Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1829
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a hippo Sr mar 28, 2018 5:24 pm

Ne predstavljam si, da bi imel en avto 10 let :shock:
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2142
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Pe mar 30, 2018 8:33 pm

Na lastno željo sem včeraj se oglasil pri serviserju, da so se nastavile nove nastavitve.

Sedaj mi na plin preklaplja že po 800m, ker avto ni nič vreden pa mi je vseeno.....ostali ki imate nove sisteme, vreden avto ....mora bit na 35°
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So mar 31, 2018 8:42 am

zakaj ''mora'' bit temperatura preklopa na 35° ?
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2142
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica So mar 31, 2018 12:22 pm

tu je nekaj napisanga:
http://www.go-lpg.co.uk/Do_I.html
 
danci1973
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 610
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Ne apr 01, 2018 10:19 pm

Še eno 'polepšanje' gumba za preklop:

Slika
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a gasolinedream Sr apr 04, 2018 9:32 am

Kako je z Dacio Sandero 1.4 MPI, original LPG? So te napeljave OK, ali je pri 10 letih več problemov kot plusov?
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr apr 04, 2018 10:59 am

ojnica je napisal/-a:tu je nekaj napisanga:
http://www.go-lpg.co.uk/Do_I.html

Jah...oboje v teoriji res drži. Ampak ''zmrzovanje'' uparjalnika je težava cenejših naprav, še posebej če je predelano vozilo z večjo kubaturo in močjo motorja. Pri kvalitetnih napravah (uparjalnikih) se to pač ne dogaja.
Vzdrževanje čistosti bencinskih injektorjev se lahko dela tudi na način ki je opisan v tvojem linku, ampak je še vedno bolje, da se občasno v bencin doda čistilo injektorjev, najbolje pred kakšno daljšo vožnjo, in na ta način očisti glave šob. Poleti, ko je poraba bencina manjša, je itak priporočljivo periodično ''zvoziti'' bencin v tanku da ga nadomestimo z svežim gorivom.
Bistvo nastavitve višje temperature preklopa na plin je doseganje kvalitetne in homogene mešanice uparjenega plina. Na ta način, skrbimo za uparjalnik (membrana, ventili, tesnila) in seveda plinske injektorje, Se pa plin lepo homogeno uparjuje že nekje od 22°C uparjalnika in naprej.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
markogregi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Sr apr 11, 2018 8:29 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a markogregi Sr apr 11, 2018 8:45 am

Ali kdo ve, zakaj Butanplin nima več cene avtoplina na netu? Pa tudi grafa, ki je prikazoval razliko cene do Petrola, ne najdem več.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2142
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Sr apr 11, 2018 7:47 pm

Cena avtoplina je šla dol. Za Butan plin meni tud ne kaže, spremljam tukaj cene avtoplina:
https://www.plinske-crpalke.si/seznam
 
joegsm2000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če sep 18, 2014 8:45 am
Kraj: gr

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a joegsm2000 Če maj 03, 2018 9:05 am

Je že komu crknila bencinska pumpa, ko je imel predelanega na plin? Meni se je to zgodilo na Hyundai matrixu in na R scenicu... Zakaj se to dogaja? A je pametno vgraditi stikalo, ki prekine bencinsko pumpo, da ne laufa poleg, ko avto leti na LPG??
Nobody is perfect. HI, I am Nobody!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe maj 04, 2018 6:44 am

meni še ni crknila.. zmeraj poskrbim za zadostno količino bencina v tanku ..

vem pa za kar veliko "herojev" , ki se vozijo na rezervi.. in povrhu vsega ne menjajo bencinskega filtra - "pa saj se avto ne vozi na bencin" ..

v praznem tanku se ustvarja velika količina kondenza .. voda pa ni dobra za bencinsko pumpo..

prejšnj seriji ford s-max je recimo tudi na bencinu crkavala ..

s stikalom za izklop bencinske črpalke med vožnjo na plin boš postal :
- potencialni samomorilec iz zasede
-potencialni morilec

ti bom obrazložil zakaj (ne prvič tukaj in ne prvemu - da ne bo zamere) :
zato , ker na svetu ni elektronike , ki bi vnaprej lahko predvidela morebitni izklop plinske naprave - zaradi morebitne okvare ali ko zmanjka plina kot goriva - ter vklopila bencinsko črpalko 1s pred dogokom , da bi le ta ustvarila primeren pritisk bencina za nadalnje delovanje motorja..
kot vemo je z agregata preko jermena ali kakšnega drugega prenosa gnana servo črpalka za volanski mehanizem in še kaj zraven , ki je potrebno za normalno vožnjo - poskusi obračati volan ob ugasnjenem motorju - še bolje je , če to naredi tvoja žena , ko ima v avtu otroke .. potem p obrazloži njej in nam kako rešiti nastalo situacijo sredi ovinka ali v primeru , ko je potrebno izogibanje oviri ob zaviranju..

upam , da je moja razlaga dovolj tehtna za tvojo/vašo/družinsko srečno vožnjo...in za srečo vseh ostalih udeležencev/družin/otrok , ki se vozijo na istih cestah kot ti ali jih prečkajo..

če crkne zamenjaj.. pa srečno vožnjo in čimmanj okvar.

p.s.- pa še to.. lahko narediš preizkus na mestu ko dela na plin .. vzameš ven varovalko za bencinsko črpalko , se vsedeš v avto , pogledaš na armaturo , preklopiš s plina na bencin in vtakneš nazaj varovalko ter ponovno vžgeš avto na bencinu - ker je seveda vmes ugasnil.. približno enak reakcijski čas in rezultat bi dobil tudi ob neljubem dogodku med vožjo ko ne bi vedel kaj se je zgodilo..
plin je cnej k bencin
 
joegsm2000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če sep 18, 2014 8:45 am
Kraj: gr

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a joegsm2000 Pe maj 04, 2018 8:22 am

Hvala. Saj najprej bom tak zamenjal filter goriva, saj še ni bil menjan, narejenih pa že čez 80t samo na bencin. Bencina pa mam vedno nad polovico v tanku..
Nobody is perfect. HI, I am Nobody!
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2333
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a sonic To maj 08, 2018 1:04 pm

@plinaš: hvala za razlago, se mi zdi smiselna.

Bencinska pumpa je pa tudi meni že crknila. In ja, dostikrat sem ga vozil na plin s skoraj praznim tankom... sicer v mojem primeru to pomeni, da je notri še vedno kakih 20 litrov bencina (ne vem če sem kdaj tankal dosti več kot 90 litrov bencina, ob polni kapaciteti cca 110 litrov...)
Ne vem pa, če je benz pumpa riknila zaradi tega... je pač 20 let star avto in tudi v ZDA se pri teh vozilih dokaj pogosto kvarijo pumpe, edino če fantje tudi vozijo stalno prazen tank, pa vsake par dni tankajo za 10-20 dolarjev...


Pa še ena zabavna: pri zadnjih podražitvah bencina sem izračunal, da se naši družini trenutno bolj splača voziti z ogromnim ameriškim V8 SUV-om (na LPG) kot z biserom nemške tehnike, turbobencinskim 1.4 mlinčkom. So stroški goriva pri V8 manjši :lol:
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Če maj 17, 2018 6:55 pm

A 5.7 V8 verjetno do preklopa na plin porabi več bencina, kot turan na 10 km vožnji :-) ?
 
spaceone
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če jan 18, 2007 6:09 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a spaceone Če maj 17, 2018 7:18 pm

V primeru , da se kupuje nov bencinar, kakšen motor izbrat, da bo predelava na lpg čim bolj optimalna (brez problemov na dolgi rok) in poceni?
Najraje bi izbral avto z že tovarniško vgrajenim lpgjem, ampak na avto.netu vidim, da so to samo opli in dacie. Ponuja to še kakšna druga znamka za avto ranga golfa?
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 399
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a nered Če maj 17, 2018 7:55 pm

Mislim, da ima Fiat se moznost tovarniske vgradnje plinske naprave. LPG tovarniska vgradnja kot predelava se ne izplaca zato tudi malo ponudbe.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe maj 18, 2018 6:30 am

bomber111 je napisal/-a:A 5.7 V8 verjetno do preklopa na plin porabi več bencina, kot turan na 10 km vožnji :-) ?

še nisem videl tourana , ki bi imel 1.8l /100km.. torej ne nabijaj..
spaceone je napisal/-a:V primeru , da se kupuje nov bencinar, kakšen motor izbrat, da bo predelava na lpg čim bolj optimalna (brez problemov na dolgi rok) in poceni?
Najraje bi izbral avto z že tovarniško vgrajenim lpgjem, ampak na avto.netu vidim, da so to samo opli in dacie. Ponuja to še kakšna druga znamka za avto ranga golfa?

https://www.spritmonitor.de/en/overview ... fueltype=3
1.4 tsi motor je bolj primeren za lpg kot 1.2 tsi ..
plin je cnej k bencin
 
bajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po maj 21, 2018 12:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bajer Po maj 21, 2018 2:38 am

Lep pozdrav vsem skupaj! Ker sem na sveže registriran na hitro da se predstavim.. forum vsake toliko zaradi firbca prebiram že nekaj let odkar montiram plinske naprave vendar nikoli nisem prišel tako daleč, da bi se prijavil in napisal svoje mišljenje, ko je nekdo potreboval odgovor. V vseh teh letih sem sam sprobal in stestiral ogromno sistemov od poljskih pa vse do nizozemskih. Med klasičnimi predelavami sem ure in ure zapravljal tudi na lpg-dizel sistemih na svojem voznem parku od kombijev do kamionov. Kljub temu da so na različnih sejmih garantirali svašta vselej brez večjega uspeha sem zadevo opustil. Nekako sem se po vsem tem iz izkušenj ustalil pri funkcionalnem it sistemu, katerega delovanje in sklop ostalih komponent dobro poznam. Nazadnje sem tudi domačim testno zmontiral nekaj naprav na tekočo fazo, da vidim kako se bo zadeva obnesla. Evo brez ovinkarjenja sem se na hitro predstavil. Moje mišljenje je vselej bilo da lahko dober preverjen sistem zmontira nekdo, ki nima pojma in zadeva ne bo spilala kot mora. Nekdo, ki pa ve kaj počne bo pa najcenejšega poljaka spravil v stanje da bo avto deloval. Veliko ljudi naredi napako ker se enostavno odloči glede na njihovo finančno stanje in ker je nekdo ponudil vgradnjo nekaj sto evricov ceneje, slej ko prej pride do težav zaradi slabih komponent. Ali je to nesposoben ecu ali injektori po 20k km odpirajo vsepovprek, pritisk na uparjalniku se spreminja glede na bodočo vremensko napoved ali po par mescih zaradi vlage konektorji in priklopi oksidirajo ali strokovnjak stranki nekako razloži da po predelavi lučka za motor mora goreti in tako dalje... :) v glavnem se večina vrača in stoka, da ne znajo resit problema kljub večkratnem obisku pri vgrajevalcu. No dovolj o težavah :) V vsakem primeru se nisem prijavil da bi pametoval in solil pamet, vsekakor pa upam, da bom kdaj z svojim mnenjem pripomogel oz. pomagal nekomu, ki tukaj išče pomoč. Pa lep pozdrav!
 
nejc1986
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: Pe dec 11, 2015 5:59 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a nejc1986 Po maj 21, 2018 2:29 pm

Pozdravljeni, imam xsaro Picasso predelano pri plineksu z sistemom emergas. Vse lepo in prav,me pa kmalu čaka redni in servis in glede na to, da je sistem ravno iz garancije, razmišljam, da bi ga servisiral kje drugje,kot pri poobkawcencu, ki za servis na 20t km računa 60eur.

Kakšna ideja, rad pa bi, da se rihta, tako kot se zagre... Vseeno,mislim,da je 60eur konkretno preveč, za redni servis.

Lp
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po maj 21, 2018 10:39 pm

hribar mogoče?

bajer je napisal/-a: V vseh teh letih sem sam sprobal in stestiral ogromno sistemov od poljskih pa vse do nizozemskih.

Nekako sem se po vsem tem iz izkušenj ustalil pri funkcionalnem it sistemu, katerega delovanje in sklop ostalih komponent dobro poznam.

Nazadnje sem tudi domačim testno zmontiral nekaj naprav na tekočo fazo, da vidim kako se bo zadeva obnesla.

. Nekdo, ki pa ve kaj počne bo pa najcenejšega poljaka spravil v stanje da bo avto deloval.

Veliko ljudi naredi napako ker se enostavno odloči glede na njihovo finančno stanje in ker je nekdo ponudil vgradnjo nekaj sto evricov ceneje, slej ko prej pride do težav zaradi slabih komponent. Ali je to nesposoben ecu ali injektori po 20k km odpirajo vsepovprek, pritisk na uparjalniku se spreminja glede na bodočo vremensko napoved ali po par mescih zaradi vlage konektorji in priklopi oksidirajo ali strokovnjak stranki nekako razloži da po predelavi lučka za motor mora goreti in tako dalje... :) v glavnem se večina vrača in stoka, da ne znajo resit problema kljub večkratnem obisku pri vgrajevalcu. No dovolj o težavah :) V vsakem primeru se nisem prijavil da bi pametoval in solil pamet, vsekakor pa upam, da bom kdaj z svojim mnenjem pripomogel oz. pomagal nekomu, ki tukaj išče pomoč. Pa lep pozdrav!


kateri it sistem ima tekočo fazo?indirekten ali direkten vbrizg tekoče faze?

poljaka? ja ..4 cil max 170 konjev..samo to bi vsak montiral ..

injektorji ne morejo odpirati vse povprek ..ko dobi signal odpre ..ali pa ne odpre..brez signala ne odpre...

lučka gori zaradi nepravilnega vbrizga - prerevne mešanice- saj ob pravilnem vbrizgu povečanje porabe plina glede na bencin presega obljube vgrajevalca za 15-20%..
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Bucko99, Google [Bot] in 18 gostov