speci je napisal/-a:Ne ni ta avto .Mogoče bi g. Prins povedal koliko je bil račun za servis in kaj je pisalo na računu.Ker če bi nekdo od vas plačal servis okoli 50% nove plinske naprave nevem kako bi se počutil
Je točno ta avto je. Slovenija ni tako velika in Chryslerjev 300C HEMI s Prinsom tudi ni veliko (3x).
In ta o katerem smo pisali je bil edini, ki je imel težave z motorjem in pregrevanjem.
Težava pa kot že omenjeno je bila v tem, da je bil v avtu stari tip uparjalnika, kjer je voda ločena z membranami, ker so te počile je voda uhajala iz sistema. Vendar vas avto opozori na to, seveda pa če se vozite naprej in se avto dlje časa pregreva pride do težav.
Težava je tore v tipu uparjalnika in ne servisu. Pri tem tipu uparjalnika se vam to lahko zgodi, pri novejšem tipu uparjalnika pa ne.
Zato je bil zdaj vgrajen novejši tip.
Cena servisa je bila 50% ???
Že sami ste napisali, da je vse skupaj stalo 1000€, vgradnja pa je bila za ta avto 3200€. To je torej manj kot 30% cene vgradnje.
Največji del te cene odpade na računalnik, velik del pa na popravilo in kasneje menjavo uparjalnika. Avto je imel namreč poškodovane kable, ki so bili v stiku. Zato je tudi "skurilo" računalnik in stikalo.
Pri tem avtu so namreč (ne vemo zakaj) vgradili računalnik pod volanom.
In preden smo odkrili težavo in jo odpravili je trajalo ogromno časa, da o tem, da smo "skurili" tudi en naš računalnik ne govorim.
Ampak to je naša napaka in krivda, ker nismo pomislili, da bi nekdo lahko zmontiral zadevo na takšen način. In za svoje napake plačujemo sami.
Ob zamenjavi uparjalnika smo računali le material in ne dela.
Če bi sistem bil v garanciji bi škodo pokril Prins, ker gre za težavo povezano z uparjalnikom. Ponavljam pa, da po 9 letih in 200.000km tega ne bo storil. Da se v to, da ni nobene zgodovine servisiranja sploh ne spuščamo.
Avto pa tudi po popravilu motorja ni deloval. Kadar je je izklopil 4 cilindre, kar stori ob nežnejši vožnji ga je treslo in javljal je zgrešen vžig.
A samo na plinu.
Dva dni po par uric smo se ukvarjali z njim.
Ker so bile ob popravilu motorja zamenjane tudi svečke z razmikom 1.1 smo posumili, da je morda tu težava. Prej so bile iridium zdaj so bile navadne. Zato smo predlagali zmanjšanje razmaka na 0.8, če že ne nakup iridium.
Ker tudi to ni pomagalo smo zamenjali injektorje, čeprav smo dvomili da je tu težava, ker se zelo redko pokvarijo, sploh pa se ne more kvariti kar vse po vrsti. Takšne smole nima nihče. Tudi menjava injektorjev ni pomagala.
Zato smo zamenjali še tuljave, kar tudi ni pomagalo.
Ker smo ostali brez idej smo se odločili preveriti še enkrat celotno napeljavo injektorjev.
Kljub temu, da ne vemo kako so jih vezali z bencinskimi in "skombinirali" v Nemčiji, smo uspeli najti pravo zaporedje.
Vezani so bili namreč 2,6,4,8 in 1,5,3,7. Ne sprašujte me zakaj, ker ne vem.
Ko smo priklopili injektorje v tem zaporedju, je avto "čudežno" začel delovati brezhibno.
Napaka je bila torej storjena ob odklopu in priklopu injektorjev pri mehaniku. Ta je edini lahko vedel zaporedje prej. Ali ni označil ali pa je slabo označil. Pa to ni pomembno. Pomembno je, da je težava odpravljena.
Stranka je za dva dni našega dela in testiranja plačala.... 0!!! Kljub temu, da je napaka bila storjena pri servisiranju avta in ne naša.
In za konec še o ceni servisov. Res je, Prins ni poceni, ne za vgradnjo, ne za servis. Vendar si upamo trditi, da je v povprečju cenejši od vseh ostalih na koncu življenjske dobe. Kar ne pomeni, da nekateri s cenejšimi napravami niso enako super zadovoljni. Vendar, če seštejemo zadovoljne in nezadovoljne, vprašanje kje je kdo potem.
Morate pa vedeti, da našim strankam nikdar ne računamo priklopa testerja, raznih testiranj, pregledov, svetovanj, iskanja napak za drugimi, odkrivanja NEplinskih težav (svečke, tuljave, razni senzorji),....
Smatramo namreč, da vse to spada pod uslugo, ki ste jo plačali z vgradnjo in rednim servisiranjem Prins naprave.
Je pa zanimivo kako imajo največ povedati čez Prins tisti, ki ga sploh ne vozijo.