Stran 3 od 410

Objavljeno: Če apr 27, 2006 3:01 pm
Napisal/-a Mad
Pero je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Mislim, da pri vseh pozitivnih lastnostih, ki se tukaj navajajo pozabljate "operirat" z največjim minusom - cena vgradnje ;)
Če računamo s ceno 400 tisočakov pomeni to, izraženo v prevoženih km z gorivom nabavljenim za ta denar,
- pri porabi 6 l /100 km slabih 30.000 km,
- pri porabi 5 l /100 km nekaj manj kot 35.000 km,
- pri porabi 4 l /100 km število naraste na dobrih 43.000 km
To so porabe sodobnih dizlov pri normalni vožnji.

Torej med 30 in 40.000 km - kar ni zanemarljiva številka.

S tega vidika ostajam pri svojem prepričanju - če želim varčevat nabavim dizelski agregat, v nasprotnem primeru se požvižgam na porabo in si kot rečemo "dam duška" s konji, porabo .... ter seveda "guštiram" (uživam) v zmogljivostih katere prinašajo temu primerno zmogljivi motorji.


LP


Dizli so ponavadi (pri primerljivi moči) dražji od bencinarjev ;)

Obstajajo avti (bencinarji) ki porabijo drastično več kot 10L/100km

Obstajajo tudi cenejši plinski sistemi!

Je pa res da je treba s plinom naredit XY...km da se splača. Se strinjam.



...Evo dost mam zdej si grem prerezat žile. :P :P :P

Objavljeno: Če apr 27, 2006 3:09 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Mad je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Mislim, da pri vseh pozitivnih lastnostih, ki se tukaj navajajo pozabljate "operirat" z največjim minusom - cena vgradnje ;)
Če računamo s ceno 400 tisočakov pomeni to, izraženo v prevoženih km z gorivom nabavljenim za ta denar,
- pri porabi 6 l /100 km slabih 30.000 km,
- pri porabi 5 l /100 km nekaj manj kot 35.000 km,
- pri porabi 4 l /100 km število naraste na dobrih 43.000 km
To so porabe sodobnih dizlov pri normalni vožnji.

Torej med 30 in 40.000 km - kar ni zanemarljiva številka.

S tega vidika ostajam pri svojem prepričanju - če želim varčevat nabavim dizelski agregat, v nasprotnem primeru se požvižgam na porabo in si kot rečemo "dam duška" s konji, porabo .... ter seveda "guštiram" (uživam) v zmogljivostih katere prinašajo temu primerno zmogljivi motorji.


LP


Dizli so ponavadi (pri primerljivi moči) dražji od bencinarjev ;)

Obstajajo avti (bencinarji) ki porabijo drastično več kot 10L/100km

Obstajajo tudi cenejši plinski sistemi!

Je pa res da je treba s plinom naredit XY...km da se splača. Se strinjam.



...Evo dost mam zdej si grem prerezat žile. :P :P :P


Dej se raj s plinom fentat če maš to v mislih - je cenejši :cry :cry :cry

LP

Objavljeno: Če apr 27, 2006 3:12 pm
Napisal/-a Pero
saj si lahko tudi ispuh od dizla napelje v kabino :P

Objavljeno: Če apr 27, 2006 3:29 pm
Napisal/-a Mad
Dej se raj s plinom fentat če maš to v mislih - je cenejši :cry :cry :cry

...Jebiga s poznavalci se pač ne morem bost... :)

Objavljeno: Če apr 27, 2006 3:39 pm
Napisal/-a MacTron
tale tema je mal zasla... v neprave vode tako da
drzite se teme in to je avto na plin (predelave)

Objavljeno: Če apr 27, 2006 3:49 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Mad je napisal/-a:Dej se raj s plinom fentat če maš to v mislih - je cenejši :cry :cry :cry

...Jebiga s poznavalci se pač ne morem bost... :)


Z drugimi besedami : z ljudmi, ki imajo dolgoletne pozitivne izkušnje z dizli
.. in imajo kot drugo opicjo bencin + 250 "konjev", najraje pa M3, GTA in podobno. Ostalo pa "ne hvala" ;)

In rajši kot se kregamo - gremo na uni refoško - ker nam bo po eni fanj dozi postalo "vse ravno" (beri : enakega mnenja) - bencin + plin oz dizel :cry

LP

Objavljeno: Če apr 27, 2006 4:08 pm
Napisal/-a W|zz
Sam neki...v eni temi se govori o športnosti dizlov, kakšne pospeške majo, kok so uredu in kok se lahko dinamično voziš, v dugi temi se pa govori da kdor dizla športno vozi ne zna vozit, da dizla ni priporočljivo terat, da je to za šparat in ne za hitrejšo vožnjo. Vsak neki po svoje pove :jao: Če bi sklepal po prebranih postih na tem forumu bi bla edina resitev za sportno+racionalno veznjo ravno bencinc+plin... :? :)
In sem zato da se normalno debatira (sej se ne kregamo), debate s cim se je cenej ubit pa pustimo pri miru...

Objavljeno: Če apr 27, 2006 4:39 pm
Napisal/-a Mojster Miha
W|zz je napisal/-a:Sam neki...v eni temi se govori o športnosti dizlov, kakšne pospeške majo, kok so uredu in kok se lahko dinamično voziš, v dugi temi se pa govori da kdor dizla športno vozi ne zna vozit, da dizla ni priporočljivo terat, da je to za šparat in ne za hitrejšo vožnjo. Vsak neki po svoje pove :jao: Če bi sklepal po prebranih postih na tem forumu bi bla edina resitev za sportno+racionalno veznjo ravno bencinc+plin... :? :)
In sem zato da se normalno debatira (sej se ne kregamo), debate s cim se je cenej ubit pa pustimo pri miru...


Športna vožnja ni racionalna in racionalna vožnja ni športna ;)

In kompromisi so v tehniki (kot tudi na drugih področjih) zelo nehvaležna zadeva.

Glede dizlov pa ti očitno tudi ni kej preveč jasno. Sicer pa je tu debata o bencin + plin torej pustimo za drugič.

LP

Objavljeno: Če apr 27, 2006 4:51 pm
Napisal/-a Bor
Pero je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Mislim, da pri vseh pozitivnih lastnostih, ki se tukaj navajajo pozabljate "operirat" z največjim minusom - cena vgradnje ;)
Če računamo s ceno 400 tisočakov pomeni to, izraženo v prevoženih km z gorivom nabavljenim za ta denar,
- pri porabi 6 l /100 km slabih 30.000 km,
- pri porabi 5 l /100 km nekaj manj kot 35.000 km,
- pri porabi 4 l /100 km število naraste na dobrih 43.000 km
To so porabe sodobnih dizlov pri normalni vožnji.

Torej med 30 in 40.000 km - kar ni zanemarljiva številka.

S tega vidika ostajam pri svojem prepričanju - če želim varčevat nabavim dizelski agregat, v nasprotnem primeru se požvižgam na porabo in si kot rečemo "dam duška" s konji, porabo .... ter seveda "guštiram" (uživam) v zmogljivostih katere prinašajo temu primerno zmogljivi motorji.

LP


Dizli so ponavadi (pri primerljivi moči) dražji od bencinarjev ;)

Obstajajo avti (bencinarji) ki porabijo drastično več kot 10L/100km

Obstajajo tudi cenejši plinski sistemi!

Je pa res da je treba s plinom naredit XY...km da se splača. Se strinjam.


Ja na to pa vsi vedno pozabijo kok novega dizla več plačaš.

Primer
Novi clio razlika med bencinarjem in dizlom - dizel dražji za 500k sit
Megane razlika okol 400k sit v prid bencinarja.

Golf 5 razlika med bencincem in dizlom 300k sit v prid bencinarja

Primerjav sem avte z isto opremo in motorje z približno enako konji.

Torej je sistem plin še vedno cenejši kot pa dizel.

Objavljeno: Če apr 27, 2006 5:01 pm
Napisal/-a seat
No še vedno ni si oz. noben ni povedal kako je narejeno z varnostjo pri plinu ker nebi rad vidu da se ti en zaleti polno plina.Res me zanima kako je poskrbljeno z varnostjo al ste to nekak pozabili.
Bor si slišal mogoč da po novem velikav tomobilov dobiš dizelski in bencinski motor z enako opremo in primerljivo kubitažo za enako ceno.

Mad lej definitivno se strinjam,da se z plinom v primeru da nardiš nekaj več kilomatrov,da nekaj prišparat sam si ti razmišljal koliko več plačaš zavarovanje zato ker voziš 1.8T po drugem pa 2/3 vožnje voziš kot en penzioner z 1.1 mašino.Dej se mal zamislit pa ne buče prodajat,ker eni nismo od včeraj.razlika pri zavarovanju ti lahko jst povem.
Ibiza 1.2 64HP z 50% boniteto 140k (lani)
Leon 1.9 TDI 110HP z 50% boniteto 223k (letos)
Zdaj se pa prosim mal zamisli ti pa nehi se tle preseravat kaj je bolje za šparanje.
Ne to razumet kot osebni napad sam postavljam te pred dejstvo,da le ni to tko kot si ti misliš in kot obljubljajo

Objavljeno: Če apr 27, 2006 5:02 pm
Napisal/-a AgitatoR
Ja, nov bencinar + vgradnja plina je večinoma še vedno ceneje kot nov dizel.
In se lahko ob nespremenjenih zmogljivostih avta voziš pol ceneje kot z bencinom in kjub večji porabi tudi kot z dizlom, pa še najbolj čista varianta je tole.

Plin je pri trku celo varnejši kot pa serijski kestel za bencin. Malo pobrskaj po netu za raznimi raziskavami in testi.

Objavljeno: Če apr 27, 2006 5:07 pm
Napisal/-a W|zz
Mojster Miha je napisal/-a:Športna vožnja ni racionalna in racionalna vožnja ni športna ;)

Nikjer nisem trdil, da je. Vzel sem le posamezen primer: Racionalno-plin, športno-bencin (v primeru da hočeš met oboje)
In kompromisi so v tehniki (kot tudi na drugih področjih) zelo nehvaležna zadeva.

Se strinjam, a vseeno se dela v smeri da bi kompromisi obstajali.
Glede dizlov pa ti očitno tudi ni kej preveč jasno. Sicer pa je tu debata o bencin + plin torej pustimo za drugič.

Kje sm pa ksno napacno trditev napisal? Pripomnu sm samo da se nekje govori da ja dizel enak kot bencinar in se ga lahko enako športno vozi + da je cenejša vožnja, drugje pa se govori da dizel ni za športno vožnjo. Nasprotja(?) Svojga mnjenja nisem nikjer povedal. Sicer pa še hodim v šolo in prakse glede tega res nimam. Teorija pa tud ni vedno pravilna..
lp wizz

Objavljeno: Če apr 27, 2006 5:13 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Bor je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Mislim, da pri vseh pozitivnih lastnostih, ki se tukaj navajajo pozabljate "operirat" z največjim minusom - cena vgradnje ;)
Če računamo s ceno 400 tisočakov pomeni to, izraženo v prevoženih km z gorivom nabavljenim za ta denar,
- pri porabi 6 l /100 km slabih 30.000 km,
- pri porabi 5 l /100 km nekaj manj kot 35.000 km,
- pri porabi 4 l /100 km število naraste na dobrih 43.000 km
To so porabe sodobnih dizlov pri normalni vožnji.

Torej med 30 in 40.000 km - kar ni zanemarljiva številka.

S tega vidika ostajam pri svojem prepričanju - če želim varčevat nabavim dizelski agregat, v nasprotnem primeru se požvižgam na porabo in si kot rečemo "dam duška" s konji, porabo .... ter seveda "guštiram" (uživam) v zmogljivostih katere prinašajo temu primerno zmogljivi motorji.

LP


Dizli so ponavadi (pri primerljivi moči) dražji od bencinarjev ;)

Obstajajo avti (bencinarji) ki porabijo drastično več kot 10L/100km

Obstajajo tudi cenejši plinski sistemi!

Je pa res da je treba s plinom naredit XY...km da se splača. Se strinjam.


Ja na to pa vsi vedno pozabijo kok novega dizla več plačaš.

Primer
Novi clio razlika med bencinarjem in dizlom - dizel dražji za 500k sit
Megane razlika okol 400k sit v prid bencinarja.

Golf 5 razlika med bencincem in dizlom 300k sit v prid bencinarja

Primerjav sem avte z isto opremo in motorje z približno enako konji.

Torej je sistem plin še vedno cenejši kot pa dizel.


Zelo odvisno kako primerjaš - če primerjaš prožnost motorja, katero vsak dan največ koristiš oz veliko bolj kot pospeške imaš pri recimo modelu GOLF V ravno obratno situacijo TDI 105 je po prožnosti boljši od 2,0 FSI - razlika v ceni pa je slabih 200 tisočakov v prid dizlu. Pa da ne govorimo o tem, koliko več plačaš vsako leto za registracijo (cestnina + zavarovanje) pri 2,0 FSI-ju napram TDI-ju 105 ;)

LP

Objavljeno: Če apr 27, 2006 5:18 pm
Napisal/-a Bor
seat je napisal/-a:Bor si slišal mogoč da po novem velikav tomobilov dobiš dizelski in bencinski motor z enako opremo in primerljivo kubitažo za enako ceno.


Lej sej mogoče je keteri za enako ceno. Al pa so kje akcije. Jst sem te podatke prebral danes iz uradnih strani, kjer imajo obajvlene cenike. Dal sem Cliota ( ki naj bi bil najbolj prodajan), megana in njogovo konkurenco golfa. Vse kakor se mi pa ne da prebrskat vseh znamk, če ima mogoče kdo pa za isto ceno.

No kokr kol. Ni bil moj namen sprožit kregarijo ampak sem sam povedal dejstva. Ki jih dizelaši ( govorim na splošno) pozabijo umenit. Pa da nebi o porabi, ki jo imajo vsi dizli kao med 5-6 litrov. Po se pa z frendom pelem s pasatom 1.9 tdi 130KM pa mi pokaže BC in ma povprečno porabo 8.7l/ 100km :roll:

Objavljeno: Če apr 27, 2006 5:27 pm
Napisal/-a maniaxxx
novi punto npr, dizel je drazji za 600k :? ..ce kaj berete teste majo pri eni reviji povprecno porabo s puntom jtd 1.3 ene 7 litrov...kje je tu sparanje? kar se pa varnosti plina tice, ti lahk povem sam za primer ko so teroristi nastavl bombo pod avto z ugrajeno plinsko napravo, ki je bila tudi edina stvar ki je ostala cela po eksploziji...vglavnem varnost stima, cena stima vse stima..samo mene zanima kako je s homologacijo ce to napravo ugradis v drugi drzavi.. ( v srbiji naprimer so pravi strokovnjaki, cene so pa vec kot pol nizje)

Pa a sm js edini ki razume zakaj ima avtor te teme ugrajen plin?

Mojster miha..kot ponavadi si pravi " mojster", ampak a ne razumes da nekateri enostavno ne prenesejo traktorjev in njihovega smrada? Meni osebno gre na bruhanje ob smradu sodobnih dizlov.

Objavljeno: Če apr 27, 2006 5:40 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Ko navajate visoke porabe dizelskih agregatov, se zavedajte, da pri takem režimu vožnje porabijo bencinski agregati nedvomno več.
PUNTO 1,3 JTD brez težav spravit na dobre 4 l, 1,2 - 80 bo pri istem režimu rabil okrog 6 l - torej če rabi PUNTO 1,3 JTD 7 l potem gre po tej logiki pričakovat 9 l ali celo več (slabša prožnost + navor)

LP

Objavljeno: Če apr 27, 2006 5:54 pm
Napisal/-a Mojster Miha
maniaxxx je napisal/-a:
Mojster miha..kot ponavadi si pravi " mojster", ampak a ne razumes da nekateri enostavno ne prenesejo traktorjev in njihovega smrada? Meni osebno gre na bruhanje ob smradu sodobnih dizlov.


Meni gre bolj na bruhanje imeti bencinarja ki ga prodajaš celo večnost :cry :cry :cry

Več kot očitno je zelo, zelo "smrdel" tvoj bencinar - povej koliko časa si ga prodajal ?
Moj "traktor" po trenutnem stanju na trgu sodeč veliko bolj "diši" - prodam ga v trenutku za boljši denar, če se mi samo zahoče ;)

LP

Objavljeno: Če apr 27, 2006 6:25 pm
Napisal/-a Mojster Miha
maniaxxx je napisal/-a:bullshit, sorry mojster miha ampak zdej pa mal pretiravas...lahk ti povem da cliota dci ( 80 ) ob normalni voznji po avtocesti tam do 130 kmh ( torej sparanje), je bila povprecna poraba okoli 5,7 litra, accent 1.5 gs je s podobno voznjo porabil 7 litrov ( s tem da je bil clio skoraj nov accent pa ima skoraj 200kkm)..torej je razlika 1 jebeni liter...pri cliotu 1.4 16v bi bila razlika se manjsa ( preverjeno).

Sej se da dizla spravit na extremno nizko porabo ampak to ni NORMALNA voznja, v normalnih razmerah ni take razlike v porabi, vsaj pri malih jajčkih ala clio in punto ne.

Pol pri 150 konjih in več verjemem da je razlika večja ampak je tudi vprasanje če se splača


Če je tebi ACCENT pri hitrosti 130 km/h rabil 7 l/100 km, bi ga prodal veliko prej ;)

6 l/100 km rabi GOLF TDI 90 - pri povprečni hitrosti 100 km/h - to pomeni, da prideš iz Celja v Novo Gorico v 2 urah. Zdej pa ti naredi to razdaljo v tem času z ACCENT-om pa bo 7 l/100 km samo pobožna želja. V primeru, da tebi rabi ACCENT 7l/100 km, sm prepričan, da lahko ta GOLF rabi dobre 4 l/100 km.


LP

Objavljeno: Če apr 27, 2006 6:30 pm
Napisal/-a Mad
[quote="seat"]No še vedno ni si oz. noben ni povedal kako je narejeno z varnostjo pri plinu ker nebi rad vidu da se ti en zaleti polno plina.Res me zanima kako je poskrbljeno z varnostjo al ste to nekak pozabili.

...VARNOST: Če se počiš z nekom, ki ima poln rezervar bencina in tvoj prednji del inštalacije začne švasat njemu pa pušča bencin se bo vnelo vse, kar bo dosegel iztekajoči bencin... če se počiš z nekom, ki ima plinsko jeklenko v rezervnem kolesu in trdno prilega v vdolbino rez. kolesa mu boš zelo težko naredil škodo. Jeklenka je debeline 4 mm cca in zapira jo elektromagnetni ventil, ki se v primerih ko se avto ustavi zapre... če prebije cev to pomeni količino plina v cevi in konec . Če pa bi se kak delovni stroj zaletel in bi slučajno prebil jeklenko potem ta gori z usmerjenim plamenom - pritisk jo sili v smer, kjer je odprtina... če pa bi avto gorel in bi plinsko jeklenko dosegli plameni bi se zgodilo tole - povečan tlak bi praznil plin skozi ventil za previsok tlak jeklenke dokler ne bi spraznil jeklenke, medtem bi stvar lahko gasil... ne bi pa počila kar takoj, ker je predimenzionirana x faktor zaščite ... točnih podatkov nimam. Še to - plin povezan po avtu je pod nadzorom tlačnih tipal kjerkoli začne sistem puščati plin samodejno zapre jeklenko...No pa L.p. Mad

Objavljeno: Če apr 27, 2006 6:34 pm
Napisal/-a maniaxxx
skoda k nimam vec accenta: ;) bi ti dokazal kolk zre...no lahk bi ti dokazal k mam price ka pomeni ganjanje iz kranja do novga mesta ( 45 min) in poraba 7 litrov...sam se mi ne da ubadat stakimi otrocarijami..accent pa se je komaj prodal iz drugih razlogov, med drugimi tudi zarad takih ljudi k poznajo sam golfa pa nic drugega ;)