Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To jul 22, 2014 4:37 pm

Tokrat se popolnoma strinjam z uporabnikoma "cc09" in "zztop" - om.

Sicer nihče ni napisal ničesar preko prins sistema (razen mogoče cene) tako da s svojimi "izbruhi in favoriziranjem" delaš samo negativno reklamo delodajalcu, ki ti očitno daje kruh.

Glede servisnih intervalov pa naslednje, Tartarini sistem v Mercedes ML-u je pred prodajo prevozil 230k km na plin (skupaj okoli 310k km), v vsem tem času smo enkrat (1x) pri 165k km na plin zamenjali filter plinske faze. In to je bilo vse kar se vzdrževanja ter dodatnih stroškov tiče, pa nihče ne potencira tega - zadeva pač preverjeno deluje.

In teramo dalje. :vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TOYOTA To jul 22, 2014 4:52 pm

..po dolgem času rabim nasvet glede predelave na plin, zato se obračam na vse strokovnjake tu...

gre se za subaru legacy 2.5 H4 165 konjev, 2009 letnik, avto ima samo par 10k km...kaj se splača, koliko to stane in ali so problemi zaradi mazanja ventilov , itd...aja rad bi vgradil čim večji tank za plin...vožnja je 80% po AC-ju, cca. 3 - 4000 km na mesec...

hvala za vse info...


lpa
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr jul 23, 2014 8:32 am

cc09 je napisal/-a:Jaz sem samo napisal koliko stane sam sistem, da se ve koliko stane potem montaža. Da nam ne boš prodajal buč, da je prins sistem tako zelo drag, da ne more bit montaža manj kot 2 jurja.
BRC sistem ni nič cenejši, morda za drobiž, pa ga imaš inštaliranega za najmanj 500 evrov ceneje, samo prek meje greš. Stara in nova naprava staneta pri nas enako, zakaj bi bilo kje drugje drugače?

Zakaj trdiš nekaj o garanciji, če tega v resnici črno na belem nikjer ni?

Še zmeraj mi pa ni jasno kje piše, da se mi je sistem poplačal v enem letu. Glej, s svojo polpismenostjo in neumnimi "argumenti" ne delaš slovenskemu prinsu prav nobene usluge, prej boš koga odvrnil kot prepričal. Mene si že skoraj, da grem naslednjič na Hrvaško na neuraden servis pa klinc gleda garancijo.


samo uparjalnik - btw na tvojem linku ! https://www.lpgshop.co.uk/ - je od BRC ( 152€ ) pol cenejši od PRINS-a ( 304€ ) .. samo ta polovica je 152€ !! kje so pa ostale glavne komponente , kjer je verjetno razmerje cene enako ??!!!

copy-paste : " "cc09" Jaz sem samo napisal koliko stane sam sistem, da se ve koliko stane potem montaža. Da nam ne boš prodajal buč,"

no za garancijo ne bom več težil ker ne najdem knjižice torej sem ostal brez konkretnega argumenrta..

itak je v 11 letih na dveh avtih ( en 6,5 drugi 4,5 let ) nisem rabil ..

o žaljivosti tvojih postov pa ne bom razgovarjal .. če si nekaj napisal potem ali ovrzi ali pa to ( navkljub mojemu citiranju ki le-to dokazuje tako kot tvojO "enakost" cen med BRC in PRINS-om ) potrdi in stoj za svojim pisanjem - če je pa bilo kaj mišljeno drugače kot je zapisano pa se da tudi na lepši način obrazložiti se ti ne zdi?
in še enkrat ti bom copy-paste tvoj stavek v katerem si to napisal dne :

cc09 » To jul 22, 2014 10:04 am
"Zaenkrat nimam nobenih problemov, tudi sistem se je že poplačal, ampak naslednji avto bo "


japanac je napisal/-a: delodajalcu, ki ti očitno daje kruh.


za 1500 nakazila mesečno na kajmanskih otokih nobenemu ne bi bilo težko par postov napisati na forum.. =P
če ti kaj ni jasno se obrni na admina ali pa ne piši neresnic .

zzitop je napisal/-a:BRC stane 8500 kun = cca 1120 EUR. Od Prinsovih 1970 EUR je cenejsih reci pisi 850 EUR.
To pa je denar, pri katerem se pot vec kot povrne.

Tako da tisti, kateri se ob tej ponudbi odloci za Prins, si naj najprej izmeri temperaturo. :D


če se pregovarjamo - samo - okoli cene potem odštejmo dodatno mazanje / hlajenje / karkoliže ventilov , ki ga itak 99% ne rabi.. za ostalo si poglej primerjavo cen na linku , ki ga je dal cc09 ...

TOYOTA je napisal/-a:..po dolgem času rabim nasvet glede predelave na plin, zato se obračam na vse strokovnjake tu...

gre se za subaru legacy 2.5 H4 165 konjev, 2009 letnik, avto ima samo par 10k km...kaj se splača, koliko to stane in ali so problemi zaradi mazanja ventilov , itd...aja rad bi vgradil čim večji tank za plin...vožnja je 80% po AC-ju, cca. 3 - 4000 km na mesec...

hvala za vse info...


lpa


nisem strokovnjak kot drugi a ti bom odgovoril ker se spodobi ..

ker so me argumenti strokovnjakov le malce prepričali potem kot zgleda bi bilo najbolje , da greš zmontirati BRC na hrvaško - poceni , dobro in blizu ( verjetno po potrebi pridejo tudi na dom) ..
kot pravijo ostali se verjetno ni potrebno obremenjevati s kvaliteto in sofisticiranostjo dodatnega mazanja / hlajenja ventilov ker imaš verjetno zelo odporne ventile in sedeže ventilov ...
za nastavitev ventilov in kasnejše popravilo le-teh pa se obrni na trboveljski servis ...

pravzaprav lahko zmontiraš karkoli samo da bo delalo ..
(p.s. - tega odgovora ne jemlji resno , ker je napisan v obliki "umirimo žogo" ;) )
(p.s.2 - pridobi si - točno specificirane ( s tem mislim predvsem velikost tanka , dodatno mazanje ventilov (kaj , kako in zakaj )- ponudbe ter jih primerjaj ... pretehtati in odločiti se boš moral pa sam .. pa veliko sreče pri izbiri predvsem p pri vožnji na plin !)
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1102
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Sr jul 23, 2014 9:10 am

Napisal sem, da se mi je sistem že poplačal, ti pa praviš, da sem napisal, da se mi je poplačal V ENEM LETU. Če si tu potem užaljen, ker ti rečem, da si polpismen, ti pač ne morem pomagat. Lahko ti dostavim tudi kakšno strokovno mnenje učiteljice slovenščine, ki bo potrdilo tvojo polpismenost. A boš pol še užaljen? Tudi za garancijo si trdil nekaj, kar niti na njihovi internet strani ne piše, kaj šele v knjižici.
Cena injektorjev od BRC in za Prins je praktično enaka, tako da če cel Prins stane 700 evrov, plus tank in mazanje, ne stane niti BRC manj kot 500, plus tank in mazanje (ki je pri BRC-ju glih tako elektronsko, glih tako deluje, je pa kar dosti cenejše pa še cenejšo tekočino uporablja). Tekočina pa ni cenejša, ker bi bila slabša, ampak ker ni od BRC-ja, tako kot je Prinsova od Prinsa in je ne more nihče drug naredit.
Tudi na oplih in vseh drugih občutljivih motorjih BRC dela, če je le prav nastavljen, vsak avto, ki dela dobro s Prinsom (pustimo razne specialne izvedbe, ki jih imajo eni in drugi), bi delal dobro tudi z BRC, če se s tem ne strinjaš, prosim za eno malo bolj strokovno mnenje na internetu, ki pravi nasprotno.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr jul 23, 2014 9:20 am

plinaš je napisal/-a:
zzitop je napisal/-a:BRC stane 8500 kun = cca 1120 EUR. Od Prinsovih 1970 EUR je cenejsih reci pisi 850 EUR.
To pa je denar, pri katerem se pot vec kot povrne.

Tako da tisti, kateri se ob tej ponudbi odloci za Prins, si naj najprej izmeri temperaturo. :D


če se pregovarjamo - samo - okoli cene potem odštejmo dodatno mazanje / hlajenje / karkoliže ventilov , ki ga itak 99% ne rabi.. za ostalo si poglej primerjavo cen na linku , ki ga je dal cc09 ...



Ne pogovarjamo se samo okoli cene, pač pa enake kvalitete Prinsu (kar BRC definitivno je) za dokazano veliko nižjo ceno. Če bi govorili samo o ceni, pa lahko v Srbiji pri Dori dobiš tudi zelo dober sistem, primerljiv italijanskim, za 400 do 500 EUR. Res je potem v SLO potrebno doplačati DDV, vendar dobiš najprej nazaj srbski DDV in cena še vedno ostane v okvirju + carina.

Suma sumarum, če imaš rad svoje vozilo, sebe in svoj žep, je Prins slaba izbira, kakor tudi Plineks, G1...
Če bi se sam MORAL omejiti samo na SLO, bi se odločil za Sigas ali pa Sinišo iz Postojne.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr jul 23, 2014 9:26 am

TOYOTA je napisal/-a:..po dolgem času rabim nasvet glede predelave na plin, zato se obračam na vse strokovnjake tu...

gre se za subaru legacy 2.5 H4 165 konjev, 2009 letnik, avto ima samo par 10k km...kaj se splača, koliko to stane in ali so problemi zaradi mazanja ventilov , itd...aja rad bi vgradil čim večji tank za plin...vožnja je 80% po AC-ju, cca. 3 - 4000 km na mesec...

hvala za vse info...


lpa


Lepo pozdravljen!

Če ti Hrvaščina ni problem, resnično kontaktiraj Boyski, omeni da želiš plinski sistem BRC in boš izvedel vse podatke. Morda te bodo za pojasnitve tudi poklicali. Seveda ponudba ni obvezujoča.
Na tak način imaš vrhunsko kvaliteto vgrajenih delov in tudi vrhunskega mojstra ter garancijo. Če ne drugega ti bo to lahko referenca za ostale ponudbe.

Ugoden pogoje je tudi, da je sedaj Hrvaška v EU, tako da ni nikakršnih problemov z dajatvami in papirji.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr jul 23, 2014 10:24 am

plinaš je napisal/-a:
japanac je napisal/-a: delodajalcu, ki ti očitno daje kruh.


za 1500 nakazila mesečno na kajmanskih otokih nobenemu ne bi bilo težko par postov napisati na forum.. =P
če ti kaj ni jasno se obrni na admina ali pa ne piši neresnic .



Ni vredno odgovora, še par takih postov pa tudi rabljenega vozila z že vgrajenim prins-sistemom ne bi želel imeti.

Ne vem, če si kje zasledil, da so Gregor, Primož ali Tomaž (R.I.P.), kje po forumu hvalili svoje sisteme, jaz nisem. Zagotovo pa "stojijo" in to trdno za svojo vgradnjo, pa verjetno tudi kak drug mojster s katerim nisem imel stika.

Tudi zadovoljni uporabnik G1 ali pa Plinex sistema verjetno hvali svojega monterja, ne glede na to kaj pravijo ostali, ga boš težko prepričal v nasprotno, če mu zadeva deluje brezhibno.

Preden smo spoznali Primoža, sem se tudi sam nagibal k montaži preko meje, potem pa za to nisem več videl potrebe. Je pa res, da je sedaj to manj komplicirano, ko so sosedje v EU.

Glede Subaruja pa, kolikor je meni znano, so to zelo hvaležna vozila za predelavo na plin

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Zberi ponudbe in ko boš izbiral med dvema ali tremi, se oglasi in bomo povedali svoje mnenje, ki pa ga lahko upoštevaš ali pač ne, na koncu je investicija tvoja.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr jul 23, 2014 10:40 am

TOYOTA je napisal/-a:..po dolgem času rabim nasvet glede predelave na plin, zato se obračam na vse strokovnjake tu...

gre se za subaru legacy 2.5 H4 165 konjev, 2009 letnik, avto ima samo par 10k km...kaj se splača, koliko to stane in ali so problemi zaradi mazanja ventilov , itd...aja rad bi vgradil čim večji tank za plin...vožnja je 80% po AC-ju, cca. 3 - 4000 km na mesec...

hvala za vse info...


lpa


Morda bi ti lahko bilo v pomoč tudi tole:
http://www.borel.fr/faisabilites/vehicu ... ?marque=30

Če je pod zadnjimi specifikacijami tvoje vozilo, potem ne potrebuješ dodatnega mazanja, dobil pa boš 61 litrški LPG rezervoar. V vozilo ne dajaj posebnih svečk, pač pa zaradi potencialne višje temperature zgorevanja običajne svečke, z za eno stopnjo nižjo toplotno vrednostjo.
Zaradi višje potrebne napetosti na svečki pri LPG, zmanjšaj razmak med elektrodama za 0.2 mm. S tem to višjo napetost vrneš na prvotno vrednost in s tem ne trpi tuljava in ni prebijanja.
Če ima vozilo vžigalne kable, bi jih osebno tudi menjal.

LP
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Sr jul 23, 2014 10:52 am

Sem preveril vžigalne tuljave in tam, kjer pride svečka nataknjena gor(notranjost tuljave) je taka črna pika kot da bi bla užgana... je to možno?
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr jul 23, 2014 10:56 am

Si ne predstavljam točno, kak omisliš. V tuljavo, torej navitje ne moreš videti. Če pa misliš luknja, v katero se natakne kontakt kabla, naj tam res ne bi bilo kakih mikro luknjic, morda pa tudi.

Skratka, ko bo motor mrzel, in bo noč, ter hladno, res temno in vlažno, prižgi avto in dobro poglej, če vidiš majhne modre iskrice. Predvsem se skoncentriraj takoj po preklopu na plin.

Če jih ni, NE PREBIJA.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Sr jul 23, 2014 11:05 am

http://mm0.salomon.si/advertMm/2014/01/ ... e12b68.jpg

take imam notri tako da bom zelo težko kaj videl, če prebija.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr jul 23, 2014 11:10 am

cc09 je napisal/-a:Napisal sem, da se mi je sistem že poplačal, ti pa praviš, da sem napisal, da se mi je poplačal V ENEM LETU. Če si tu potem užaljen, ker ti rečem, da si polpismen, ti pač ne morem pomagat. Lahko ti dostavim tudi kakšno strokovno mnenje učiteljice slovenščine, ki bo potrdilo tvojo polpismenost. A boš pol še užaljen? Tudi za garancijo si trdil nekaj, kar niti na njihovi internet strani ne piše, kaj šele v knjižici.Cena injektorjev od BRC in za Prins je praktično enaka, tako da če cel Prins stane 700 evrov, plus tank in mazanje, ne stane niti BRC manj kot 500, plus tank in mazanje (ki je pri BRC-ju glih tako elektronsko, glih tako deluje, je pa kar dosti cenejše pa še cenejšo tekočino uporablja). Tekočina pa ni cenejša, ker bi bila slabša, ampak ker ni od BRC-ja, tako kot je Prinsova od Prinsa in je ne more nihče drug naredit. Tudi na oplih in vseh drugih občutljivih motorjih BRC dela, če je le prav nastavljen, vsak avto, ki dela dobro s Prinsom (pustimo razne specialne izvedbe, ki jih imajo eni in drugi), bi delal dobro tudi z BRC, če se s tem ne strinjaš, prosim za eno malo bolj strokovno mnenje na internetu, ki pravi nasprotno.


mogoče sem pa res polpismen .. samo je treba najprej pomesti pred svojim pragom ..kajti jaz nisem nikjer trdil , da se ti je izplačala v enem letu ....
v ponovno branje ti kopiram moj stavek ( o pismenosti in pridobivanju certifikata pa se meni s svojo profesorico ) :

"v enem letu si izplačal prins napravo ??? ali se hecaš ali resno?? potemtakem si naredil nekih 85000 - 95000 km - kakor je nekdo enkrat zapisal svoj interni izračun za prins-a .. =P "
bilo je napol retorično vprašanje in ne trditev ..

če si nisi odprl linka -
tega : http://www.avtonaplin.si/avtoplin-prins !!!!!!!!! - kjer to piše -
in sem tudi skopiral stavek s prinsove strani ki ga nisi prebra (razlog pač poznaš samo ti ..če ga ) :
tale ( "Kvaliteta našega sistema omogoča, da imamo garancijo na vgrajeno napravo za avtoplin Prins, ki je 5 let oziroma 150.000km. Poleg tega nam kvaliteta naprave omogoča tudi servisni interval, ki je le na vsakih 30.000 km, ne glede na obdobje v katerem prevozite to razdaljo." )

veliko vgrajevalcev zahteva servis v garancijskem roku ali na km ali pa navkljub nižji prevoženi kilometrini 1x letno ...

si namenoma zgrešil ali si spregledal? pa ne bit užaljen .. lahko pa malce bolj podrobno bereš poste ...

kar se dodatnega mazanja tiče :
se tvoja trditev opira na kakšen laboratorijski primerjalni rezultat ali je to tvoje osebno mnenje ?
testiraš na obeh enakih avtih obe napravi za dodatno mazanje ter si prišel pri meritvah zračnosti ventilov in njihove obrabe do dejanskih rezultatov?

"vsak avto, ki dela dobro s Prinsom bi delal dobro tudi z BRC .."
- imaš kakšen dokaz za to tvojo trditev ? mogoče vzporedni test 100,000km ali več istega vozila z obema napravama , ki ga je naredil kolikor toliko nevtralen osebek - mogoče link do tja ?

japanac je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
japanac je napisal/-a:delodajalcu, ki ti očitno daje kruh.


za 1500 nakazila mesečno na kajmanskih otokih nobenemu ne bi bilo težko par postov napisati na forum.. =P
če ti kaj ni jasno se obrni na admina ali pa ne piši neresnic .



Ni vredno odgovora, še par takih postov pa tudi rabljenega vozila z že vgrajenim prins-sistemom ne bi želel imeti.

Ne vem, če si kje zasledil, da so Gregor, Primož ali Tomaž (R.I.P.), kje po forumu hvalili svoje sisteme, jaz nisem. Zagotovo pa "stojijo" in to trdno za svojo vgradnjo, pa verjetno tudi kak drug mojster s katerim nisem imel stika.

Tudi zadovoljni uporabnik G1 ali pa Plinex sistema verjetno hvali svojega monterja, ne glede na to kaj pravijo ostali, ga boš težko prepričal v nasprotno, če mu zadeva deluje brezhibno.

Preden smo spoznali Primoža, sem se tudi sam nagibal k montaži preko meje, potem pa za to nisem več videl potrebe. Je pa res, da je sedaj to manj komplicirano, ko so sosedje v EU.

Glede Subaruja pa, kolikor je meni znano, so to zelo hvaležna vozila za predelavo na plin
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Zberi ponudbe in ko boš izbiral med dvema ali tremi, se oglasi in bomo povedali svoje mnenje, ki pa ga lahko upoštevaš ali pač ne, na koncu je investicija tvoja.

:vrum


mogoče bi se pa lahko opravičil ker - ne samo ti in ne prvič - si to neresnico napisal ? aja eni lahko pišejo kar hočejo čeprav ni res kajne?

točno tako.. na nekem drugem forumu je bila tema , ki so jo zaradi kregarije med mislinjčani in celjani - tudi r.i.p. se je vmešal - zbrisali...pa bi znala na kakšnem drugem še obstajati z istimi akterji ... mogoče pobrskam pa javim ..
pa "avtocona" ??? ok pustimo ima pač veze in poznanstva - forum je lastniški in mene osebno nič ne briga kako gospodarijo z njim ..

subaru : o teh smo kar nekaj napisali ....
dejstva :
- "tovarniško nova vozila na lpg" so bila dobavljena v italijo z drugačnimi - plinskimi - glavami ! ta vozila so se naknadno predelala z BRC napravo ... ta vozila niso imela dodatnega mazanja ventilov .

- tovarniško nova vozila , ki so namenjena samo za vožnjo na bencin imajo ventile in sedeže ventilov iz drugačnega materiala kot tista za plin in so tako med bolj občutljivimi za vožnjo na plin! obvezno je kvalitetno dodajanje aditivov za ventile..

šele ko je kvalitetno predelan postane bencinski subaru tudi hvaležen pri vožnji na plin ..
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1102
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Sr jul 23, 2014 11:20 am

in sem tudi skopiral stavek s prinsove strani ki ga nisi prebra (razlog pač poznaš samo ti ..če ga ) :
tale ( "Kvaliteta našega sistema omogoča, da imamo garancijo na vgrajeno napravo za avtoplin Prins, ki je 5 let oziroma 150.000km. Poleg tega nam kvaliteta naprave omogoča tudi servisni interval, ki je le na vsakih 30.000 km, ne glede na obdobje v katerem prevozite to razdaljo." )

In kje piše, da ta garancija velja po celem svetu kot si napisal ti? In zakaj tega ne piše v garancijski knjižici?

"v enem letu si izplačal prins napravo ??? ali se hecaš ali resno?? potemtakem si naredil nekih 85000 - 95000 km - kakor je nekdo enkrat zapisal svoj interni izračun za prins-a .. =P "
bilo je napol retorično vprašanje in ne trditev ..

Ja, ko sem napisal, da nisem nikdar rekel, da sem jo odplačal v enem letu, si mi to še trikrat citiral, pa še zmeraj nikjer ne piše, da sem jo v enem letu odplačal, zakaj si potem s tem drgnil naprej? Zakaj še zmeraj drgneš, če nič od tega ni res, niti o garanciji, niti o tem.

kar se dodatnega mazanja tiče :
se tvoja trditev opira na kakšen laboratorijski primerjalni rezultat ali je to tvoje osebno mnenje ?
testiraš na obeh enakih avtih obe napravi za dodatno mazanje ter si prišel pri meritvah zračnosti ventilov in njihove obrabe do dejanskih rezultatov?

Dokler ni dokaza za nasprotno, ni razloga, da bi mislili, da je razlika. A je kje dokaz, da Prinsovo mazanje deluje bolje? Imaš kup primerov oplovih mašin, in ostalih problematičnih, ki tudi čisto brez mazanja delajo dolgo in dobro, na prinsu, brc-ju in ostalih, samo ventile morajo dovolj zgodaj poštelat, pa seveda sistem mora bit prav naštelan. Mazanje je bolj za vsak slučaj. Tako kot jaz za vsak slučaj ne vozim nad 4000 obratov, čeprav to naj ne bi bil problem.

"vsak avto, ki dela dobro s Prinsom bi delal dobro tudi z BRC .."
- imaš kakšen dokaz za to tvojo trditev ? mogoče vzporedni test 100,000km ali več istega vozila z obema napravama , ki ga je naredil kolikor toliko nevtralen osebek - mogoče link do tja ?

Imaš dokaz ali mnenje kogarkoli pomembnega, ki pravi drugače?

Tu imaš test za DI sisteme: http://www.czasnagaz.com.pl/downloads/p ... 61_p12.pdf

Lahko si pa tu še pogledaš ceno predelave na Češkem:
http://www.greenfuel.cz/cenik.html
Prins od 1150 evrov naprej, BRC od 1120 evrov naprej, kar je tu nekje. Za BRC je cena kar realna, podobna hrvaški ceni, Prins pa...Do Brna imaš iz Ljubljane 60 evrov bencina dovolj, za nazaj pa 35 evrov plina. Glede na to da to tudi ti Čehi čisto uradni in pooblašeni od Prinsa, ne bo nobenega problema z garancijo niti v Sloveniji, vsaj tako ti praviš, a ne? In ja, to je brez mazanja, ampak še zmeraj 300-400 evrov cenejše. Če je za koga to premalo za en dan vožnje, grem lahko gor jaz namesto njega...
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Sr jul 23, 2014 2:15 pm

plinaš &cc09, ko bo nekoga zanimalo kaj o plinu itd, bo šel brat celotno temo kot sem jo jaz, da pa človek pol tole dokazovanje prebira nima smisla in je potrata časa ;) Saj se lahko preko zasebca zmenta. Pač vsak svoje hvali. Tudi jaz sem bil sprva razočaran nad Landirenzotom, a ko se zapelješ do tapravega človeka je pa druga zgodba :!:
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr jul 23, 2014 2:44 pm

[quote="cc09In kje piše, da ta garancija velja po celem svetu kot si napisal ti? In zakaj tega ne piše v garancijski knjižici?

Zakaj še zmeraj drgneš, če nič od tega ni res, niti o garanciji, niti o tem.

Dokler ni dokaza za nasprotno, ni razloga, da bi mislili, da je razlika. A je kje dokaz, da Prinsovo mazanje deluje bolje? Imaš kup primerov oplovih mašin, in ostalih problematičnih, ki tudi čisto brez mazanja delajo dolgo in dobro, na prinsu, brc-ju in ostalih, samo ventile morajo dovolj zgodaj poštelat, pa seveda sistem mora bit prav naštelan. Mazanje je bolj za vsak slučaj. Tako kot jaz za vsak slučaj ne vozim nad 4000 obratov, čeprav to naj ne bi bil problem.

Imaš dokaz ali mnenje kogarkoli pomembnega, ki pravi drugače?

Tu imaš test za DI sisteme: http://www.czasnagaz.com.pl/downloads/p ... 61_p12.pdf

quote]

nikjer nisem napisal , da garancija velja po celem svetu ...

ko si trdil da tudi na netu nikjer ne piše sem ti polinkal da piše .. če pa ne drži potem pa ne vem (res je da papir in internet vse prenese )..

kar se dodajanja aditivov za ventile tiče se pogovarjamo o povprečnem uporabniku ne pa o ekspertu , ki zasliši da so dobili ventili zrzačnost...
vožnja na plin naj bi bila brez posegov v nastavitve ventilov ..
problemov z ventili je pa bilo kar veliko - res pa je , da večine teh ljudi ni v tej temi da bi to potrdili ...
enako kot smo mi , ki vozimo na prins-a v veliki manjšini tukaj ...

ne verjamem da bi meni na balenotu ventili zdržali več kot 40,000km brez valve care-a ob vožnji do blokade .. po 3 tednih je vžgal v prvo torej izgube na kompresiji ni zaradi plina ali pa je minimalna ..
ko govorim o blokadi je bila le-ta med 6900-7000 ..

vozniki , ki bencinarja ne poženejo čez 4000 obratov - no ja zdaj vemo od kod zastoji na cestah =P

naprave za direktni vbrizg so čisto nekaj drugega kot to , kar nas vozi večina - indirektni vpih plina...

o primerjavi cen prins in brc pa ne bom več debatiral dokler ne bo uradnega monterja v sloveniji ...
in verjetno se nabavne cene za isti izdelek istega proizvajalca zelo razlikujejo po različnih državah oz po letnem številu /odjemu naprav - količinski rabati ...
plin je cnej k bencin
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Sr jul 23, 2014 5:48 pm

Napisano je bilo (citiram): "kajti slovenska garancija za prins ki velja 5 let ali 150.000km (kar je prej ) velja po celi evropi !!"

Meni dejansko ni jasno ali garancija od PRINS-a, ZAVOLI-ja, BRC, veljajo v tujini.
Ko sem se zanimal za moj avto, ki ima sistem ZAVOLI, je izpadlo, da v Italiji ne moreš uveljavljati garancije za ZAVOLI, ki si ga vgradil v Sloveniji ali v Srbiji. Predvidevam, da velja enako za PRINS-a in za BRC.
Mislim, da ti garancija od PRINS-a ne velja v Sloveniji, če si ga vgradil na Češkem.
Enako mislim, da ti garancija za BRC ne velja v Italiji če si ga vgradil na Hrvaškem, pri Boyskem recimo.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1102
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Sr jul 23, 2014 9:10 pm

Jerry007 je napisal/-a:plinaš &cc09, ko bo nekoga zanimalo kaj o plinu itd, bo šel brat celotno temo kot sem jo jaz, da pa človek pol tole dokazovanje prebira nima smisla in je potrata časa ;) Saj se lahko preko zasebca zmenta. Pač vsak svoje hvali. Tudi jaz sem bil sprva razočaran nad Landirenzotom, a ko se zapelješ do tapravega človeka je pa druga zgodba :!:

To ni nepomembno, če nekdo tako sveti hvali samo Prins, ki je sicer v redu. Ampak prav je, da nekdo, ki se pride pozanimat o plinu, izve, da obstajajo tudi cenejše in glih tako dobre alternative, morda še bližje njegovemu domu kot je Ljubljana oz. Domžale.

Garancija Prinsa po pogojih, ki jih imam jaz napisanih, v najboljšem primeru velja 2 leti po celi Evropi. Slovenski uvoznik bojda da 5 let garancije, ampak tega nikjer ne piše, razen na internet strani, še manj da bi ta garancija veljala v tujini, kot je trdil plinaš, čeprav servisne knjižice ne razume, ker je pač v nizozemščini, moja je slovenska, pa vseeno tega ni not.
Garancije načeloma so mednarodne, te osnovne, 2 leti, leto, odvisno koliko kdo da, razne podaljšane garancije pa ponavadi veljajo samo na tistem servisu. Seveda pa mora sistem inštalirat pooblaščenec, za Prins si jih lahko pogledaš na internet strani, isto za BRC, v Sloveniji pooblaščenca za BRC ni, na Hrvaškem je pa samo ena firma. Zavoli ne vem, morda je tam vsak prepuščen sebi in sploh ne obstaja uradna mreža, ampak samo monterji, ki kupijo komponente in delajo po svoje - ne pravim da je tako, ne vem. Veliko sistemov je takih, da sploh niso nujno vse komponente od iste firme, ampak jih lahko vsak monter kombinira po svoje, seveda tam ne bo dal nihče neke splošne garancije veljavne povsod na cel sistem, če je pa vse skupaj neka mešana solata.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr jul 23, 2014 11:17 pm

Prins se res na tem forumu preveč kuje v zvezde. To ni prav. Je dober sistem, ampak ostalim NI superioren.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če jul 24, 2014 5:00 am

evilfury je napisal/-a:Sem preveril vžigalne tuljave in tam, kjer pride svečka nataknjena gor(notranjost tuljave) je taka črna pika kot da bi bla užgana... je to možno?


Seveda je možno...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če jul 24, 2014 5:14 am

V moji knjižici v rubriki spremenjena navodila o vzdrževanju, piše garancija 5 let oz 150.000 km.
O garanciji:

- splošna Prins garancija je enaka po vsem svetu, če lokalno ni drugače dogovorjeno in je 2 leti brez omejitve prevoženih km
- v Sloveniji ima uvoznik poseben dogovor in je garancija 5 let, vendar je omejena na 150.000 prevoženih km

Ostali pri nas(Zavoli, Landi renzo, Emmegas...) ki ponujajo ''podaljšane garancije'', to delajo v lastni režiji, kar pomeni, da če firma ne dela več, tudi garacije ni več :(
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov