Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe apr 28, 2006 6:01 pm

Ma nima smisla da se spet kregamo dizel vs bencin/plin, ker ne bomo nikol skup prsl. Kar komur znese, to naj ima in vozi.


Vsak naj kupi tisto kar misli da rabi... za nekoga ki bo delal malo km na leto z malim avtom se ne splača ne plin ne dizel, itd...

Jaz priznam, da na noben plinovski nacin ne morem spravit stroskov goriva na raven tistih, ki imajo golfa 2 na kurilca.

Ampak kvaliteta vožnje z Glof II.... :roll:


Mad daj mi se nekaj povej. Kot pravis je 200 konjev limit, tako da ni nobene variante da bi rahlo natunano S4 z 260 konji vozu na plin?


Da se naredit (vgradit) karkoli, tudi za veliko več kW. Pobrskaj malo po tujih plinskih forumih pa ti bo kmalu vse jasno ;)
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe apr 28, 2006 6:23 pm

Pero je napisal/-a:
Jaz priznam, da na noben plinovski nacin ne morem spravit stroskov goriva na raven tistih, ki imajo golfa 2 na kurilca.

Ampak kvaliteta vožnje z Glof II.... :roll:


Kvaliteta vožnje je primerna času lansiranja na tržišče (pred več kot 20 leti) ter konkurenčnim avtomobilom tistega časa ;)

LP
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx Pe apr 28, 2006 6:46 pm

MOJSTER MIHA...NAJDI MI JEBENEGA DIZLA K MI BO KURU 4 LITRE OB PRIGANJANJU PA GA BOM POJEDU!! Al PA NEHI NAKLADAT ŽE ENKRAT pišuka NO...ja je 2 litra in your dreams..sm ti že reku da kuri accent 1.5 ( ki je krš od avta) v primerjavi s cliom dci (80) pri podobnem stilu voznje mogoce kak liter več, s tem da hyundai ni znan kot najbol varčen avto. Ko mi DOKAŽEŠ da žre npr polo tdi ob mojem načinu vožnje 4 litre se ti pa javno opravičim.

Evo zdej mam corso 1.4 16v pa ka mislis kok mi zre? 6 litrov pa je še nova in neutečena...ja 2 litra razlike je ja... sanjaj... :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: :evil:

pa še tole? Si kdaj vozu accenta? Če nisi pol ne nakladi kok zmore pa kok ne zmore....tok da ti povem da je ful prožen avto ( lahk ga vozis v tretji brez gasa pa ne crkne), pa da v pospeških kamot drži octavio tdi ( 110 ps) al pa bmw 320 d tam nekje od 100 do 150 kmh...tk da ne mi o tem da ne spelje klanec na avtocesti v peti prestavi..fak si me razpizdu k skoz svoje nabijaš :evil:
 
alfy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če apr 27, 2006 3:45 pm

Napisal/-a alfy Pe apr 28, 2006 7:05 pm

Mislim, da je montaža plina vseeno sprejemljiv strošek.
Upoštevati je potrebno, da nakup enakega avtomobila TDI s primerljivimi zmogljivostmi stane sigurnih 500k sit več kot bencinar. Pol je seveda tu še vsakoletni strošek višje cestne takse za TDIje.

Glede na to, da več kot 80% časa vozi človek "normalno" po cesti in glede na nizko ceno plina si hitro privarčeval investicijo in še marsikaj zraven... S TDI in ceno DIESEL goriva ne prideš zraven, razen če tankaš KURILNO OLJE (in te seveda ne dobijo nikoli).

Sicer tu mislim da ni potrebna debata DIESEL vs BENCIN+PLIN ker to po moje ne gre skupaj primerjat!

Sam vozim TDIja (MAD me je tudi omenjal par postov nazaj), rad imam tudi hitrejšo vožnji in predvsem pospeške... 1.9 TDI 110 KM čipan na 140 mi je bil dosti premalo, tudi 130 KM tdi + čip sem probal in ni to to...
... zato sem raje vzel 2.5 TDI in ga seveda čipal =I . Mislim, da ne bom nikoli zamenjal tip motorja... no razen za kak 3.0 TDI... :lol:

LP
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx Pe apr 28, 2006 8:42 pm

mojster miha ? a išečeš dizla k žre 4 litre pr priganjanju? Da ti olajšam delo..ne boš ga najdu :evil: :evil: :P
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe apr 28, 2006 11:19 pm

maniaxxx je napisal/-a:MOJSTER MIHA...NAJDI MI JEBENEGA DIZLA K MI BO KURU 4 LITRE OB PRIGANJANJU PA GA BOM POJEDU!! Al PA NEHI NAKLADAT ŽE ENKRAT pišuka NO...ja je 2 litra in your dreams..sm ti že reku da kuri accent 1.5 ( ki je krš od avta) v primerjavi s cliom dci (80) pri podobnem stilu voznje mogoce kak liter več, s tem da hyundai ni znan kot najbol varčen avto. Ko mi DOKAŽEŠ da žre npr polo tdi ob mojem načinu vožnje 4 litre se ti pa javno opravičim.

Evo zdej mam corso 1.4 16v pa ka mislis kok mi zre? 6 litrov pa je še nova in neutečena...ja 2 litra razlike je ja... sanjaj... :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: :evil:

pa še tole? Si kdaj vozu accenta? Če nisi pol ne nakladi kok zmore pa kok ne zmore....tok da ti povem da je ful prožen avto ( lahk ga vozis v tretji brez gasa pa ne crkne), pa da v pospeških kamot drži octavio tdi ( 110 ps) al pa bmw 320 d tam nekje od 100 do 150 kmh...tk da ne mi o tem da ne spelje klanec na avtocesti v peti prestavi..fak si me razpizdu k skoz svoje nabijaš :evil:


Preberi si lepo od začetka - zapisal si, da ti je ob "teranju" rabil ACCENT 7 l/100 km - temu lahko rečem samo :cry :cry :cry

Poglej sedaj, da ne bova modrovala vsak po svoje - podatke s testov - ACCENT 1,5 (že novejša, izboljšana generacija letnik 99) poraba na testu 10,3 l/100 km (AM 26/99), POLO 100 TDI poraba na testu 7,4 l/100 km (AM 5/03)- torej razlika malenkost manj kot 3 l/100 km (2,9 l če smo natančni).
Za povrh ima POLO večjo končno brzino, boljše pospeške , da o prožnosti niti ne govorimo, ker je razlika v navoru 240:132 Nm v prid POLO-ta. Torej zmogljivosti so boljše, poraba občutno manjša
Pri tem je še zanimivost - POLO je za skoraj 200 kg težji (174 kg če smo natančni sodeč po tovarniških podatkih).
Zdej če zate pomeni "teranje" poraba 7 l/100 km (namesto nekaj več kot 10 l oz 3 l plusa - po podatkih AM), je po tej logiki poraba pri POLO-tu 4 l/100 km.
In če hočeš izenačit vse dejavnike (zmogljivosti, teža ... ), bo poraba še nekoliko nižja :tomidelej:


Pa dober tek ;)

LP
 
Uporabniški avatar
Robert gpl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So apr 29, 2006 7:32 am
Kraj: Koper

Sistem Easy Jet-Avtoplin

Napisal/-a Robert gpl So apr 29, 2006 8:09 am

Easy Jet sistem je narejen za vse bencinske motorje do 220KW trenutno.Proizvajalec je autogas italija .

Easy Jet ima nekaj prednosti pred drugimi sistemi in je boljši ker:

vžiga na plin :D
ima posamezne iniektorje :D
mimniaturna izvedba komponent ;)
deluje v vseh letnih časih enako :shock:
računalniško voden sistem z samokontorlo napak :D
ima ločen uparjalnik od razdelilca plina :o
neopazen prehod benizn/plin in nazaj :P
Pozdravljeni/Saluti/Best Regards/
Robert GPL
 
Uporabniški avatar
Robert gpl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So apr 29, 2006 7:32 am
Kraj: Koper

EasyJet

Napisal/-a Robert gpl So apr 29, 2006 8:25 am

Mad je napisal/-a:
Fry je napisal/-a:Ma nima smisla da se spet kregamo dizel vs bencin/plin, ker ne bomo nikol skup prsl. Kar komur znese, to naj ima in vozi.
Jaz priznam, da na noben plinovski nacin ne morem spravit stroskov goriva na raven tistih, ki imajo golfa 2 na kurilca.
Mad daj mi se nekaj povej. Kot pravis je 200 konjev limit, tako da ni nobene variante da bi rahlo natunano S4 z 260 konji vozu na plin?

Mislim, da se dela na tem pripravlja se tudi za močnejše agregate kot pa mi je razložil je tudi problem ker so pri tem motorju dve strani in bi bili injektorji ločeni na dva izparilca za doseč optimum in posledično bi moral imeti tudi dve enoti elektronike ... Glej - da te ne po nesreči zavajam z napačnimi podatki poizkusi govoriti direktno z Robijem - je o.k. dečko in ti bo vse razložil po mejlu... piši na: avtoplin@gmail.com L.p. Mad


Možna predelava do 220KW=297Ks
Pozdravljeni/Saluti/Best Regards/
Robert GPL
 
Uporabniški avatar
Robert gpl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So apr 29, 2006 7:32 am
Kraj: Koper

Napisal/-a Robert gpl So apr 29, 2006 8:42 am

seat je napisal/-a:
tudi da, ko se bo ukinil zadnji primerek motorja z notranjim izgorevanjem, da ta niti približno ne bo dizl...



Tle si pa orenk ustrelu mim :P
Delovni stroji bodo še precej časa imeli dizelsko gorivo,ker niti bencin niti tvoj plin ne more zagotovit take moči in porabe pri delovnem stroju kot nafta.Si zamišljaš bagerja na plin :P :P :P :P :P :P
Al pa tovornjak na plin ali bencin :lol: :lol:
Sam res me zanima koliko bi bla poraba tovornjaka če bi bil na bencin,100l/100km :P


Tovornajki se tudi predelujejo na plin ! :o Viličarji uporabljajo plin kot gorivo :D
Pozdravljeni/Saluti/Best Regards/
Robert GPL
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat So apr 29, 2006 11:00 am

Robert gpl je napisal/-a:
seat je napisal/-a:
tudi da, ko se bo ukinil zadnji primerek motorja z notranjim izgorevanjem, da ta niti približno ne bo dizl...



Tle si pa orenk ustrelu mim :P
Delovni stroji bodo še precej časa imeli dizelsko gorivo,ker niti bencin niti tvoj plin ne more zagotovit take moči in porabe pri delovnem stroju kot nafta.Si zamišljaš bagerja na plin :P :P :P :P :P :P
Al pa tovornjak na plin ali bencin :lol: :lol:
Sam res me zanima koliko bi bla poraba tovornjaka če bi bil na bencin,100l/100km :P


Tovornajki se tudi predelujejo na plin ! :o Viličarji uporabljajo plin kot gorivo :D



Potrdil sem izjavo za viličarje,ker vem,da smo tudi mi morali iz prejšnih dizelskih viličarjev presedlat na plinske in to zato,ker so pač vozili v zaprtih prostorih.
Glede tovornjakov bom tiho,ker zaenkrat še nisem videl tovornjaka na plin :D
Ko bojo pa bagerji vozili na plin se bom pa tut jst spremenil mnenje.Ker zaenkrat mi noben ne more trdit da katerokol gorivo lahko nudi boljše razmerje moč/poraba kot dizelsko gorivo .Tukaj govorimo o delovnih strojih in tko naprej.
Prosim,da mi napišeš koliko bi porabil tovornjak,če bi bil predelan na plin in da mu karateristike ostanejo enake in koliko pride montaža.Če bo razmerje v prid plina pridem takoj k tebi da mi v tovornjaka to zmontiraš.

Kolikor vem so pri delovnih strojih že marsikaj preizkušali ampak zaenkrat še ni goriva poleg nafte,ki bi nudil enako razmerje pri moč/poraba
Sej lahk da se motim,sam močno dvomim.
Zanima me tudi zakaj so tudi japonci (honda.....) zdaj po večini začeli ponujat tudi dizelske agregate nevem zakaj ni japonska tehnologija temu tok dorasla,da bi začeli ponujat plinske agregate.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor So apr 29, 2006 11:34 am

Saj jih :) Subaru forester ma tovarniško vgrajen plin v bencisnki motor. ( bil tudi na Celjskem sejmu)
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So apr 29, 2006 11:46 am

seat je napisal/-a:
Robert gpl je napisal/-a:
seat je napisal/-a:
tudi da, ko se bo ukinil zadnji primerek motorja z notranjim izgorevanjem, da ta niti približno ne bo dizl...



Tle si pa orenk ustrelu mim :P
Delovni stroji bodo še precej časa imeli dizelsko gorivo,ker niti bencin niti tvoj plin ne more zagotovit take moči in porabe pri delovnem stroju kot nafta.Si zamišljaš bagerja na plin :P :P :P :P :P :P
Al pa tovornjak na plin ali bencin :lol: :lol:
Sam res me zanima koliko bi bla poraba tovornjaka če bi bil na bencin,100l/100km :P


Tovornajki se tudi predelujejo na plin ! :o Viličarji uporabljajo plin kot gorivo :D



Potrdil sem izjavo za viličarje,ker vem,da smo tudi mi morali iz prejšnih dizelskih viličarjev presedlat na plinske in to zato,ker so pač vozili v zaprtih prostorih.
Glede tovornjakov bom tiho,ker zaenkrat še nisem videl tovornjaka na plin :D
Ko bojo pa bagerji vozili na plin se bom pa tut jst spremenil mnenje.Ker zaenkrat mi noben ne more trdit da katerokol gorivo lahko nudi boljše razmerje moč/poraba kot dizelsko gorivo .Tukaj govorimo o delovnih strojih in tko naprej.
Prosim,da mi napišeš koliko bi porabil tovornjak,če bi bil predelan na plin in da mu karateristike ostanejo enake in koliko pride montaža.Če bo razmerje v prid plina pridem takoj k tebi da mi v tovornjaka to zmontiraš.

Kolikor vem so pri delovnih strojih že marsikaj preizkušali ampak zaenkrat še ni goriva poleg nafte,ki bi nudil enako razmerje pri moč/poraba
Sej lahk da se motim,sam močno dvomim.
Zanima me tudi zakaj so tudi japonci (honda.....) zdaj po večini začeli ponujat tudi dizelske agregate nevem zakaj ni japonska tehnologija temu tok dorasla,da bi začeli ponujat plinske agregate.


Dizelski agregati v Japonskih avtomobilih so predvsem posledica trenda na tržišču EU - kupci povprašujejo, torej moraš ponudit. Na Japonskem imajo glede dizlov drugačno mnenje.
Japonci so glede alternativnih oblik energije razred zase - z aktualno TOYOTO PIRUS npr. so naredili odlično alternativo dizelskim agregatom. Če bi namesto bencinskega agregata uporabili primerljivo oz primerno zmogljiv dizel, bi bila to nizka poraba v pravem pomenu besede.
Sicer pa takšno kombinacijo snujejo v EU - če me spomin ne vara gre za PEUGEOT, ki ima HDI agregat, torej koristi energijo dizla + el. energije.
Glede na dobre rezultate Japonskih proizvajalcev, ter vidno zanimanje Evropskih za to vrsto pogona je pričakovati razvoj alternativnih oblik energije v tej smeri.

LP
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx So apr 29, 2006 12:10 pm

@ mojster miha a ti sploh veš ka ti čem dopovedat?

Vsak avto žre če ga teraš, nikol nisem trdil da dizli žrejo več kot bencinarji.. itak da se dizel splača, če ga dobiš po neki pametni ceni pa se res veliko voziš pa če si pač tip človeka, ki ga smrad in ropot ne moti...ampak 600000 sit več od primerljivega bencinarja pa nikoli ne dam za dizla...raj plin ugradim pol...

kar se accenta tiče..pri ENAKEM oz zelo podobnem stilu vožnje je razlika med accentom 1.5 in cliotom dci 80, na relaciji 800km bla cca 1 liter v prid dizla, s tem da sem pravzaprav dizla vozil do 130 kmh bencinarja pa tudi do 160 kmh...lahk trdiš ka hočeš, js sem vozil oba avta na isti relaciji in vem kolk sem dal za gorivo.

Vsekakor se da dizla spraviti na extremno niko porabo ob cijazenju, ne pa normalni vožnji....pri tekem cijazenj pa tudi bencinar žre zelo malo...


Kar se pa tiče povprečne porabe 7 litrov pri accentu ti pa lahk sam povem da mi je žal da ga nimam več da bi ti dokazal.

ne grem se več :?
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8348
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron So apr 29, 2006 8:47 pm

offtopic:
gospod Robert a vi si boste pa kr reklamo delal v podpisu?
a mate pogodbo z nasim adminom? mogoce... ste si prebral nas pravilnik
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=24649

preden ste zacel... objavljat poste?
  • Vorsprung durch Technik | Progress through Technology
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So apr 29, 2006 9:35 pm

maniaxxx je napisal/-a:@ mojster miha a ti sploh veš ka ti čem dopovedat?

Ali obratno. Miha ti želi dopovedat da poraba 7l nikakor ni normalna za PRIGANJANJE, bolj za normalno voznjo... Kolk ti potem pije na relacijah pri nehitri voznji? Pod 5l? :shock:
Mislem ne vem no, nam tok zre pr cist normalni voznji, saltanje pod 3k rpm pa je 1.4 mašina... Sicer pa se je o porabi nesmiselno pogovarjat sploh, ker so v cist vsaki temi nasprotja.
wizz
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne apr 30, 2006 12:34 am

Bor je napisal/-a:Saj jih :) Subaru forester ma tovarniško vgrajen plin v bencisnki motor. ( bil tudi na Celjskem sejmu)


...FIAT ima BI-Power, Volvo , Toyota in Mitsubishi ugrajujejo plinsko instalacijo na nekaterih tržiščih imaš modele pripravljene serijsko v prodaji ... (Italija) ... Imajo okrog 1700 pump na plin - cena je vseeno samo 0.58 Eur... Bencin pa po 1.23 do 1.39 eur... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
subi92
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1622
Pridružen: Če dec 16, 2004 9:19 am

Napisal/-a subi92 Ne apr 30, 2006 12:59 am

maniaxxx je napisal/-a:@ mojster miha a ti sploh veš ka ti čem dopovedat?


Brez veze, ker ne zaleže... večen spopad čim nekdo omeni večjo porabo dizla in omenjenega avto s katerim se voz majster mihec v mukah in ima porabo morda 5 litrov :?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne apr 30, 2006 1:51 am

subi92 je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:@ mojster miha a ti sploh veš ka ti čem dopovedat?


Brez veze, ker ne zaleže... večen spopad čim nekdo omeni večjo porabo dizla in omenjenega avto s katerim se voz majster mihec v mukah in ima porabo morda 5 litrov :?


Ma sej ni važno govorimo pač ... Danes sem kupil Ax-a Gt inj.. natankal v Litiji do čepa in vozil okrog 130 Km/h do Kopra in malo okrog cca 180 km ... šel sem na pumpo v Kopru in dotočil do čepa notri pa je šlo samo 11.5 litra vozil sem z cirka 4200 obrati ker gt ima kratke prenose ... enkrat sem ga celo stisnu do 180 ... avto pa je letnik 90... Kaj veš kaj je zdaj point? Leta nazaj sem imel AX-a dizel lokalno je pil 5.5 in na dolge 4 ... saj je vseeno Golf mi je pil 6.5 dizla Siera pa 45 benza ...wtf ... Jst pa spijem 5 litrov refoška.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne apr 30, 2006 8:31 am

maniaxxx je napisal/-a:@ mojster miha a ti sploh veš ka ti čem dopovedat?

Vsak avto žre če ga teraš, nikol nisem trdil da dizli žrejo več kot bencinarji.. itak da se dizel splača, če ga dobiš po neki pametni ceni pa se res veliko voziš pa če si pač tip človeka, ki ga smrad in ropot ne moti...ampak 600000 sit več od primerljivega bencinarja pa nikoli ne dam za dizla...raj plin ugradim pol...

kar se accenta tiče..pri ENAKEM oz zelo podobnem stilu vožnje je razlika med accentom 1.5 in cliotom dci 80, na relaciji 800km bla cca 1 liter v prid dizla, s tem da sem pravzaprav dizla vozil do 130 kmh bencinarja pa tudi do 160 kmh...lahk trdiš ka hočeš, js sem vozil oba avta na isti relaciji in vem kolk sem dal za gorivo.

Vsekakor se da dizla spraviti na extremno niko porabo ob cijazenju, ne pa normalni vožnji....pri tekem cijazenj pa tudi bencinar žre zelo malo...


Kar se pa tiče povprečne porabe 7 litrov pri accentu ti pa lahk sam povem da mi je žal da ga nimam več da bi ti dokazal.

ne grem se več :?


Razumem, razumem - rad bi povedal, da je HYUNDAI ACCENT po zmogljivostih "GTI" , pri tem pa rabi malenskost več kot mali, sodoben dizel :cry
Ali z drugimi besedami - prožnost kot BMW 320 D, poraba malenkost večja kot pri CLIO DCI. Pa o smradu, ropotu sodobnih dizelskih agregatov ... pa podobne neumnosti, ki samo kažejo na tvoje "znanje" na področju avtomobilizma.
Dal sem ti primer POLO-ta TDI, ki ACCENT-a po zmogjivosith prekaša v vseh pogledih, zraven pa rabi občutno manj, - ti pa trdiš, da ima prožnost še zmogljivejšega BMW-ja, poraba pa jasno malček več kot CLIO DCI :cry
To lahko govoroiš SUBI-ju, njemu podobnim, pa še kakšni mulariji v vrtcu.
Jst sm v glavnem moje trditve potrdil - tako, da če te še kaj zanima izvoli. Samo ne mi neumnosti pisat. OK ?

LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne apr 30, 2006 8:31 am

subi92 je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:@ mojster miha a ti sploh veš ka ti čem dopovedat?


Brez veze, ker ne zaleže... večen spopad čim nekdo omeni večjo porabo dizla in omenjenega avto s katerim se voz majster mihec v mukah in ima porabo morda 5 litrov :?


Še eden iz kluba "večnih" prodajalcev avtomobila, lahko bi rekel nepremičnin
In če soglašaš z njim potem moja predstava o tvojem "znanju" iz avtomobilizma ni napačna. Tudi tebe še čakajo velika odkritja - zato kr pogumno ;)

LP
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 25 gostov