pinny je napisal/-a:Da še napišem ka je kaj pri meni novega ...... v vmesnem času sem bil na eni privat lpg pumpi in z tankanjem ni bilo problema. Potem pa ko sem spraznil tank, pa grem ponovno na mol ac izvoz dramlje. Pri začetku se je res zataknilo ker kar ni začelo teči, pa mislim že notr it pa pride ravno ven ena dama, po debati se zmenu da je ravno poslovodja. Nekej počara tam in točenje se prične .... tokrat normalno tankam do konca, in pri 46 litrih se zadeva lepo sama izklopi tako kot se mora. Potem pa greva malo v debato, sevede ona z njenimi oz. njihovimi fintami, jaz pač povem kako in kaj.
In glede na to, da do sedaj nisem imel takih problemov kot prejšnjič na tej pumpi, in da jih nisem imel tudi v vmesnem času na privat pumpi, in do sedaj prav tako nikoli na nobeni pumpi, me po moji kmečki logiki ne bo nihče prepričal, da je bil problem na moji strani.
No dobil pa sem tudi en odgovor iz strani mol-a ........
Spoštovani,
sporočamo vam, da je postopek reklamacije, ki ste jo vložili po elektronski pošti dne 5.11.2017, zaključen.
V nadaljevanju vam pošiljamo povratne informacije z obrazložitvijo situacije, ki vam bo podrobneje orisala možno situacijo, ki bi lahko nastala pri točenju LPG na bencinskem servisu MOL Dramlje.
Brezhibno delovanje točilne tehnologije redno preverjamo. Na vseh točilnih agregatih so opravljeni redni letni pregledi točnosti delovanja, ki jih opravlja izvajalec, akreditiran pri Uradu za meroslovje RS. Na bencinskem servisu MOL Dramlje je bila takšna meritev nazadnje opravljena v mesecu juniju 2017.
Zraven rednih letnih pregledov pa vsako leto opravimo tudi nekaj izrednih pregledov delovanja točilnih avtomatov, od katerih noben ni pokazal odstopanj od predpisanih okvirjev. Zato smo prepričani v brezhibno in točno delovanje merilnih naprav na naših bencinskih servisih. Razlog za večjo količino natočenega LPG je tako potrebno poiskati drugje – tj. v samem vozilu.
Pri tekočih gorivih kot sta diesel in bencin je bila po naših dosedanjih izkušnjah najpogostejši razlog za tovrstne primere ekspanzijska posoda. Večina vozil ima namreč zraven rezervoarja še ekspanzijsko posodo, katere funkcija je to, da se lahko vanjo razteza gorivo ob višjih zunanjih temperaturah. Pri točenju goriva se loputa, ki ločuje rezervoar in ekspanzijsko posodo, zapre in prepreči, da bi se gorivo točilo tudi v ekspanzijsko posodo. V nekaterih primerih pa lahko med točenjem goriva pištola pritiska na loputo in se ta ne zapre. Na tak način je mogoče v rezervoar natočiti več goriva.
Nekatera vozila imajo tudi posebni tlačni ventil na odzračevalnem vodu. Nastavek tega ventila sega v okrov polnilne odprtine in s pritiskom na ta nastavek se po končanem točenju ventil deaktivira. To lahko storimo povsem nevede oziroma nenamerno, če ob polnjenju goriva nanj pritisnemo z nastavkom polnilne pištole. Do tega lahko pride tudi zaradi okvarjenega ali nepravilno delujočega tlačnega ventila. Tudi na tak način je mogoče v rezervoar natočiti več goriva.
Pri LPG pa je v primerjavi s klasičnimi tekočimi gorivi potrebno upoštevati tudi specifično fizikalno lastnost plina – njegovo stisljivost. Čeprav gre pri LPG za utekočinjen naftni plin, se del tega že v rezervoarju vozila uplini in se tam nahaja v plinastem stanju. Delež uplinjenega plina je večji pri bolj praznem rezervoarju in obratno. Za razliko od tekoče faze je LPG v plinastem agregatnem stanju bolj stisljiv in ga lahko ob večjem tlaku v sistemu v posodo natočimo več.
Kot primer: če ste torej v rezervoar, ki je sicer po podatku proizvajalca atestiran kot 60 litrska posoda, natočili več kot 60 litrov, to pomeni, da je dejanska prostornina zagotovo večja od 60 litrov, ne glede na to, da je bila atestirana za 60 litrov. Da je to možno, smo že večkrat tudi sami ugotovili. Vsi primeri, kjer smo zaradi suma v napako v delovanju točilnega agregata izvedli dodatno izredno meritev, so potrdili, da je delovanje merilne naprave brezhibno, saj so bile iztočene količine točne.
Koliko plina bomo ob konkretnem točenju uspeli natočili v posodo, je torej odvisno od več faktorjev: stanja oz. količine preostalega plina in tlačnih razmer v posodi vozila, tlačnih razmer v sistemu točenja na bencinskem servisu, od hitrosti/pritiska plina pri točenju ter nenazadnje tudi od reakcijskega časa varnostnega ventila, s katerim se polnjenje rezervoarja v vozilu ustavi. Varnostni ventil namreč deluje na principu plovca, kjer gladina tekoče faze zapre dovod plina v rezervoar, itd.
Upamo, da smo vam z zgoraj navedenim posredovali zadostne povratne informacije, ter da je bil pravi razlog za težave v vašem vozilu v tem času že odkrit.
Vas pa vabimo, da nas na naših prodajnih mestih ponovno obiščete. Prav tako se lahko za dodatne informacije obrnete na Vodje prodajnih mest, ki vam bodo z veseljem posredovali še kakšno dodatno informacijo, v kolikor imate morebiti še kakšen pomislek glede delovanja točilne tehnologije, ki jo uporabljamo na prodajnih mestih v mreži MOL Slovenija.
Z lepimi pozdravi,
Kaj pravite na vse skupaj?
ojnica je napisal/-a:Ne se je*at, kak je raz*kal tega na LPG:
https://www.youtube.com/watch?v=Nd9335Hv8vQ
https://www.youtube.com/watch?v=lkgm6mPu50U
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov