Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica So sep 29, 2018 10:16 pm

Glavno, da se vozi na plin.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po okt 01, 2018 7:22 pm

nered je napisal/-a:Ko recem neposteno mislim na to, da je pri nas vgradnja iste naprave 3k (2.950) drugod pa dobis ponudbo < 1k.. Potem so tu magicni popusti ze iz prve ti povejo, da je cena 3k zelo znizana ker ze uposteva nek velik ECO popust. Ampak, da so oni fer ce bos vzel napravo ta teden lahko dobis se 300 popusta ce bos pa takoj placal ta teden pa lahko dobis se 400 EUR popusta.

Za isto napravo za Sky-G 2.0 je cena pri nas sla 2.950 EUR (ze zelo znizana z raznimi super eco popusti) > ~2500-2100 (z raznimi njihovimi popusti, ki variirajo odvisno z kom govoris po telefonu ali po emailu enkrat obstajajo, enkrat ne) > 1867 EUR. Tako je sla ponudba za Sky-G vgradnjo. Zaceli smo na 3k in pristali na 1.8k, ki pa je veljavna samo ce jutri pripeles avto na vgradnjo naslednji teden bo ze 3k ponovno.

Potem v enem klicu ti rece ja ampak morali bote dokupiti novo dno za prtljaznik, ki se zacne pri 180 ampak lahko dobis odlicen popust in dobis dno za 90 EUR. Potem pa gres gledat na ebay in ga najdes za 20-40.

In ko gres cez taksno podajanje pri par ponudnikih doma te pocasi mine. V nemciji so bili zelo direktni ampak se mi casovno ni nikoli ujelo. Dve ponudbi za isto napravo pri dveh razlicnih vgrajevlacim cenovno v priblizno istem rangu. Iz zanimanja sem za foro pisal na Auto-Gas prvi page result za Prins Poland na Google in so mi odgovorili z ponudbo 5000 PLN.

Je pa res da je vse to dogovarjanje 1.5-2l nazaj.

zdej pa nehaj.. zanimala te je edino ponudba za dlm - ker druge take naprave trenutno ni na tržišču.. in tukaj nabijaš , da cena za isto napravo varira od 2950 e v sloveiji do 1380e na poljskem..

daj prilimaj ponudbe ali pa se ugasni.ker to , kar ti nabijaš tukaj okoli ponudb je navadno laganje dokler ne pripneš konkretnih ponudb za določen tip naprave..
za 1800e ne dobiš dlm za 4 cil nikoli..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Pe okt 05, 2018 8:09 pm

Eh plin že po 73 centov. Edina MOL v Kranju 67.5 centa in v Škofji Loki 68 centov.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica To okt 09, 2018 8:07 am

Je tud bencin šel gor na 1.37...najcenejši plin v LJ je Butan plin 66 centov.
 
Tiburon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če okt 11, 2018 8:49 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Tiburon Če okt 11, 2018 9:40 pm

Ojla

Mogoče sem jaz un znanec enga,ki ma avtoplin na Hyundaiju. Na prvem accentu sem mel 5 let, potem je avto zgnil pri 250kkm, zdej mam pa že 10let na drugem accentu prve generacije isti motor 1.5 12v. Brez mazanja ventilov, avto dela kot nov, na plin sem naredil 215.000km, avto ma zdej 240.000km. Filtre za plin sem zamenjal 3x do zdaj, čeprav moraš kao na 25.000km zdele ze 40.000km vozim od zadnje menjave pa verjetno bo šlo še enkrat tolk brez menjave.
Drugače pa plin preverjeno dela na vseh hyundajevih motorjih alpha in beta l. 95-2001 BREZ mazanja ventilov, preverjeno. Mel sem tudi coupeja 1.6 l 98 naredil 90.000km na plin še danes dela boljše kot tisti na bencin. Na accentu mam prvi komplet izpušni sistem, lambda je na testih 1.003, dam 4.5€/100km in avto se pelje 180km/h brez tresenja, vlečenja volana ipd. Bremze so levo desno perfektno izenačene.

Žena je stepala kilomtre na recimo na Twingotu l. 97 stara masina 1.2 u 59KM. Je mela Atikerja noter, je laufu ko urca avto brez mazanja ventilov. Smo prodal po 55.000km ker je bil avto že rjav spodaj in ker je spet od očeta dobila 10 let starega cliota. Pazi zdej: motor 1.2l s 75KM smo dal Lovato na Vianorju noter, ki (saj takrat) ni vgrajeval mazanja s tekočino ampak je vsakic 8 brizgnil bencin v valj in to naj bi bilo dovolj namesto mazanja za ventile. Ja sevede. Po 2 letih oz 35.000km avto slabo vžigal zjutraj sprva, ker so bili ventili še hladni material ni dobr dihtal .... Par tisoč kilometrov naprej je pa že kar cukal med vožnjo (cukal je tudi drugače, ce si pohodil gas do fula, ker je vbrizgaval vmes bencin in pač računalnik ne preklaplja tolk hiter), smo dal ventile nastavt, je delal v redu pol, ampak verjetno bo novi lastnik spet moral nastavljat ventile, enkrat bo pa verjetno sam celo glavo treba zamenjat

Doma mamo se5 Suzukija sx4 1.6l 120KM na plin, Prinsa noter z mazanjem, smo zdej nardil 55.000km na plin, brez problemov. Kljub temu bom na naslednjem servisu rekel mehaniku na samo preveri tesnenje ventilov in po potrebi nastavi.

Avtoplin vam ne bo delal na novejših avtih brez mazanja ventilov, pa še to če že, samo od Prinsa. Ostalo kr pozabte. Sem govoril z lastnikom Prinsa, še oni stelajo in pregledajo ventile na vsakih 30.000km pri Toyotah recimo, drugače pa pri 60.000km. pri recimo ta starih Subaruji, ki so res bili v redu tudi brez mazanja ventilov, je bilo vseeno po 100.000km preverit in nastavit po potrebi. Ti so delal brez mazanja tud. Tko da pozabte fantje na razne monterje po Sloveniji, oni vam zmecejo skupaj več komponent (računalnik recimo od Lorenza, šobe od BRCja, tank od Atikerja itd.) Misliš da si dobil enga dobrega Italijana notr ( recimo Lovato al pa tartarini) pa v bistvu dobiš par komponent, ne pa vse, ker ne delajo vse firme vse komponente sistema.Ponavadi so to ravno injektorji in šobe. Pol je pa od monterja odvisno, kolk ma izkušenj in pameti, da namece prave stvari skupaj in še bolj. da jih zna v mapah izgorevenja nastavit. Moj monter je bik sedaj že nekaj let pokojni iz Rudnika ob Dolenjski c. On je imel smisel in bil kr dost izkušenj za vgradnjo različnih sistemov,pa še on se je lovil. Eni dajo prevelike šobe, drugi premale.... Pa avto cuka ko pospešuješ, al pa ko pripelješ v križišče in pohodis sklopko hoče crknt, v stant gasu je nemiren in popravlja obrate.... Stare zgodbice neukih ljudi.

Današnje litine, ki jih uporabljaju pri izdelavi sedlisca ventilov in ventilov samih so sicer ful boljši z vidika tesnjenja pri izgorevanju bencina, pri plinu pa dobesedno pogorijo, če mal pretiravam. Kemija fantje zato pozabte da se boste fural s Toyoto al pa Fordom ( obe znamki masta porazne motorje za predelavo na plin) letnik 2000 in novejši ni šans, kaksen motor brez direktnega vbrizga ali turbine bo s Prinsom še šlo ostali boste pa okrog 30.000km začutil posledice j***a od motorjev, ki jih delajo. Nemci ma jo starejši modeli nekateri ok motorje za plin.

Kdor hoče avto na plin in se vozit za 5€/100km naj kupi Hyundaia letnik do 2001 al pa še manj in mu 110% garantiram, da ne bo mel nobenih problemov z motorji pogojenih s plinom. Pa še sistem brez mazanja ventilov je okrog 400-500 € cenejši pa še maziva ne rabiš na 10.000km, ki stane čez 30€.

Pa še tale: moj accent je na prodaj na netu, da mal reklame nardim
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica So okt 13, 2018 7:47 am

Tvoj accent:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13518585

P.s. sm pa včeraj videl na svojem, da je nekdo brcnl v desni spodnji del prednjih vrat :evil: :evil:
 
Tiburon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če okt 11, 2018 8:49 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Tiburon So okt 13, 2018 10:21 pm

Jap, ta je moj ja :twisted:
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4158
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xxl So okt 13, 2018 11:23 pm

Kaj pa Fiat? Sicer lahko naročiš že tov. vgrajenega, kaj pa naknadna vgradnja? Tudi rabijo mazanja?
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Po okt 15, 2018 8:50 pm

A mogoče kdo ve kako je z delovanjem avta na plin, če avto full teraš (do konca), ker mislim, da nobena plinska takrat ne dela 100% na plin.
Sedaj me zanima pri koliko hitrosti naj bi dodajal mal bencina ? Končno imam 170km/h.
Drugač za normalno vožnjo 100% skoz dela na plin.
 
errhec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: So jun 24, 2006 2:17 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a errhec To okt 16, 2018 5:03 am

Pri meni je opcija da pod in nad določenimi obrati preklopi na plin.
Avto normalno deluje od trenutka ko preklopi na plin, zato ne vidim razloga zakaj bi uporabil to opcijo.
Če so šobe (celotni sistem) pravilno dimenzionirane potem bi moral plin delovati v celotnem območju delovanja motorja.
 
bajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po maj 21, 2018 12:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bajer So okt 20, 2018 2:07 am

Ne da mi miru in znova in znova prebiram izjave laikov oz. kvazi maherov, ki morda dobronamerno nehote z napačnimi informacijami polnijo glave potencialnim strankam. Plinaš je zgoraj lepo navedel nekaj zelo pomembnih stvari in ne vidim problema, če tudi splošno Prins kuje med zvezde in ga brezkompromisno zagovarja, ker Prins enostavno tja zaradi referenc spada. V tej TOP košari je še peščica "t.i. AP sistemov", ki so v sloveniji redki ali pa žal niso toliko poznani oz. se pri nas na veliko ne montirajo zaradi same cene predelave ali kakšnega drugega tehtnega razloga. Slovenski trg avtoplinske scene nam ponuja ogromno možnosti in različnih kombinacij pri komu in z katero napravo predelati avto. Za tiste, ki še niste dojeli dejstva, da sama sestava nekih poznanih vgrajenih komponent »spet ni« toliko pomembna, kot je pomembno znanje in izkušnje - kilometrina vgrajevalca. Napravo lahko brez težav vgradi vsak, ki ima malo mehaničnega znanja in nekaj zdrave pameti. Obstajajo proizvajalci sistemov z celovitim razvojem, proizvodnjo vseh svojih komponent (npr. BRC ali Prins…itd) in obstajajo sestavljanke. Slednji proizvajajo le del sistemov, ki je kompatibilen z različnimi produkti drugih proizvajalcev. Osnova in pricip delovanja sta pri vseh napravah načeloma enaka ampak sama zanesljivost, kvaliteta izdelka in sposobnost komponent so ključne stvari. Na podlagi vsega tega se tudi imena sistemov nekako postavijo na svoje mesto v neki »rang lestvici«. Vsekakor tukaj vsi strmijo k temu, da naprava deluje brezhibno vendar monter, ki na hitro vedno drugače sestavi neko celoto, samega sklopa komponent nikoli ne spozna konkretno in takrat lahko samo domneva, da bo sistem deloval kot je predvideno. Morda sem se narobe izrazil in malo ponižal tiste monterje, ki se najdejo v tem primeru in sploh ne dvomim, da lahko brez težav in kvalitetno delujejo tudi te »sestavljene naprave«. Še enkrat pa ponavljam, da mora za predelavo stati maher z znanjem in izkušnjami neglede na poreklo naprave. Končna cena na trgu za predelave ima velik razpon in tukaj si nekdo z referencami in znanjem lahko razumno nastavlja ceno. Za predelavo z »neko napravo«, ki jo do potankosti pozna in ve kako stvar pravilno zmontirati lahko takrat tudi odgovorno stoji. Velikokrat so tukaj za nižjo ceno predelav prazne obljube in vendarle stranke cenejšo odločitev obžalujejo.
 
bajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po maj 21, 2018 12:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bajer So okt 20, 2018 2:37 am

Tiburon je napisal/-a:Ojla

Mogoče sem jaz un znanec enga,ki ma avtoplin na Hyundaiju. Na prvem accentu sem mel 5 let, potem je avto zgnil pri 250kkm, zdej mam pa že 10let na drugem accentu prve generacije isti motor 1.5 12v. Brez mazanja ventilov, avto dela kot nov, na plin sem naredil 215.000km, avto ma zdej 240.000km. Filtre za plin sem zamenjal 3x do zdaj, čeprav moraš kao na 25.000km zdele ze 40.000km vozim od zadnje menjave pa verjetno bo šlo še enkrat tolk brez menjave.
Drugače pa plin preverjeno dela na vseh hyundajevih motorjih alpha in beta l. 95-2001 BREZ mazanja ventilov, preverjeno. Mel sem tudi coupeja 1.6 l 98 naredil 90.000km na plin še danes dela boljše kot tisti na bencin. Na accentu mam prvi komplet izpušni sistem, lambda je na testih 1.003, dam 4.5€/100km in avto se pelje 180km/h brez tresenja, vlečenja volana ipd. Bremze so levo desno perfektno izenačene.

Žena je stepala kilomtre na recimo na Twingotu l. 97 stara masina 1.2 u 59KM. Je mela Atikerja noter, je laufu ko urca avto brez mazanja ventilov. Smo prodal po 55.000km ker je bil avto že rjav spodaj in ker je spet od očeta dobila 10 let starega cliota. Pazi zdej: motor 1.2l s 75KM smo dal Lovato na Vianorju noter, ki (saj takrat) ni vgrajeval mazanja s tekočino ampak je vsakic 8 brizgnil bencin v valj in to naj bi bilo dovolj namesto mazanja za ventile. Ja sevede. Po 2 letih oz 35.000km avto slabo vžigal zjutraj sprva, ker so bili ventili še hladni material ni dobr dihtal .... Par tisoč kilometrov naprej je pa že kar cukal med vožnjo (cukal je tudi drugače, ce si pohodil gas do fula, ker je vbrizgaval vmes bencin in pač računalnik ne preklaplja tolk hiter), smo dal ventile nastavt, je delal v redu pol, ampak verjetno bo novi lastnik spet moral nastavljat ventile, enkrat bo pa verjetno sam celo glavo treba zamenjat

Doma mamo se5 Suzukija sx4 1.6l 120KM na plin, Prinsa noter z mazanjem, smo zdej nardil 55.000km na plin, brez problemov. Kljub temu bom na naslednjem servisu rekel mehaniku na samo preveri tesnenje ventilov in po potrebi nastavi.

Avtoplin vam ne bo delal na novejših avtih brez mazanja ventilov, pa še to če že, samo od Prinsa. Ostalo kr pozabte. Sem govoril z lastnikom Prinsa, še oni stelajo in pregledajo ventile na vsakih 30.000km pri Toyotah recimo, drugače pa pri 60.000km. pri recimo ta starih Subaruji, ki so res bili v redu tudi brez mazanja ventilov, je bilo vseeno po 100.000km preverit in nastavit po potrebi. Ti so delal brez mazanja tud. Tko da pozabte fantje na razne monterje po Sloveniji, oni vam zmecejo skupaj več komponent (računalnik recimo od Lorenza, šobe od BRCja, tank od Atikerja itd.) Misliš da si dobil enga dobrega Italijana notr ( recimo Lovato al pa tartarini) pa v bistvu dobiš par komponent, ne pa vse, ker ne delajo vse firme vse komponente sistema.Ponavadi so to ravno injektorji in šobe. Pol je pa od monterja odvisno, kolk ma izkušenj in pameti, da namece prave stvari skupaj in še bolj. da jih zna v mapah izgorevenja nastavit. Moj monter je bik sedaj že nekaj let pokojni iz Rudnika ob Dolenjski c. On je imel smisel in bil kr dost izkušenj za vgradnjo različnih sistemov,pa še on se je lovil. Eni dajo prevelike šobe, drugi premale.... Pa avto cuka ko pospešuješ, al pa ko pripelješ v križišče in pohodis sklopko hoče crknt, v stant gasu je nemiren in popravlja obrate.... Stare zgodbice neukih ljudi.

Današnje litine, ki jih uporabljaju pri izdelavi sedlisca ventilov in ventilov samih so sicer ful boljši z vidika tesnjenja pri izgorevanju bencina, pri plinu pa dobesedno pogorijo, če mal pretiravam. Kemija fantje zato pozabte da se boste fural s Toyoto al pa Fordom ( obe znamki masta porazne motorje za predelavo na plin) letnik 2000 in novejši ni šans, kaksen motor brez direktnega vbrizga ali turbine bo s Prinsom še šlo ostali boste pa okrog 30.000km začutil posledice j***a od motorjev, ki jih delajo. Nemci ma jo starejši modeli nekateri ok motorje za plin.

Kdor hoče avto na plin in se vozit za 5€/100km naj kupi Hyundaia letnik do 2001 al pa še manj in mu 110% garantiram, da ne bo mel nobenih problemov z motorji pogojenih s plinom. Pa še sistem brez mazanja ventilov je okrog 400-500 € cenejši pa še maziva ne rabiš na 10.000km, ki stane čez 30€.

Pa še tale: moj accent je na prodaj na netu, da mal reklame nardim


Me zelo veseli, da ste z vašimi vozili kljub nekaj nevšečnostmi še vedno zvesti plinaši. Ko sem vse skupaj prebral želim povedati še svoje mnenje. Starejša vozila se od današnjih bistveno razlikuje po kvaliteti izdelave in samem materjalu za izdelavo agregata. Na podlagi tega so nekako starejše "mašine" bolj trpežne in manj zahtevne za samo predelavo. Brez težav tudi na dolgi rok lahko predelamo celo paleto vozil vključno z novejšimi. Obstajo pa tudi vozila ali tipi motorjev za katere se vgradnja ne priporoča zaradi tega ali onega razloga. Dodajanje bencina v motor v nekih ciklih delovanja je en od način obvarovanja pred poškodbami in je brezpredmeten če ni pravilno nastavljen. Mazalna naprava, ki v sesalni kolektor dozira aditiv je za nekatera vozila nepogrešljiva, spet je pa pomembno kakšna je naprava in na kak način deluje. Nepravilno doziranje lahko povzroči več škode kot koristi.
 
bajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po maj 21, 2018 12:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bajer So okt 20, 2018 2:45 am

errhec je napisal/-a:Pri meni je opcija da pod in nad določenimi obrati preklopi na plin.
Avto normalno deluje od trenutka ko preklopi na plin, zato ne vidim razloga zakaj bi uporabil to opcijo.
Če so šobe (celotni sistem) pravilno dimenzionirane potem bi moral plin delovati v celotnem območju delovanja motorja.


Plinska naprava mora brez težav delovati v čisto vseh načinih vožnje. Nastavitve same naprave pa v večini med različnimi možnostmi ponujajo delno dodajanje bencina ali celoten preklop na bencin glede na parametre ki jih vnesemo.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac So okt 20, 2018 1:17 pm

Ker smo spet pred predelavo in sem (kljub temu, da že vnaprej vemo, kdo dobi vozilo v predelavo) informativno zbral nekaj ponudb . . . sem zraven razmerja cena/kvaliteta začel razmišljati še o PRIKRITIH STROŠKIH, ki pa nikakor niso majhni.

Še pred tem so seveda različni ponudniki v svojih izračunih - različno, kljub točno navedenemu tipu vozila/motorja ne navajajo velikosti rezervorja (ki je potem če želiš takšnega, ki dimenzijsko ustreza za doplačilo), o homologaciji ni nobene besede, torej dodaten strošek cca 50 €, mesto vgradnje točilnega mesta v kolikor odstopa od najlažjega za zmontirat, spet dodatek, mazanje če je potrebno, spet dodatek, itd . . . , zanimivo, zavestno zavajanje in prikrivanje končnega stroška predelave, da ne omenjam subvencije, haloooo, kakšna subvencija, pa ne me hranit, prosim Vas.

Nekako sem si vzel za osnovo, da bomo s predelanim vozilom naredili 150k km (v 3 - 4 letih). Pri nas je ob tem, da želimo, da nam predelava na plin, naj si bo katerikoli sistem,> deluje brez težav EDINA IN NAJPOMEMBNEJŠA CENA PREDELAVE ter kasneje STROŠEK VOŽNJE. Zato sem bil še posebej pozoren na spodnje točke:

1. GARANCIJA
1 leto, 2 leti, 3 leta, 5 let, 7 let ali pa 8 let je zelo zavajajoča zadeva, vse je odvisno koliko kilometrov prevozite v času, ko bo predelano vozilo v vaši lasti. Pozabimo na to, da bo pri prodaji kaj več vredno, če je sistem še v garanciji, po mojih izkušnjah je vredno le toliko kolikor je kupec pripravljen odšteti za njega, če pa ga damo v račun pa vsi vemo na koliko je ocenjen.

2. SERVISI
Če želimo obdržati garancijo je potrebno delati predpisane servise, cene se gibljejo med 30 in do blizu 100 € na interval med 10 do 30k km.

3. MAZANJE
Aditivi za mazanje tudi niso ravno poceni, potem je še tu pravilna nastavitev, kar vse skupaj spet podraži zadevo.

in ko seštejemo PREDELAVO + točke 1., 2., in 3. pridemo do kar VISOKEGA ZNESKA in sicer v višini več kot polovice cene predelave.

Seveda se še vedno splača, nikakor pa ni enak prihranek.

Teramo dalje. :vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
bajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po maj 21, 2018 12:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bajer To okt 23, 2018 12:27 am

japanac je napisal/-a:Ker smo spet pred predelavo in sem (kljub temu, da že vnaprej vemo, kdo dobi vozilo v predelavo) informativno zbral nekaj ponudb . . . sem zraven razmerja cena/kvaliteta začel razmišljati še o PRIKRITIH STROŠKIH, ki pa nikakor niso majhni.

Še pred tem so seveda različni ponudniki v svojih izračunih - različno, kljub točno navedenemu tipu vozila/motorja ne navajajo velikosti rezervorja (ki je potem če želiš takšnega, ki dimenzijsko ustreza za doplačilo), o homologaciji ni nobene besede, torej dodaten strošek cca 50 €, mesto vgradnje točilnega mesta v kolikor odstopa od najlažjega za zmontirat, spet dodatek, mazanje če je potrebno, spet dodatek, itd . . . , zanimivo, zavestno zavajanje in prikrivanje končnega stroška predelave, da ne omenjam subvencije, haloooo, kakšna subvencija, pa ne me hranit, prosim Vas.

Nekako sem si vzel za osnovo, da bomo s predelanim vozilom naredili 150k km (v 3 - 4 letih). Pri nas je ob tem, da želimo, da nam predelava na plin, naj si bo katerikoli sistem,> deluje brez težav EDINA IN NAJPOMEMBNEJŠA CENA PREDELAVE ter kasneje STROŠEK VOŽNJE. Zato sem bil še posebej pozoren na spodnje točke:

1. GARANCIJA
1 leto, 2 leti, 3 leta, 5 let, 7 let ali pa 8 let je zelo zavajajoča zadeva, vse je odvisno koliko kilometrov prevozite v času, ko bo predelano vozilo v vaši lasti. Pozabimo na to, da bo pri prodaji kaj več vredno, če je sistem še v garanciji, po mojih izkušnjah je vredno le toliko kolikor je kupec pripravljen odšteti za njega, če pa ga damo v račun pa vsi vemo na koliko je ocenjen.

2. SERVISI
Če želimo obdržati garancijo je potrebno delati predpisane servise, cene se gibljejo med 30 in do blizu 100 € na interval med 10 do 30k km.

3. MAZANJE
Aditivi za mazanje tudi niso ravno poceni, potem je še tu pravilna nastavitev, kar vse skupaj spet podraži zadevo.

in ko seštejemo PREDELAVO + točke 1., 2., in 3. pridemo do kar VISOKEGA ZNESKA in sicer v višini več kot polovice cene predelave.

Seveda se še vedno splača, nikakor pa ni enak prihranek.

Teramo dalje. :vrum


Bravo za napisano! Marsikdo je bil žrtev tega načina zavajanja in še vedno se trženje na tak način pojavlja. Stranki na nekorekten način zaračunava neke dodatne stvari in dodatke z katerimi ni bila seznanjena pred predelavo. Mislim, da je tak način namensko zavesti kupca in ga po predelavi opehariti za nekaj stotakov saj nima druge izbire. Tisti, ki nam je ob razumnem zaslužku za storitev zelo pomembno tudi zadovoljstvo stranke enostavno črno na belem ponudimo nekaj možnosti in končne cene katera se ne sme spremeniti.

Izmed tisoč različnih kombinacij je lahko:
- osnovna komplet predelava z garancijo z vsem potrebnim da vozilo brezhibno deluje in celotna ustrezna dokumentacija za opravljanje homologacije
- predelava v celoti za neko vozilo stane "xy" € več in zajema toliko let garancije na vse vgrajene stvari, mazalna naprava ta in ta vključno vsem z delom/storitvijo, rezervoarjem namesto rezervnega kolesa (optimalna velikost je znana zaradi ostalih enakih predelanih vozil in v primeru posebnih želj stranke izmeriš premisliš koliko je dodatnega dela in tukaj je dodatni strošek znan), po dogovoru se vozilo odpelje na homologacijo in pred prevzemom dopolniš rezervoar tako da stranka nima po predelavi nikakršnih obveznosti. v osnovni ceni so lahko vključeni še redni servisi ali kakšna tretja stvar.

Vse to temelji na odločitvi in željah lastnika vozila, ki se odloča za predelavo. Njegova končna odločitev pred predelavo je pogoj za ceno, ki nikakor ne sme varirati. Totalno nekorektno je po predelavi lastnika postaviti pred dejstvo da nima druge izbire kot da plača neke dodatke, ki so do same predelave bili neznani. Resen ponudnik mora pred predelavo vedeti kaj vse potrebuje in kaj so neki dodatni stroški ki nastanejo vključno z homologacijo. Z garancijo 8 let nekomu brez pojma operejo možgane, ko pa pride do težav mastno kasirajo materjal in delo ker je v drobnem tisku 8let na le neki neproblematičen del sistema ostalo pa samo 12 mesecev. Takšne napizdancije in zavajanje z namenom hitrega zaslužka bi morala država vzeti v drobnogled in to preprečiti. Ta način prodaje se dogaja tudi drugod pri drugih stvareh ampak vselej je lažje pozabiti ročni sesalec iz topshopa za 30€ kot pa dodatno plačo odšteti za nekaj dodatkov ki niso bili v osnovi dorečeni. To je moje razmišljanje, če se motim me popravite. Pa lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To okt 23, 2018 11:07 am

Sem včeraj predelal računico in sicer na prevoženih 100 km bo prihranek cca. 4 € če se tanka na Petrolu oz. 5 € če se tanka pri AGAS-u, kjer ponavadi tankam sam.

Torej zvozimo 150k km in je prihranek v tem obdobju "čez prst" 6k do 7,5k €.

Odštejemo predelavo in tudi če upoštevam vsa nepredvidena popravila, je še vedno zajeten prihranek, vsaj toliko kot se izgubi na vrednosti vozila, pa še ostane . . . nekaj v "prašičku".

Teramo dalje.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
gorazdkop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Po maj 06, 2013 7:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a gorazdkop Sr okt 24, 2018 3:30 am

Kateri avto imaš na plin? Da ne iščem po prejšnjih objavah
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1094
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Sr okt 24, 2018 8:19 pm

Ja, od 7500 odstejes 2 jurja za kvalitetno predelavo, 500 evrov za plinske servise, par 100 evrov vec za svecke in cinspule, pa flikanje cevi od antifriza, tekocino za mazanje, se svoj cas za resevanje teh stvari, pa avta nihce ne bo hotel kupit rabljenega, se tu bo slo 500 evrov dol, vozis s 15 konji manj...jaz sem tu nekje, ne recem da nisem prisparal (kar) nekaj, ampak imam obcutek, da imajo od moje predelave vsi vec kot jaz, ki sem na kocko postavil 2 jurja za predelavo in se takrat 15 jurjev vreden avto, ki bi lahko kadarkoli crknil zarad plina, pa si ne bi imel skom kaj pomagat, ce smo realni.
Prevec tveganja za premalo profita, ce teh 150 kkm ne naredis ravno v 3 letih. Naslednji bo itak elektricni, ampak ce ne, pa tovarniski plin ali brez plina.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Sr okt 24, 2018 9:46 pm

30.00km na plin, stplinski servisi natanko 30 evrov.
Svečke, tuljavo ne štejem. Svečke 4 evre/komad, tuljava v kosu 30 evrov, ki pa crkuje pri vsakem takem motorju na bencin.
Še največ težav sem imel s potrošnim materialom, končniki, zgobi, manšete, izpušni, zavore, hladilnik, vžigalni kabli, kak senzor.
 
bajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po maj 21, 2018 12:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bajer Sr okt 24, 2018 11:43 pm

cc09 je napisal/-a:Ja, od 7500 odstejes 2 jurja za kvalitetno predelavo, 500 evrov za plinske servise, par 100 evrov vec za svecke in cinspule, pa flikanje cevi od antifriza, tekocino za mazanje, se svoj cas za resevanje teh stvari, pa avta nihce ne bo hotel kupit rabljenega, se tu bo slo 500 evrov dol, vozis s 15 konji manj...jaz sem tu nekje, ne recem da nisem prisparal (kar) nekaj, ampak imam obcutek, da imajo od moje predelave vsi vec kot jaz, ki sem na kocko postavil 2 jurja za predelavo in se takrat 15 jurjev vreden avto, ki bi lahko kadarkoli crknil zarad plina, pa si ne bi imel skom kaj pomagat, ce smo realni.
Prevec tveganja za premalo profita, ce teh 150 kkm ne naredis ravno v 3 letih. Naslednji bo itak elektricni, ampak ce ne, pa tovarniski plin ali brez plina.


1. ni nujno odšteti 2000 za delujoćo napravo
2. za 150.000 prevoženih redni servisi ne nanesejo 500€
3. svečke so potrošni materjal, ki se ob rednem servisu iodvisno od intervala morajo menjati
4. življenska doba vžigalnih tuljav ni odvisna od plina namreč te niso posredno povezane z plinom
5. flikanje cevi je samo šlamparija montaže ali slaba kvaliteta cevi, ker če je vse narejeno kot mora do težav ne pride
6. če upoštevaš zgornje stvari se voziš brez skrbi in ne tratiš svojega časa
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 27 gostov