zzitop je napisal/-a:Ja pa ja de. Ravno 1l/1000km je tista prava količina. Verjetno iz znanstvenih ekspertiz. Zato pa zabaše DPF pri dizlih.
čak mal - napisal sem 1l olja na en tisoč kilometrov !! in to samo preko teflonov ventilov - ker drugje praktično olje ne more priti do ventilov ! ker je poraba olja tudi drugod po motorju - oljni obročki , izhlapevanje / oljne pare je potemtakem skupna poraba olja konkretno preko 1l/1000km , kar znese na servisni interval menjave olja pri sodobnih motorjih(min.10tkm pa do 20 tkm) , ki ne žrejo skoraj nič olja - kajne ? - krepko prek 10 litrov olja na servisni interval !!
si prepričan da je to normalno ? taka obraba motorja pomeni , da je bil zrel za generalko že okoli polovične porabe olja - vem za fiat fire motor max.poraba pred generalko je bila tovarniško določena 7dl/1000km - pa je niso dosegali pri 200000 km ko se je iz izpuha kadilo že kot iz starega dizla...
to kar se dogaja lisko-tu verjetno nima veze s porabo olja in oblogami na ventilu.. po mojem laičnem mišljenju je treba iskati razlog drugje - v nastavitvah vbrizga oz.dejanski razliki med delovanjem na bencin in delovanjem na plin ..
če se prav spomnim je danci omenil , da mu STFT in LFTF ker štimata če je vse kot mora biti... ne vidim razloga , zakaj bi bile velike razlike v fuel trimih ... lahko pa je napaka na bencinski strani kajne ? mogoče kak bencinski injektor , senzor , lambda sonda - ta je bila recimo pri meni ...
najlažja primerjava - ista trasa na bencin in potem na plin ter prekriti grafe pa se bo točno videlo , kje je razlika ...ampak ko imaš rezultat je potem potrebno odpraviti razliko... ali je le-ta v plinskih nastavitvah , ki niso na ravni bencinskega vbrizga ali pa je to mehanska okvara na bencinski ali pa na plinski strani...
pa še nekaj - ne vlačite dizlov v to temo prosim...ker res nimajo nič opraviti tukaj ..dejansko nič..hvala