plinaš je napisal/-a:hribar mogoče?bajer je napisal/-a: V vseh teh letih sem sam sprobal in stestiral ogromno sistemov od poljskih pa vse do nizozemskih.
Nekako sem se po vsem tem iz izkušenj ustalil pri funkcionalnem it sistemu, katerega delovanje in sklop ostalih komponent dobro poznam.
Nazadnje sem tudi domačim testno zmontiral nekaj naprav na tekočo fazo, da vidim kako se bo zadeva obnesla.
. Nekdo, ki pa ve kaj počne bo pa najcenejšega poljaka spravil v stanje da bo avto deloval.
Veliko ljudi naredi napako ker se enostavno odloči glede na njihovo finančno stanje in ker je nekdo ponudil vgradnjo nekaj sto evricov ceneje, slej ko prej pride do težav zaradi slabih komponent. Ali je to nesposoben ecu ali injektori po 20k km odpirajo vsepovprek, pritisk na uparjalniku se spreminja glede na bodočo vremensko napoved ali po par mescih zaradi vlage konektorji in priklopi oksidirajo ali strokovnjak stranki nekako razloži da po predelavi lučka za motor mora goreti in tako dalje... v glavnem se večina vrača in stoka, da ne znajo resit problema kljub večkratnem obisku pri vgrajevalcu. No dovolj o težavah V vsakem primeru se nisem prijavil da bi pametoval in solil pamet, vsekakor pa upam, da bom kdaj z svojim mnenjem pripomogel oz. pomagal nekomu, ki tukaj išče pomoč. Pa lep pozdrav!
kateri it sistem ima tekočo fazo?indirekten ali direkten vbrizg tekoče faze?
poljaka? ja ..4 cil max 170 konjev..samo to bi vsak montiral ..
injektorji ne morejo odpirati vse povprek ..ko dobi signal odpre ..ali pa ne odpre..brez signala ne odpre...
lučka gori zaradi nepravilnega vbrizga - prerevne mešanice- saj ob pravilnem vbrizgu povečanje porabe plina glede na bencin presega obljube vgrajevalca za 15-20%..
Plinaš, prišel sem v miru in ne želim nikakršnega konflikta. Glede tekoče faze se je montiral nizozemski sistem z indirektnim vbrizgom (sesalni kolektor in šoba usmerjena neposredno na ventile) in po slabem letu vožnje ni težav, kaj se bo odvijalo v bodoče bomo videli zato tudi ne prodajam dokler nebom dovolj prepričan (Kateri sistem je bi menda moral poznat).
Gor ali dol sem osebno z poljskimi sistemi zaključil že nekaj časa nazaj. Sem pa vesel če nekomu zadeva deluje in je zadovoljen.
Kljub temu da je zelo zmogljiv ecu sposoben predelati vse podatke ki jih prejema in podati natančen signal plinskemu injektorju kdaj naj odpira in koliko časa, pride do težav če sam injektor enostavno ni sposoben zaradi specifikacije. Pa pustima keihin ki ga glede na princip delovanja in ceno nikakor ne morema primerjat z injektorji nižjega cen. ranga. Iz glave brezvezen primer (valtek klasika 3 ohm in poceni kopija po 50.000 km)
Kopija slej kot prej začne šepati. Posledično na nekem cilindru prihaja do revne ali pa bogate zmesi. Posledice poznamo.
Lučka če se gre o napaki glede izgorevanja javi če je zmes bogata ali revna pomeni v nekem trenutku preveč ali premalo plina. Ko zadevo optimalno nastaviš se avto pelje kot se mora in posledično popije več plina v meji kot je normalno. Od vozila pa je odvisno koliko ima tolerance preden vklopi CE.