Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
bajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po maj 21, 2018 12:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bajer To maj 22, 2018 12:00 am

plinaš je napisal/-a:hribar mogoče?

bajer je napisal/-a: V vseh teh letih sem sam sprobal in stestiral ogromno sistemov od poljskih pa vse do nizozemskih.

Nekako sem se po vsem tem iz izkušenj ustalil pri funkcionalnem it sistemu, katerega delovanje in sklop ostalih komponent dobro poznam.

Nazadnje sem tudi domačim testno zmontiral nekaj naprav na tekočo fazo, da vidim kako se bo zadeva obnesla.

. Nekdo, ki pa ve kaj počne bo pa najcenejšega poljaka spravil v stanje da bo avto deloval.

Veliko ljudi naredi napako ker se enostavno odloči glede na njihovo finančno stanje in ker je nekdo ponudil vgradnjo nekaj sto evricov ceneje, slej ko prej pride do težav zaradi slabih komponent. Ali je to nesposoben ecu ali injektori po 20k km odpirajo vsepovprek, pritisk na uparjalniku se spreminja glede na bodočo vremensko napoved ali po par mescih zaradi vlage konektorji in priklopi oksidirajo ali strokovnjak stranki nekako razloži da po predelavi lučka za motor mora goreti in tako dalje... :) v glavnem se večina vrača in stoka, da ne znajo resit problema kljub večkratnem obisku pri vgrajevalcu. No dovolj o težavah :) V vsakem primeru se nisem prijavil da bi pametoval in solil pamet, vsekakor pa upam, da bom kdaj z svojim mnenjem pripomogel oz. pomagal nekomu, ki tukaj išče pomoč. Pa lep pozdrav!


kateri it sistem ima tekočo fazo?indirekten ali direkten vbrizg tekoče faze?

poljaka? ja ..4 cil max 170 konjev..samo to bi vsak montiral ..

injektorji ne morejo odpirati vse povprek ..ko dobi signal odpre ..ali pa ne odpre..brez signala ne odpre...

lučka gori zaradi nepravilnega vbrizga - prerevne mešanice- saj ob pravilnem vbrizgu povečanje porabe plina glede na bencin presega obljube vgrajevalca za 15-20%..


Plinaš, prišel sem v miru in ne želim nikakršnega konflikta. Glede tekoče faze se je montiral nizozemski sistem z indirektnim vbrizgom (sesalni kolektor in šoba usmerjena neposredno na ventile) in po slabem letu vožnje ni težav, kaj se bo odvijalo v bodoče bomo videli zato tudi ne prodajam dokler nebom dovolj prepričan (Kateri sistem je bi menda moral poznat).

Gor ali dol sem osebno z poljskimi sistemi zaključil že nekaj časa nazaj. Sem pa vesel če nekomu zadeva deluje in je zadovoljen.

Kljub temu da je zelo zmogljiv ecu sposoben predelati vse podatke ki jih prejema in podati natančen signal plinskemu injektorju kdaj naj odpira in koliko časa, pride do težav če sam injektor enostavno ni sposoben zaradi specifikacije. Pa pustima keihin ki ga glede na princip delovanja in ceno nikakor ne morema primerjat z injektorji nižjega cen. ranga. Iz glave brezvezen primer (valtek klasika 3 ohm in poceni kopija po 50.000 km)
Kopija slej kot prej začne šepati. Posledično na nekem cilindru prihaja do revne ali pa bogate zmesi. Posledice poznamo.

Lučka če se gre o napaki glede izgorevanja javi če je zmes bogata ali revna pomeni v nekem trenutku preveč ali premalo plina. Ko zadevo optimalno nastaviš se avto pelje kot se mora in posledično popije več plina v meji kot je normalno. Od vozila pa je odvisno koliko ima tolerance preden vklopi CE.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To maj 22, 2018 6:51 am

"bajer", dobrodošel

Če si sledil forumu, ti je uporabnik "plinaš" in njegovo mnenje poznano (samo en sistem, če ga imaš si naš, drugače pa . . . :g: malo šale ).

Ker omenjaš poljake, sami smo vozili več vozil in sam se še vedno vozim s sistemom AGC Zenit + Hana injektorji, od leta 2012 nam je monter vgradil tega poljaka mislim da v 7 vozil in nismo imeli prav nobenih težav.

Tudi te kolobocije glede lučke za motor, nekaterim pri različnih sistemih so svetile, nekaterim svetijo, spet drugi so odstranili žarnico iz armaturke, prevozili pa so vsi več kot 100k po predelavah, najbolj zagnana 300k in 400k kilometrov, pa motorji še vedno delujejo kot morajo. Seveda je dosti odvisno od motorja.

Pri vsem skupaj, pa je najbolj žalostno, da imajo težave tudi tisti, ki so kupili nova "tovarniško" predelana vozila in se serviserji čudijo kot, da bi jim pripeljali ne vem kakšno čudo, seveda pa sedaj ni mogoče reči mi s tem nimamo nič, plin je kriv . . . :ne

Teramo dalje, zadnje čase se sicer vozim manj, ampak ker škodilak ni vreden nič bo ostal pri hiši.

:vrum
Škodilak
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
bajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po maj 21, 2018 12:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bajer Če maj 24, 2018 4:27 am

edit mod
Predhodnega posta se NE citira



Hja, totalni laik vidi kam cilja nekaj članov tukaj. Roko na srce, PRINS je odličen, preverjen in zelo kvaliteten sistem, kateri terja svojo ceno in konec. Precej krat sem se srečal z prinsovimi sistemi v kontrolo in neglede na to kje v evropi se je sistem montiral (uvoz vozil) je bilo vzorno vse na svojem mestu.

Pomembna stvar, da tudi ostali vgrajevalci znamo sistem, ki je cenovno dostopnejši vgradit premišljeno in funkcionalno. Vendar iz danes na jutri znanje ne pride iz neba. Tukaj je lahko nešteto usposablanj in izobraževanj bilokje po svetu, obiski sejmov kjer je nešteto informacij .. dokler nekdo sam ne reši svojih tisoč napak in problemov, da dejansko ugotovi kako in kaj je treba, tako dolgo dejansko ne spada med elito monterjev.

Tukaj je pogojenih precej stvari, katere za moje pojme peljejo v pravi smeri. In sicer:

1. kvalitetna proizvodnja lastnih in nabava tujih komponent
2. kompletni kader in inžinerji kateri razvijajo novitete (da je stvar dobro preverjena preden pride na trg)
3. striktna eksluziva za delavnice po svetu za nabavo materjala (samo uradni vgrajevalec lahko dobi robo)
4. iz strani proizvajalca hitra odzivnost in vsestranska podpora na nivoju
5. usposobljen kader ljudi v delavnicah, ki vedo kaj počnejo in kvalitetno in brez površnosti vgrajujejo sistem
6. dostopnost in ustrežljivost strankam na sprejemu (predelava, servis (redni ali intervencijski))
7. pravi način trženja in oglaševanja - vendar če izpolniš vse zgornje točke ni potrebno skoraj nič ker dober glas seže ...

Obstaja xy poljskih sistemov. Preizkusil sem jih ogromno ampak me žal niso prepričali. Seveda obstaja prava kombinacija komponent, ki vrhunsko delujejo in sem vesel da imamo monterje, ki znajo to kvalitetno zmontirat. Najlepše je videti ko se nekdo na predelavo znova in znova vrača z novi vozilom ter tvojo montažo priporoča širšemu krogu ljudi.

Če se motim me popravite :D pozdrav!
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2075
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Če maj 24, 2018 8:04 pm

Moje sporočila nekdo non stop briše :evil:
 
bajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po maj 21, 2018 12:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bajer Če maj 31, 2018 12:25 am

ojnica je napisal/-a:Moje sporočila nekdo non stop briše :evil:


Nevem kaj se dogaja. Ne vidim nobenih odgovorov..
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Po jun 04, 2018 7:59 am

Za Fiat/Lancia 1.4 T-Jet motor, 120 konjskih moči, letnik 2011, me zanima možnost oz. primernost za LPG. Ker to več ni klasični motor, me skrbi, da so kaki pomisleki/predsodki.

Hvala za mnenja in informacije
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2522
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Po jun 04, 2018 11:10 am

Men v istem motorji 2008 dela ži dobrih 8 let in 160kkm
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Po jun 04, 2018 11:59 am

Hvala za informacijo. Prosim, povej še, če je potrebno kako dodatno mazanje ventilov?

LP
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2522
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Po jun 04, 2018 12:12 pm

Verjetn odvisn od sistema do sistema, js mam Reg omvl dream xxi pa tega mazanja nimam ..... sm to je ži dobre 8 let staro
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To jun 05, 2018 12:06 pm

@pinny, morda zaupaš, katero oznako motorja imaš? Na vozilu, za katerega me zanima, je oznaka motorja 198A4000.

Hvala in LP
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2522
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny To jun 05, 2018 3:06 pm

Je taka ja
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1208
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To jun 05, 2018 9:12 pm

zzitop je napisal/-a:Za Fiat/Lancia 1.4 T-Jet motor, 120 konjskih moči, letnik 2011, me zanima možnost oz. primernost za LPG. Ker to več ni klasični motor, me skrbi, da so kaki pomisleki/predsodki.

Hvala za mnenja in informacije

to je klasičen turbak.. ne vem kaj je tukaj neklasičnega?!
plin je cnej k bencin
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To jun 05, 2018 9:14 pm

Da dopolnim. Klasični sem imel v mislih atmosferc.
 
bajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po maj 21, 2018 12:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bajer So jun 30, 2018 6:03 am

plinaš je napisal/-a:kontakti na kablih plinskega modula? ga imaš priklopljenega s konektorjem ? nekaj takega http://www.lpgshop.co.uk/4cyl-ecu-king-non-obd/ modul je edina povezava med bencinsko in plinsko stranjo , ki mora delati tudi ko avto vozi na bencin saj gredo preko modula vsi signali ker se prerežejo žice , ki vodijo na bencinske injektorje. pri nekaterih napravah je ločen , pri nekaterih pa vgrajen v isto ohišje kot plinski računalnik - če imaš dva konektorja na računalnik je en modulov ..če pa je konektor na zunaj v celoti pa sta ponavadi v eno ohišje spakirana dva konektorja - in spet je eden od njiju za modul.. 3 varianta je en konektor - tam moraš pa vedeti , kateri pini so za modul.


Tega posta sploh nisem videl. Kolikor sem razumel se ti problemi na bencin ne pojavljajo, moje mišljenje je, da ni problem v modulu. Če pride do težav glede vbrizga plina na teh AEB centralah v 99% ob preklopu na plin ecu enemu cilindru ne daje signala posledično bi avto konstantno na plinu delal po 3 cilindrih. Če so svečke in cinšpula ok ter da je kompresija kot mora bit mislim, da glede na to da se voha plin pri auspuhu lahko
1. opcija (vendar dvomim) nastavljena prebogata zmes in kljub iskri ne detonira (v tem primeru bi missfire bil enkrat tu enkrat tam)
2. Defekt injektorja - ostaja predolgo odprt (5let stari injektorji)
3. Pri uparjalniku po malem po cevi od vakuma - podtlaka v sesalni kolektor uhaja plin (možno je vendar je povsem odvisno od strukture uparjalnika namreč ob počeni membrani vozilo skoraj ni vozno - idealna zmes če bi tankali propan je 15.7 del goriva proti 1 delu zraka vendar, če v kolektor nekontrolirano prihaja še dodaten plin se ta formula močno poruši in po domače povedano "zalije" namreč namesto samo zraka in vbrizga imamo mešanico zrak+plin in nato še vbrizg). Če je pa ta luknja za podtlak zvrtana v neposredni bližini ali celo na enem sesalnem kanalu ki pelje proti ventilom je zadeva jasna.
4. Malovrjetno ampak vseeno možno ob nekem načinu vožnje stik kjer je povezan plin ni ok oz. se morda kak špiček naslanja nekam kamor se nebi smel.

Neglede na starost vozila in podatkov ki jih lahko odčitavamo je jasno kaj bo pokazala lambda če smrdi po plinu pri auspuhu.

To je zgolj moje razmišljanje. Če se motim me popravite :)

Pa lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
xxl
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2186
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xxl To jul 03, 2018 7:12 am

plinaš je napisal/-a:
zzitop je napisal/-a:Za Fiat/Lancia 1.4 T-Jet motor, 120 konjskih moči, letnik 2011, me zanima možnost oz. primernost za LPG. Ker to več ni klasični motor, me skrbi, da so kaki pomisleki/predsodki.

Hvala za mnenja in informacije

to je klasičen turbak.. ne vem kaj je tukaj neklasičnega?!

Ta motor si lahko naročil pri fiatu z tovarniško vgrajenim plinom.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2075
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Sr jul 11, 2018 11:24 am

67 centov je že 1 litr plina, cene samo gor.
Kaj bo šele pozimi
 
danci1973
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 549
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Sr jul 11, 2018 11:53 am

V Mariboru še kar tankamo za 57 centov...
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2075
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Sr jul 11, 2018 12:55 pm

saj tudi tukaj v Ljubljani in Škofji Loki, KR ni sam petrol, je še OMV, Logo, Butan plin, ampak nimam pojma zakaj take cene.
Logo Škofja Loka 65 centov
Kobarid petrol 65 centov
LJ Vič 67 centov.

Cene pozimi narastejo.
 
gorazdkop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Po maj 06, 2013 7:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a gorazdkop Pe jul 13, 2018 5:00 am

na omv je 0,65€/l in potem minus 3cente če imaš njihovo kartico in tankaš nad 25 litrov
0,62 evra torej
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov