nered je napisal/-a:Ko recem neposteno mislim na to, da je pri nas vgradnja iste naprave 3k (2.950) drugod pa dobis ponudbo < 1k.. Potem so tu magicni popusti ze iz prve ti povejo, da je cena 3k zelo znizana ker ze uposteva nek velik ECO popust. Ampak, da so oni fer ce bos vzel napravo ta teden lahko dobis se 300 popusta ce bos pa takoj placal ta teden pa lahko dobis se 400 EUR popusta.
Za isto napravo za Sky-G 2.0 je cena pri nas sla 2.950 EUR (ze zelo znizana z raznimi super eco popusti) > ~2500-2100 (z raznimi njihovimi popusti, ki variirajo odvisno z kom govoris po telefonu ali po emailu enkrat obstajajo, enkrat ne) > 1867 EUR. Tako je sla ponudba za Sky-G vgradnjo. Zaceli smo na 3k in pristali na 1.8k, ki pa je veljavna samo ce jutri pripeles avto na vgradnjo naslednji teden bo ze 3k ponovno.
Potem v enem klicu ti rece ja ampak morali bote dokupiti novo dno za prtljaznik, ki se zacne pri 180 ampak lahko dobis odlicen popust in dobis dno za 90 EUR. Potem pa gres gledat na ebay in ga najdes za 20-40.
In ko gres cez taksno podajanje pri par ponudnikih doma te pocasi mine. V nemciji so bili zelo direktni ampak se mi casovno ni nikoli ujelo. Dve ponudbi za isto napravo pri dveh razlicnih vgrajevlacim cenovno v priblizno istem rangu. Iz zanimanja sem za foro pisal na Auto-Gas prvi page result za Prins Poland na Google in so mi odgovorili z ponudbo 5000 PLN.
Je pa res da je vse to dogovarjanje 1.5-2l nazaj.
Tiburon je napisal/-a:Ojla
Mogoče sem jaz un znanec enga,ki ma avtoplin na Hyundaiju. Na prvem accentu sem mel 5 let, potem je avto zgnil pri 250kkm, zdej mam pa že 10let na drugem accentu prve generacije isti motor 1.5 12v. Brez mazanja ventilov, avto dela kot nov, na plin sem naredil 215.000km, avto ma zdej 240.000km. Filtre za plin sem zamenjal 3x do zdaj, čeprav moraš kao na 25.000km zdele ze 40.000km vozim od zadnje menjave pa verjetno bo šlo še enkrat tolk brez menjave.
Drugače pa plin preverjeno dela na vseh hyundajevih motorjih alpha in beta l. 95-2001 BREZ mazanja ventilov, preverjeno. Mel sem tudi coupeja 1.6 l 98 naredil 90.000km na plin še danes dela boljše kot tisti na bencin. Na accentu mam prvi komplet izpušni sistem, lambda je na testih 1.003, dam 4.5€/100km in avto se pelje 180km/h brez tresenja, vlečenja volana ipd. Bremze so levo desno perfektno izenačene.
Žena je stepala kilomtre na recimo na Twingotu l. 97 stara masina 1.2 u 59KM. Je mela Atikerja noter, je laufu ko urca avto brez mazanja ventilov. Smo prodal po 55.000km ker je bil avto že rjav spodaj in ker je spet od očeta dobila 10 let starega cliota. Pazi zdej: motor 1.2l s 75KM smo dal Lovato na Vianorju noter, ki (saj takrat) ni vgrajeval mazanja s tekočino ampak je vsakic 8 brizgnil bencin v valj in to naj bi bilo dovolj namesto mazanja za ventile. Ja sevede. Po 2 letih oz 35.000km avto slabo vžigal zjutraj sprva, ker so bili ventili še hladni material ni dobr dihtal .... Par tisoč kilometrov naprej je pa že kar cukal med vožnjo (cukal je tudi drugače, ce si pohodil gas do fula, ker je vbrizgaval vmes bencin in pač računalnik ne preklaplja tolk hiter), smo dal ventile nastavt, je delal v redu pol, ampak verjetno bo novi lastnik spet moral nastavljat ventile, enkrat bo pa verjetno sam celo glavo treba zamenjat
Doma mamo se5 Suzukija sx4 1.6l 120KM na plin, Prinsa noter z mazanjem, smo zdej nardil 55.000km na plin, brez problemov. Kljub temu bom na naslednjem servisu rekel mehaniku na samo preveri tesnenje ventilov in po potrebi nastavi.
Avtoplin vam ne bo delal na novejših avtih brez mazanja ventilov, pa še to če že, samo od Prinsa. Ostalo kr pozabte. Sem govoril z lastnikom Prinsa, še oni stelajo in pregledajo ventile na vsakih 30.000km pri Toyotah recimo, drugače pa pri 60.000km. pri recimo ta starih Subaruji, ki so res bili v redu tudi brez mazanja ventilov, je bilo vseeno po 100.000km preverit in nastavit po potrebi. Ti so delal brez mazanja tud. Tko da pozabte fantje na razne monterje po Sloveniji, oni vam zmecejo skupaj več komponent (računalnik recimo od Lorenza, šobe od BRCja, tank od Atikerja itd.) Misliš da si dobil enga dobrega Italijana notr ( recimo Lovato al pa tartarini) pa v bistvu dobiš par komponent, ne pa vse, ker ne delajo vse firme vse komponente sistema.Ponavadi so to ravno injektorji in šobe. Pol je pa od monterja odvisno, kolk ma izkušenj in pameti, da namece prave stvari skupaj in še bolj. da jih zna v mapah izgorevenja nastavit. Moj monter je bik sedaj že nekaj let pokojni iz Rudnika ob Dolenjski c. On je imel smisel in bil kr dost izkušenj za vgradnjo različnih sistemov,pa še on se je lovil. Eni dajo prevelike šobe, drugi premale.... Pa avto cuka ko pospešuješ, al pa ko pripelješ v križišče in pohodis sklopko hoče crknt, v stant gasu je nemiren in popravlja obrate.... Stare zgodbice neukih ljudi.
Današnje litine, ki jih uporabljaju pri izdelavi sedlisca ventilov in ventilov samih so sicer ful boljši z vidika tesnjenja pri izgorevanju bencina, pri plinu pa dobesedno pogorijo, če mal pretiravam. Kemija fantje zato pozabte da se boste fural s Toyoto al pa Fordom ( obe znamki masta porazne motorje za predelavo na plin) letnik 2000 in novejši ni šans, kaksen motor brez direktnega vbrizga ali turbine bo s Prinsom še šlo ostali boste pa okrog 30.000km začutil posledice j***a od motorjev, ki jih delajo. Nemci ma jo starejši modeli nekateri ok motorje za plin.
Kdor hoče avto na plin in se vozit za 5€/100km naj kupi Hyundaia letnik do 2001 al pa še manj in mu 110% garantiram, da ne bo mel nobenih problemov z motorji pogojenih s plinom. Pa še sistem brez mazanja ventilov je okrog 400-500 € cenejši pa še maziva ne rabiš na 10.000km, ki stane čez 30€.
Pa še tale: moj accent je na prodaj na netu, da mal reklame nardim
errhec je napisal/-a:Pri meni je opcija da pod in nad določenimi obrati preklopi na plin.
Avto normalno deluje od trenutka ko preklopi na plin, zato ne vidim razloga zakaj bi uporabil to opcijo.
Če so šobe (celotni sistem) pravilno dimenzionirane potem bi moral plin delovati v celotnem območju delovanja motorja.
japanac je napisal/-a:Ker smo spet pred predelavo in sem (kljub temu, da že vnaprej vemo, kdo dobi vozilo v predelavo) informativno zbral nekaj ponudb . . . sem zraven razmerja cena/kvaliteta začel razmišljati še o PRIKRITIH STROŠKIH, ki pa nikakor niso majhni.
Še pred tem so seveda različni ponudniki v svojih izračunih - različno, kljub točno navedenemu tipu vozila/motorja ne navajajo velikosti rezervorja (ki je potem če želiš takšnega, ki dimenzijsko ustreza za doplačilo), o homologaciji ni nobene besede, torej dodaten strošek cca 50 €, mesto vgradnje točilnega mesta v kolikor odstopa od najlažjega za zmontirat, spet dodatek, mazanje če je potrebno, spet dodatek, itd . . . , zanimivo, zavestno zavajanje in prikrivanje končnega stroška predelave, da ne omenjam subvencije, haloooo, kakšna subvencija, pa ne me hranit, prosim Vas.
Nekako sem si vzel za osnovo, da bomo s predelanim vozilom naredili 150k km (v 3 - 4 letih). Pri nas je ob tem, da želimo, da nam predelava na plin, naj si bo katerikoli sistem,> deluje brez težav EDINA IN NAJPOMEMBNEJŠA CENA PREDELAVE ter kasneje STROŠEK VOŽNJE. Zato sem bil še posebej pozoren na spodnje točke:
1. GARANCIJA
1 leto, 2 leti, 3 leta, 5 let, 7 let ali pa 8 let je zelo zavajajoča zadeva, vse je odvisno koliko kilometrov prevozite v času, ko bo predelano vozilo v vaši lasti. Pozabimo na to, da bo pri prodaji kaj več vredno, če je sistem še v garanciji, po mojih izkušnjah je vredno le toliko kolikor je kupec pripravljen odšteti za njega, če pa ga damo v račun pa vsi vemo na koliko je ocenjen.
2. SERVISI
Če želimo obdržati garancijo je potrebno delati predpisane servise, cene se gibljejo med 30 in do blizu 100 € na interval med 10 do 30k km.
3. MAZANJE
Aditivi za mazanje tudi niso ravno poceni, potem je še tu pravilna nastavitev, kar vse skupaj spet podraži zadevo.
in ko seštejemo PREDELAVO + točke 1., 2., in 3. pridemo do kar VISOKEGA ZNESKA in sicer v višini več kot polovice cene predelave.
Seveda se še vedno splača, nikakor pa ni enak prihranek.
Teramo dalje.
cc09 je napisal/-a:Ja, od 7500 odstejes 2 jurja za kvalitetno predelavo, 500 evrov za plinske servise, par 100 evrov vec za svecke in cinspule, pa flikanje cevi od antifriza, tekocino za mazanje, se svoj cas za resevanje teh stvari, pa avta nihce ne bo hotel kupit rabljenega, se tu bo slo 500 evrov dol, vozis s 15 konji manj...jaz sem tu nekje, ne recem da nisem prisparal (kar) nekaj, ampak imam obcutek, da imajo od moje predelave vsi vec kot jaz, ki sem na kocko postavil 2 jurja za predelavo in se takrat 15 jurjev vreden avto, ki bi lahko kadarkoli crknil zarad plina, pa si ne bi imel skom kaj pomagat, ce smo realni.
Prevec tveganja za premalo profita, ce teh 150 kkm ne naredis ravno v 3 letih. Naslednji bo itak elektricni, ampak ce ne, pa tovarniski plin ali brez plina.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 87 gostov