Zdravo,
večina vgrajevalcev služi IZKLJUČNO na servisih, tako kot prodajalci vozil, seveda dokler je zadeva v garanciji. Nisem prepričan, verjetno lahko zahtevaš da ti v nastavitvah to "blokado" zbriše, vendar potem ne moreš uveljavljati garancije, če ne servisiraš pri njemu (beri drobni tisk), ki je glede na napisano na tem forumu tako ali tako pri večini vprašljiva.
Sami smo pred kratkim predelali C-Crosserja pri našem "hišnem vgrajevalcu" Primožu.
Seveda zadeva deluje kot pri vse njegovih predelavah do sedaj (mislim, da se bližamo številki 10), nobenega dodatnega nastavljanja in nobenih neprijetnih presenečenj, dela kot mora "brezhibno". Seveda pa smo na pooblaščenem servisu naleteli . . . ob prižiganju napake (ESP - koda C123B) . . .
na mnenje "pooblaščenega mojstra" . . . mogoče pa je za to kriv plin . . . . haloooooooooooooooo, wtf . . . dobro da nisem bil zraven, ker bi verjetno iz "kože skočil". Pa to še niti ni najhujše, kasnejša diagnoza, pazi to . .
za napako naj bi bil kriv končnik, ki je imel malenkost "lufta", to bi sicer šlo skozi na tehničnem, lahko pa da je to krivo, še ena modrost (pooblaščenega mojstra),
pa seveda zavorne ploščice so že proti koncu in . . . vse drugo razen odpravljanja napake, ki ostaja, dobro če izklopis ESP ni težav, bomo poskusili še na Mitsubushi servisu glede na zasnovo Outlander/C-Crosser,
drugače pač nekaj ur prebiranja forumov in rešitev v sklopu domačema "nepooblaščenega" mehanika.
Ko sem mislil, da so se naši mehaniki v skoraj 15 letih bolj množičnih predelav navadili na plin, vidim da sem bil v VELIKI zmoti, jaz i****.
Nič, teramo dalje, škodilak še kar noče crknit in se bližam 140k prevoženih na plin.