cc09 je napisal/-a:1. Jaz sem, ker v casih g1 in plineksa, je bila edina ziher varianta prins. Ne da ni se kater dober, ampak kako si lahko to vedel 5 let nazaj?
2. Ja, pri prinsu stane 500 evrov. Se vec.
3. V teoriji, v praksi se na plinu menjajo hitreje, razen ce das drazje, kar je spet - drazje.
4. Isto kot 3.
5. Ja ja, v teoriji. V praksi bo cez leta puscalo. S plinom ali brez, samo da s plinom je teh spojev vec.
6. Ja, ful jih je, ki naredijo 150, 200 jurjev na plin brez enga izrednega servisa zarad plina.
7. Pozabil sem na nastavljanje ventilov, se to stane par 100 evrov na 150 kkm. Vsakic ko bo karkoli narobe z avtom, in cez leta bo kje kaj narobe, bos v dvomih. Sej ne morem rect, da sem imel kaksen problem zarad plina, razen teh malenkosti s cevmi in iskanjem pravih sveck, ampak kaj sele ce gre karkoli narobe.
cc09 je napisal/-a:A nisi ravno ti pred casom napisal, da ostajas zadnji s plinskim avtom?
4. Tu še včasih zataji bencinska črpalka, kar pa ni nujno povezano s plinom.
plinaš je napisal/-a:Zakaj se pozimi poraba plina zviša, čeprav se za hladne zagone rabi bencin in ne plin.
plinaš je napisal/-a:nimam pojma.. a glej čudo - še nisem srečal bencinrja , ki bi imel pozimi manjšo porabo kot poleti..
ok.če si jaz prav razlagam , preklopi na plin takrat , ko je avto na bencinski strani še pod zaugom/čokom - torej še v ogrevalni fazi hladnega zagona.. torej dejansko dela še nekaj časa tudi na plinu pod zaugom..
cc09 je napisal/-a:Ja če ti ne porabi čisto nič bencina, če tankaš na isti črpalki z istim pritiskom pri približno isti temperaturi.
cc09 je napisal/-a:Pozimi se motor dlje casa segreva, kasneje preklopi na plin, vec vozis na bencin in manj na plin. A ni to logicno. Odvisno od relacij kolk se ti to pozna, ce delas 100 km v kosu ni neke razlike, pri 10 km pa je.
Jaz pozimi ne opazim neke razlike v porabi. Lahko bi nasel par deci gor al dol, ampak to ni dovolj, da bi bil siguren da je res kaksna razlika.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 104 gostov