zzitop je napisal/-a:@bomber111, a tebi tesnila bencinskega tanka zagotovo v redu tesnijo? Jaz, ko sem nekoč želel tankati polno čisto "do roba", nisem uspel, kar ni in ni ratalo. Dokler nisem zagledal velik flek bencina na asfaltu. Sneto je bilo tesnilo med tankom in cevjo. Tisto cevjo, katera pripelje nazaj bencinske hlape iz motornega prostora.
Pa tudi tisto tesnilo na čepu rezervoarja goriva je lahko razpokano. To lahko vizualno pogledaš.
Zaradi okvare teh tesnil se lahko kondenz še toliko bolj nabira......
Kristijan35 je napisal/-a:Zadeva je takšna, da ko izklopim motor in kotakt,še lučke na stikalu gorijo še kakšne 3 sekunde. Tako da se ne izklopijo istočasno z kontaktom. Tako je to že od začetka vgradnje. Od včeraj pa ta zamik izklopa lučk spremlja še piskanje. Sem klical na Gen-1 in so mi potrdili da je to res opozorilo za servis plinske naprave. Ob servisu se resetira. Je pa res da sem naredil 19500 km in da bo 13.12 eno leto od vgradnje. Tako da na servis absolutno moram. Me res zanima če je to.
Lep pozdrav.
Nejko je napisal/-a:Evo.... mi smo zopet zaplinjeni... Grand Espace 2,0T, delo je zelo korektno (mogočr pa malo manj estetsko) opravil Vovk...in zaenkrat dela super.... rezervar pa 70 littov....uauaaaaaa
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 50 gostov