Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko Ne apr 17, 2016 8:02 am

klekej je napisal/-a:A res ni noben predelal avta v garanciji?


Jaz sem ga. Čisto novega Renaulta. Nekaj težav je bilo...pa so jih poskušali odpraviti, tako eni kot drugi, potem pa so se uredile kar same... :D :D :D :D :D Sicer so nekaj komplicirali na enem pooblaščenem servisu, pa se šel na drugega, kjer ni bilo problema...
Baje, da so mi na enem obiskov servisa naložili nov motorni sw, in od takrat dela zadeva b.p...prevoženil imam pa 130.000.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Ne apr 17, 2016 6:49 pm

Tud js sm svojga bravota predelu še v garanciji, ko menda še ni bil eno leto star. Ker se mi je check engine lučka pržigala, so mi menjal eno malo pizdarijo, k ne vem zdele kk s eji reče, sm s eje pol čez mal cajta še vedn pržigala, pol so mi pa za plin montiral neko kurčevo škatlo k se kao zarad plina lučka neb smela pržigat, sm se še občasn vedn pržge, če slučajn kak deci petrolove svinarije natankam :D, al pa če kj ne štima, nazadn s emi je zarad tega, k je bla počena cev podtlaka uparjalnika, upam da sem prav napisu :d. Je pa avto mel ob predelavi mal čez 10kkm, zdje jih ma pa 145kkm .... brez kakega mazanja al hlajenja ventilof :mrgreen:.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lisko Ne apr 17, 2016 11:12 pm

Plinaš nič me ne muči in še manj , da tega ne bi želel delit...
Kot zanimivost opažam nasljednje...
Začnimo v ponedeljek:
Tankam poln tank in se ves teden vozim po regionalni cesti in preko mesta...Nardim okrog 400 (poraba 6.5 ) in v soboto zjutraj grem tankat in natankam nekje 25-26 litrov...
S polnim tankom nato grem na AC in nardim 300km (poraba8.5+) v enem zamahu ( ok 150 u eno smer....avtek stoji in 150 km nazaj) in spet potem v ponedeljek zjutri tankam nekje 25-28 litrov. Na AC se motor konstatno vrti z 4500+ vrtljaji.

No in sedaj opažanja oz. zanimivost....
Ko se v soboto zjutraj odpravim na AC ima avtek rahle težave z doseganjem "mojih" hitrosti. Ne zdaj da bi cukal ali kašljal...ampak kot recimo se čuti, da je motor zamorjen. Ko se peljem potem nazaj ima avtek občutno večjo moč (lažje se zavrti...pospeški...).

Kot zanimivost začne nekje v sredo-četrtek zjutri ,ko se peljem po regionalki, rajlo pocukavat....v ponedeljek zjutraj (ko je avtek "zgonjen") le tega ni oopazit. A to cukanje se pojavla samo na bencinu, kakor hitro preklopi na plin cukanje izgine...

Iz tega razloga sem uprašal , če je kdo imel težave z ventili oz. nasplošno, s kakim režimom vožnje se je srečeval...

Ker recimo po moji teoriji gre nekako takole...Vsak avto ima odušek za olje, ki je speljan v sesalni kolektor. Oljne pare potem kondenzirajo na sesalnem ventilu in seveda tudi na sedišču ventila. Ker je seveda plin suh in jih nič ne izpira se počas "pečejo" na sediščih. (olje ne izgori ker nima stika z ognjem....ampak je temp. ventila dovolj visoka da se začnejo nabirat obloge). In ko je teh oblog dovolj pa ventil neha tesnit....explozija se širi nazaj mimo sedišča ventila in sčasoma "zažge" sedišče ventila. Izpušni ventili tukaj niso problem, ker že tako ali tako so na višji temp. in imajo stik z ognjem ter tako vse možne usedline izgorijo. Ker pa jaz avtek potem obremenim na polno....se seveda komplet motor malo bolj segreje in je podvržen izjemnim obremenitvam....ter tako tudi sesalni ventili dobijo ornk del toplote in zaradi tega tudi z njih izgori vsa nastala nesnaga zaradi oljnih par.

Prav rad bi recimo (časti kdo ? :P ) šel na valje recimo tako v soboto pred AC in potem v nedeljo , ko pride iz AC: Upam it stavit , da bi bila razlika. Ker ne da je...ampak jo občutim.
Ali pa zakaj recimo potem v ponedeljek zjutraj avtek ne cuka....okrog četrtka pa začne?

Sistem je brez (v tej teoriji) spiranja ventilov.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po apr 18, 2016 3:20 am

poizkusi en teden vožnje na bencin .. če simptomov cukanja ne bo potem je res nekaj v povezavi s plinom ..če pa simptomi bodo potem nima veze s plinom .. tretja možnost -- avtu je dovolj delovnega tedna kot nam :lol:
p.s. - za obloge , ki naj bi se nabrale v 400 km bi se ti moralo obenem konkretno poznati na nivoju olja ...
plin je cnej k bencin
 
rs5
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če jul 19, 2012 8:01 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a rs5 Po apr 18, 2016 6:14 am

Za liskota,sicer je bila slika že enkrat objavljena,pa da ne boš preveč iskal
Slika
Clio 1.2 16V.Vožnja večinoma AC večinoma nad 4k obratov tudi na 6,2 se je zavrtel več pa žav ne gre saj ni japonc :mrgreen:
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Po apr 18, 2016 12:30 pm

@lisko, zato pa je potrebno v plinaše dajati olje, katero je sicer namenjeno dizelašom z DPF, katero zadosti specifikacijam ACEA C3, a obenem NE zadosti VW 507.00. Namreč prvo ima skoraj vedno točno oz. tik pod 0,8 % vulkanskega pepela, kar je idealno za LPG. VW 507.00 pa ima pod 0,6, kar je premalo.
Olje v primeru LPG naj bi imelo od 0,7 do 1,1% vulkanskega pepela, ožje gledano pa 0,75-0,95%.
Torej, v primeru takega olja naj ne bi bilo depozitov na ventilih...

LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lisko Po apr 18, 2016 4:31 pm

zzitop@ in katera olja naj bi bila to? Ja ja vredu je ne da se mi iskat :P :D

rs5@ no to še ni videt tako hudo...bom pač ob vsakem velikem servisu potegnil glavo dol in spoliral ventile (sedeži so videt še dobri le da so na njih ožganine (Enako je imel Jeep pri 340 tisoč pa je bil dizel , keteremu dejansko tudi nič ne spira ventilov...) ...strošek pač za eno tesnilo več :D

Kot zanimivost pa tole na plinu....

Prvo normalna vožnja v koloni kjer mu je uspelo korigirat v MINUS do 80%.....potem poln plin med prehitevanjem kjer se v trenutko povzpne na +50%...

Slika


Tole pa se dogaja z LTFT....do polovice plina je na 2.3% med tem ko kakor hitro presežeš polovico plina skoči na -7.9.... A ni tko da kao LTFT se med vožnjo lih ne bi tako naglo spreminjal?
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Po apr 18, 2016 4:47 pm

lisko je napisal/-a:zzitop@ in katera olja naj bi bila to? Ja ja vredu je ne da se mi iskat :P :D


Jebentiš! :lol:

Marsikatero olje ima ACEA C3 standard. Kot tudi API-SN, BML LL-04, MB 229.51...
Absolutno najceneje, kar jih pri nas najdem, je DYNAMAX PREMIUM ULTRA PLUS PD 5W40

Sicer sam nisem 100%, a vseeno bi raje vzel enega od priznanih znamk. Od teh pa je najcenejši, kar sem jih našel, Aral High Tronic

V tisti štacuni mi je všeč, da je poštnina zastonj, 5,5€/l pa mislim da je ultra ugodna cena.

LP
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To apr 19, 2016 4:56 am

Motorno olje za avte ki delajo na plin je približno tako kot bi ločevali sončno kremo za evropejce in amerikance... ;)
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To apr 19, 2016 6:04 am

zzitop je napisal/-a:@lisko, zato pa je potrebno v plinaše dajati olje, katero je sicer namenjeno dizelašom z DPF, katero zadosti specifikacijam ACEA C3, a obenem NE zadosti VW 507.00. Namreč prvo ima skoraj vedno točno oz. tik pod 0,8 % vulkanskega pepela, kar je idealno za LPG. VW 507.00 pa ima pod 0,6, kar je premalo.
Olje v primeru LPG naj bi imelo od 0,7 do 1,1% vulkanskega pepela, ožje gledano pa 0,75-0,95%.
Torej, v primeru takega olja naj ne bi bilo depozitov na ventilih...

LP

in kaj ima olje zveze z ventili na motorju ?? bi se strinjal , da ima olje kakršnkoli vpliv . če bi ga šlo 1l/1000km izključo preko teflonov direktno na ventile...

imamo pa tukaj potemtakem že sedmi motor v mojem prejšnjem balenotu .. :lol: prosim če lahko nehate navajati škodljive stvari , ker bo zmanjkalo motorjev na trgu..
plin je cnej k bencin
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To apr 19, 2016 9:27 am

Ja pa ja de. Ravno 1l/1000km je tista prava količina. Verjetno iz znanstvenih ekspertiz. Zato pa zabaše DPF pri dizlih.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lisko To apr 19, 2016 4:23 pm

No tole je pa "posnetek" na bencinu....Vseeno mi je čudno vse skupaj

Pri LTFT enaka fora....le da je v štartu na -30 in potem ob malo več k pol plina skoči na -17 ( dejansko kot da bi si dodal bencin za polno moč? )

Slika


STFT pa niha približno enako kot na plinu....v obeh primerih pri polnem plinu skoči na 45-50% +

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če apr 21, 2016 6:13 am

zzitop je napisal/-a:Ja pa ja de. Ravno 1l/1000km je tista prava količina. Verjetno iz znanstvenih ekspertiz. Zato pa zabaše DPF pri dizlih.


čak mal - napisal sem 1l olja na en tisoč kilometrov !! in to samo preko teflonov ventilov - ker drugje praktično olje ne more priti do ventilov ! ker je poraba olja tudi drugod po motorju - oljni obročki , izhlapevanje / oljne pare je potemtakem skupna poraba olja konkretno preko 1l/1000km , kar znese na servisni interval menjave olja pri sodobnih motorjih(min.10tkm pa do 20 tkm) , ki ne žrejo skoraj nič olja - kajne ? - krepko prek 10 litrov olja na servisni interval !!
si prepričan da je to normalno ? taka obraba motorja pomeni , da je bil zrel za generalko že okoli polovične porabe olja - vem za fiat fire motor max.poraba pred generalko je bila tovarniško določena 7dl/1000km - pa je niso dosegali pri 200000 km ko se je iz izpuha kadilo že kot iz starega dizla...

to kar se dogaja lisko-tu verjetno nima veze s porabo olja in oblogami na ventilu.. po mojem laičnem mišljenju je treba iskati razlog drugje - v nastavitvah vbrizga oz.dejanski razliki med delovanjem na bencin in delovanjem na plin ..
če se prav spomnim je danci omenil , da mu STFT in LFTF ker štimata če je vse kot mora biti... ne vidim razloga , zakaj bi bile velike razlike v fuel trimih ... lahko pa je napaka na bencinski strani kajne ? mogoče kak bencinski injektor , senzor , lambda sonda - ta je bila recimo pri meni ...

najlažja primerjava - ista trasa na bencin in potem na plin ter prekriti grafe pa se bo točno videlo , kje je razlika ...ampak ko imaš rezultat je potem potrebno odpraviti razliko... ali je le-ta v plinskih nastavitvah , ki niso na ravni bencinskega vbrizga ali pa je to mehanska okvara na bencinski ali pa na plinski strani...

pa še nekaj - ne vlačite dizlov v to temo prosim...ker res nimajo nič opraviti tukaj ..dejansko nič..hvala
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lisko Če apr 21, 2016 5:34 pm

Plinaš....
Napisal sem da avto VEDNO gre na plin. na bencin ga dejansko samo vžgem pa še to potrebuje (ponoči stoji v garaži na 18-20 stopinjah...zunaj čez dan pa so temp. že tudi nad 20) praktično par metrov da preklopi na plin (doma dejansko da postavim iz garaže...stopim iz avta in zaprem garažo...popoldan pa dejansko samo preko parkirišča...)

In razlike se dogajajo dejansko vedno na isti trasi in vedno samo na plinu. Na bencinu gre VEDNO enako...Tudi napake za drugo sondo in za kat. so izginile...torej po tem takem sklepam , da je plin nekak pripomorel k temu ( prej na bencinu več ko eno leto prisotni obe napaki ( za lambdo sicer v intervalih....za kat pa vedno) , da se je stanje "popravilo". Spet moje laišno mnenje je da ker je prisotna vlaga v izpuho in višje temp. da je dejansko "spralo" obloge s sonde in da je "sščistilo" kat.
Avto je sicer star 13 let in ima prvi izpuh.....in pred pol leta ni kazal nobenih znakov rje ali odpovedi....sedaj je v pol leta se začel mehurit ( lonec) od znotraj navzven...dobil pa tist značilen glas ki ga ima direkten izpuh (v obratih se zadere....ko obrati padajo pa rohni...). Ne mi reč, da je to zaradi starosti čeprav ima to velik vpliv...ampak skoraj iz danes na jutri? Jaz pač vzamem to v zakup, ker se pač vozim ceneje in me dejansko cel izpuh ( od kata naprej) pride 100 eur...ali 400 eur inox...
Dogaja se pa dejansko na mehanski strani nekaj....kajti parametri so mu vedno enaki. Ali avto gre dobro ali slabo ima vse parametre vedno enake.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če apr 21, 2016 6:11 pm

@lisko, tudi sam se strinjam, da plin kot gorivo še kako lahko pripomore k hitrejšemu dotrajanju izpuha. Si nakazal zakaj...

Tudi pri sosedu je 2 do 3 mesece po vgradnji LPG šla gibljiva cev. Naključje ali ne, vsak naj si sam misli.

LP
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So apr 23, 2016 12:10 am

aar se tiče okvar izpušnega sistema ko je plinska naprava zmontirana pri recimo 6, 7 ali več let starem avtu je to milo rečeno brezvezna ocena .. bolj relevantna je primerjava statistike istega modela in menjave določenih delov izpušnega sistema če avto vozi le na bencin ..ko bomo operireli z nekim povprečnim rokom trajanja izpušnega sistema pri avtomobilih , ki se vozijo iizključno na bencin - vključno z mestnimi kilometri in številom hladnih vžigov - potem bomo lahko naredili konkretno in s podatki podprto primerjavo ..moja xsara pri preko 8ih letih in 90tkm na plin - skupno 97tkm - ima še v redu izpušni sistem ..
plin je cnej k bencin
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a klekej So apr 23, 2016 12:19 pm

Avto je star 5 let in še nima 100k km. Normalno je, da gre pri tej kilometrini izpuh v franže, sploh ob kratkih razdaljah. Ampak, da je to posledica delovanja na plin in zato garancija ne velja, se mi zdi pa malo bosa. Ampak ok, sem potrdil kulanco in bom plačal za delo.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So apr 23, 2016 1:58 pm

a lahko poveš kateri avto in pripneš garancijske pogoje ali pa link do le-teh ?
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lisko So apr 23, 2016 11:51 pm

Me ne bo noben prepričal nasprotno....žal...
Pri izgorevanju plina je stranski produtk vodna para. Kar je sila lepo opazit pri temp. okrog nule, ko ostali avti ne kadijo nič...Se za plinskim pogonom nardi oblak pare.
Druga zanimivost je , da če motor deluje na mestu se na mestu kjer je izpuh ( zadaj pod avtom....izpušna cev obrjena navzdol) nardi parni madež (kot da bi s parnim čistilcem pihal v asfalt....opaziš kondenz...), kakor hitro preklopiš na bencin le ta madež izgine. Motor pa do točke ugasnitve deluje na plin....Torej v izpušnem sistemu VEDNO ostane nekaj vodne pare...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Ne apr 24, 2016 8:43 am

lisko je napisal/-a:Me ne bo noben prepričal nasprotno....žal...
Pri izgorevanju plina je stranski produtk vodna para.

Torej v izpušnem sistemu VEDNO ostane nekaj vodne pare...

A pri izgorevanju bencina pa ni vodne pare? :roll:

Bencin je v osnovi sestavljen iz iso-oktana (C8H18) in heptana (C7H16).

Izgorevanje iso-oktana: 2 C8H18 + 25 O2 → 16 CO2 + 18 H2O
Izgorevanje heptana: C7H16 + 11 O2 → 7 CO2 + 8 H20

To pomeni, da iz dveh molekul iso-oktana pri izgorevanju nastane 18 molekul vode, iz dveh molekul heptana pa 16 molekul vode...

LPG je sestavljen iz propana in butana:

Izgorevanje propana: C3H8 +5 O2 → 3 CO2 + 4 H2O
Izgorevanje butana: 2 C4H10 + 13 O2 → 8 CO2 + 10 H2O

Torej iz dveh molekul propana dobiš 8 molekul vode, iz dveh molekul butana pa 10 molekul vode.

Tudi če upoštevamo 20% večjo porabo, LPG pri izgorevanju proizvede manj vode kot bencin...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 137 gostov