plinaš je napisal/-a:če ti pije cx7 med 5-6l "bencina" je poraba po vsej verjetnosti prenizka - to je nekje po tvoje max 7.8e oz če tankaš najcenejši plin po .55e :
ker ima mazda cx7 direktni vbrizg , potem porablja zraven plina cca.30% bencina
glede na spritmonitor.de ko vzameš nekega povprečnega uporabnika znese porabo na bencinu cca.11,9l/100km https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 91961.html
pri plinskem pa poraba plina 11.9 plina ' med - zelo različno- 1.7l do 4.5l bencina (tukaj se vidi razlika med napravami , ki pa v spritmonitorju niso navedene - škoda ker bi bila zanimiva primerjava).
iz tvojega izračuna sledi , : 7.8e minus 3.3e bencina = 8.2l plina po 0.55e..
računica pa bi morala izgledati nekako takole :
11.9l bencina - 2.5l bencina = 9.4l x 1.15 (nek normalen količnik za porabo med bencinom in plinom) = min. 11.8l plina..
ali imaš premajhno porabo bencina in ti ne hladi bencinskih injektorjev , ali pa imaš premajhno porabo na plinu in trpijo ventili..
kseb je napisal/-a:V zadnjih nekaj odgovorih je bistvo celotne "domače naloge" pred vgradnjo plina v avto:
1. preveritev ali je avto primeren za vgradnjo plina (ustrezen motor, prostor za gumo...),
2. zame najvažnejše: izbira ustreznega monterja za vgradnjo plinske naprave. Na forumu sta vsaj dva, ki vgradnjo naredita kakovostno, ju ne bom navajal, sta pa večkrat omenjena v tej temi,
3. izbira utrezne naprave (naprave srednjega cenovnega razreda so dovolj dobre za cca. 100-200 kkm brez nekih dragih servisov).
Seveda se lahko kakšna stvar tudi pokvari. Dober vgrajevalec in plinska naprava pa to zmanjšata na minimum.
lp
ojoj pa se je začelo tudi na "tovarniških" suprdupr prilagojenih, izračunanih in naštelanih napravah ..alexmarsic je napisal/-a:Pozdravljeni!
Obračam se na vas z bolj konkretnim vprašanjem glede LPGja. Namreč vgrajeno imam v Opel Astri J 1.4 Turbo Sports Tourer tovarniško LPG sistem Ladi Renzo. Avto ima do sedaj 80.000km in za temi kilometri je bilo tudi kar nekaj popravil. Pri 34.000km (ko sem ga dobil) sem zamenjal svečke nato so pri 44.000km bile svečke ponovno za zamenjat naslednje pri 54.000km ponovno itd.. Je to normalno da se svečke vsakih 10.000km menjava? Svečke pa so iste originalnim z pravilno gradacijo. Pri 55.000km je na vozilu šla vžigalna tuljava ki je bila auč 180€ z najvišnjim rabatom. Zdi se mi precej zgodaj da je na vozilu šla tuljava ampak pustimo to. Poraba plina je v mesnem režimu kjer tudi največ vozim okoli 13-14l/100km enaka vožnja na bencinu pa le 9-10l/100km. Zdi se mi zelo velika razlika med gorivama. Sicer pa me odprta vožnja pri mirni vožnji po ACju preseneti z povprečno porabo 7,5l/100km. Po vožnji na LPGju opažam tudi da mi vozilo povzroča težave pri zagonu. Če pa vozilo vozim na bencin teh težav ni. Namreč ob zagonu opažam da če je vozilo nazadnje vozilo na LPG potrebuje več časa za zagon (cca 6-10 sekund) na bencin pa 2-3 sekunde Gre mogoče za okvaro računalnika? Na oplu so z vsemi naštetimi zadevami obupali in nimajo odgovora. Sedaj ko je mraz sem pa opazil tudi, da mi na vozilu preklopi plin šele ko se vozilo segreje nad 80 stopinjami, znanec pa z isto astro teh težav nima in mu takoj preklopi na plin čim se malenkost dvigne temperatura hladilne tekočine. In še zadnja stvar. Rezervar plina je po specifikaciji velik 45l v njega lahko natočim le 34 litrov. Zavedam se da ima nekaj rezerve ker se plin širi in krči ampak se mi zdi da 11l je pa malo preveč. Vsekakor je bila moja matematika trenutno takšna, da vsak prišparan euro na plinu je bilo treba uporabit za servis to vključuje filter plina, ki je 45€ in svečke ki pridejo 60€ z rabatom.
Torej konkretno bi rad vedel. Kaj bi lahko naredil? Žal mi je vozilo dajati stran ker sem z njim zadovoljen ampak me te malenkosti pri LPGju kar včasih zavračajo v tem da preklopim avto na LPG. Vozil sem že več vozil na LPG ki so bili naknadno vgrajeni pa so 100x bolje delovali kot ta moja tovarniška vgradnja. Hvala za odgovore.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 46 gostov