Stran 2 od 410

Objavljeno: Če apr 27, 2006 4:32 am
Napisal/-a Mad
Pudgar Uroš je napisal/-a:Ali ima avto potem dva kesona, enega za benz, drugega za plin? Kako prevežeš oz. preklopiš med enim in drugim gorivom?
Kaj pa če ima avto nad 200 KM? Kaj se zgodi z zvokom avtomobila?
Meni je namreč adrenalinsko všeč ko avto zarjove pri visokih obratih, če je to potrebno.

Lp, U.


200 km ali 211 mislim da bi šlo ker tudi pri meni je bilo čez a moraš govoriti z izvajalcem - nekaj sem nekje prebral o problemu okrog tvojega avtomobila menda... L.p. Mad

Objavljeno: Če apr 27, 2006 6:33 am
Napisal/-a seat
Mad je napisal/-a: Vgradil sem ga v Audi A4 1.8 Turbo Quattro
ker sem nekaj razmišljal o nabavi RS4 pa mi je monter rekel, da ne bo šlo


Ok razumem te,da si šel to delat,ker avto preveč porabi.Sam smešno je ker si se to spravu delat na avto ki je roko na srce že v osnovi zlo športno/divjaško nastojen. mislim men je to do amena smešno,da nekdo ki ma 1.8T (tut sam si ga želim nekoč,zaenkrat bo pa kr TDI),gre pri tem stroju varčevat :lol: :lol: :lol:
Ok vem,da smo v zadnjih letih priča veliki rasti cen bencina in nafte sam smešno mi je ker folk kupuje stroje z 200hp pol pa začne šparat in se vozit kot penzioner :D
Naslednje kar me je vrglo z stola je da si nameraval kupit RS4,mislim se ti sploh poslušaš oz. bereš.Zj sam še čakam enega,ki bo kupu Hummera in vgradil plin češ,da mu preveč pije :P :P :P
Lej za majhno porabo si kupi aixan avto,ki ga btw lahk voziš z izpitom B kategorije garantirano zelo malo pije :D
Da nebo kdo misli da koga žalim sam res mi je smešno ko folk vozi 1.8T pol pa vgradi plin,češ da preveč kuri avto.
@Mad ne mislit,da te zj kakorkol pljuvam,ker projekt je zanimiv in priporočljiv sam te res ne razumem.
Aja kako je z pospeški

Objavljeno: Če apr 27, 2006 7:16 am
Napisal/-a Mad
...Poglej - če hočeš občasno performance, ki jih pri drugih avtih ni, večinoma pa si na poteh ko slediš cestnoprometne predpise imaš lahko to na moj način ... Mislim, da je to pametneje kot si kupiti kak Axiam plus tega gre v mojga not cela družina in prtljaga pa se odpelje na morje. Ko sem pa sam v avtu in je cesta prazna pa si dam duška 85% vozim na plin 15% na benzin in mi ni potrebno kupovat drugega avtomobila za se vozit poceni... Tdi ? Niso vsi za Tdi...Pa sem jih imel... In ko jih stiskaš pijejo veliko več kot tistih 6.5 obljubljenih... Sosed ima 1.9 TDI 130 km + čip - 163km... Zato vem ... (pospeški? kot recimo 105 konjski Golf TDI... pa končno sem samo enkrat meril z plinom prišel sem nekje do 220 po števcu takrat ti piše računalnik poraba 33 litrov...)... Pa tudi po moje ne pije dosti glede na to da čez 13.5 ne gre(voženo blizu blokad) samo delam tudi po 4000 km na mesec zadnje čase...

Objavljeno: Če apr 27, 2006 7:26 am
Napisal/-a seat
Lej čist te razumem sam zakaj si pole razmišljal o RS4 agregatu to me najbolj bega,ker tist je pa še hudejši motor :D sam dokler ne bo plin dostopen na večini bencinskih postaj bo še lahko cenejši pole mi vrjem o precej dražji kot je sedaj.
Ma kolega not plin oz. je tak "predelan" avto že kupil in zj mu ta navlaka dela v kuferanu sam napoto,pr nas namreč še ni v bližini bencinske z plinom.

Objavljeno: Če apr 27, 2006 7:35 am
Napisal/-a Mad
seat je napisal/-a:Lej čist te razumem sam zakaj si pole razmišljal o RS4 agregatu to me najbolj bega,ker tist je pa še hudejši motor :D sam dokler ne bo plin dostopen na večini bencinskih postaj bo še lahko cenejši pole mi vrjem o precej dražji kot je sedaj.
Ma kolega not plin oz. je tak "predelan" avto že kupil in zj mu ta navlaka dela v kuferanu sam napoto,pr nas namreč še ni v bližini bencinske z plinom.


... RS 4 še kupujem samo se z lastnikom ne dobiva ... našel sem čez mejo tudi enega za zrihtat zelo poceni ... razmišljam pa zadnje čase čemu glede na to da že moj po števcu gre do konca vozit pa nimaš razen po Nemčiji nikjer relacij brez naših Kangoojev Vekter in Alf ... Moj sistem sem že izplačal torej kaj bi rad ti povedal? vsak kilometer ki ga naredim z plinom je pol zastonj hitreje lahko pospešim in vozim kot ti - torej? RS4 pa ni moja potreba ampak lahko pa si ga kupim ... V Italiji tudi tankam - tam je cena 0.66 eur (158 sit) čez to ceno tudi pri nas ne bodo šli imam 800 m do Italije in v krogu 25 km 5 plinskih pump z enim tankom pa sem prišel že iz Kopra do Velenja in nazaj....V Celju imaš najbližjo črpalko... L.p. Mad

Objavljeno: Če apr 27, 2006 7:57 am
Napisal/-a TilenR
Dej še men pojasn kok je s tem, če menjaš gorivo npr. se voziš na plin pa ti ga zmanjka in v bližini ni pumpe. Kaj moraš naredit, da prešaltaš na bencin?

Objavljeno: Če apr 27, 2006 8:01 am
Napisal/-a Mad
TilenR je napisal/-a:Dej še men pojasn kok je s tem, če menjaš gorivo npr. se voziš na plin pa ti ga zmanjka in v bližini ni pumpe. Kaj moraš naredit, da prešaltaš na bencin?


... Srednje iztegneš kazalec desne roke do armaturke, narahlo pritisneš gumb in se po eni milisekundi voziš na bencin - takrat elektronika zapre vse ventile plina (elektromagnetni) če greš kake deset sporočil nazaj sem to lepo opisal... L.p. Mad

edit: mactron

Objavljeno: Če apr 27, 2006 8:14 am
Napisal/-a ShowDown
Woa, ful naporno prešaltat. :)

Objavljeno: Če apr 27, 2006 8:18 am
Napisal/-a Mojster Miha
Mislim, da pri vseh pozitivnih lastnostih, ki se tukaj navajajo pozabljate "operirat" z največjim minusom - cena vgradnje ;)
Če računamo s ceno 400 tisočakov pomeni to, izraženo v prevoženih km z gorivom nabavljenim za ta denar,
- pri porabi 6 l /100 km slabih 30.000 km,
- pri porabi 5 l /100 km nekaj manj kot 35.000 km,
- pri porabi 4 l /100 km število naraste na dobrih 43.000 km
To so porabe sodobnih dizlov pri normalni vožnji.

Torej med 30 in 40.000 km - kar ni zanemarljiva številka.

S tega vidika ostajam pri svojem prepričanju - če želim varčevat nabavim dizelski agregat, v nasprotnem primeru se požvižgam na porabo in si kot rečemo "dam duška" s konji, porabo .... ter seveda "guštiram" (uživam) v zmogljivostih katere prinašajo temu primerno zmogljivi motorji.

LP

Objavljeno: Če apr 27, 2006 8:36 am
Napisal/-a Mad
Mojster Miha je napisal/-a:Mislim, da pri vseh pozitivnih lastnostih, ki se tukaj navajajo pozabljate "operirat" z največjim minusom - cena vgradnje ;)
Če računamo s ceno 400 tisočakov pomeni to, izraženo v prevoženih km z gorivom nabavljenim za ta denar,
- pri porabi 6 l /100 km slabih 30.000 km,
- pri porabi 5 l /100 km nekaj manj kot 35.000 km,
- pri porabi 4 l /100 km število naraste na dobrih 43.000 km
To so porabe sodobnih dizlov pri normalni vožnji.

Torej med 30 in 40.000 km - kar ni zanemarljiva številka.

S tega vidika ostajam pri svojem prepričanju - če želim varčevat nabavim dizelski agregat, v nasprotnem primeru se požvižgam na porabo in si kot rečemo "dam duška" s konji, porabo .... ter seveda "guštiram" (uživam) v zmogljivostih katere prinašajo temu primerno zmogljivi motorji.

LP

Mojster Miha preberi vse - kar piše ... sistem sem izplačal po cca 20000 km stal je pa 360000 sit... pridi v Koper in pojdi sprobat avto potem govori kar imaš za povedati o dizlu...pa brez slušalk...

Objavljeno: Če apr 27, 2006 9:26 am
Napisal/-a TilenR
Mad je napisal/-a:
TilenR je napisal/-a:Dej še men pojasn kok je s tem, če menjaš gorivo npr. se voziš na plin pa ti ga zmanjka in v bližini ni pumpe. Kaj moraš naredit, da prešaltaš na bencin?


... Srednje iztegneš kazalec desne roke do armaturke, narahlo pritisneš gumb in se po eni milisekundi voziš na bencin - takrat elektronika zapre vse ventile plina (elektromagnetni) če greš kake deset sporočil nazaj sem to lepo opisal... L.p. Mad

edit: mactron


Sorry, očitno nisem dovolj pozorno bral. Vseeno hvala za pojasnilo.

Objavljeno: Če apr 27, 2006 12:02 pm
Napisal/-a seat
Ok nebomo se prepirali sam zanima me pa vseen kako je v primeru nesreče kako ma plin narejeno pri tem glede varnosti.
Aja glede amortizacije se pa čist strinjam z Mojster miho ki je lepo napisal koliko kilometrov se lahko nardi za 400k ki jih moraš vložit v vgradnjo plina.
In pa aja dejte mi še prosim povedat zakaj se avtomobilske znamke ne odločajo za moasovno izdelavo plinskih agregatov.
Aja glede kolega ki je kupil avto predelan na plin.Valda da se mu splača iz Mozirja it v celje tankat kaj pa se to zamudiš.sej je sam 40km v eno stran pa to ni nič pri današnjem tempu življenja. :lol: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Če apr 27, 2006 12:35 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Mad je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Mislim, da pri vseh pozitivnih lastnostih, ki se tukaj navajajo pozabljate "operirat" z največjim minusom - cena vgradnje ;)
Če računamo s ceno 400 tisočakov pomeni to, izraženo v prevoženih km z gorivom nabavljenim za ta denar,
- pri porabi 6 l /100 km slabih 30.000 km,
- pri porabi 5 l /100 km nekaj manj kot 35.000 km,
- pri porabi 4 l /100 km število naraste na dobrih 43.000 km
To so porabe sodobnih dizlov pri normalni vožnji.

Torej med 30 in 40.000 km - kar ni zanemarljiva številka.

S tega vidika ostajam pri svojem prepričanju - če želim varčevat nabavim dizelski agregat, v nasprotnem primeru se požvižgam na porabo in si kot rečemo "dam duška" s konji, porabo .... ter seveda "guštiram" (uživam) v zmogljivostih katere prinašajo temu primerno zmogljivi motorji.

LP

Mojster Miha preberi vse - kar piše ... sistem sem izplačal po cca 20000 km stal je pa 360000 sit... pridi v Koper in pojdi sprobat avto potem govori kar imaš za povedati o dizlu...pa brez slušalk...


Nč bat prebral in ugotovil, da ni nič novega - kot rečeno ostajam na svojem stališču. Varčevanje (dizel) - zmogljivosti (bencin) - zame vmesne stopnje ni !!! Predvsem pa je zame osebno največja bedarija kupit bencinski motor, ga čipat na 200 "konjev" potem pa vgradit plin in varčevat.
Sploh ne vem kako lahko pri okrnjenih zmogljivostih govoriš o varčevanju pri 13,5 l/100 km. Koliko bi potem porabil, če bi koristil ves potencial tvojega motorja ???
Če si pogledaš teste toliko ali celo kak liter manj porabijo bencinski avtomobili z + 250 "konji". Zdej pa primerjaj zmogljivosti.
In na drugi strani - če bi imel v tvojem avtomobilu en sodoben dizel (140-160 "konjev") bi pri primerljivih zmogljivostih rabil med 6 in 7 l /100 km - torej polovico manj !!!
Res ne vem kje ti vidiš varčevanje !!! Oz malo razmisli ko pišeš besedo varčevanje. Predvsem pa ne kritizirat sodobne dizle na način "kr neki" - taki "kr neki" hitro ostanejo brez argumentov - predvsem pri trendu zaželenosti in iskanosti dizelskih agregatov.

LP

Objavljeno: Če apr 27, 2006 12:40 pm
Napisal/-a seat
Predvsem pa je zame osebno največja bedarija kupit bencinski motor, ga čipat na 200 "konjev" potem pa vgradit plin in varčevat.


WORD

Objavljeno: Če apr 27, 2006 1:52 pm
Napisal/-a W|zz
seat je napisal/-a:
Predvsem pa je zame osebno največja bedarija kupit bencinski motor, ga čipat na 200 "konjev" potem pa vgradit plin in varčevat.


WORD


Lepo je en prej povedu da za normalno voznjo in za druzino vozit pri takem avtu uporabljas plin, ko si pa sam in bi si rad dal duška pa preklopiš na bencin. In dizel z 140-160 konju pac ni isto kot bencinar z 200KM. Za nekatere je dizel-sparanje, becin-uzitek in ce si tako lahko privoscis 2 avtomobila, lepo, nekateri pa pac ne morejo in za nekatere tista vmesna stopnja obstaja!
lp wizz

Objavljeno: Če apr 27, 2006 1:53 pm
Napisal/-a Mad
seat je napisal/-a:
Predvsem pa je zame osebno največja bedarija kupit bencinski motor, ga čipat na 200 "konjev" potem pa vgradit plin in varčevat.


WORD

Preberi vse še desetkrat ker ti nikakor ne pride - in potem preberi sebe še enkrat saj si sam o sebi vse povedal. :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Če apr 27, 2006 1:55 pm
Napisal/-a Mad
W|zz je napisal/-a:
seat je napisal/-a:
Predvsem pa je zame osebno največja bedarija kupit bencinski motor, ga čipat na 200 "konjev" potem pa vgradit plin in varčevat.


WORD


Lepo je en prej povedu da za normalno voznjo in za druzino vozit pri takem avtu uporabljas plin, ko si pa sam in bi si rad dal duška pa preklopiš na bencin. In dizel z 140-160 konju pac ni isto kot bencinar z 200KM. Za nekatere je dizel-sparanje, becin-uzitek in ce si tako lahko privoscis 2 avtomobila, lepo, nekateri pa pac ne morejo in za nekatere tista vmesna stopnja obstaja!
lp wizz


...De gustibus non est disputandum...

Objavljeno: Če apr 27, 2006 2:05 pm
Napisal/-a Mad
Mojster Miha je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Mislim, da pri vseh pozitivnih lastnostih, ki se tukaj navajajo pozabljate "operirat" z največjim minusom - cena vgradnje ;)
Če računamo s ceno 400 tisočakov pomeni to, izraženo v prevoženih km z gorivom nabavljenim za ta denar,
- pri porabi 6 l /100 km slabih 30.000 km,
- pri porabi 5 l /100 km nekaj manj kot 35.000 km,
- pri porabi 4 l /100 km število naraste na dobrih 43.000 km
To so porabe sodobnih dizlov pri normalni vožnji.

Torej med 30 in 40.000 km - kar ni zanemarljiva številka.

S tega vidika ostajam pri svojem prepričanju - če želim varčevat nabavim dizelski agregat, v nasprotnem primeru se požvižgam na porabo in si kot rečemo "dam duška" s konji, porabo .... ter seveda "guštiram" (uživam) v zmogljivostih katere prinašajo temu primerno zmogljivi motorji.

LP

Mojster Miha preberi vse - kar piše ... sistem sem izplačal po cca 20000 km stal je pa 360000 sit... pridi v Koper in pojdi sprobat avto potem govori kar imaš za povedati o dizlu...pa brez slušalk...


Nč bat prebral in ugotovil, da ni nič novega - kot rečeno ostajam na svojem stališču. Varčevanje (dizel) - zmogljivosti (bencin) - zame vmesne stopnje ni !!! Predvsem pa je zame osebno največja bedarija kupit bencinski motor, ga čipat na 200 "konjev" potem pa vgradit plin in varčevat.
Sploh ne vem kako lahko pri okrnjenih zmogljivostih govoriš o varčevanju pri 13,5 l/100 km. Koliko bi potem porabil, če bi koristil ves potencial tvojega motorja ???
Če si pogledaš teste toliko ali celo kak liter manj porabijo bencinski avtomobili z + 250 "konji". Zdej pa primerjaj zmogljivosti.
In na drugi strani - če bi imel v tvojem avtomobilu en sodoben dizel (140-160 "konjev") bi pri primerljivih zmogljivostih rabil med 6 in 7 l /100 km - torej polovico manj !!!
Res ne vem kje ti vidiš varčevanje !!! Oz malo razmisli ko pišeš besedo varčevanje. Predvsem pa ne kritizirat sodobne dizle na način "kr neki" - taki "kr neki" hitro ostanejo brez argumentov - predvsem pri trendu zaželenosti in iskanosti dizelskih agregatov.

LP

.Glej toliko pije, ko ga gonim do konca to ti stalno pišem pa ne znaš prebrat ko pa vozim normalno mi rabi 11 če ti to pomeni kaj tudi na 8 ga spravim vsekakor pa tako nikoli ne vozim... pojdi v Koper in se malo pozanimaj - čez 13.5 ne gre če je to povprečje ko se vozim na plin pa to pomeni še vedno 1674 sit(7 litrov dizla) na sto km prevoženih z povprečjem 76 km/h - če imaš bord kompiuter ti bi to moglo kaj povedati... Sicer pa priznaj da ti ni všeč če je še kdo pameten in ne samo ti, ki imaš dizla... Tistih 13 ki jih pije tvoja imenovana limuzina pa skorajda lahko pozabiš velja samo ko gre na doge proge in z rahlo desno nogo... jaz vozim tako tudi lokalno...

Objavljeno: Če apr 27, 2006 2:13 pm
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
...De gustibus non est disputandum...


sm že kr mal pozabu tole... :P

Objavljeno: Če apr 27, 2006 2:57 pm
Napisal/-a Pero
Mojster Miha je napisal/-a:Mislim, da pri vseh pozitivnih lastnostih, ki se tukaj navajajo pozabljate "operirat" z največjim minusom - cena vgradnje ;)
Če računamo s ceno 400 tisočakov pomeni to, izraženo v prevoženih km z gorivom nabavljenim za ta denar,
- pri porabi 6 l /100 km slabih 30.000 km,
- pri porabi 5 l /100 km nekaj manj kot 35.000 km,
- pri porabi 4 l /100 km število naraste na dobrih 43.000 km
To so porabe sodobnih dizlov pri normalni vožnji.

Torej med 30 in 40.000 km - kar ni zanemarljiva številka.

S tega vidika ostajam pri svojem prepričanju - če želim varčevat nabavim dizelski agregat, v nasprotnem primeru se požvižgam na porabo in si kot rečemo "dam duška" s konji, porabo .... ter seveda "guštiram" (uživam) v zmogljivostih katere prinašajo temu primerno zmogljivi motorji.

LP


Dizli so ponavadi (pri primerljivi moči) dražji od bencinarjev ;)

Obstajajo avti (bencinarji) ki porabijo drastično več kot 10L/100km

Obstajajo tudi cenejši plinski sistemi!

Je pa res da je treba s plinom naredit XY...km da se splača. Se strinjam.