cc09 je napisal/-a:Jaz sem samo napisal koliko stane sam sistem, da se ve koliko stane potem montaža. Da nam ne boš prodajal buč, da je prins sistem tako zelo drag, da ne more bit montaža manj kot 2 jurja.
BRC sistem ni nič cenejši, morda za drobiž, pa ga imaš inštaliranega za najmanj 500 evrov ceneje, samo prek meje greš. Stara in nova naprava staneta pri nas enako, zakaj bi bilo kje drugje drugače?
Zakaj trdiš nekaj o garanciji, če tega v resnici črno na belem nikjer ni?
Še zmeraj mi pa ni jasno kje piše, da se mi je sistem poplačal v enem letu. Glej, s svojo polpismenostjo in neumnimi "argumenti" ne delaš slovenskemu prinsu prav nobene usluge, prej boš koga odvrnil kot prepričal. Mene si že skoraj, da grem naslednjič na Hrvaško na neuraden servis pa klinc gleda garancijo.
japanac je napisal/-a: delodajalcu, ki ti očitno daje kruh.
zzitop je napisal/-a:BRC stane 8500 kun = cca 1120 EUR. Od Prinsovih 1970 EUR je cenejsih reci pisi 850 EUR.
To pa je denar, pri katerem se pot vec kot povrne.
Tako da tisti, kateri se ob tej ponudbi odloci za Prins, si naj najprej izmeri temperaturo.
TOYOTA je napisal/-a:..po dolgem času rabim nasvet glede predelave na plin, zato se obračam na vse strokovnjake tu...
gre se za subaru legacy 2.5 H4 165 konjev, 2009 letnik, avto ima samo par 10k km...kaj se splača, koliko to stane in ali so problemi zaradi mazanja ventilov , itd...aja rad bi vgradil čim večji tank za plin...vožnja je 80% po AC-ju, cca. 3 - 4000 km na mesec...
hvala za vse info...
lpa
plinaš je napisal/-a:zzitop je napisal/-a:BRC stane 8500 kun = cca 1120 EUR. Od Prinsovih 1970 EUR je cenejsih reci pisi 850 EUR.
To pa je denar, pri katerem se pot vec kot povrne.
Tako da tisti, kateri se ob tej ponudbi odloci za Prins, si naj najprej izmeri temperaturo.
če se pregovarjamo - samo - okoli cene potem odštejmo dodatno mazanje / hlajenje / karkoliže ventilov , ki ga itak 99% ne rabi.. za ostalo si poglej primerjavo cen na linku , ki ga je dal cc09 ...
TOYOTA je napisal/-a:..po dolgem času rabim nasvet glede predelave na plin, zato se obračam na vse strokovnjake tu...
gre se za subaru legacy 2.5 H4 165 konjev, 2009 letnik, avto ima samo par 10k km...kaj se splača, koliko to stane in ali so problemi zaradi mazanja ventilov , itd...aja rad bi vgradil čim večji tank za plin...vožnja je 80% po AC-ju, cca. 3 - 4000 km na mesec...
hvala za vse info...
lpa
plinaš je napisal/-a:japanac je napisal/-a: delodajalcu, ki ti očitno daje kruh.
za 1500 nakazila mesečno na kajmanskih otokih nobenemu ne bi bilo težko par postov napisati na forum..
če ti kaj ni jasno se obrni na admina ali pa ne piši neresnic .
TOYOTA je napisal/-a:..po dolgem času rabim nasvet glede predelave na plin, zato se obračam na vse strokovnjake tu...
gre se za subaru legacy 2.5 H4 165 konjev, 2009 letnik, avto ima samo par 10k km...kaj se splača, koliko to stane in ali so problemi zaradi mazanja ventilov , itd...aja rad bi vgradil čim večji tank za plin...vožnja je 80% po AC-ju, cca. 3 - 4000 km na mesec...
hvala za vse info...
lpa
cc09 je napisal/-a:Napisal sem, da se mi je sistem že poplačal, ti pa praviš, da sem napisal, da se mi je poplačal V ENEM LETU. Če si tu potem užaljen, ker ti rečem, da si polpismen, ti pač ne morem pomagat. Lahko ti dostavim tudi kakšno strokovno mnenje učiteljice slovenščine, ki bo potrdilo tvojo polpismenost. A boš pol še užaljen? Tudi za garancijo si trdil nekaj, kar niti na njihovi internet strani ne piše, kaj šele v knjižici.Cena injektorjev od BRC in za Prins je praktično enaka, tako da če cel Prins stane 700 evrov, plus tank in mazanje, ne stane niti BRC manj kot 500, plus tank in mazanje (ki je pri BRC-ju glih tako elektronsko, glih tako deluje, je pa kar dosti cenejše pa še cenejšo tekočino uporablja). Tekočina pa ni cenejša, ker bi bila slabša, ampak ker ni od BRC-ja, tako kot je Prinsova od Prinsa in je ne more nihče drug naredit. Tudi na oplih in vseh drugih občutljivih motorjih BRC dela, če je le prav nastavljen, vsak avto, ki dela dobro s Prinsom (pustimo razne specialne izvedbe, ki jih imajo eni in drugi), bi delal dobro tudi z BRC, če se s tem ne strinjaš, prosim za eno malo bolj strokovno mnenje na internetu, ki pravi nasprotno.
japanac je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:japanac je napisal/-a:delodajalcu, ki ti očitno daje kruh.
za 1500 nakazila mesečno na kajmanskih otokih nobenemu ne bi bilo težko par postov napisati na forum..
če ti kaj ni jasno se obrni na admina ali pa ne piši neresnic .
Ni vredno odgovora, še par takih postov pa tudi rabljenega vozila z že vgrajenim prins-sistemom ne bi želel imeti.
Ne vem, če si kje zasledil, da so Gregor, Primož ali Tomaž (R.I.P.), kje po forumu hvalili svoje sisteme, jaz nisem. Zagotovo pa "stojijo" in to trdno za svojo vgradnjo, pa verjetno tudi kak drug mojster s katerim nisem imel stika.
Tudi zadovoljni uporabnik G1 ali pa Plinex sistema verjetno hvali svojega monterja, ne glede na to kaj pravijo ostali, ga boš težko prepričal v nasprotno, če mu zadeva deluje brezhibno.
Preden smo spoznali Primoža, sem se tudi sam nagibal k montaži preko meje, potem pa za to nisem več videl potrebe. Je pa res, da je sedaj to manj komplicirano, ko so sosedje v EU.
Glede Subaruja pa, kolikor je meni znano, so to zelo hvaležna vozila za predelavo na plin
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Zberi ponudbe in ko boš izbiral med dvema ali tremi, se oglasi in bomo povedali svoje mnenje, ki pa ga lahko upoštevaš ali pač ne, na koncu je investicija tvoja.
in sem tudi skopiral stavek s prinsove strani ki ga nisi prebra (razlog pač poznaš samo ti ..če ga ) :
tale ( "Kvaliteta našega sistema omogoča, da imamo garancijo na vgrajeno napravo za avtoplin Prins, ki je 5 let oziroma 150.000km. Poleg tega nam kvaliteta naprave omogoča tudi servisni interval, ki je le na vsakih 30.000 km, ne glede na obdobje v katerem prevozite to razdaljo." )
"v enem letu si izplačal prins napravo ??? ali se hecaš ali resno?? potemtakem si naredil nekih 85000 - 95000 km - kakor je nekdo enkrat zapisal svoj interni izračun za prins-a .. "
bilo je napol retorično vprašanje in ne trditev ..
kar se dodatnega mazanja tiče :
se tvoja trditev opira na kakšen laboratorijski primerjalni rezultat ali je to tvoje osebno mnenje ?
testiraš na obeh enakih avtih obe napravi za dodatno mazanje ter si prišel pri meritvah zračnosti ventilov in njihove obrabe do dejanskih rezultatov?
"vsak avto, ki dela dobro s Prinsom bi delal dobro tudi z BRC .."
- imaš kakšen dokaz za to tvojo trditev ? mogoče vzporedni test 100,000km ali več istega vozila z obema napravama , ki ga je naredil kolikor toliko nevtralen osebek - mogoče link do tja ?
Jerry007 je napisal/-a:plinaš &cc09, ko bo nekoga zanimalo kaj o plinu itd, bo šel brat celotno temo kot sem jo jaz, da pa človek pol tole dokazovanje prebira nima smisla in je potrata časa Saj se lahko preko zasebca zmenta. Pač vsak svoje hvali. Tudi jaz sem bil sprva razočaran nad Landirenzotom, a ko se zapelješ do tapravega človeka je pa druga zgodba
evilfury je napisal/-a:Sem preveril vžigalne tuljave in tam, kjer pride svečka nataknjena gor(notranjost tuljave) je taka črna pika kot da bi bla užgana... je to možno?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 108 gostov