Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1094
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Če okt 25, 2018 5:39 am

1. Jaz sem, ker v casih g1 in plineksa, je bila edina ziher varianta prins. Ne da ni se kater dober, ampak kako si lahko to vedel 5 let nazaj?
2. Ja, pri prinsu stane 500 evrov. Se vec.
3. V teoriji, v praksi se na plinu menjajo hitreje, razen ce das drazje, kar je spet - drazje.
4. Isto kot 3.
5. Ja ja, v teoriji. V praksi bo cez leta puscalo. S plinom ali brez, samo da s plinom je teh spojev vec.
6. Ja, ful jih je, ki naredijo 150, 200 jurjev na plin brez enga izrednega servisa zarad plina.
7. Pozabil sem na nastavljanje ventilov, se to stane par 100 evrov na 150 kkm. Vsakic ko bo karkoli narobe z avtom, in cez leta bo kje kaj narobe, bos v dvomih. Sej ne morem rect, da sem imel kaksen problem zarad plina, razen teh malenkosti s cevmi in iskanjem pravih sveck, ampak kaj sele ce gre karkoli narobe.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če okt 25, 2018 10:02 am

cc09 je napisal/-a:1. Jaz sem, ker v casih g1 in plineksa, je bila edina ziher varianta prins. Ne da ni se kater dober, ampak kako si lahko to vedel 5 let nazaj?
2. Ja, pri prinsu stane 500 evrov. Se vec.
3. V teoriji, v praksi se na plinu menjajo hitreje, razen ce das drazje, kar je spet - drazje.
4. Isto kot 3.
5. Ja ja, v teoriji. V praksi bo cez leta puscalo. S plinom ali brez, samo da s plinom je teh spojev vec.
6. Ja, ful jih je, ki naredijo 150, 200 jurjev na plin brez enga izrednega servisa zarad plina.
7. Pozabil sem na nastavljanje ventilov, se to stane par 100 evrov na 150 kkm. Vsakic ko bo karkoli narobe z avtom, in cez leta bo kje kaj narobe, bos v dvomih. Sej ne morem rect, da sem imel kaksen problem zarad plina, razen teh malenkosti s cevmi in iskanjem pravih sveck, ampak kaj sele ce gre karkoli narobe.

Tukaj se popolnoma strinjam z "bajerjem".

1. Kvalitetno predelavo za "neproblematičen" motor se dobi že za cca. polovično ceno od navedene, saj je precej pisalo o tem.
2. Sedem rednih servisev, če ravno ne rihtaš uparjalnika tudi dobiš že za cca. pol cene.
3. Pri svečkah sem že napisal, da pri nas ni bilo novene razlike in so vedno skihale pri okoli 40k km, pa naj so super - duper ali najcenejše navadne.
4. Tu še včasih zataji bencinska črpalka, kar pa ni nujno povezano s plinom.
5. Pri nobenem in res pri nobenem predelanem vozilu od leta 2005 ni nikoli nič spuščalo - nikoli, prvič slišim za takšne težave.
6. Tudi sami smo včasih zvozili tudi po 200k km brez servisnih posegov in občasno zamenjali le filter plinaste faze, sicer pa se mi tu poraja vprašanje ali bi moralo brezhibno delovati še naslednjih xxxk km, zakaj, ker smo mi imeli stroške ter dali predelat motor in moramo posledično skrbeti, da bo se še naslednjih x lastnikov vozilo brez težav . . . mislim, da ne, tudi vrednost ob prodaji je zgolj takšna, kot jo je potencialni kupec pripravljen plačati, pa če si vložil v vozilo kupe denarja.
7. nastavljanje ventilov, kaj je to, sorry ampak tudi to mi je popolnoma neznano, res pa je da smo pred nakupom naredili domačo nalogo in kupili vozilo z neproblematičnim motorjem.

Sicer pa, če se dela precej kilometrov je opcija tudi dizlaš, kot npr. od moje boljše polovice, res je da je naredila cca 50k km s porabo okoli 5 l/100 km, samo z rednim vzdrževanjem in 100 € nepredvidenega popravila. Glede na prevožene kilometre pa pride počasi še vse ostalo, kar sodi zraven pumpa, dize, turbo, egr, dpf in ker je bmw seveda tudi veriga. Tudi tukaj lahko gre karoli narobe, da ne omenjam raznih senzorjev, ki jih pri starejših vozilih ni.

Ampak, če rabiš vozilo za 100 km na dan in se želiš varno in udobno peljati, je pač treba zadevo vkalkulirat in stroški glede na več prevoženih kilometrov postanejo sprejemljivi. Najslabša varianta je da delaš 10k km in nato vozilo vsaka 3-4 leta prodaš, narobe sem napisal, to je dobra varianta za kupca, saj dobiš praktično novo vozilo za pol cene.

Težko je bili pameten, vozilo je pač strošek, po mojih izkušnjah približno enak, če kupiš dražje vozilo z manj kilometri (kjer manj popravljaš ter posledične več izgubiš na ceni) ali pa starejše vozilo z več prevoženimi kilometri (kjer več popravljaš in manj zgubiš na ceni).

Teramo dalje :vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1094
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Če okt 25, 2018 10:41 am

Jaz sem naredil domaco nalogo in dal gor tist sistem s katerim avto ne bo crknil. Ze to je vec kot bi bilo treba naredit od mene, ce bi bila plinska predelava resna opcija. Kolk je resna se vidi po delezu plinskih avtov. Da bom se kupil tist avto, ki bo ustrezal nekemu predelovalcu, in ne meni, to pa pac ne bom.

Problem je jasno v meni, ne v predelavi, jasno, zato se tega grem vec ne, ceprav sem na profitu. Ali bo plin iz tovarne ali pa ga ne bo. No, ne bo ga, ker grem na elektriko.

A nisi ravno ti pred casom napisal, da ostajas zadnji s plinskim avtom?
Zadnjič spremenil cc09, dne Če okt 25, 2018 11:23 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če okt 25, 2018 11:23 am

Zanimivo razmišljanje, sam sicer ne bi rekel da problem sploh je . . . kolikor sem spremljal tvoje poste si bil s plinom zadovoljen

Nikoli nisem govoril o motorju, ki bo ustrezal predelovalcu, ampak o sistemu, ki na splošno nima težav s predelavo kateregakoli proizvajalca.

Če se pravilno spomnim si vozil honde, imam dva kolega - hondaša, ki sta vgradila en pri nas in drugi v ex-yugi in nimata nobenih težav, s tem da sta v zagonu dala vsaj polovico manj za predelavo kot ti, tudi stroški servisiranja so bili zanemarljivi, pa imata oba, mislim da 170k km in 210 k km na plin.

Se pa strinjam, da je vse skupaj bolj hobi, seveda je tudi prihranek, čeprav se posledično več voziš in bolj pritiskaš na plin, saj je ceneje, vse pa je odvisno na kakšen način se zadeve lotiš. Mi smo šli v zadevo z mislijo, da bo mogoče potrebno tudi popravljati in vgraditi "material" primeren za plin, vendar do tega pri nobeni predelavi ni prišlo.

Tudi to je res, da če gledam samo iz vidika porabe goriva ne morem primerjat 6 €/100 km, če se vozim s svojimi dobrimi 100 konji ali pa z ženinimi 230 konji in skoraj 500 nm, tako pač je, bodimo realni.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če okt 25, 2018 2:05 pm

cc09 je napisal/-a:A nisi ravno ti pred casom napisal, da ostajas zadnji s plinskim avtom?


Jp, oče bo zaradi zdravstvenih težav presedlal na bencinca avtomatika . . . (večja izbira če iščeš malo prevoženih kilometrov) sicer pa je naredil 170k km s Toyoto Rav4 dizlom in bil zadovoljen.
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Pe okt 26, 2018 10:29 am

Močno pretiravate eni s servisi za plin. Oba filtra se lahko doma menja pa je strošek manj kot 10 erov. Drugače pride servis 30-40 evrov.
Drugih stroškov s tem ni, če imate pa v garanciji napravo in date nad 60 evrov za servis plinske vas pa dobr nategujejo. Mogoče se pred montažo pozanimate o tem koliko pride servis, ker poznam nekoga v Ljubljani, ki vgradi plin za 700 evrov pa da se z njemu naredit ugodne servise.
Oljnega mazanja stare mašine ne rabjo, govorim o motorjih letnika recimo 1995-2000.

OFF:
Pa tisti, ki ste prešaltal na dizla, nabavna cena je visoka za dokaj novejši avto, pa tud z leti in s kilometrino so stroški bistveno višji. Tud poraba ni nek biser, dobrih 6 l kurta naša dva dizla, tisti 2.0 Hdi vrjetno 6.5l. Jaz pa imam porabo plina na 1.4 motorju 7-8l...če pa sem najhitrejši na cesti pa 9l. Na regionalni pri normalni vožnji pod 7l. Ampak ko zračunaš stroške niti za kavo ni prišaparaš, če voziš zmerno, tko da...včas si rečem, izven naselja, na varni pregledni cesti, to ne gre po cesti to leti po luftu....seveda ne smem preveč letet, ker so modri lahko za koruzo.Na koncu ko pa grem na bencinsko pa dam za 300km, 15 evrov se mi nasmeje.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Pe okt 26, 2018 11:32 am

Tudi meni je zanimivo, da je bila in je razlika v porabi pri vseh naših predelanih vozilih, glede na to ali ga "španaš" ali pa voziš umirjeno precej manjša, kot pa pri enaki vožnji na bencinu. Ne vem, čudno.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a sonic Pe nov 09, 2018 11:15 am

4. Tu še včasih zataji bencinska črpalka, kar pa ni nujno povezano s plinom.


Posredno je potencialno to lahko povezano - pa ni krivda plinske naprave, temveč navada uporabnika, da dolgo časa voziš s skoraj praznim bencinskim tankom (ker veš da bencin rabiš samo za prvi zagon in malo začetnega ogrevanja). Benz pumpa je pa na suhem, a vseeno ves čas dela. Vsaj pri meni je tako in lahko da mi je pred slabimi leti zaradi tega zaribala benz pumpa.
Je pa to na 20 let starem avtu, pri katerem tudi v Ameriki (kjer ti motorji ne vidijo LPG) dokaj pogosto crknejo benz pumpe, tako da zgornja hipoteza morda ni 100%.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica So nov 10, 2018 11:59 am

Zakaj se pozimi poraba plina zviša, čeprav se za hladne zagone rabi bencin in ne plin. :?:
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So nov 10, 2018 2:17 pm

nimam pojma.. a glej čudo - še nisem srečal bencinrja , ki bi imel pozimi manjšo porabo kot poleti..

ok.če si jaz prav razlagam , preklopi na plin takrat , ko je avto na bencinski strani še pod zaugom/čokom - torej še v ogrevalni fazi hladnega zagona.. torej dejansko dela še nekaj časa tudi na plinu pod zaugom..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny So nov 10, 2018 6:24 pm

Jaz jo imam vsako zimo za nekaj malega mnj kot liter ......... ampak to zarad samih gum :D
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1094
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 So nov 10, 2018 11:16 pm

Ko preklopi na plin, je avto se dalec od ogretega.
Zimski plin je drugacen od letnega.
Zimske gume.
Na plin preklopi kasneje kot poleti, zato vec km naredis na bencin, navidezno se ti kilometri z enim plinskim tankom lahko tudi povecajo.
Na kratko, prevec spremenljivk, da bi lahko to sploh trdil, merjenje porabe plina pa itak ni natancno.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne nov 11, 2018 10:39 pm

cc09 "merjenje porabe plina pa itak ni natancno."

litri in kilometri..točno v nulo... če tankam zmeraj polno na praznega je to 54l.. dnevni števec kilometrov ne laže....
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1094
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Po nov 12, 2018 6:40 am

Ja če ti ne porabi čisto nič bencina, če tankaš na isti črpalki z istim pritiskom pri približno isti temperaturi.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Po nov 12, 2018 12:06 pm

Kilometri za hladne zagone se odšteje in dobiš tam tam izračun za plin...meni topla mašina vedno zalanfa na plin.
Včera skoraj 300km s 24l plina, motor 1.4 8v. Torej poraba 8l plina
Sem pa zadnjič na bencin vozil in imel porabo nekaj čez 7l.

Tud če motor še ni ogret in ko utripajaoča lučka non stop gori bi moral 100% delat na plin. Razen nekateri sistemi imajo vbrizg bencina tud med vožnjo.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1094
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Po nov 12, 2018 12:51 pm

Pozimi se motor dlje casa segreva, kasneje preklopi na plin, vec vozis na bencin in manj na plin. A ni to logicno. Odvisno od relacij kolk se ti to pozna, ce delas 100 km v kosu ni neke razlike, pri 10 km pa je.
Jaz pozimi ne opazim neke razlike v porabi. Lahko bi nasel par deci gor al dol, ampak to ni dovolj, da bi bil siguren da je res kaksna razlika.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr nov 14, 2018 9:11 pm

plinaš je napisal/-a:Zakaj se pozimi poraba plina zviša, čeprav se za hladne zagone rabi bencin in ne plin. :?:

plinaš je napisal/-a:nimam pojma.. a glej čudo - še nisem srečal bencinrja , ki bi imel pozimi manjšo porabo kot poleti..

ok.če si jaz prav razlagam , preklopi na plin takrat , ko je avto na bencinski strani še pod zaugom/čokom - torej še v ogrevalni fazi hladnega zagona.. torej dejansko dela še nekaj časa tudi na plinu pod zaugom..

cc09 je napisal/-a:Ja če ti ne porabi čisto nič bencina, če tankaš na isti črpalki z istim pritiskom pri približno isti temperaturi.

cc09 je napisal/-a:Pozimi se motor dlje casa segreva, kasneje preklopi na plin, vec vozis na bencin in manj na plin. A ni to logicno. Odvisno od relacij kolk se ti to pozna, ce delas 100 km v kosu ni neke razlike, pri 10 km pa je.
Jaz pozimi ne opazim neke razlike v porabi. Lahko bi nasel par deci gor al dol, ampak to ni dovolj, da bi bil siguren da je res kaksna razlika.

sorry za citiranje zadnjega posta .. samo sta povezana v nulo.

ajd cc09 ne s***..
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1094
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Sr nov 14, 2018 10:57 pm

Sereš ti, ki praviš, da lahko natančno izmeriš porabo plina. Jaz pozimi naredim 700 km na izi, poleti kakih 630, pozimi gre pa kakih 5 litrov več not, zdaj pa ti reci kdaj mi več porabi. Jaz ne dam roke v ogenj za eno ali drugo.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če nov 15, 2018 4:10 am

ne 5 l več ali manj.. med koliko in koliko imaš razliko?
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1094
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Če nov 15, 2018 2:44 pm

Natocim od 54 do 59 litrov nekje, ko je res prazen.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: McLaren in 33 gostov