speci je napisal/-a:Ja ampak tudi kolega ima problem z Prinsom.Bom videl kako bo rešil zadevo je škode za dobra 2 jurčka
No, če že omenjate Prins in 2000€ škode v isti sapi, potem vsaj povejte celotno zgodbo.
1. Avto (Chrysler 300C V8) je bil pripeljan iz Nemčije.
2. Avto je že imel v Nemčiji vgrajeno plinsko napravo za katero ne vemo natančno kdaj in koliko, če sploh je bila servisirana. Edini podatek, ki smo ga imeli je, da je bila naprava vgrajena pri 127 km (torej nov) v podjetju Car 2000 GmbH v Nemčiji.
3. Zaradi težav z delovanjem plina je stranka prišla k nam pri prevoženih 193.000km (če se ne motim aprila letos). Sistem namreč sploh ni deloval.
4. Stikalo in računalnik sta bila pokvarjena in oba sta bila zamenjana in celoten sistem pregledan. Avto je takrat deloval brezhibno.
5. V septembru pred nekaj dnevi smo prejeli klic, da je z vozilom nekaj narobe. Ali morda lahko kakorkoli pomagamo glede na to, da so popravljali nekaj na motorju, ker naj bi se pregreval. Ob prihodu v delavnico pri 199.000km smo pregledali uparjalnik in ugotovili, da je popustila membrana, ki ločuje plin in vodo. Vgrajen je bil namreč še "stari" tip uparjalnika. Zamenjali smo starega z novim tipom, kjer sta voda in plin popolnoma ločena in do te težave ne more priti. Takšni primeri so sicer izredno redki in to je 2. nam znani takšen primer.
Torej, če bi do težave prišlo zaradi našega slabega dela, bi škodo pokrili mi (oziroma naša zavarovalnica).
Če bi do težave prišlo zaradi Prinsovega sistema (materiala) bi škodo pokrili iz njihovega zavarovanja.
Seveda, če bi se to zgodilo v garancijskem roku, ne pa po 9 letih in 199.000 kilometrih.
Še glede tabujev:
Težave obstajajo povsod, tudi pri Prinsu. Nihče ni popoln, lahko pa stremimo k temu.
In nikakor in nikdar se nismo skrivali pred težavami in jih tajili. Za nas to ni tabu tema.
Kadar pride do težav je najpomembneje, da se odkrije njihov izvor in čimprej odpravi.
Če se ugotovi sistemska napaka se čimprej odpravi tudi to in prepreči ponavljanje enakih težav.
To je povsod normalen proces, sploh pri visokotehnoloških izdelkih in razvoju.
Vsaka težava nas, če jo jemljemo resno pripelje do izboljšav.
In ne gre za to, da Prins nima težav ali da ima kdo drug same težave. Gre za to kolikšen je odstotek teh težav in predvsem kako se jih lotimo in ali jih odpravimo. Bistvo na koncu je zadovoljstvo strank.
Kar pa se tiče omenjanja težav Prinsa z motorji z direktnim vbrizgom gre zopet za zavajajoče informacije, katerim manjka celotna zgodba.
Je pa prav, da se takole na forumu lahko razčistijo tudi takšne stvari.
Motorji z direktnim vbrizgom imajo vsi po vrsti podobne težave. Na plin ali ne na plin. Te težave pa izhajajo iz načina vbrizga goriva (direktni).
Sistem ima namreč visok pritisk goriva pri vbrizgu (50-250 barov). Posledično imajo bencinski injektorji za razliko od navadnih 6 mikro luknjic skozi katere se vbrizga gorivo. In umazanija, ki se nalaga počasi ob zgorevanju na injektorje, lopute,... povzroči na koncu težave. Zato je injektorje potrebno čistiti pogosteje pri teh motorjih.
Seveda, ker smo pri Prinsu bili med prvimi, če ne prvi in smo še vedno vodilni po številu predelanih motorjev z direktnim vbrizgom smo se na začetku srečevali s težavami novih motorjev skupaj s proizvajalci le teh. Tudi VAG in ostali proizvajalci vozil so zelo spremenili te motorje in z vsakim novejšim odpravljali pomanjkljivosti prejšnjih.
Že če si le vzamete nekaj več časa in pregledate Google in preverite težave z motorji z direktnim vbrizgom (brez plina) boste odkrili, da se enake težave pojavljajo, če je vgrajen plin ali ne.
Prins je razvil dva sistema za motorje z direktnim vbrizgom. VSI-DI (plinasta faza) in DLM (tekoča faza). Nekateri avtomobili delujejo na enega, nekateri na drugega, pri tretjih spet lahko stranke izbirajo katerega želijo.
Mnogi proizvajalci nimajo rešitev za motorje z direktnim vbrizgom, so te slabe ali pa pokrivajo le nekaj najbolj enostavnih modelov. Nekateri sistemi imajo porabo bencina pri vožnji na plin celo do 40% in več. Zato so nekateri proizvajalci celo dvignili roke nad tem.
In za konec še glede debat o sami kvaliteti sistemov in njihove medsebojne primerjave:
V to se pri Prinsu ne spuščamo in spoštujemo vse proizvajalce in vse monterje, ki to delajo "s srcem" in ne škodijo ugledu avtoplina. Žal so nekateri med glavnimi akterji v Sloveniji na tem trgu pravo nasprotje temu.
Bi pa bilo morda dobro, če bi kakšna potrošniška organizacija enkrat šla v raziskavo kvalitete posameznih sistemov. Izbrala kakšne novejše bolj zahtevne motorje in jih predelala z različnimi sistemi in nato spremljala celotno delovanje. Bi pa morali to opravljati vsaj 3 leta, če ne več.