hribovc06 je napisal/-a:Gre za avto z direktnim vbrizgom tekoče faze, kar pomeni, da stalno dela za plin preko obstoječih plinskih injektorjev.
danci1973 je napisal/-a:hribovc06 je napisal/-a:Gre za avto z direktnim vbrizgom tekoče faze, kar pomeni, da stalno dela za plin preko obstoječih plinskih injektorjev.
Verjento si tu mislil bencinskih?
eziga je napisal/-a:Menjavo filtra za plinsko napeljavo ob rednem servisu nisem opravil pri vgrajevalcu plinske napeljave (sistem Versusgas, avto-plin.eu). Ker pri menjavi ni bil resetiran računalnik je le-ta, kot kaže, zablokiral delovanje plinske naprave tako, da sistem sedaj ne preklopi več na plin. Ker vgrajevalec mastno zaračuna za servis (50 € za 5 min menjavo filtra, ki je na bencinski 5 €) mi sedaj noče povedati, kako resetirati računalnik (če se to sploh da). Je to normalna praksa vgrajevalcev plinske opreme?
eziga je napisal/-a:Kasneje mi je vgrajevalec plinske naprave za le-to javil, da "če ni servisirana po nekem zakonu ne sme delovati".
hribovc06 je napisal/-a:Gre za avto z direktnim vbrizgom tekoče faze, kar pomeni, da stalno dela za plin preko obstoječih plinskih injektorjev.
Sem še malo brskal in našel v LJ na Tržaški: http://www.avtomehanika-jankovec.si/diesel-servis Najprej sem mislil, da je samo za dizle, nato pa sem prebral, da imajo tudi za bencinarje. Čakam na njihov odgovor. pozna kdo?
Bi pa rad sčistil, ker menjava je predraga, da bi kar preventivno menjal. Kot pravim z avtom med vožnjo ni nobenih težav, samo ob vžiganju ko je hladen mu moraš z gasom malo pomagat.
Generalwar je napisal/-a:pozdrav, iščem novo dostavno vozilo, pa me zanima, če je sploh smiselno razmišljati v smeri lpg motorja?
zaenkrat sem samo bral o dacii dokker s tovarniško vgrajenim plinskim sistemom (1600 cm3). kako naj bi se ta konfiguracija obnašala pri polni obremenitvi (600kg) po vašem mnenju?
kaj pa če bi bilo potrebno (zelo redko) priklopiti še prikolico s kakimi 300kg skupne teže?
gre v tem primeru za nepremičnino?
hvala za vsa mnenja, sam s plinskimi avtomobili nimam izkušenj, vsak trgovec pa samo hvali svojo robo.
mihouca je napisal/-a:Bom kar tukaj uprašal...
Imam težavo z plinom. Avto je predeln pri Tartriniju v Celju, leto in pol in 30.000km. Avto je bil pri njih prejšni teden cel teden in pravijo da napake na napravi ni.
Napaka se pojavlja ob mrzlem preklopu iz bencina na plin.
Plin je naštiman da preklopi ko je temperatura motorja 70 stopinj. Ko preklopi avto zgubi moč, toliko da moraš pritisniti do konca na plin da ne ugasne. To se pojavi za cca 10 sekund naprej avto deluje normalno. Če počakam da se avto segreje na 90 stopinj in ročno preklopim na plin avto preklopi normalno
Svečke in tuljave so bile zamenjane 3000km in en mesec nazaj.
Se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo? Glede na simptome sumim da bi bilo kaj narobe z uparjevalnikom.
Gre za Audi A8. L. 2006, 335KM, 4,2
dejanLPG je napisal/-a:Če ti avto ustreza po velikosti in moči motorja, potem je to best buy. To so stari Renault motorji, ki so na plin delovali odlično. Kar se tiče plinskih sistemov so znamke Landi Renzo in v osnovi delujejo odlično. Preveri dobo garancije. Življenska doba plinskih sistemov je ob rednem servisiranju ista kot za motor.
Moč ostaja ista tako da če vleče bencin bo tudi plin , tukaj se nimaš česa bati. Vsi taxiji Cameo so predelani na plin, poznam več oseb, ki dnevno naredijo več kot 100 km z Daciami na plin in delujejo super.
Generalwar je napisal/-a:pozdrav, iščem novo dostavno vozilo, pa me zanima, če je sploh smiselno razmišljati v smeri lpg motorja?
zaenkrat sem samo bral o dacii dokker s tovarniško vgrajenim plinskim sistemom (1600 cm3). kako naj bi se ta konfiguracija obnašala pri polni obremenitvi (600kg) po vašem mnenju?
kaj pa če bi bilo potrebno (zelo redko) priklopiti še prikolico s kakimi 300kg skupne teže?
gre v tem primeru za nepremičnino?
hvala za vsa mnenja, sam s plinskimi avtomobili nimam izkušenj, vsak trgovec pa samo hvali svojo robo.
markogregi je napisal/-a:Živjo, imam Berlingota 1,6, 90KM, LPG. Glede na to, koliko boš obremenil Dokkerja, pričakuj da bo avto nepremičnina.
Ko gremo mi na morje, Berlingo poln + truga+3 kolesa na kljuki, avto ne gre nikamor, poraba pa je 12L/100. Dejansko imaš na voljo 80 konjev in nizek navor. Sem easy driver in uživamo na roadyjih, zato mi je to čist OK. Če pa rabiš avto za delo in se ti skoz mudi, potem pa to ni to.
Glede stroškov, boš imel z dizlom enake kot LPG, pa boljši navor, pa ne boš imel skoz neke zajebancije z injektorji in ostalim.
Če voziš LPG, moraš imeti dobrega LPG mojstra, zato se pri Daciji pozanimaj koliko obvladajo.
Po forumu brska: Google [Bot] in 114 gostov