ojnica je napisal/-a:tu je nekaj napisanga:
http://www.go-lpg.co.uk/Do_I.html
bomber111 je napisal/-a:A 5.7 V8 verjetno do preklopa na plin porabi več bencina, kot turan na 10 km vožnji ?
spaceone je napisal/-a:V primeru , da se kupuje nov bencinar, kakšen motor izbrat, da bo predelava na lpg čim bolj optimalna (brez problemov na dolgi rok) in poceni?
Najraje bi izbral avto z že tovarniško vgrajenim lpgjem, ampak na avto.netu vidim, da so to samo opli in dacie. Ponuja to še kakšna druga znamka za avto ranga golfa?
bajer je napisal/-a: V vseh teh letih sem sam sprobal in stestiral ogromno sistemov od poljskih pa vse do nizozemskih.
Nekako sem se po vsem tem iz izkušenj ustalil pri funkcionalnem it sistemu, katerega delovanje in sklop ostalih komponent dobro poznam.
Nazadnje sem tudi domačim testno zmontiral nekaj naprav na tekočo fazo, da vidim kako se bo zadeva obnesla.
. Nekdo, ki pa ve kaj počne bo pa najcenejšega poljaka spravil v stanje da bo avto deloval.
Veliko ljudi naredi napako ker se enostavno odloči glede na njihovo finančno stanje in ker je nekdo ponudil vgradnjo nekaj sto evricov ceneje, slej ko prej pride do težav zaradi slabih komponent. Ali je to nesposoben ecu ali injektori po 20k km odpirajo vsepovprek, pritisk na uparjalniku se spreminja glede na bodočo vremensko napoved ali po par mescih zaradi vlage konektorji in priklopi oksidirajo ali strokovnjak stranki nekako razloži da po predelavi lučka za motor mora goreti in tako dalje... v glavnem se večina vrača in stoka, da ne znajo resit problema kljub večkratnem obisku pri vgrajevalcu. No dovolj o težavah V vsakem primeru se nisem prijavil da bi pametoval in solil pamet, vsekakor pa upam, da bom kdaj z svojim mnenjem pripomogel oz. pomagal nekomu, ki tukaj išče pomoč. Pa lep pozdrav!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 76 gostov