Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To sep 27, 2016 6:32 am

nered je napisal/-a:Ker so nase firme vsiljive, laznjive in oderuske. :| Kvaliteta vgradnje je tombola, ce gre kaj narobe in je njihova napaka se moras boriti, da ti uredijo na koncu pa zaprejo firmo in poskusajo odpisati garancije.

To je so lastne izkušnje ali ''rekla kazala''?!?
Če je ena firma šla v stečaj (o podrobnih razlogih ne bi...), po tem ko je naredila sranje, to ne pomeni da so vsi enaki!
Malo si preveri kateri od teh, ki trenutno še delujejo, se ukvarja s plinom kor primarno dejavnostjo in kako dolgo so že na tržišču. Zdi se mi krivično (blago rečeno) da zaradi nekaj nategunov, vsi dobijo črno piko, še slabše pa je, ko dekdo ki nima osebnih izkušenj, kar na povprek vsem pravi da so lopovi...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
speci
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po sep 26, 2016 8:56 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a speci To sep 27, 2016 8:12 am

Ja samo žalostno je v tej sloveniji da je 10% poštenih ostalo pa nateguhi.Ni mi pa glih do tega da se bodo na meni učili pretežko zaslužim denar,da bi ga razmetaval okoli.Še zmeraj je ceneje 1x na 20.000km iz Ljubljane v Opatijo kot pa parkrat na mesec v Celje ali Mozirje :mrgreen:
 
speci
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po sep 26, 2016 8:56 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a speci To sep 27, 2016 9:08 am

Se opravičujem g.Jazbar
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To sep 27, 2016 9:56 am

Fatnje, @iziboy vgrajuje Prins naprave pri slovenskem vgrajevalcu (vemo katerem), posledično ne more biti objektiven, zato je njegovo mnenje irelevantno.
Relevantno pa je, da za lastno denarnico izberemo najboljšega ponudnika. Z izbiro slovenskega ponudnika samo zaradi porekla je pravzaprav škoda slovenskemu gospodarstvu, saj se s tem daje potuho, navzven po tako podjetje ne bo konkurenčno. Takega torej kaznujmo - ja, ponovno z denarnico. In seveda, z njo nagradimo, kadar je ponudba dobra. Takrat bodo tudi sosedje k nam nosili denar.

Da se vrnem k zapisu @iziboy-a. Če bi dotični slovenski vgrajevalec vgrajeval BRC naprave, Boyski pa Prins, lahko z gotovostjo trdimo, da bi se @iziboy-ev prispevek glasil zrcalno:

iziboy je napisal/-a:Prins je v istem kakovostnem rangu kot Lovatto, Zavoli ali puzzle ki jih vgrajujejo nekateri pri nas...
Imejte v mislih da bo treba na redne servise na Hrvaško, vsakih 20.000, če bo kakšna reklamacija, spet pot pod noge pa čez mejo...
In ne nazadnje, zakaj bi jemali kruh našemu delavcu in nosili denar k sosedom?!


Za tehnična vprašaja glede LPG pa je zelo kvaliteten forumaš.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To sep 27, 2016 10:46 am

1. Prins se je že pred leti izkazal s svojo kvaliteto pri manjših/manj zahtevnih motorjih, še bolj pa pri močnejših.
2. glede na dejstvo da (zelo)dobro poznam celotno LPG sceno pri nas, mislim da so moji posti še kako relevantni. Še posebej ker (skoraj) vse monterje poznam osebno.
3. že velikokrat sem popravljal šlamparijo ostalih, za mano še nobenden - vsaj ni mi poznan noben primer.
4. kot pri večini ostalih poslov je tudi pri LPG instalacijah enako: kolikor denarja, toliko muske.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To sep 27, 2016 11:03 am

Trhli argumenti. Ne verjamem, da bi še hvalil Prins v nebo, BRC pa pošiljal v povprečje ali celo nižje, če bi, hipotetični, tvoj delodajalec "preklopil" na BRC. Ali če bi, poudarjam - hipotetično, zaradi kateregakoli drugega razloga, začel vgrajevati BRC. Zaradi finančnih razlogov nikoli ne reci nikoli. Denar pa je sveta vladar.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To sep 27, 2016 11:36 am

zzitop je napisal/-a:Trhli argumenti. Ne verjamem, da bi še hvalil Prins v nebo, BRC pa pošiljal v povprečje ali celo nižje, če bi, hipotetični, tvoj delodajalec "preklopil" na BRC. Ali če bi, poudarjam - hipotetično, zaradi kateregakoli drugega razloga, začel vgrajevati BRC. Zaradi finančnih razlogov nikoli ne reci nikoli. Denar pa je sveta vladar.

Govorim iz lastnih izkušenj, kar zate ne moremo trditi, saj si sam rekel da nimaš BRC naprave, jo pa priporočaš...na podlagi česa??? Ravno tako mi ne oporekaš tehnične podkovanosti, hkrati pa praviš da moje mnenje ni relevantno...daj odloči se že kaj in kako. Lahko se pa dobiva osebno, na kavo, in ti bom marsikaj razložil...kdo ve...morda te pa presenetim in boš potem drugače gledal na celo zadevo...

OVER & OUT
...ker ta tema ni namenjena temu kamo naju nese!
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To sep 27, 2016 11:47 am

iziboy je napisal/-a:4. kot pri večini ostalih poslov je tudi pri LPG instalacijah enako: kolikor denarja, toliko muske.


Nisem se nameraval vključevati v to debato, ampak z zgornjim se pa nikako ne strinjam . . .

Ko sem pred slabimi 4 leti vgrajeval svojega "poljaka" je kolega vgradil v Srbiji za mislim, da manj kot polovico zneska, ki sem ga odštel sam (pa že moja instalacija ni bila draga (hvala Primož :bow ), v tem času sem sam naredil 90k km, kolega pa 250k km in razen občasne zamenjave filtra . . . nič, nobenih težav, nobenih nastavljanj, edina skrb, ki jo imava je, kje se najbolj splača tankat plin . . . pač cente zbirava . . . sanjsko. :bow

Dopuščam možnost, da je Prins dplgoročno res toliko boljši od ostalih, . . . ampak (vedno je ampak) . . . sam med kolegi in znanci (pa sem drugače družaben človek (socializiran), ne poznam nikogar, ki bi napravo kupil za "večno", večina komaj izplača investicijo in zamenja vozilo, ali pa še to ne.

Tudi če gledam, da sem sam pokril investicijo po malo manj kot 30k km in sem do danes (90k km) lahko dal v "pujskega" 2k € (ki jih seveda ni) ter imel nič dodatnih stroškov ter to primerjam z začetno investicijo v "premium brand", ki je bila več kot x2 + servisi 3x, ki tudi baje niso poceni (nekako ni bilo volje, ko sem spraševal po ceni servisiranja), lahko zaključim, da imam "fora" še za približno dve novi instalaciji.

Tako je to enostavno, brez posebnega modrovanja (seveda ob pogoju, da narediš domačo nalogo in ne rineš ko tele v predelavo motorjev, ki so problematični).

V zadnjem času sem prebral nemških forumov še in še in po pravici povedano si ne upam predelati ženino vozilo, ki ima direktni vbrizg (težav za izvoz tudi z najbolj renomirano znamko). Ni vredno, da si zagrenim "družinsko" idilo, kot sem si jo pred leti, hvala ampak, ne hvala.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To sep 27, 2016 12:09 pm

iziboy je napisal/-a:Govorim iz lastnih izkušenj, kar zate ne moremo trditi, saj si sam rekel da nimaš BRC naprave, jo pa priporočaš...na podlagi česa??? Ravno tako mi ne oporekaš tehnične podkovanosti, hkrati pa praviš da moje mnenje ni relevantno...daj odloči se že kaj in kako. Lahko se pa dobiva osebno, na kavo, in ti bom marsikaj razložil...kdo ve...morda te pa presenetim in boš potem drugače gledal na celo zadevo...

OVER & OUT
...ker ta tema ni namenjena temu kamo naju nese!


Spet si vzel stvari izven konteksta oz. potvarjaš. Pa tako zelo preprosto je. Bom še enkrat ponovil: Irelevantno je tvoje mnenje glede izbire ponudnika, ker si eden od njih (tudi če si posredno). Ne pravim pa, da je irelvantno za ostala vprašanja, katera se nanašajo na LPG.
Vgrajuješ Prins, zato hvališ Prins. Hint: cekini.

Boyski ima na primer na Hrvaškem ogromen renome. K njemu se vozi kar nekaj strank iz Zagreba. Pa je Zagreb dlje kot LJ. Dejstvo je, da je Boyski bistveno boljša izbira glede na trenutno ponudbo obeh.
Si pa seveda želim, da bi se to nekoč obrnilo vam v prid in bi Hrvatje hodili na vgradnjo k vam.

Za enkrat žal nič ne kaže na to, niti nisem zasledil, da bi hodili Avstrijci in Italijani(govorim masovno), čeprav je tam še dražje.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a esem To sep 27, 2016 12:51 pm

Ima kdo izkušnje s puntom LPG? Odgovarjajte v namenski temi, ki je tu
viewtopic.php?f=18&t=107313&p=1720381#p1720381
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 To sep 27, 2016 1:46 pm

iziboy je napisal/-a:Govorim iz lastnih izkušenj, kar zate ne moremo trditi, saj si sam rekel da nimaš BRC naprave, jo pa priporočaš...na podlagi česa???

Ne rečem, da je to ravno relevanten podatek, ampak če v Google vpišeš 'Probleme mit PRINS gasanlage', dobiš 38400 zadetkov, če pa namesto PRINS vpišeš BRC, pa le 23300 zadetkov.

Kar seveda pomeni le, da tudi PRINS ni perfekten.


Sicer pa - jaz imam BRC in nekaj čez 250000km narejenih s plinom. Seveda povsem brez težav ni šlo:
  • 1x je crknil senzor za pritisk plina
  • 1x je bilo treba obnoviti / zatesniti uparjalnik, ker je po malem puščal
  • vhod za TPS je bil narobe povezan na pedal, namesto na dejansko loputo (kar je povzročalo težave pri vožnji s tempomatom) - ampak to je šlamparija / neznanje vgrajevalca
  • 1x so se zapacali vsi injektorji - ker sem ravno bil na poti na Nordkapp, sem spotoma nabavil nove in jih na parkirišču pred trgovino kar zamenjal, ampak sem kasneje doma ugotovil, da se dajo lepo očistit in delajo dalje b.p.
  • 1 injektor od novih je začel puščat in sem ga zamenjal (garancija)
 
speci
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po sep 26, 2016 8:56 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a speci To sep 27, 2016 2:47 pm

Ja ampak tudi kolega ima problem z Prinsom.Bom videl kako bo rešil zadevo je škode za dobra 2 jurčka
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To sep 27, 2016 3:42 pm

Seveda je ogromno težav s Prinsom, ampak to je normalno.
Že @japanac je namignil, da je zasledil ogromno nevšečnosti predvsem pri njihovem sistemu za direktni vbrizg.

Ni pa normalno, da morajo te težave na tem forumu biti tabu tema.
 
speci
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po sep 26, 2016 8:56 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a speci Sr sep 28, 2016 9:01 am

Danci1973 kje si pa ti montiral svoj BRC sistem.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr sep 28, 2016 9:31 am

danci1973 je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:Govorim iz lastnih izkušenj, kar zate ne moremo trditi, saj si sam rekel da nimaš BRC naprave, jo pa priporočaš...na podlagi česa???

Ne rečem, da je to ravno relevanten podatek, ampak če v Google vpišeš 'Probleme mit PRINS gasanlage', dobiš 38400 zadetkov, če pa namesto PRINS vpišeš BRC, pa le 23300 zadetkov.

Kar seveda pomeni le, da tudi PRINS ni perfekten.

]


zanimiv bi bil še en relevanten podatek - kolikšno je število vgrajenih naprav oz.razmerje med PRIN-ovimi in BRC-jevimi na nemško govorečih področjih.... to še zrihtaj da malce bolj realno primerjamo..

"Problems mit BRC gasanlage" - 50400 zadetkov
"Problems mit prins gasanlage" - 38300 zadetkov ....
odvisno kakšen iskalni niz vpišeš se podatki o številu zadetkov zelo razlikujejo -... relativno irelevanten podatek za dejansko objektivno ocenjevanje....
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr sep 28, 2016 10:19 am

Dejstvo je le eno in samo, . . . kot je že bilo spodaj pošteno napisano . . .
Prins je napisal/-a:Težave so lahko vedno in povsod.
:bow

Dejstvo je tudi . . .
zzitop je napisal/-a:Seveda je ogromno težav s Prinsom, ampak to je normalno.

Ni pa normalno, da morajo te težave na tem forumu biti tabu tema.
:ue :ne

Predvsem določeni "skočijo pokonci", ko se le omeni ta sistem in kakšna nevšečnost z njim. :g:

Je mogoče kdo pomislil, da bo nekdo, ki je v preteklosti dal okoli 2000 € za sistem in mu ne deluje kot bi moral, to "veselo" delil z nami in še potem bral, da pa delujejo brezhibno sistemi za 500 €, po moje ne . . . :/:o:/

Sami že vsaj 5-6 let nimamo nobenih omembe vrednih težav s svojimi predelavami, kjub temu pa niti pomislim ne, da bi se šel "poskusnega zajčka" pri "direktnem vbrizgu", vsaj dokler zadeve ne dodelajo. Obstaja sicer možnost, da najdem že predelano vozilo in ga pred nakupam dodobra stestiram, če ustreza mojim kriterijem.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Prins
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne dec 26, 2010 9:51 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Prins Sr sep 28, 2016 1:44 pm

speci je napisal/-a:Ja ampak tudi kolega ima problem z Prinsom.Bom videl kako bo rešil zadevo je škode za dobra 2 jurčka


No, če že omenjate Prins in 2000€ škode v isti sapi, potem vsaj povejte celotno zgodbo.

1. Avto (Chrysler 300C V8) je bil pripeljan iz Nemčije.
2. Avto je že imel v Nemčiji vgrajeno plinsko napravo za katero ne vemo natančno kdaj in koliko, če sploh je bila servisirana. Edini podatek, ki smo ga imeli je, da je bila naprava vgrajena pri 127 km (torej nov) v podjetju Car 2000 GmbH v Nemčiji.
3. Zaradi težav z delovanjem plina je stranka prišla k nam pri prevoženih 193.000km (če se ne motim aprila letos). Sistem namreč sploh ni deloval.
4. Stikalo in računalnik sta bila pokvarjena in oba sta bila zamenjana in celoten sistem pregledan. Avto je takrat deloval brezhibno.
5. V septembru pred nekaj dnevi smo prejeli klic, da je z vozilom nekaj narobe. Ali morda lahko kakorkoli pomagamo glede na to, da so popravljali nekaj na motorju, ker naj bi se pregreval. Ob prihodu v delavnico pri 199.000km smo pregledali uparjalnik in ugotovili, da je popustila membrana, ki ločuje plin in vodo. Vgrajen je bil namreč še "stari" tip uparjalnika. Zamenjali smo starega z novim tipom, kjer sta voda in plin popolnoma ločena in do te težave ne more priti. Takšni primeri so sicer izredno redki in to je 2. nam znani takšen primer.

Torej, če bi do težave prišlo zaradi našega slabega dela, bi škodo pokrili mi (oziroma naša zavarovalnica).
Če bi do težave prišlo zaradi Prinsovega sistema (materiala) bi škodo pokrili iz njihovega zavarovanja.
Seveda, če bi se to zgodilo v garancijskem roku, ne pa po 9 letih in 199.000 kilometrih.

Še glede tabujev:
Težave obstajajo povsod, tudi pri Prinsu. Nihče ni popoln, lahko pa stremimo k temu.
In nikakor in nikdar se nismo skrivali pred težavami in jih tajili. Za nas to ni tabu tema.
Kadar pride do težav je najpomembneje, da se odkrije njihov izvor in čimprej odpravi.
Če se ugotovi sistemska napaka se čimprej odpravi tudi to in prepreči ponavljanje enakih težav.
To je povsod normalen proces, sploh pri visokotehnoloških izdelkih in razvoju.
Vsaka težava nas, če jo jemljemo resno pripelje do izboljšav.
In ne gre za to, da Prins nima težav ali da ima kdo drug same težave. Gre za to kolikšen je odstotek teh težav in predvsem kako se jih lotimo in ali jih odpravimo. Bistvo na koncu je zadovoljstvo strank.

Kar pa se tiče omenjanja težav Prinsa z motorji z direktnim vbrizgom gre zopet za zavajajoče informacije, katerim manjka celotna zgodba.
Je pa prav, da se takole na forumu lahko razčistijo tudi takšne stvari.
Motorji z direktnim vbrizgom imajo vsi po vrsti podobne težave. Na plin ali ne na plin. Te težave pa izhajajo iz načina vbrizga goriva (direktni).
Sistem ima namreč visok pritisk goriva pri vbrizgu (50-250 barov). Posledično imajo bencinski injektorji za razliko od navadnih 6 mikro luknjic skozi katere se vbrizga gorivo. In umazanija, ki se nalaga počasi ob zgorevanju na injektorje, lopute,... povzroči na koncu težave. Zato je injektorje potrebno čistiti pogosteje pri teh motorjih.
Seveda, ker smo pri Prinsu bili med prvimi, če ne prvi in smo še vedno vodilni po številu predelanih motorjev z direktnim vbrizgom smo se na začetku srečevali s težavami novih motorjev skupaj s proizvajalci le teh. Tudi VAG in ostali proizvajalci vozil so zelo spremenili te motorje in z vsakim novejšim odpravljali pomanjkljivosti prejšnjih.
Že če si le vzamete nekaj več časa in pregledate Google in preverite težave z motorji z direktnim vbrizgom (brez plina) boste odkrili, da se enake težave pojavljajo, če je vgrajen plin ali ne.
Prins je razvil dva sistema za motorje z direktnim vbrizgom. VSI-DI (plinasta faza) in DLM (tekoča faza). Nekateri avtomobili delujejo na enega, nekateri na drugega, pri tretjih spet lahko stranke izbirajo katerega želijo.
Mnogi proizvajalci nimajo rešitev za motorje z direktnim vbrizgom, so te slabe ali pa pokrivajo le nekaj najbolj enostavnih modelov. Nekateri sistemi imajo porabo bencina pri vožnji na plin celo do 40% in več. Zato so nekateri proizvajalci celo dvignili roke nad tem.

In za konec še glede debat o sami kvaliteti sistemov in njihove medsebojne primerjave:
V to se pri Prinsu ne spuščamo in spoštujemo vse proizvajalce in vse monterje, ki to delajo "s srcem" in ne škodijo ugledu avtoplina. Žal so nekateri med glavnimi akterji v Sloveniji na tem trgu pravo nasprotje temu.
Bi pa bilo morda dobro, če bi kakšna potrošniška organizacija enkrat šla v raziskavo kvalitete posameznih sistemov. Izbrala kakšne novejše bolj zahtevne motorje in jih predelala z različnimi sistemi in nato spremljala celotno delovanje. Bi pa morali to opravljati vsaj 3 leta, če ne več.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr sep 28, 2016 2:36 pm

Prins je napisal/-a:. . . omenjanja težav Prinsa z motorji z direktnim vbrizgom gre zopet za zavajajoče informacije . . .

Čeje to letelo name, sam vsaj na forumu nisem omenjal Prinsa, ampak sem govoril na "splošno za vse proizvajalce", če pa ima kdo dostop do ZS-jev pa je to druga stvar.

Prins je napisal/-a:. . . Prins je razvil dva sistema za motorje z direktnim vbrizgom. VSI-DI (plinasta faza) in DLM (tekoča faza) . . .


No, ravno za DLM je po forumih pisalo precej glede toplega vremena in uplinjanja tekoče faze - spremembe agregatnega stanja ter posledično težave, če ni skrivnost ali se kaj podobnega pojavlja tudi pri nas in je zadeva rešljiva oziroma so težave le na nemško govorečem področju.

Za odgovor se vnaprej zahvaljujem.

Rok

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
speci
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po sep 26, 2016 8:56 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a speci Sr sep 28, 2016 2:42 pm

Pod točko 4 ste napisali da je bil sistem pregledan in poservisirn potem pa po parih mesecih crkne membrana od plina.In zdaj je kriv lastnik za nastalo škodo a napravo ste servisirati Vi zanimivo.Avto zapeljem k mehaniku na servis zato ker sam ne znam narediti tega nimam znanja ker če bi imel znanje bi ga servisira sam :evil:
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr sep 28, 2016 3:52 pm

speci je napisal/-a:Pod točko 4 ste napisali da je bil sistem pregledan in poservisirn potem pa po parih mesecih crkne membrana od plina.In zdaj je kriv lastnik za nastalo škodo a napravo ste servisirati Vi zanimivo.Avto zapeljem k mehaniku na servis zato ker sam ne znam narediti tega nimam znanja ker če bi imel znanje bi ga servisira sam :evil:


"2. Avto je že imel v Nemčiji vgrajeno plinsko napravo za katero ne vemo natančno kdaj in koliko, če sploh je bila servisirana."
"3. Zaradi težav z delovanjem plina je stranka prišla k nam pri prevoženih 193.000km (če se ne motim aprila letos). Sistem namreč sploh ni deloval."
"4. Stikalo in računalnik sta bila pokvarjena in oba sta bila zamenjana in celoten sistem pregledan. Avto je takrat deloval brezhibno."

kaj tebi ni jasno ? če ti mehanik pošravfa star iz tujine uvožen avto s 193000 - ja itak - brez znane zgodovine servisiranja in le ta dela brezhibno , čez pol leta oz. po 6000km ti gre pa tesnilo glave bo mehanik kriv ?
in ta mehanik ti je dejansko zamenjal samo dele , ki so bili pokvarjeni in dal avto na tester , kjer ni pokazalo dodatnih napak .. mogoče si mnenja , da je merjenje kompresije brezplačno? ja itak .. en ki da 4000€ za rabljen avto se ne razpucava z denarjem ...

in še za primer : http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11280533

" prodam chraysler 300 c hemi vozilo vozno ljubitelsko garažirano.sem tretji lasnik z avtom nisem imel v teh letih nobenih težav samo zdaj mi je začel ropotati en ventil drugace avto normalno vozen.pravkar narejen servis olje filti svečke.vozilo je predelano na plin 10 eu- 100km "

če je to mogoče isti avto in mu po besedah lastnika "ropota samo en ventil" ti pa trdiš da je na avtu 2000€ škode nekaj ne štima.. no pa saj to res ne more biti - kajti je slovenski , 3.lastnik in samo 160,000km kajne..

če to ni isti avto potem že pri 160000km (slovenski avto 3.lastnik) ropotajo ventili ...

mogoče hiba teh motorjev ? lp
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov