Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr sep 28, 2016 3:54 pm

speci je napisal/-a:Pod točko 4 ste napisali da je bil sistem pregledan in poservisirn potem pa po parih mesecih crkne membrana od plina.In zdaj je kriv lastnik za nastalo škodo a napravo ste servisirati Vi zanimivo.Avto zapeljem k mehaniku na servis zato ker sam ne znam narediti tega nimam znanja ker če bi imel znanje bi ga servisira sam :evil:

Tukaj se moram postaviti na stran "Prinsa", če sta bila spomladi zamenjana računalnik in stikalo sta verjetno te dve komponenti v enoletni garanciji, nikjer pa ne piše, da je bil zamenjan uparjalnik, če bi se vozilo primerno vzdrževalo - servisiralo, do tega verjetno ne bi prišlo, saj če mi spomin še služi, se po določenih kilometrih poservisira tudi uparjalnik vsaj pri Prinsu.
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr sep 28, 2016 5:33 pm

redna revizija uparjalnika je na 120,000km ... a se še spomnite uporabnika "pezo" ??

Pezo je napisal/-a:Pozdravljeni!

Imam sistem Prins VSI z že 150.000km. :D Do sedaj ni bio kakšnih težav, redno sem menjal filtre. Pred kratkim pa mi je začel po parih kilometrih preklapljati na bencin in javi napako na plinski fazi Zamenjal sem takoj oba filtra, pa ni bio nič bolje. Danes sem servisiral uparjalnik s kompletom za obnovo iz eBaya in po parih krogih je videti, da je težava odpravljena. Sem pa naredil napako oops in sicer nisem si zapomnil točne nastavitve vzmeti na uparjalniku, na samem delovanju motorja pa ne opazim kakšne razlike. če je vzmet napeta ali popuščena.
Zanima me kakšen vpliv točno ima ta vzmet na delovanje naprave, glede na to da je v bistvu primitiven enostopenjski uparjalnik in dejansko ne more regulirati konstantnega tlaka pri različnih obremenitvah?
Kaj se zgodi pri napeti vzmeti in popuščeni vzmeti?

Hvala za pomoč. Dejan

Pezo je napisal/-a:[b]Tlak v uparjalniku je konstanten! :lol: [/b]

No ja, sem si vzel čas za nemški forum, čeprav nisem nek ekspert za nemščino. So pa tam forumaši, ki podkrepijo trditev z razlago, zato bom takim bolj verjel... Tlak naj bi bil nastavljen na 2,2 bara pri prostem teku in ogreti mašini, le tega pa res ne morem na uho :D nastaviti. Potrebujem še BEXPRINS za spremljanje parametrov.

Vseeno hvala za poskus!


Pezo je napisal/-a:Lejga Iztok!
Vprašanje sem postavil na forum zato, da še komu kdaj prav pride kak pameten odgovor. To, da me vabiš na učenje, je res lepo od tebe, ampak raje vidim, da svoje znanje podeliš z nami na forumu.
Za začetek lahko pokomentiramo tole objavo, kjer pravi, da lahko pade pri polni obremenitvi na injektorjih do 1,5 bara, ker pa pada boj kot ne linearno, so časi odpiranja temu prilagojeni....

https://www.lpgboard.de/showthread.php?t=1428

..to pa ravno zaradi tega, ker nima uravnavanega tlaka, kot je zgoraj omenjeno za sistem BRC.

Lp D


kam je zginil majstr ? search.php?author_id=42359&sr=posts

to je pač eden od mnogih "znalcev" , ki si sami vzdržujejo napravo .. kakšni so rezultati pa tudi vidimo...
plin je cnej k bencin
 
speci
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po sep 26, 2016 8:56 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a speci Sr sep 28, 2016 7:14 pm

Ne ni ta avto .Mogoče bi g. Prins povedal koliko je bil račun za servis in kaj je pisalo na računu.Ker če bi nekdo od vas plačal servis okoli 50% nove plinske naprave nevem kako bi se počutil
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr sep 28, 2016 8:05 pm

speci je napisal/-a:Ne ni ta avto .Mogoče bi g. Prins povedal koliko je bil račun za servis in kaj je pisalo na računu.Ker če bi nekdo od vas plačal servis okoli 50% nove plinske naprave nevem kako bi se počutil

Saj vemo, po toči zvoniti . . . , zato pa se preden karkoli popravljaš, pozanimaš koliko stane in na koncu ni presenečenj, sam tudi v trgovini na blagajni vem do 3€ natančno koliko bo račun.

Sem poskusil načeti temo cene servisiranja že pred časom . . . brez uspeha . . . predvidevam, da je takšno tudi naše servisiranje, dokler je v garanciji še nekako, potem pa . . . no saj vemo.

Pa si sam nič ne očitam, svojo napravo sem pokril x3, pa če jutri kihne, grem pač po novo,če se popravilo ne izplača, ki pa tudi ne bo pretirano draga, glede na to, da je instalacija v vozilu.
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr sep 28, 2016 9:15 pm

speci je napisal/-a:Ne ni ta avto .Mogoče bi g. Prins povedal koliko je bil račun za servis in kaj je pisalo na računu.Ker če bi nekdo od vas plačal servis okoli 50% nove plinske naprave nevem kako bi se počutil


mogoče bi ti povedal koliko je bil račun za zamenjavo pokvarjenih delov- plinskega računalnika za 8 cilindrov in stikala plus delo za zamenjavo stikala ko je treba pol armature podreti ?

pravzaprav si napisal koliko je bil račun kajne ? 50% od PRINS VSI za V8 cilindrov je polna cena v nemčiji 2400e + dodatno mazanje valve care za 8 cilindrov nekih 420e.. torej je bil račun za opravljeno delo - po tvoje - okoli 1400e ?

daj ne bluzi .. vse veš samo dejstev ne ..
plin je cnej k bencin
 
speci
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po sep 26, 2016 8:56 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a speci Sr sep 28, 2016 11:09 pm

Malenkost manj
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če sep 29, 2016 1:22 am

in koliko je ta tvoja oz. njegova malenkost? za primerjavo - ecu za moj moped stane 740e .. za dva cilindra .. ta plinski je za 8 cilindrov ..
plin je cnej k bencin
 
speci
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po sep 26, 2016 8:56 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a speci Če sep 29, 2016 7:42 am

Cena nove vgradnje je bila okoli 3200 servis pa okoli 1000 .Možakar pa avto servisira redno brez šparanja samo za gume je dal več kot jurčka z avtom sem se vozil in bil navdušen kako dela na plin zato tudi jaz razmišljam da bi predelal svojega v6.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če sep 29, 2016 8:03 am

speci je napisal/-a:Cena nove vgradnje je bila okoli 3200 servis pa okoli 1000 .Možakar pa avto servisira redno brez šparanja samo za gume je dal več kot jurčka z avtom sem se vozil in bil navdušen kako dela na plin zato tudi jaz razmišljam da bi predelal svojega v6.

Sedaj je lahko biti pameten, vendar . . . če je "možakar" res pedanten kot navajaš razumem, da ga vse skupaj jezi.

Kakšna pa je zgodovina servisiranja "plinskega sistema", navedeno je bilo, da le ta "ne obstaja", če bi se redno vzdrževalo in bi bilo to dokazljivo bi verjetno tudi Prins prispeval za popravilo posledične škode, če je kljub "pravilnemu - predpisanemu" vzdrževanju zadeva zatajila, pa ne bi smela.

To je pač večna težava, če kupiš vozilo in ne veš kaj se je dogajalo v vmesnem obdobju, tu me moti še nekaj . . . verjetno ni bilo istočasno v okvari stikalo in računalnik. Kaj je bilo vozilo že kupljeno s to napako ali kaj ?

Sami smo se nekajkrat "zafrknili" z nakupom vozila z napako in vedno, prav vedno potegnili "krajši konec", na zadnjem smo naredili generalko in ga je nato odkupil mehanik, ki je delal generalko (toliko o "biznisu" v svoj minus). Tako da v bodoče, če ga dobim skoraj zastonj, ne hvala, ni vredno živcev.

:vrum

p.s.
Še glede cene servisiranja, včasih je veljalo . . .

Škoda 20 €/ura
VW 30 €/ura
Audi 40 €/ura

. . . oziroma nekako v tem stilu, pa so delavnica in deli enaki, pri enakem motorju, pač "premium brand" se plača več.
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Prins
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne dec 26, 2010 9:51 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Prins Če sep 29, 2016 8:55 am

Najprej naj odgovorim glede uparjalnika in njegove konstantnosti tlaka.
Tlak mora biti konstanten, ne glede na obremenitev motorja (razen pri turbo motorjih).
Ob polni obremenitvi lahko pade pri zelo močnih motorjih za 0,1 bara, kar je seveda neopazno.
V to kaj je enostaven uparjalnik in kaj kompliciran se ne bomo spuščali.
Predvidevamo, če bi bil enostaven bi vsi uporabljali in izdelovali takšnega, ki lahko deluje samostojno do 500KM.
 
Prins
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne dec 26, 2010 9:51 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Prins Če sep 29, 2016 11:44 am

speci je napisal/-a:Ne ni ta avto .Mogoče bi g. Prins povedal koliko je bil račun za servis in kaj je pisalo na računu.Ker če bi nekdo od vas plačal servis okoli 50% nove plinske naprave nevem kako bi se počutil


Je točno ta avto je. Slovenija ni tako velika in Chryslerjev 300C HEMI s Prinsom tudi ni veliko (3x).
In ta o katerem smo pisali je bil edini, ki je imel težave z motorjem in pregrevanjem.
Težava pa kot že omenjeno je bila v tem, da je bil v avtu stari tip uparjalnika, kjer je voda ločena z membranami, ker so te počile je voda uhajala iz sistema. Vendar vas avto opozori na to, seveda pa če se vozite naprej in se avto dlje časa pregreva pride do težav.
Težava je tore v tipu uparjalnika in ne servisu. Pri tem tipu uparjalnika se vam to lahko zgodi, pri novejšem tipu uparjalnika pa ne.
Zato je bil zdaj vgrajen novejši tip.

Cena servisa je bila 50% ???
Že sami ste napisali, da je vse skupaj stalo 1000€, vgradnja pa je bila za ta avto 3200€. To je torej manj kot 30% cene vgradnje.
Največji del te cene odpade na računalnik, velik del pa na popravilo in kasneje menjavo uparjalnika. Avto je imel namreč poškodovane kable, ki so bili v stiku. Zato je tudi "skurilo" računalnik in stikalo.
Pri tem avtu so namreč (ne vemo zakaj) vgradili računalnik pod volanom.
In preden smo odkrili težavo in jo odpravili je trajalo ogromno časa, da o tem, da smo "skurili" tudi en naš računalnik ne govorim.
Ampak to je naša napaka in krivda, ker nismo pomislili, da bi nekdo lahko zmontiral zadevo na takšen način. In za svoje napake plačujemo sami.
Ob zamenjavi uparjalnika smo računali le material in ne dela.
Če bi sistem bil v garanciji bi škodo pokril Prins, ker gre za težavo povezano z uparjalnikom. Ponavljam pa, da po 9 letih in 200.000km tega ne bo storil. Da se v to, da ni nobene zgodovine servisiranja sploh ne spuščamo.

Avto pa tudi po popravilu motorja ni deloval. Kadar je je izklopil 4 cilindre, kar stori ob nežnejši vožnji ga je treslo in javljal je zgrešen vžig.
A samo na plinu.
Dva dni po par uric smo se ukvarjali z njim.
Ker so bile ob popravilu motorja zamenjane tudi svečke z razmikom 1.1 smo posumili, da je morda tu težava. Prej so bile iridium zdaj so bile navadne. Zato smo predlagali zmanjšanje razmaka na 0.8, če že ne nakup iridium.
Ker tudi to ni pomagalo smo zamenjali injektorje, čeprav smo dvomili da je tu težava, ker se zelo redko pokvarijo, sploh pa se ne more kvariti kar vse po vrsti. Takšne smole nima nihče. Tudi menjava injektorjev ni pomagala.
Zato smo zamenjali še tuljave, kar tudi ni pomagalo.
Ker smo ostali brez idej smo se odločili preveriti še enkrat celotno napeljavo injektorjev.
Kljub temu, da ne vemo kako so jih vezali z bencinskimi in "skombinirali" v Nemčiji, smo uspeli najti pravo zaporedje.
Vezani so bili namreč 2,6,4,8 in 1,5,3,7. Ne sprašujte me zakaj, ker ne vem.
Ko smo priklopili injektorje v tem zaporedju, je avto "čudežno" začel delovati brezhibno.
Napaka je bila torej storjena ob odklopu in priklopu injektorjev pri mehaniku. Ta je edini lahko vedel zaporedje prej. Ali ni označil ali pa je slabo označil. Pa to ni pomembno. Pomembno je, da je težava odpravljena.
Stranka je za dva dni našega dela in testiranja plačala.... 0!!! Kljub temu, da je napaka bila storjena pri servisiranju avta in ne naša.

In za konec še o ceni servisov. Res je, Prins ni poceni, ne za vgradnjo, ne za servis. Vendar si upamo trditi, da je v povprečju cenejši od vseh ostalih na koncu življenjske dobe. Kar ne pomeni, da nekateri s cenejšimi napravami niso enako super zadovoljni. Vendar, če seštejemo zadovoljne in nezadovoljne, vprašanje kje je kdo potem.
Morate pa vedeti, da našim strankam nikdar ne računamo priklopa testerja, raznih testiranj, pregledov, svetovanj, iskanja napak za drugimi, odkrivanja NEplinskih težav (svečke, tuljave, razni senzorji),....
Smatramo namreč, da vse to spada pod uslugo, ki ste jo plačali z vgradnjo in rednim servisiranjem Prins naprave.

Je pa zanimivo kako imajo največ povedati čez Prins tisti, ki ga sploh ne vozijo.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če sep 29, 2016 12:43 pm

Najcenejša naprava, s katero avto lepo deluje, obenem pa preživi trajanje vozila, je dovolj dobra in optimalna. Zato najboljši in najracionalnejši nakup... ;)
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Če sep 29, 2016 12:46 pm

Je morda že kdo zasledil na kakem italjanskem forumu, novo giulio na plin predelano? :)
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če sep 29, 2016 1:56 pm

Prins je napisal/-a:Je točno ta avto je.

No, torej smo kronologijo dogodkov razčistili. Se mi je kar zdelo, da bo nekaj takega.

Prins je napisal/-a: Vendar si upamo trditi, da je v povprečju cenejši od vseh ostalih na koncu življenjske dobe. Kar ne pomeni, da nekateri s cenejšimi napravami niso enako super zadovoljni. Vendar, če seštejemo zadovoljne in nezadovoljne, vprašanje kje je kdo potem.

Ta je malo "bosa", brez zamere, tudi o tem sem že pisal, za bolj oprejemljivo dokazovanje bi bili potrebni podatki na koliko časa povprečno menjujemo vozila in koliko kilometrov prevozimo v tem času. Pa tudi vozila ne predelujem zato, da se bo tretji ali pa peti lastnik za mano vozil poceni in brez težav.

Sami menjujemo nekje na 3 - 7 let (v odvisnosti od kilometrov cca 25 - 50k km na avto/letno). Sam pa tudi ne poznam nikogar, ki bi naredil z istim vozilom več kot 250 - 300k km. Tartarini nam je v ML deloval sanjsko 240k km (mislim, da smo dvakrat menjali filter), tako, da je tudi na daljši rok vse relativno. Mogoče, če bi napravo prestavljali iz vozila v vozilo, pa še potem nas zadeva stane toliko, kot cenejše NOVE naprave. Mi pa tudi nismo neki "pozeri", da bi se postavljali z znamko vozila, plinsko napravo, xx palčno televizijo, itd. si pa znamo dobro izračunati stroške.

Prins je napisal/-a:Morate pa vedeti, da našim strankam nikdar ne računamo priklopa testerja, raznih testiranj, pregledov, svetovanj, iskanja napak za drugimi, odkrivanja NEplinskih težav (svečke, tuljave, razni senzorji),....
Smatramo namreč, da vse to spada pod uslugo, ki ste jo plačali z vgradnjo in rednim servisiranjem Prins naprave.

Tudi nam Primož ni še nikoli zaračunal omenjenih stvari, prav nasprotno, ko smo imeli težave z G1 napravo, nas je tudi večkrat pozval, naj se oglasimo, da bo poskusil urediti zadevo, čeprav ni on montiral, vendar je brat prej obupal - razumljivo.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
speci
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po sep 26, 2016 8:56 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a speci Če sep 29, 2016 3:44 pm

Moteče je samo to da vam je človek pripeljal avto na popravilo in glede na prvi servis na katerega je tudi račun bi mu lahko omenili da je treba zamenjati uparjalnik,če je bil pripravljen plačati ureditev sistema v vrednosti cca 1000 eur mislim da bi z lahkoto tudi zamenjal uparjalnik.ker na računu menda piše tudi servis uparjalnika.Kar pa se ostalega vašega dela tiče pa je bilo opravljeno zelo korektno in brez pripomb pa tudi možakar je priznal da je pri obnovitvi glav njegov mehanik zamešal konektorje za plin.Mene sploh ne moti to da se naredi napaka pri delu ampak da napake ne priznaš,ker nihče ni 100% več delaš več grešiš nič ne delaš ne moreš grešiti.In še zmeraj sem interesent za vgradnjo Prins sistema v moj avto. Se slišimo drug teden ko pridem z dopusta.Lep pozdrav Janez
 
aerial
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Če mar 25, 2010 9:45 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a aerial Pe sep 30, 2016 8:02 am

Prodam kupon za predelavo na plin. Redna cena 46,90 eur, prodam za 30eur. Veljaven do 1.1.2017.
Pri izvajalcu se doplača še 600eur za vgradnjo + opcija še mazanje nekih 100eur.

Gre za to ponudbo: http://1nadan.si/ponudba/Maribor/31340/odlocite-se-za-vgradnjo-avtoplinskega-sistema-minus-95-odst-na-vrednostni-bon-v-visini-900-za-vgradnjo-in-predelavo-avtomobila-za-voznjo-na-plin-versu?isPreview=False&view=3&category=-1&order=53

Prodajam ker sem razbil avto in ga ne bom mogel vnovčiti. Info na PM.
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Ne okt 02, 2016 10:38 pm

Prins je napisal/-a:Je pa zanimivo kako imajo največ povedati čez Prins tisti, ki ga sploh ne vozijo.

Jah....
Jeb**i bi se, a da im ne uđe, tipično slovensko! ;)
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po okt 03, 2016 5:47 am

če strokovno razčlenim ta tvoj izrek : "not ga imam pa zrajcam in grem .. priznam - vmes sem ga enkrat ven vzel ..pa takoj nazaj noter dal .. vsi1.."
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Po okt 03, 2016 6:15 am

plinaš je napisal/-a:če strokovno razčlenim ta tvoj izrek : "not ga imam pa zrajcam in grem .. priznam - vmes sem ga enkrat ven vzel ..pa takoj nazaj noter dal .. vsi1.."


Brez zamere . . . če leti na mene . . .

RES se ga enkrat noter dal, pa takrat NI ZMOGEL in so ga VEN VZELI, neizkušenost pač. :rofl

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po okt 03, 2016 3:48 pm

brez zamere - nisi v špilu...
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov