Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Sr jan 24, 2018 2:18 pm

Menjat bi moral vse 4 ne samo 1-2, moj ma eno in sem jo tud že menjal.
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 158
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Sr jan 24, 2018 5:56 pm

Jaz imam slabe izkušnje s popoldanci glede diagnosticiranje napak skozi testerje. Meni se je izkazalo, da je v teh primerih, ceneje iti na uradni servis z originalnim testerjem. Menjavanje na pamet zna biti drago.
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 158
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Sr jan 24, 2018 6:08 pm

A ve kdo, če se lahko na cliu 4 zmontira tipka za reset kazalca bencina? Ponujajo sicer nekakšne module, a verjetno bi se lahko kam priklopila ročna tipka.
 
dumpster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To avg 08, 2017 3:51 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a dumpster Sr jan 24, 2018 9:40 pm

Jaz sem imel Avtoplin vgrajen v Peugeotu kakšni 2 leti, no sedaj imam plin v Scenicu. Problemov na Peugeotu je bilo kar nekaj, od tega da je avto cukal, ko sem pohodil plin, včasih crknil na semaforju, lamda sonda je javljala napako, da je mešanica preslaba, motor je prehajal v safe mode... itd itd...

Na Scenicu podobna zgodba, check emissions napaka vedno, ko je avto počakal na semaforju oziroma na železniškem prehodu, cukanje, ugašanje motorja v prostem teku, pozimi ugašanje motorja ob preklopu med vožnjo in še in še..

Uporabnik verjetno vsak ve, da avto na plin deluje drugače (slabše, zamorjeno, z manj moči) kot na bencin ampak se tega sčasoma navadiš. Ne nasedajte raznim "strokovnjakom", ki trdijo, da lahko s plinom dosežejo isto moč.... Peljite avto na Tunning, izmerite karakteristike Nm/Rpm pa boste kaj hitro spoznali, da je tista 5% izguba moči na "UČ" veliko premajhna, napačna in prirejena ocena.

No kako sem jaz rešil vse napake povezane s cukanjem ugašanjem itd....

ENOSTAVNO, ko mi je 4-ič dvignilo plafon zaradi knofa "AUTO-CALIBRATE", ki ga je tako vestno uporabljal "strokovnjak" sem se odločil, da vzamem stvari v svoje roke.

Naročil sem FTDI kabel preko ebaya iz Nemčije s priloženimi softwari za skoraj vse proizvajalce (Stag, Emmgas, Versus, Zavoli itd itd).

Cena kabel + software 39€ ali nekaj podobnega.

Naprave imajo po večini funkcijo snemanja mape, vbrizga, časov glede na rpm motorja. Razlika je način pomnjenja podatkov in intervali.

Ne bom šel v podrobnosti, ker so programi zelo specifični in se razlikujejo glede na proizvajalca.

Dejstvo je, da imamo uporabniki foruma različne izkušnje, povsem normalno pa je, da se vgrajevalec ne bo v nobenem primeru vozil 100 km in kalibriral napravo. Naprava med takšnim intervalom posname podrobne mape oziroma zajame veliko količino drugih podatkov iz računalnika motorja in nato prilagodi delovanje.

Mora nam biti jasno, če bi avtomobile nastavljali tako kot sem jaz, bi vgrajevalci verjetno bili v hudem minusu. Ampak:

Jaz sem svoje težave rešil 2X, na obeh avtomobilih. Nihče na na tem svetu mi ne bo govoril, da so moje nastavitve slabše za motor od tistih, ki jih je nastavil kdo drug, ko je kliknil "AUTO CALIBRATE" knof, pa to ne enkrat ampak 5 krat.

Če avto ugaša, cuka, crkuje ali v praznem teku deluje kot, da bo vsak čas crknil, mislim da so moje nastavitve za katere sem si vzel mesec dni časa kar vredu, ne bom rekel celo boljše kot jih je nastavil sam "strokovnjak".

Da ne govorim o tem, da so bile plinske šobe vgrajene v sistem napačnih premerov in je to program javljal na večih mestih......zopet nebom šel v podrobnosti... :x

Potrebno pa je seveda biti pazljiv, shraniti programske printscreene, si zapisovati spremembe in opažanja delovanja motorja, se voziti dober mesec, prilagajati nastavitve in najbolj pomembno imeti veliko časa.

Seveda, se bodo sedaj oglasili pristaši ene in druge znamke in kazali s prstom, češ moj "strokovnjak" je zadevo uredil v enem dnevu, moj pa dela brez problema, z mojim pa ni težav.... Seveda, prav imate, kriv sem jaz, ker sem za nižjo ceno pristal na svojega "strokovnjaka". Problemov bi imel manj, če bi v štartu dal 600€ več za Prins napravo, pa nisem, pa tudi ne obžalujem, ker sem se z zadostno mero živciranja in iznajdljivosti marsikaj naučil.

No, da zaključim kolobocijo: Moj namen ni vzpodbujanje kalibracije tako "po domače" kot sem to storil jaz ne-vednik ampak je moj namen naslednji:

Dokler Vam "strokovnjak" ne nastavi avtomobila vsaj približno spodobno mu težite, ga žrite in zahtevajte tisto, kar ste plačali. V mojem primeru se mi s "strokovnjakom" ni dalo več ubadati in sem ubral svojo pot, ki bi se lahko zaključila tudi drugače.

Kako drugače? Mislim, da nič kaj drugače oziroma bi bil motor prej fuč z nastavitvami "strokovnjaka".

No Upam, da sem kakšnega uporabnika foruma vsaj malo nasmejal, če že ne drugega. Je pa zelo dober občutek, ko si po 2, 3 letih olajšaš dušo :)

Upam pa seveda tudi, da me tisti bolj izkušeni uporabniki ne boste obrali do kosti :?

Lp :D :D
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Sr jan 24, 2018 10:12 pm

ta kabl bi tud sam imel imam stag 200
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Sr jan 24, 2018 11:05 pm

 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če jan 25, 2018 12:23 pm

Pozdravljen "dumpster ", . . . korektno napisano,

pri nas je zadeva odkar nam je začel naš monter v naša vozila vgrajevati "poljski" AGC sistem, neproblematična in je vedno delovala iz "prve", res pa je, da smo že pred nakupom naših vozil vedeli, da iščemo vozila z motorji, ki niso problematični za predelavo na plin (domačo nalogo smo naredili z odliko . . . ure in ure prebiranja raznih LPG forumov, najpomembneje pa je, da nismo nasedli raznim "strokovnjakom", ki so zatrjevali, seveda gre, ni problema, nimamo nobenih težav . . . kar se vse lepo sliši dokler . . . ne plačaš računa).

Pri svojem škodilaku se edino ne morem strinjati s tvojo trditvijo, da deluje . . . "slabše, zamorjeno, z manj moči" v primerjavi z bencinom . . . mojih dobrih 100 konjev, deluje vedno zamorjeno, nikoli slabše, vedno brez cukanja ter ugašanja in sam nisem v prevoženih cca 117k km opazil prav nobene spremembe, dopuščam možnost, da se to nekaj malega opazi pri močnejših motorjih ali pa pri turbo izvedenkah.

Seveda je pa vse skupaj povezano tudi s stanjem vozila, redki predelajo novo vozilo, kjer "naj bi" vse delovalo. Večina vozil ima za sabo že kar nekaj prevoženih kilometrov in kot je bilo že večrat omenjeno se dotrajanost . . . gremo lepo po vrsti "svečke, kabli, vžigalna tuljava, lambda sonda, . . . " . . . najprej pozna pri vožnji na plin, medtem ko pri vožnji na bencin ni zaznati nobenih težav še kar nekaj časa.

Vsekakor pa pohvala, da nisi obupal in začel "pluvati" vsepovprek glede plinskih predelav, sami smo imeli v preteklosti večino težav, ki se jih opisuje v tem forumu, dokler nismo prišli do mojstra, ki se ga "držimo" še danes.

Teramo dalje . . . :vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Če jan 25, 2018 12:48 pm

"Avto na plin definitvno boljš gre kot ne bencin", bolj ga žgeš, ker veš da te pride vožnja bistveno cenejša. Sem prej imel ibizo 1.4 16v b tiščanju povprečna poraba 9l, na tem na plin pa 9-10l.
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 158
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Sr jan 31, 2018 11:27 am

Dumpster predvidevam da pišeš o monterju versusa iz Gorice pri Slivnici.
Ti imaš katerega od teh kablov?
https://m.ebay.de/itm/OMVL-EMMEGAS-ELPI ... nav=SEARCH

Ali kaj takega z vsemi adapterji?

https://m.ebay.de/itm/LPG-Autogas-USB-D ... xyjLNSPB0K
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 158
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Sr jan 31, 2018 12:37 pm

 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 158
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Sr jan 31, 2018 3:43 pm

Katero verzijo programa si uporabljal?
Na njihovi strani je verzija v2.14 ampak ta je iz leta 2011. Morala bi obstajati tudi 2017 kolikor sem zasledil.
 
dumpster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To avg 08, 2017 3:51 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a dumpster Če feb 01, 2018 6:51 pm

@ bomber111

Žal ti ne morem odgovoriti na sporočilo ker sem se registriral komaj nedavno.

Jaz uporabljam kabel od nemškega prodajalca lpg_diagnostics, link, ki si ga objavil najprej:

https://www.ebay.de/itm/OMVL-EMMEGAS-ELPIGAZ-Elpigas-VERSUS-LPG-GPL-Diagnose-Kabel-USB-INTERFACE-Softw-/162675552128?nav=SEARCH

Zadnji software je zraven....

Kar si napisal v sporočilu ne morem niti potrditi niti ovreči, ker je v igri garancija naprave, si pa na dobri poti, da si zadevo urediš tako kot sem si jaz. Pošlji mi Facebook kontakt ali gmail ali nekaj, ker ti tukaj ne morem odgovoriti.

Najlažje boš zadevo rešil tako, da si posnameš mapo za interval kilometrov. V navodilih naprave, ki so nekje na netu najdeš celotne postopke kalibracije.

Ugašanje motorja, ko avto miruje na mestu boš pa rešil tako, da podaljšaš injektorske čase glede na število vrtljajev. Torej pri cca 900-1100 rpm povečaš čas vklopa injektorjev za cca 15%, shraniš in testiraš. Zadeva mora izgledat nekako zvezno, da neboš imel pri 1300 rpm luknje, potem ti bo avto tam crkoval :)

Shrani si seveda vse printscreene kako je program nastavljen sedaj, po vseh tabih oziroma straneh, da lahko ob morebitni kritični spremembi vrneš zadevo v prvotno stanje. ---> TA TOČKA JE ZELO POMEMBNA

Seveda ti na koncu ostane AutoCalibrate opcija, ki pa zadeve v nobenem primeru ne reši. Možno tudi da imaš vgrajene prevelike šobe in naprava ni zmožna krmiliti dotoka plina, ker ob minimalni količini, ki jo lahko nastavi računalnik še vedno prihaja preveč plina.

Vedi tudi, da ti bo kar nekaj časa vzelo vse skupaj tako, da relax take it easy :) Definitivno pomaga če imaš avto v garaži in se tam igraš z nastavitvami, ker v prihodnjih dneh prihaja snežna pošiljka. :)
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Ne feb 04, 2018 9:41 am

Malo mi je šel na živce gumb za LPG, ki je nekako 'štrlel' ven iz plastike, pa sem danes to malce predelal:

Before:
Slika

After:
Slika

Še vedno ni 'OEM', je pa (vsaj meni) precej boljše kot prej. :)
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Ne feb 04, 2018 10:05 am

dumpster je napisal/-a:Ugašanje motorja, ko avto miruje na mestu boš pa rešil tako, da podaljšaš injektorske čase glede na število vrtljajev. Torej pri cca 900-1100 rpm povečaš čas vklopa injektorjev za cca 15%, shraniš in testiraš. Zadeva mora izgledat nekako zvezno, da neboš imel pri 1300 rpm luknje, potem ti bo avto tam crkoval :)

Zelo koristno je, če ima avto vgrajeno širokopasovno (=natančno) lambda sondo in če lahko preko OBD odčitavaš lambdo in korekcijske faktorje ('fuel trim' oz. LTFT - long term fuel trim in STFT - short term fuel trim) in cilj je, da plinsko napravo nastaviš tako, da so korekcijski faktorji čim bolj podobni na plinu in na bencinu.

Sicer je to lahko pri različnih modelih avtomobilov in / ali plinskih naprav različno, a načeloma se bo originalni računalnik vedno trudil nastaviti pravo mešanico goriva in zraka. To meri z lambda sondo in uravnava s korekcijskimi faktorji.

Jaz sem pri svojem Subaruju z BRC napravo to tudi testiral - plinsko napravo sem nastavil tako, da je dajala 50% manj plina kot prej - lambda je narasla preko 1 (=revna mešanica), avto je malo pocukal, a v manj kot pol sekunde je originalni računalnik povečal korekcijski faktor (STFT na +30) tako, da je lambda prišla nazaj na 1 in motor je spet delal normalno. Podobno je bilo, če sem plinsko napravo nastavil na +50% plina - lambda je v tem primeru padla pod 1, a je računalnik spremenil korekcijski faktor na -30 in je spet bilo vse OK.

Če sem takšno stanje pustil (vseeno ali +50% ali -50%), se je to poznalo le pri preklopu iz plina na bencin in obratno, ko je prišlo do velike spremembe in je računalnik moral na novo popraviti korekcijske faktorje. Če sem se tako vozil dlje časa (npr. dve, tri ure po AC), se je vklopila tudi 'check engine' lučka in koda je bila P0171 oz. P0172 (System too lean oz. System to rich) - kar se mi je dogajalo z 'originalno' BRC-jevo mapo in zaradi česar sem sploh nabavil vmesnik.

No, potem sem plinsko napravo nastavil tako, da je korekcijski faktor bil vedno približno enak kot na bencinu, pri čemer je treba zadevo primerjati v več različnih režimih delovanja - v prostem teku, pri delnem pospeševanju v nizkih obratih, pa potem v višjih obratih, pa potem oboje še pri močnejšem pospeševanju. Idealno bi sicer bilo, če bi to lahko to počel na kakšnih valjih z zavoro...
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Ne feb 04, 2018 12:52 pm

Ko maš že kabel a lahko pogledaš na kolk min. se da nastavt temperaturo za preklop iz bencina na plin.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Če feb 08, 2018 9:21 am

Logo Škofja Loka se hvali z najcenejšim avtoplinom, ceno so znižal iz 65 centov na 62 centov in je res med najcenejšimi na območju 01/04, le da še Butan plin ima po 62 centov (ob praznikih 60 centov).

V Gorenji vasi sem 2 dni nazaj točil za 6 evrov po ceni 69,8 centov. Drag je ta Petrol.

Ko sem kupil avto nisem znal točt na plin, nič, sedaj pa popolnoma nič posebnega.

P.s. Če bo prosti trg z bencinom/dizlom, se pomojem vsaj s tega območja 01 ni za bat, da boste plačeval drago gorivo, vedno bo obstajala cenejša bencinska.
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 158
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Če feb 08, 2018 10:04 pm

No ko boš pa prišel v naše konce v MB ali pa Sl. Bistrico pa boš tankal pod 60 centov, če ne bodo prej podražili :-)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a abbe Ne feb 11, 2018 9:33 pm

jst bi tut mel en vprašanje za strokovnjaka.
imam passta 1.8 (apt) letnik 1999 in avto ko se segreje začne trokirat oz kot bi delal na 3 cilindre,vendar če pospešujem zelo nezno ali pa iz višjih obratov do trokiranja ne prihaja.
čim pritisnem gas bolj močno začne trokirati.
vzigalno tuljvo sem že zamenjal tudi sveče pa je zadev enaka.svečke so bosch 0 242 240 653
ko je avto na bencinu do tega ne prihaja oz skoraj da ne.
avto je zelo star zato diagnostika ne pokaže misfire..
imam vprašanje ali je možno da imajo svečke premajhno toplotno vrednost in zato prihaja do tega? da pač zataji vžig ker je temperatura višja kot na bencinu
labda tukaj ni krivec,senzor temperature hladila kaže prav.
Ni vse res kar napišem
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Ne feb 11, 2018 11:21 pm

Koliko so pa kaj stari kabli za svečke?

Če je plinska naprava dobro nastavljena (torej da nima prerevne mešanice), je temperatura višja za 1.5-2% - kar po moje ni toliko, da bi bile potrebne hladnejše svečke... Če pa ni dobro nastavljena, pa bi najbrž bilo dobro najprej urediti to.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po feb 12, 2018 7:53 am

abbe je napisal/-a:jst bi tut mel en vprašanje za strokovnjaka.
imam passta 1.8 (apt) letnik 1999 in avto ko se segreje začne trokirat oz kot bi delal na 3 cilindre,vendar če pospešujem zelo nezno ali pa iz višjih obratov do trokiranja ne prihaja.
čim pritisnem gas bolj močno začne trokirati.
vzigalno tuljvo sem že zamenjal tudi sveče pa je zadev enaka.svečke so bosch 0 242 240 653
ko je avto na bencinu do tega ne prihaja oz skoraj da ne.
avto je zelo star zato diagnostika ne pokaže misfire..
imam vprašanje ali je možno da imajo svečke premajhno toplotno vrednost in zato prihaja do tega? da pač zataji vžig ker je temperatura višja kot na bencinu
labda tukaj ni krivec,senzor temperature hladila kaže prav.

najprej svečke.. bosch? na plinu ?ne hvala.. po izkušnjah drugih plinašev je brisk daleč boljši , če so ti NGK predrage.

potem pa : zabasani plinski injektorji- filtri - uparjalnik .. koliko km imaš od zadnjega plinskega servisa (ter katera naprava) , koliko km imaš narejenih na uparjalniku in injektorjih , kje si delal zadnji plinski servis .
misfire na plinu bi morala pokazati plinska diagnostika .. in 1999 pasat ima verjetno že EOBD..
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 51 gostov