 280 KM. Na to temo sem se tudi sam večkrat sporekel (predvsem s HajdukS-om) in trdil, da je to dejansko državni zakon, mnogi pa so trdili, da je to le Gentlemen's-agreement med proizvajalci na Japonskem.

Sam sem dobil info o enem (sicer neuradnem) in drugem:

...to export from Japan boosting power to 255 hp (190 kW) and finally 280 hp (208 kW, the unofficial Japanese government limit on engine power) by the time production ended in Japan, in 2002.

http://www.absoluteastronomy.com/ref/mazda_rx-71


...delays in the NSX redesign and a historical self-imposed Japanese horsepower limit of 280 HP have kept Honda from releasing an S2000 variant that might invert the relationship of the NSX and S2000. But 2003 appears to be the year virtually all Japanese manufacturers will drop the 280 HP limit....

http://www.mcclatchie.com/reviews/S2000R.html


Ima kdo kakšne res točne informacije glede tega. Kolikor jaz vem, sedaj ni več te omejitve in izgleda, da so jo odpravili leta 2003.

Ima še kdo kakšne uporabne linke na omenjeno tematiko?

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Pe apr 14, 2006 4:02 pm
Napisal/-a dunker
V obeh tvojih virih piše, da ne gre za državni zakon, pač pa za neuraden dogovor.

1. vir: ... the unofficial Japanese government limit on engine power ...
2. vir: ... a historical self-imposed Japanese horsepower limit ...

Objavljeno: Pe apr 14, 2006 4:07 pm
Napisal/-a metallic
Tega ni več. ;)
NSX, GTR, supra pa mogoče še ker bojo šli kr čez 400 bojda... :twisted:

Objavljeno: Ne apr 16, 2006 1:37 pm
Napisal/-a Loopz
280 hp je dogovor med proizvajalci, največja hitrost avtov pa je zakonsko omejena na 180 km/h.

Dogovor o omejitvi moči so ukinili predvsem zato, ker so zaradi nekonkurenčnih motorjev pričeli zaostajati tudi pri razvoju ostalih komponent, predvsem šasije in zavor.

Objavljeno: Ne apr 16, 2006 2:10 pm
Napisal/-a Falco'
Loopz je napisal/-a:280 hp je dogovor med proizvajalci, največja hitrost avtov pa je zakonsko omejena na 180 km/h.

Dogovor o omejitvi moči so ukinili predvsem zato, ker so zaradi nekonkurenčnih motorjev pričeli zaostajati tudi pri razvoju ostalih komponent, predvsem šasije in zavor.


se strinjam, konkurenca predvsem ona iz zda bi jih povozla - totalka. ;)

Objavljeno: Ne apr 16, 2006 2:10 pm
Napisal/-a beliblisk
Je res stvar je ukinjena.So se zasekeral zard evropske konjenice :P

Objavljeno: Ne apr 16, 2006 4:44 pm
Napisal/-a AXioN
Sj proizvajalci motornih koles majo tudi en dogovor, da motorji ne grejo cez 299km/h, je pa zanimivo, ko gledas kak filmcek, pa se vidi ko digitalni stevec za hirost ustavi pri 299km/h, na analognem obratomeru pa obrati se kar nekaj casa narascajo..

Objavljeno: Ne apr 16, 2006 5:37 pm
Napisal/-a Marko_mx-3
Upam da z mojim komentarjem ne bom preveč mimo brcnil :oops:

A ni bila ta omejtev vpeljana zaradi vse večjega povpraševanja po japonskih vozilih v ZDA in naj bi jim postavili ultimat ali bodo zmanjšali moč avtomobilov ali pa jih ne bodo več smeli uvažati v ZDA in drugam. In nekaj na bi bilo tudi na tem ker je Japonska zgubila 2. svetovno vojno.

Objavljeno: Ne apr 16, 2006 5:46 pm
Napisal/-a Symon
Loopz je napisal/-a:največja hitrost avtov pa je zakonsko omejena na 180 km/h.

Aja? A to imajo elektronsko blokado kot v Nemčiji do 250? Ko potem kak natunan Polo pade mimo M3ke (to sem bral v eni tuning revijo, ko so v Polota vrgli V5 mašino :D)
Pa tudi Japončki se ne sekirajo kar dosti za teh 180 ker če gledaš po internetu kakšne scene delajo... :roll: Blokada gre najbrž takoj ven, če jo ni že prejšnji lastnik dal. :twisted:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3694490165346658096&q=wangan&pl=true
http://video.google.com/videoplay?docid=5504251996506795348&q=wangan&pl=true :twisted:

Objavljeno: Po apr 17, 2006 12:42 pm
Napisal/-a HajdukS
Don... sm ti reku no.. zakaj mi ne verjames? :D


Pa kakor sm jst slisal je bil ta dogovor sprejet predvsem v duhu tega da je nesmiselno in malo bizarno dvigovati moc avtomobilov nad 290 KM. Japonski proizvajalci avtomobilov so se zavzeli da bodo izboljsali predvsem druge komponente v avtu in tako dosegle konkurencnost in hkrati perfektnost (sti, evo, r34, nsx.. vsak je zgrajen na neki svoji specificni filozofiji in lahko tekmuje tudi z avti ki imajo 200KM vec... )

Moje mnenje je, da jih je v prenehanje dogovora, prisilil predvsem trg.

Objavljeno: Po apr 17, 2006 1:20 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Bi se kar strinjal, da jih je v umik prepovedi prisilil trg.

Sam bi si želel razčistiti predvsem to. Kolikor jaz vem si niso te omejitve postavili sami proizvajalci med sabo, ampak da jim je to "toplo priporočala" država. V mojem zgornjem viru namreč piše "unofficial Japanese government limit on engine power". Je pa res, da ni šlo za zakon.

Mislim pa, da je bil zakon (ali pa je še) o omejitvi najvišje hitrosti na 180 km/h. Mislim, da je to drugače kot v Nemčiji, kjer so se dejansko sami proizvajalci dogovorili med sabo za 250 km/h.

No, ampak sam sem želel, da bi mi kdo od vas navedel točne vire, kjer so dejanske informacije podane. Sam jih dejansko nisem dobil, pa bi prosil koga od vas, če je mogoče bolj spreten s stričkom Googleom.

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Po apr 17, 2006 1:23 pm
Napisal/-a Slide
don CONSIGLIO je napisal/-a:Mislim pa, da je bil zakon (ali pa je še) o omejitvi najvišje hitrosti na 180 km/h. Mislim, da je to drugače kot v Nemčiji, kjer so se dejansko sami proizvajalci dogovorili med sabo za 250 km/h.


Porsche je bil pa trmasta izjema :mrgreen:

Objavljeno: Po apr 17, 2006 1:59 pm
Napisal/-a Walker_P
E, to bi js v naši državi uvedel, tist pa k se tega pač neb držal pa 5000 EUR kazni + odvzem vozniške + predelava avta na omenjeno HP, pooblaščenega serviserja določi država, plača pa oškodovanec. :twisted:

Objavljeno: Po apr 17, 2006 2:00 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Walker_P je napisal/-a:E, to bi js v naši državi uvedel, tist pa k se tega pač neb držal pa 5000 EUR kazni + odvzem vozniške + predelava avta na omenjeno HP, pooblaščenega serviserja določi država, plača pa oškodovanec. :twisted:


Zakaj se pa tako huduješ?

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Po apr 17, 2006 2:08 pm
Napisal/-a Walker_P
K bi vidu kva se nacesti dogaja, s takšnimi avti, vsak hoče pokazat kva nardi njegova 300KM, in več, mrcina, dab znoru, dobesedn.

Objavljeno: Po apr 17, 2006 2:19 pm
Napisal/-a Slide
Walker_P je napisal/-a:K bi vidu kva se nacesti dogaja, s takšnimi avti, vsak hoče pokazat kva nardi njegova 300KM, in več, mrcina, dab znoru, dobesedn.


Načeloma imam več kriznih situacij z mularijo, ki misli da ima zaradi home-made spojlerjev njihov avto namesto 60, vsaj 300 konjev, ter še dodatnih 150 zaradi ogabne štime, le tako si namreč lahko razlagam njihovo početje po cesti in prehitevanje v škarje ko je nasproti vozeč avto oddaljen kakšnih dobrih 50m.... :roll:

Objavljeno: Po apr 17, 2006 2:48 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Slide je napisal/-a:
Walker_P je napisal/-a:K bi vidu kva se nacesti dogaja, s takšnimi avti, vsak hoče pokazat kva nardi njegova 300KM, in več, mrcina, dab znoru, dobesedn.


Načeloma imam več kriznih situacij z mularijo, ki misli da ima zaradi home-made spojlerjev njihov avto namesto 60, vsaj 300 konjev, ter še dodatnih 150 zaradi ogabne štime, le tako si namreč lahko razlagam njihovo početje po cesti in prehitevanje v škarje ko je nasproti vozeč avto oddaljen kakšnih dobrih 50m.... :roll:


Točno moje misli.

Ne vem,... meni se zdi hujše 140 KM v Cliotu 16v l.92, kot pa 335 KM v Audiju A8 4.2 Quattro.

Kakorkoli, namen te teme je dobiti točne podatke o tem dogovoru oz. zakonu.

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Po apr 17, 2006 2:49 pm
Napisal/-a yurchek
jp slide maš prav...mene še nikol ni ferarri v škarje prehitel al pa ker drug 280+ konjski motor.

Objavljeno: Po apr 17, 2006 3:14 pm
Napisal/-a _B3yBo_
Walker_P je napisal/-a:K bi vidu kva se nacesti dogaja, s takšnimi avti, vsak hoče pokazat kva nardi njegova 300KM, in več, mrcina, dab znoru, dobesedn.


ne mi zamert sam si primitivc az moje pojme.....
tko kokr so napisal ze v zgornih mislih...tocno to tud jst mislm....
glih lep primer je biu ucer k me je honda prehitevala na usak nacin po dvojni crti sred ovinka (pa nikamor ni sla,sam drl se je).....pa sm ga na nasledm semaforju dohitu in se je spe neki silu da se pokaze k ma veci avto (ce bi se mau nahecu pa pogasu stisnu bi mu stalo naredu,sam zakwa koji falus naj se on kr sil)....

tega mi se ni naredu ksn bolsi avto pa z velik vec koni....par dni nazaj je lepo umirjeno zamano vozu aston martin db9....in ni hotu prehitevat pa isljevt zato k ma bolsi avto....

pa tud ce bi omejil hp je to nesmislno....da das v tak avto kokr mam jst 150hp not mas huj k formulo...k tisti k vozjo gorsko hitrosne majo 80hp :twisted:
zdej pa mau razmisl

Objavljeno: Po apr 17, 2006 3:22 pm
Napisal/-a Walker_P
don CONSIGLIO je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
Walker_P je napisal/-a:K bi vidu kva se nacesti dogaja, s takšnimi avti, vsak hoče pokazat kva nardi njegova 300KM, in več, mrcina, dab znoru, dobesedn.


Načeloma imam več kriznih situacij z mularijo, ki misli da ima zaradi home-made spojlerjev njihov avto namesto 60, vsaj 300 konjev, ter še dodatnih 150 zaradi ogabne štime, le tako si namreč lahko razlagam njihovo početje po cesti in prehitevanje v škarje ko je nasproti vozeč avto oddaljen kakšnih dobrih 50m.... :roll:


Točno moje misli.

Ne vem,... meni se zdi hujše 140 KM v Cliotu 16v l.92, kot pa 335 KM v Audiju A8 4.2 Quattro.

Kakorkoli, namen te teme je dobiti točne podatke o tem dogovoru oz. zakonu.

LP,
don CONSIGLIO

Sej vbistvu maš prav, da tisti ''močni'' avti norijo po cest, uni res ta pravi pa itaq nikol neke preveč ne pretiravajo, no včasih se res najde kakšn. Pač nism zadel tistga kar sm hotu napisat s svojim prvim postom. Se opravičujem