japanac je napisal/-a:Hanna injektorji (različnih barv - odvisno od kW) delujejo brezhibno v naših 5 vozilih. Za vložen denar optimalni izkoristek.
Plinski sistem je lahko za 300 € ali pa za 2000 €, če ga ne znajo optimalno nastaviti, ni vreden nič, vsekakor pa ne sekiranja.
Seveda pa največ pomeni mojster z izkušnjami - Primož Jazbar.
plinaš je napisal/-a:
včasih je dovolj , če zamenjaš kable med vžigalnimi tuljavami in svečkami ... kar ti ponavadi povedo na kakšnem forumu tisti , ki imajo iste probleme ...
jazbar ? bar , klub , diskoteka , vzdrževanje vozil , avtopralnica .... 1 zaposlen ... tip je car da vse podela ... ga.alenka pa carica ...
priznam , da sem slišal da je eden boljših monterjev ..
evilfury je napisal/-a:Sej večina k jih je delala pri g-1 so potem šli na sigas ali pa ustanovil sigas kako točno je blo nevem.
evilfury je napisal/-a:Zakaj nekateri avti ne rabijo mazanja ventilov? Sej če bi bilo nujno bi to vgrajevalec montiral, da se zaščiti v primeru najhujšega?
Tud na prinsu v tak avto kot je moj niso montiral dodatnega mazanja...
evilfury je napisal/-a:Se pravi eni motorji imajo boljše materiale in ne rabijo mazanja?
murkoslavko je napisal/-a:http://www.petrol.si/na-poti/za-vozilo/vgradnja-avtoplina/predstavitev
A so to tud kaki derivati, znanih vgrajevalcev Plinex itd...?
Reklamirat znajo, kako pa kaj delajo.
Ker bo mal smešno, najprej nakladat potem pa pogoret
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 94 gostov