Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Po feb 26, 2018 5:12 pm

zanimajo me drugi sistemi, ki delajo v kombinacije z bencinom, ne o tej mazdi
 
-Jani-
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Če maj 22, 2008 7:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a -Jani- Po feb 26, 2018 5:15 pm

plinaš je napisal/-a:če ti pije cx7 med 5-6l "bencina" je poraba po vsej verjetnosti prenizka - to je nekje po tvoje max 7.8e oz če tankaš najcenejši plin po .55e :

ker ima mazda cx7 direktni vbrizg , potem porablja zraven plina cca.30% bencina
glede na spritmonitor.de ko vzameš nekega povprečnega uporabnika znese porabo na bencinu cca.11,9l/100km https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 91961.html
pri plinskem pa poraba plina 11.9 plina ' med - zelo različno- 1.7l do 4.5l bencina (tukaj se vidi razlika med napravami , ki pa v spritmonitorju niso navedene - škoda ker bi bila zanimiva primerjava).

iz tvojega izračuna sledi , : 7.8e minus 3.3e bencina = 8.2l plina po 0.55e..
računica pa bi morala izgledati nekako takole :
11.9l bencina - 2.5l bencina = 9.4l x 1.15 (nek normalen količnik za porabo med bencinom in plinom) = min. 11.8l plina..

ali imaš premajhno porabo bencina in ti ne hladi bencinskih injektorjev , ali pa imaš premajhno porabo na plinu in trpijo ventili..


Ne ne, saj tvoje cifre so kar prave - tu sem se jaz zavajujoče izrazil; tistih 5-6 L bencina je bil prepračunan strošek samo plina.

Se pravi: avto porabi cca. 11-12 L LPG + bencin, ki ga tu nisem vračunal - sem šel zdaj preračunat za nazaj in po približni oceni porabi dodatno 2,75-3,5 L bencina, kar zelo lepo sovpada s tvojimi številkami...
 
andrej992
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To mar 07, 2017 12:13 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a andrej992 Po feb 26, 2018 9:15 pm

Zdravo,

Torej imam problem z avtoplinom. Ko sem užgal avto, je bil avtoplin vklopljen da avtomatsko preklopi ko je dovolj segreto. Torej avto, sem pustil da se segreje na mestu in je po nekje 5minutah mu zmanjkalo obratov ter ugasnil. Po ponovnem vžigu se je že segrel in je deloval že na plin. Ko sem naredil 500-1000m se ugasnil ko sem spustil gas. To se mi je zgodilo pri nizkih temperaturah pred 2 tednoma. Po večkratnem ugašanju mi je pokazalo napako na zaslonu da je z motorjem nekaj narobe. Od takrat ga vozim na bencin. Naslednji dan šel do mehanika, ga je priklopil na tester (avto deloval na bencin) in pogledal napako ter povedal da je bil premajhen dovod goriva.. Naslednje 3 dni sem vozil na bencin in se to ni več zgodilo. Nato sem vozil sedaj ko so bile nižje temperature vedno vsaj 10km na bencin da se je avto dovolj segrel in nato sam preklopil na plin. Od takrat mi avto ne crkuje zaenkrat. Sedaj pri trenutnih temperaturah še nisem uspel probati, ker imam trenutno avto še na rednem servisu.
Zgodilo se mi pa to samo pri nizkih temperatuah.. Obrati naenkrat padli na 0 in avto ugasnil.
Servis avtoplina je bil narejen 1 mesec nazaj, kjer so zamenjali filter ter nastavili količino dovedenega pina. Zamenjane so bile tudi svečke z enakimi kot so bile prej.
Je možno da prehitro preklopi na plin in zaradi tega ugasne ali je možen kakšen drugi razlog?

Aja pa vgrajen je G-1 sistem.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Po feb 26, 2018 9:25 pm

Lahko, da je nastavljena prenizka temperatura preklopa in potem uparjalnik, katerega uparjanje plina precej ohlaja, 'zmrzne'.
Možno je tudi, da je v uparjalniku kakšna membrana zaradi starosti in nizkih temperatur 'trda' in rabi nekaj več časa, da se ogreje.

Seveda pa so možni tudi kakšni drugi razlogi, a če avto po 10 km 'ogrevanja' dela OK tudi na plin, se mi zdi eno od zgornjega dokaj verjetno.
 
andrej992
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To mar 07, 2017 12:13 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a andrej992 Po feb 26, 2018 11:35 pm

Ja se mi zdelo da bi znal bit to problem, ker dokler so bile temperature nad 5-10 stopinj je vse brez problema delalo. Hvala za potrditev :)
 
Scenic3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To feb 27, 2018 12:54 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Scenic3 To feb 27, 2018 8:15 pm

Pozdravljeni plinaši.
Prvič sem na tem forumu kot ,,pisec,, drugače že kar nekaj časa berem vaše prispevke.
Odločam se za predelavo Scenica, 1.6.16V, 81KW, LET. 2010, 95tkm, na leto prevozim cca 20000km, poraba nekje 9-10l !
Kar veliko je napisanega, tako da sem dobil veliko podatkov.
Najtežje pa se je seveda odločiti oziroma dobiti dobrega in poštenega instalaterja. Nekako sem že dal v ožji izbor štiri.
Vi, ki imate že iskušnje boste mprda dodali piko na i da se odločim pravilno.
Torej prvi;
SIGAS, monter Primož Jazbar iz Jesenic/dol. Pravi da če je motor tip K4M je to ok, ostalo bolj tako tako. Cena 1100€(mehansko mazanje ventilov). Za kateri sistem gre ne vem točno. 2 leti garancije, servis 20tkm, cena 20€.
Drugi:
AK Vahtar; Stag QBOX PLUS OBD,
uparjalnik TOMASETTO ALASKA ARTIC,
injektorji HANA, elektronski sistem mazanja ventilov na skupni vod, servis na 15tkm, cena 24.40€.
5 let garancije, 7 let na delo.
Cena 1240€, če pa hočem mehansko mazanje ventilov pa je cena 990€.
Za 110€ se poveča cena za sekvenčno mazanje ventilov za vsak cilinder posebej.
Tretji:
PLINEKS.
1390€, Zavoli sistem, servis na 20tkm, cena 60€, garancija pravijo DO 5 let, odvisno kakšen sistem vzameš..
Četrti;
Avtonaplin;
790€, garancija 5 let ali 100tkm.
Vgradili bi sistem ACON AGIS ADVANCE.

To sem nekako strnil na hitro..
Vsak dobronameren nasvet je dobrodošel..
Hvala, lp
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To feb 27, 2018 9:18 pm

jazbar , vovk , prins ...ostale pozabi...resno..
poglej kodo motorja - če je k4m potem lahko izbiraš kateregakoli - od naštetih.. plineks in ostale šalabajzerje pusti obvezno na miru neglede na ceno!
če imaš katerokoli drugo kodo motorja - jazbar , vovk in najboljše ter seveda najdražje - prins z valve care sistemom mazanja ..
plin je cnej k bencin
 
Scenic3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To feb 27, 2018 12:54 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Scenic3 To feb 27, 2018 9:30 pm

Ja motor je K4M
kseb je napisal/-a:V zadnjih nekaj odgovorih je bistvo celotne "domače naloge" pred vgradnjo plina v avto:

1. preveritev ali je avto primeren za vgradnjo plina (ustrezen motor, prostor za gumo...),
2. zame najvažnejše: izbira ustreznega monterja za vgradnjo plinske naprave. Na forumu sta vsaj dva, ki vgradnjo naredita kakovostno, ju ne bom navajal, sta pa večkrat omenjena v tej temi,
3. izbira utrezne naprave (naprave srednjega cenovnega razreda so dovolj dobre za cca. 100-200 kkm brez nekih dragih servisov).

Seveda se lahko kakšna stvar tudi pokvari. Dober vgrajevalec in plinska naprava pa to zmanjšata na minimum.

lp

No pa daj prosim napiši za ta dva..jaz tudi iščem primernega. Saj bo to morda še komu koristilo..

Kako se obnese Jazbarjev avtoplin....?
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr feb 28, 2018 7:32 am

Zdravo "Scenic3"

"plinaš" ti je zelo lepo in korektno napisal tako da se sam 100 % strinjam z napisanim (sicer nisem ravno neki navdušenec nad francoskimi avti).

Sami dobro vemo, zakaj se na predelavo vozimo v cca. 100 km oddaljene Jesenice na Dolenjskem.

Glede na tip motorja se lahko odločiš tudi za koga, ki ga ni na spisku, če je ravno tvoj "sosed" in mu boš "stal na zvoncu" ter eventuelno zaostril tihožitje v sosedskih odnosih v kolikor ne bo opravil dela kot bi ga moral.

Tvoj denar, tvoja izbira, tvoji živci . . . informacije imaš, če boš pa dolgo čakal in mencal pa iz tega po mojih izkušnjah ne bo nič.

Teramo dalje pri -18, preklop po 4 km.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Če mar 01, 2018 7:44 am

Ima kak vpliv, če je v tanku 5l bencina ali pa 15l.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če mar 01, 2018 8:17 pm

nima vpliva ..dokler bencinska pumpa dela ..ima pa vse pogoje da crkne... samo potem ne krivit plina..

25% bencina je neka priporočljiva količina bencina v bencinskem tanku zaradi hlajenja črpalke in mazanja le-te.
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po mar 05, 2018 6:52 am

viewtopic.php?f=0&t=109068&p=1748381#p1748381
alexmarsic je napisal/-a:Pozdravljeni!

Obračam se na vas z bolj konkretnim vprašanjem glede LPGja. Namreč vgrajeno imam v Opel Astri J 1.4 Turbo Sports Tourer tovarniško LPG sistem Ladi Renzo. Avto ima do sedaj 80.000km in za temi kilometri je bilo tudi kar nekaj popravil. Pri 34.000km (ko sem ga dobil) sem zamenjal svečke nato so pri 44.000km bile svečke ponovno za zamenjat naslednje pri 54.000km ponovno itd.. Je to normalno da se svečke vsakih 10.000km menjava? Svečke pa so iste originalnim z pravilno gradacijo. Pri 55.000km je na vozilu šla vžigalna tuljava ki je bila auč 180€ z najvišnjim rabatom. Zdi se mi precej zgodaj da je na vozilu šla tuljava ampak pustimo to. Poraba plina je v mesnem režimu kjer tudi največ vozim okoli 13-14l/100km enaka vožnja na bencinu pa le 9-10l/100km. Zdi se mi zelo velika razlika med gorivama. Sicer pa me odprta vožnja pri mirni vožnji po ACju preseneti z povprečno porabo 7,5l/100km. Po vožnji na LPGju opažam tudi da mi vozilo povzroča težave pri zagonu. Če pa vozilo vozim na bencin teh težav ni. Namreč ob zagonu opažam da če je vozilo nazadnje vozilo na LPG potrebuje več časa za zagon (cca 6-10 sekund) na bencin pa 2-3 sekunde Gre mogoče za okvaro računalnika? Na oplu so z vsemi naštetimi zadevami obupali in nimajo odgovora. Sedaj ko je mraz sem pa opazil tudi, da mi na vozilu preklopi plin šele ko se vozilo segreje nad 80 stopinjami, znanec pa z isto astro teh težav nima in mu takoj preklopi na plin čim se malenkost dvigne temperatura hladilne tekočine. In še zadnja stvar. Rezervar plina je po specifikaciji velik 45l v njega lahko natočim le 34 litrov. Zavedam se da ima nekaj rezerve ker se plin širi in krči ampak se mi zdi da 11l je pa malo preveč. Vsekakor je bila moja matematika trenutno takšna, da vsak prišparan euro na plinu je bilo treba uporabit za servis to vključuje filter plina, ki je 45€ in svečke ki pridejo 60€ z rabatom.

Torej konkretno bi rad vedel. Kaj bi lahko naredil? Žal mi je vozilo dajati stran ker sem z njim zadovoljen ampak me te malenkosti pri LPGju kar včasih zavračajo v tem da preklopim avto na LPG. Vozil sem že več vozil na LPG ki so bili naknadno vgrajeni pa so 100x bolje delovali kot ta moja tovarniška vgradnja. Hvala za odgovore.
ojoj pa se je začelo tudi na "tovarniških" suprdupr prilagojenih, izračunanih in naštelanih napravah ..

alex.. s svečami te nategujejo . 360e bti bodo zaračunali za sveče v 50000km? si vsako menjavo na svoje oči preveril , če svečke ustrezajo?ker če ne , potem je od tu prišla okvara tuljave..

kolikšno porabo imaš na AC če se voziš na bencin? če je na plinu manjšarazlika kot +15% glede na bencin , potem tvoje težave težkega jutranjega vžiganja sledijo iz okvare ventilov zaradi prerevne mešanice v režimu vožnje na AC.

30-40% višja poraba na plinu kot na bencinu vsekakor ni opravičljiva - čeprav sem v nekem testu leta nazaj zasledil na tovarniškem LPG oplu teh +35% - s tem naj bi omilili poškodbe na plinu .. kar pa jih zgleda tepe na AC , kjer so najbolj obremenjeni..

moj stratus 2.5 v6 ima cca.0.5-1.5l višjo porabo od tvojega v mestni vožnji... l1999..

dodatnega mazanja verjetno nimaš kajne..

možnosti težkega hladnega zagona :
- potrebna revizija uparjalnika
- okvara enega ali več injektrojev( ali samo za ščistiti - se mi pa zdi , da jih je danci obnovil)

ker bencinski računalnik nima pojma , da avto vozi na drugo gorivo popravlja vbrizge na plinu in si seveda zadnje nastavitve ko avto ugasneš na plinu zapomni in ob naslednjem hladnem zagonu ( ker je seveda dovod goriva popravljal v + zaradi težav na plinskem hardwear-u) štarta s plinskimi nastavitvami na bencin - kar seveda ne štima..

kar se preklopa tiče - najprej poglej nivo hladilne tekočine.. če ti jo pa zmanjkuje poglej stike na ceveh za hladilno tekočino ..če ti jo zmanjkuje pa so cevi in stiki v redu , v kompenzacijski posodi ali na njenem pokrovčku pa so sledi pene , ki je mastna - okvara tesnila glave (kar pri oplih ni neka redka težava).

opel načeloma ima pojma o lpg-ju.. naši serviserji so šalabajzerji.. poglej v knjižico kakšni so servisni intervali in kaj se dela na teh intervalih.. to in nič več kot je tovarniško predpisano bi ti morali zaračunati..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
alexmarsic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne avg 07, 2011 8:45 pm
Kraj: Koper

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a alexmarsic Po mar 05, 2018 1:40 pm

Pozdravljen!
Hvala za odgovor. Avto servisiram sam zato sem že v štartu preveril če vse štima. Svečke ki sem jih dobil skupaj z vozilom (kupil rabljenega pri oplu) niso ustrezale za vožnjo na plin. Ob dnevu nakupa naj bi jih zamenjali skupaj z oljem in filtom za LPG. Ampak sem takoj ob prvem preklopu na plin opazil, da svečke nagajajo zato sem plin izklopil in v svoji režiji takoj po prvih 500km od prevzema vozila sam naredil servis in zamenjal svečke in seveda olje in filtre ker glede na to kakšno je bilo olje v motorju je zgledalo kot da jih ima kolikor ima avto kilometrov in ne 500km. V servisni knjižici pa označena kar dva servisa eden pri 17.000 drugi pri prevzemu 34.000km. Od menjave tuljave nisem več menjaval svečk se pa mi zdaj po skoraj 30k km ponovno pojavlja cukanje kot takrat ko so bile svečke slabe z edino razliko da se cukanje pojavlja zjutraj na bencinu ob preklopu na plin pa samo dokler se avto ne ogreje na delovno temperaturo.

Glede AC nisem ga že dalj časa vozil da bi vedel. Lahko samo primerjam prvič ko sem ga pripeljal domov na bencin in drugič ki sem imel isto relacijo mislim da je bila razlika cirka 1l porabe. Če se ne motim je bilo na bencinu 7 in pri plinu nekje okoli 8-8.5l. Sicer pa avto je slišat na LPGju kot da bili ventili kot šivalni stroj. Ampak to pri oplu sem opazil kot normalen pojav. Dodatnega mazanja opel nima ne.

Pa naj še to omenim pri 43.000km se mi je začela pojavljat težava z izklapljanjem plina. Bil sem na servisu najman 10 krat in zmeraj izgovore so imeli nad tem, da so napeljavo pre kratko naredili potem da so bili injektorji za ščistit. In ker meni ni dalo miru sem pogledal bolje in opazil da filter je bil še tovarniški GM gor. Zato sem prosil da se to zamenja oni pa so bili mnenja da to ne bo rešilo težav ki jih imam saj napaka kaže na senzorju pritiska goriva. Tisti krat sem v svoji režiji zahteval menjavo filtra za LPG in da to opraviva skupaj z mehanikom, da mu dokažem da je to bil problem izklapljanja plina in seveda je bil moj zaključek tudi pravilen saj od takrat naprej nisem imel težav z izklapljanjem plina med vožnjo. Sama menjava filtra pa ni zapletena tako, da jo lahko opraviš res sam in bom to tudi v kratkem ponovno storil.

Glede revizije uprajalnika in pregled injektorjev to bom še opravil ob prvi priliki. Glede hladilne tekočine je vse vredu redno preverjam ker sem sumil na puščanje hladilne tekočine saj avto po dolgi relaciji če si ob njemu vohaš hladilno tekočino ampak tekočine ne zmanjkuje mogoče v 30.000km zmanjka cca. 2 deci kar je normalno ker izhlapeva. Sicer pa jaz vozil nisem nikoli vozil na uradni servis in mi je prvič ko sem ga peljal zaradi izklapljanje plina bilo jasno, da so serviserji samo navezani na računalnik in ne znajo pogledal pred in po napaki torej če je napaka v določenem senzorju je lahko pred ali za senzorjem kakšna težava. Od takrat pa sem še bolj zadovoljen da sem pridobil izkušnje v mehaniki.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica To mar 06, 2018 7:37 pm

Si že peljal avto na plinski tester, če še nisi potem moraš, ker brez priklopa lahko menjuješ dele, ki niso vzrok za slabo delovanje motorja.
 
Uporabniški avatar
alexmarsic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne avg 07, 2011 8:45 pm
Kraj: Koper

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a alexmarsic Sr mar 07, 2018 11:36 am

edit mod
Predhodnega posta se NE citira



Kar sem priklopil je na Oplov tester pri znancu ki dela na oplu in nobenih konkretnih težav naj nebi pokazalo z plinsko napeljavo tudi vbrizganje plina je v meri normale.

Včeraj sem zresetiral oba računalnika od vozila in od včeraj težav z zakasnjenim užigom plina nimam. PO kakih 500m pa avto preklopi že na plin. Sedaj morem samo še rešit težavo pri dolgem zagonu, ki pa se je včeraj pojavil samo na kratkih relacijah še.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Sr mar 07, 2018 2:39 pm

Plinski sistem ima svoj konektor, ponavadi ima konektor v bližini motorja.
Motorni računalnik ima konektor v kabini pod armaturo.
Vsaj pri meni je tako.

Kako zgleda po preklopu na plinski tester za moj stagov sistem: https://www.electronicsblog.net/how-to- ... ial-cable/
 
Uporabniški avatar
alexmarsic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne avg 07, 2011 8:45 pm
Kraj: Koper

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a alexmarsic Sr mar 07, 2018 11:07 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira



Moja vgradnja je tovarniška in LPG računalnik zato je možen preko OBDja. Sem pogledal za Landi Renzo ampak pri motorju ni nobenega konektorja ki bi bil podoben.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica So mar 10, 2018 9:56 pm

Petrol je znižal plin na 65 centov. ne vem kaj ga se*jejo v Butan plin na Verovškovi v LJ, ker ga imajo po 62 centov. Eh ku*c za tist 1 evro pri 35l pa res ne bom tja vozil.
Mislim, da so lan v jesen imel razlike 8 al 10 centov/litr
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a hippo Ne mar 11, 2018 9:12 pm

Butan plin ima kar se kakovosti tiče slab plin. Ko sem tankal pri njih mi je vsakih 50 km gorela lučka za katalizator.
Ko sem tankal na Petrolu posveti lučka vsakih 500 km.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po mar 12, 2018 7:36 pm

posveti lučka za katalizator periodično? ne se s tem hvalit..raje monterju eno brco v rit in naj naštela avto .. je pa res , da je pri pravilno nastvljenem avtu poraba višja.. je pa škoda nižja ..
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov