a se nihče noče pogovarjari o pravi garanciji 5 let ali 150000km kot jo imamo mi na prins-u ??? na vse od materiala do delov ???
rs5 je napisal/-a:Bi prosil če mi lahko kdo pove ali pripopa kakšen link,kjer bi lahko nabavil računalnik,uparjalnik in šobe od Lovato.Mogoče pa si premislim in nazaj priklopim plin.
lp
cc09 je napisal/-a:a se nihče noče pogovarjari o pravi garanciji 5 let ali 150000km kot jo imamo mi na prins-u ??? na vse od materiala do delov ???
To garancijo tudi mastno plačaš, ne samo na začetku, ampak tudi s vsakim servsiom.
plinaš je napisal/-a:cc09 je napisal/-a:a se nihče noče pogovarjari o pravi garanciji 5 let ali 150000km kot jo imamo mi na prins-u ??? na vse od materiala do delov ???
To garancijo tudi mastno plačaš, ne samo na začetku, ampak tudi s vsakim servsiom.
in to tvojo trditev si podprl z uradnimi ceniki za primerjavo kajne ... in si primerjal naprave , ki imajo servisni interval na 15.000 ali 20.000km s prinsom ki ima interval na 30.000km ...jap.. zelo konkreten prispevek ..
redna cena prinsa za 4 cilindre z valve care-om je 2170e .. popust je enak kot pri ostaiih monterjih 200e ...
torej ostane 1970e .. ko od tega odbiješ 370e za valve care si na 1600e ..
res dramatična razlika če moraš na drugem sistemu po 120000 plačati zamenjavo šob 480e ..
in še eno vprašanje zate - ali imate vaše garancije evropske ali samo od slovenskega monterja ???
kajti slovenska garancija za prins ki velja 5 let ali 150.000km (kar je prej ) velja po celi evropi !!
malo poglej garancijske pogoje v knjižici ko se boš peljal na daljšo pot po evropi ... da ne bo kakšnih nevšečnih presenečenj ..
sploh tisti z gena imajo full suport pa ne samo po evropi temveč po celem svetu - ni da ne najdeš njihovega pooblaščenega servisa nabitega s potrebnimi nadomestnimi deli kjerkoli na svetu v najbolj zakotnih provincah eksotičnih držav...
cc09 je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:cc09 je napisal/-a:a se nihče noče pogovarjari o pravi garanciji 5 let ali 150000km kot jo imamo mi na prins-u ??? na vse od materiala do delov ???
To garancijo tudi mastno plačaš, ne samo na začetku, ampak tudi s vsakim servsiom.
in to tvojo trditev si podprl z uradnimi ceniki za primerjavo kajne ... in si primerjal naprave , ki imajo servisni interval na 15.000 ali 20.000km s prinsom ki ima interval na 30.000km ...jap.. zelo konkreten prispevek ..
redna cena prinsa za 4 cilindre z valve care-om je 2170e .. popust je enak kot pri ostaiih monterjih 200e ...
torej ostane 1970e .. ko od tega odbiješ 370e za valve care si na 1600e ..
res dramatična razlika če moraš na drugem sistemu po 120000 plačati zamenjavo šob 480e ..
in še eno vprašanje zate - ali imate vaše garancije evropske ali samo od slovenskega monterja ???
kajti slovenska garancija za prins ki velja 5 let ali 150.000km (kar je prej ) velja po celi evropi !!
malo poglej garancijske pogoje v knjižici ko se boš peljal na daljšo pot po evropi ... da ne bo kakšnih nevšečnih presenečenj ..
sploh tisti z gena imajo full suport pa ne samo po evropi temveč po celem svetu - ni da ne najdeš njihovega pooblaščenega servisa nabitega s potrebnimi nadomestnimi deli kjerkoli na svetu v najbolj zakotnih provincah eksotičnih držav...
Kaj se ti spet repenčiš? Kakih 480 evrov, hana injektor stane 30 evrov. BRC sistem ti na hrvaškem vgradijo za 8500 kun, skupaj z elektronskim mazanjem. Servis imaš v Zagrebu ali pa v Opatiji za 40-50 evrov, lahko na 20 ali pa 30,000 km.
Mednarodna, evropska, ali kakorkoli jo ti imenuješ, 5 letna garancija oz. 150,000 km ne obstaja. Splošna garancija Prinsa je 2 leti, zastopnik jo lahko podaljša (pri nas baje na tistih 5 let oz. 150,000 km, ampak tega jaz črno na belem nimam), nikakor pa ta garancija v splošnem in po pogojih, ki jih imam jaz napisanih, ne velja po celi Evropi - kot rečeno, niti da velja v Sloveniji nimam črno na belem. Ampak zaradi tega se v resnici ne sekiram, verjamem, da bo 5 let delalo, pa tudi če ne, menda ne bo problemov, če so tako rekli. Zakaj bi šel s prinsom v eksotične države, že na Hrvaškem in v Bosni ga uradno ne poznajo, kot ne pri nas BRC-ja. Zaenkrat nimam nobenih problemov, tudi sistem se je že poplačal, ampak naslednji avto bo ali tovarniško na plin, ali BRC na Hrvaškem, ali pa dizel. Sej je res, da kvaliteta ni poceni in ves ta bla bla, ampak kaj je preveč je pa preveč. Čeprav je res, da so tudi "ta poceni" sistemi pri nas mnogo predragi. Nismo v srednjem veku, vsak si lahko pogleda maloprodajno ceno prins sistema - stane 700 evrov, plus elektronsko mazanje 200, tank je 100 evrov, vsa razlika do 1970 evrov je 8 ur dela in 10 metrov cevi. In še enkrat, to so maloprodajne cene.Se pravi, jaz imam prins, hodim redno na servise, buče pa prodajaj kje drugje.
cc09 je napisal/-a:Če je menjava enega injektora 120 evrov, ne pomeni da so 4 480. Če pa je, greš lahko drugam, sej itak očitno ni več garancije.
Ne izbiraš intervala sam, interval je 30,000 km, je pa to tako kot tudi pri nas s Prinsom, če se voziš na usran plin, je dobro, če imaš servis prej, in na Hrvaškem baje da ni glih čist.
In ko imaš glih svojo garancijsko knjižico od Prinsa očitno pri roki, mi prosim povej na kateri strani piše kaj o 5 letni garanciji veljavni po celem svetu oz. Evropi. Jaz tega ne najdem. A če mi crkne plin v nekje v Romuniji, jim naj pokažem ta zapis o petih letih na njihovi internet strani? In ne pozabi, da si ti privlekel ven to garancijo, ki velja povsod in zmeraj...
Tu imaš cene za kar hočeš: http://www.lpgshop.co.uk/
Cene po katerih lahko stvari kupi vsak, z davkom.
Ja, ziher 2 na polno cel šiht delata na enem avtu. Servise pa delajo potem popoldan do večera, a ne? Če ti nekdo inštalira napravo za jurja ali pa še manj, je realna cena za to delo 200-300 evrov, vse ostalo je davek na premium in garancijo, za to sem pa na začetku napisal, da je to že v redu, ampak mastno plačano, ti pa praviš, kot da je to čisti profit.
Kje piše, da sem jo izplačal v enem letu? Tablete še niso popustile?[/quote]
*** zbrisano - za izračun se obrnite na uporabnik "jerry007" ******* tebi ni jasno , da je napisal da je menjal 4x po eno šobo in strošek je bil 120€ za vsakič ... torej še zmeraj velja 120€ x 4 = 480€ ...saj če se s tem ne strinjaš pa nič ..
nimam knjižice pri roki ker mi je garancija potekla - montirano l.2008 .. itak ne znam nizozemsko..
seveda lahko kupiš .. a na prins-ovi strani ti lepo piše , da mora biti za njihovo garancijo zmontirano s strani pooblaščenega monterja .. in ko to kupiš kdo ti bo zmontiral ?? in kdo ti bo napravo spravil v pogon - obratovanje , nastavitev valve care doziranja ?
kje boš dobil papirje za homologacijo - certifikati , potrdilo o strokovni vgradnji , plinotesnost -če ti ne bo vgradil prins-ov pooblaščen monter ?
prištej še polnilni ventil...
na tem linku se prodaja stara VSI naprava ...to ni VSI2 , ki se vgrajuje sedaj ....
če se dela avto , ki je kot prvi tega modela je potrebno več kot tistih napisanih 16 ur ...cc09 je napisal/-a:Kaj se ti spet repenčiš? Kakih 480 evrov, hana injektor stane 30 evrov.
Servis imaš v Zagrebu ali pa v Opatiji za 40-50 evrov, lahko na 20 ali pa 30,000 km.
Ampak zaradi tega se v resnici ne sekiram, verjamem, da bo 5 let delalo, pa tudi če ne, menda ne bo problemov, če so tako rekli.
Zaenkrat nimam nobenih problemov, tudi sistem se je že poplačal,
buče pa prodajaj kje drugje.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 116 gostov