Stran 4 od 410

Objavljeno: Če apr 27, 2006 6:48 pm
Napisal/-a Mad
[ Sicer pa še hodim v šolo in prakse glede tega res nimam. Teorija pa tud ni vedno pravilna..
lp wizz[/quote]

Glede na to da, si v šoli poišči strojniški priročnik - Bojan Kraut v njem boš našel tudi izmerjeno koliko energije sprosti en liter oz kg Dizla in koliko en kg oz liter Benzina in koliko sprosti ogljikovega dioksida eden koliko drugi ... če se spomnem iz šole je pri Dizlu 49000KJ , Benz pa 29000Kj ... Kaj torej se ti zdi Diesel varčen? - pa koliko škodljivih vplivov je na okolju... V šoli sem bil slabši ... nekaj pa sem vseeno odnesel..

Objavljeno: Če apr 27, 2006 7:05 pm
Napisal/-a seat
Mad je napisal/-a: koliko energije sprosti en liter oz kg Dizla in koliko en kg oz liter Benzina in koliko sprosti ogljikovega dioksida eden koliko drugi ... če se spomnem iz šole je pri Dizlu 49000KJ , Benz pa 29000Kj ... Kaj torej se ti zdi Diesel varčen? - ..


Ja pa sej to hočmo enim dopovedat energija ki jo liter dizla proizvede :energija za liter bencina

Dizel pač manj kuri ker liter nafte proizvede več energije kot liter bencina in ni potrebno tolikšne količine goriva.Po tvojih besedah je razmerje skoraj 2:1 2 litra bencina proti 1 litru nafte pa se zaj zamisli.
Aja če je varnost pri plinu takšna kot si napisal pol je vredi,če res ti ventili pravočasno zaprejo dovod plina.

Objavljeno: Če apr 27, 2006 7:09 pm
Napisal/-a Mad
seat je napisal/-a:
Mad je napisal/-a: koliko energije sprosti en liter oz kg Dizla in koliko en kg oz liter Benzina in koliko sprosti ogljikovega dioksida eden koliko drugi ... če se spomnem iz šole je pri Dizlu 49000KJ , Benz pa 29000Kj ... Kaj torej se ti zdi Diesel varčen? - ..


Ja pa sej to hočmo enim dopovedat energija ki jo liter dizla proizvede :energija za liter bencina

Dizel pač manj kuri ker liter nafte proizvede več energije kot liter bencina in ni potrebno tolikšne količine goriva.Po tvojih besedah je razmerje skoraj 2:1 2 litra bencina proti 1 litru nafte pa se zaj zamisli.
Aja če je varnost pri plinu takšna kot si napisal pol je vredi,če res ti ventili pravočasno zaprejo dovod plina.


Točno ni poglejte sami ker sem ustrelu... vem pa, da je ogromna razlika L.p. Mad ... mislim tudi da, ko se bo ukinil zadnji primerek motorja z notranjim izgorevanjem, da ta niti približno ne bo dizl...

Objavljeno: Če apr 27, 2006 7:18 pm
Napisal/-a seat
tudi da, ko se bo ukinil zadnji primerek motorja z notranjim izgorevanjem, da ta niti približno ne bo dizl...



Tle si pa orenk ustrelu mim :P
Delovni stroji bodo še precej časa imeli dizelsko gorivo,ker niti bencin niti tvoj plin ne more zagotovit take moči in porabe pri delovnem stroju kot nafta.Si zamišljaš bagerja na plin :P :P :P :P :P :P
Al pa tovornjak na plin ali bencin :lol: :lol:
Sam res me zanima koliko bi bla poraba tovornjaka če bi bil na bencin,100l/100km :P

Objavljeno: Če apr 27, 2006 7:30 pm
Napisal/-a Mad
seat je napisal/-a:
tudi da, ko se bo ukinil zadnji primerek motorja z notranjim izgorevanjem, da ta niti približno ne bo dizl...



Tle si pa orenk ustrelu mim :P
Delovni stroji bodo še precej časa imeli dizelsko gorivo,ker niti bencin niti tvoj plin ne more zagotovit take moči in porabe pri delovnem stroju kot nafta.Si zamišljaš bagerja na plin :P :P :P :P :P :P
Al pa tovornjak na plin ali bencin :lol: :lol:
Sam res me zanima koliko bi bla poraba tovornjaka če bi bil na bencin,100l/100km :P


Pol amerike vozi na bencin - tovornjaki do 7.5 t skoraj vsi so pa 7000 kubični in imajo 8 cil... Iveco, ki sem ga vozil 7.5 t td 140 km je pil 17 litrov mislim, da tisti kamiončki ne spijejo nič več... delajo pa do 4500obratov ... kaj misliš da bodo zadnji po zemlji vozili bagerji ? Že sedaj imaš po fabrikah vse ex dizl viličarje na plin ...

Objavljeno: Če apr 27, 2006 7:41 pm
Napisal/-a seat
Ja tut jst občasno vozim v službi viličarja in ti bom tkole povedu.Dizelske viličarje so morali dat iz zaprtih prostorov ven,ker pač majo pline nadomestili so jih ali električni ali plinski,za zunanjo uporabo pa še vedno vozimo z dizelskimi.
Se bom pa raje iz te teme umaknil,ker se enim pač ne da dopovedat.Kaj te ti misliš da ti plinska cisterna pripelje plin na črpalko.Pa vrjem ko se bojo umaknili motorji z notranjim izgorevanjem se ne bomo vozili z plinom ampak z vodikom :D
Upam,da bo voda cenejša kot bencin/nafta/plin :D

Objavljeno: Če apr 27, 2006 7:54 pm
Napisal/-a Mad
seat je napisal/-a:Ja tut jst občasno vozim v službi viličarja in ti bom tkole povedu.Dizelske viličarje so morali dat iz zaprtih prostorov ven,ker pač majo pline nadomestili so jih ali električni ali plinski,za zunanjo uporabo pa še vedno vozimo z dizelskimi.
Se bom pa raje iz te teme umaknil,ker se enim pač ne da dopovedat.Kaj te ti misliš da ti plinska cisterna pripelje plin na črpalko.Pa vrjem ko se bojo umaknili motorji z notranjim izgorevanjem se ne bomo vozili z plinom ampak z vodikom :D
Upam,da bo voda cenejša kot bencin/nafta/plin :D


...Poglej si na internetu sran www.ZPEenergy.com To je Ameriška stran kjer pišejo o vsem mogočem v zvezi z varčevanjem, ekologijo (ZERO POINT ENERGY trudijo se narediti energijo, ki bi bila zastonj ... Ne last velekorporacij... pišejo tudi kako doma naridiš iz odpadnega jedilnega olja dizel - bio dizel ) in tam sem bral o tipu iz ZDA, ki je naredil avto na vodik iz vode - ima gorivno celico in auspuh iz INOXA in en dodatek olju, ki zaščiti motor pred škodljivim vplivom vode ... zanimivo (Baje ko je hotel zadevo patentirati so se vmešale razne korporacije, vladne službe dokler ni odnehal grozili so mu tudi z smrtjo...) ... L.p. Mad

Objavljeno: Če apr 27, 2006 8:44 pm
Napisal/-a W|zz
Mad je napisal/-a:
Sicer pa še hodim v šolo in prakse glede tega res nimam. Teorija pa tud ni vedno pravilna..
lp wizz


Glede na to da, si v šoli poišči strojniški priročnik - Bojan Kraut v njem boš našel tudi izmerjeno koliko energije sprosti en liter oz kg Dizla in koliko en kg oz liter Benzina in koliko sprosti ogljikovega dioksida eden koliko drugi ... če se spomnem iz šole je pri Dizlu 49000KJ , Benz pa 29000Kj ... Kaj torej se ti zdi Diesel varčen? - pa koliko škodljivih vplivov je na okolju... V šoli sem bil slabši ... nekaj pa sem vseeno odnesel..

In bom ugotovil da 1l nafte sprosti več energije, 1 liter bencina manj energije? Da je dizel cenovno bolj varčen? Da ma take in take vplive na okolje? V čem je fora, sj nikjer nism sploh nč trdil, te stvari vem in so logične.. al u čem je bla fora? :jao:
wizz

Objavljeno: Če apr 27, 2006 10:08 pm
Napisal/-a Mad
W|zz je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
Sicer pa še hodim v šolo in prakse glede tega res nimam. Teorija pa tud ni vedno pravilna..
lp wizz


Glede na to da, si v šoli poišči strojniški priročnik - Bojan Kraut v njem boš našel tudi izmerjeno koliko energije sprosti en liter oz kg Dizla in koliko en kg oz liter Benzina in koliko sprosti ogljikovega dioksida eden koliko drugi ... če se spomnem iz šole je pri Dizlu 49000KJ , Benz pa 29000Kj ... Kaj torej se ti zdi Diesel varčen? - pa koliko škodljivih vplivov je na okolju... V šoli sem bil slabši ... nekaj pa sem vseeno odnesel..

In bom ugotovil da 1l nafte sprosti več energije, 1 liter bencina manj energije? Da je dizel cenovno bolj varčen? Da ma take in take vplive na okolje? V čem je fora, sj nikjer nism sploh nč trdil, te stvari vem in so logične.. al u čem je bla fora? :jao:
wizz


...Sorry malo me je zaneslo ... L.p. Mad

Objavljeno: Pe apr 28, 2006 6:07 am
Napisal/-a Mojster Miha
maniaxxx je napisal/-a:skoda k nimam vec accenta: ;) bi ti dokazal kolk zre...no lahk bi ti dokazal k mam price ka pomeni ganjanje iz kranja do novga mesta ( 45 min) in poraba 7 litrov...sam se mi ne da ubadat stakimi otrocarijami.. nic drugega ;)


Verjamem, da ti je rabil 7 l, vendar ob takšni vožnji rabi TDI dobre 4 l - govorim ti iz praktičnih izkušenj.
Sicer pa dej sam preizkusit, da se ne bomo več ubadali s tole porabo - realno porabo plačamo na bencinski črpalki in s pretiravanjem človek laže predvsem oz zgolj sam sebi.

LP

Objavljeno: Pe apr 28, 2006 6:11 am
Napisal/-a Mojster Miha
maniaxxx je napisal/-a:..accent pa se je komaj prodal iz drugih razlogov, med drugimi tudi zarad takih ljudi k poznajo sam golfa pa nic drugega ;)


Poznajo, poznajo, dobro poznajo, zato pa ob nakupu razmišljajo in ravnajo v smislu pregovora :

Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni ;)


LP

Objavljeno: Pe apr 28, 2006 6:29 am
Napisal/-a Pero
seat je napisal/-a:No še vedno ni si oz. noben ni povedal kako je narejeno z varnostjo pri plinu ker nebi rad vidu da se ti en zaleti polno plina.Res me zanima kako je poskrbljeno z varnostjo al ste to nekak pozabili.
Bor si slišal mogoč da po novem velikav tomobilov dobiš dizelski in bencinski motor z enako opremo in primerljivo kubitažo za enako ceno.

Mad lej definitivno se strinjam,da se z plinom v primeru da nardiš nekaj več kilomatrov,da nekaj prišparat sam si ti razmišljal koliko več plačaš zavarovanje zato ker voziš 1.8T po drugem pa 2/3 vožnje voziš kot en penzioner z 1.1 mašino.Dej se mal zamislit pa ne buče prodajat,ker eni nismo od včeraj.razlika pri zavarovanju ti lahko jst povem.
Ibiza 1.2 64HP z 50% boniteto 140k (lani)
Leon 1.9 TDI 110HP z 50% boniteto 223k (letos)
Zdaj se pa prosim mal zamisli ti pa nehi se tle preseravat kaj je bolje za šparanje.
Ne to razumet kot osebni napad sam postavljam te pred dejstvo,da le ni to tko kot si ti misliš in kot obljubljajo


Plinska jeklenka je narejena iz veliko debelejšega materiala kot bencinski tank :shock: Pa še varnostne ventile ima, itd... Praktično je nemogoče da ekspoldira, kar se seveda lahko zgori z benincskimi hlapi iz počenega rezervoarja. Po svetu se plin veliko več uporablja kot pri nas, pa se ne pritožujejo zradi splošne nevarnosti.

Kar se pa varčevanja in registracije tiče je pa teško primerjat. Sigurno je ceneje se peljat z mini dizlom kot so Clio, polo, itd... ampak udobje ni isto, zmogljivosti niso iste - torej če nekdo že hoče imeti velik avto je plin zanimiva alternativa za cenjšo vožnjo

Objavljeno: Pe apr 28, 2006 6:32 am
Napisal/-a Pero
Mad je napisal/-a:[ Sicer pa še hodim v šolo in prakse glede tega res nimam. Teorija pa tud ni vedno pravilna..
lp wizz

Glede na to da, si v šoli poišči strojniški priročnik - Bojan Kraut v njem boš našel tudi izmerjeno koliko energije sprosti en liter oz kg Dizla in koliko en kg oz liter Benzina in koliko sprosti ogljikovega dioksida eden koliko drugi ... če se spomnem iz šole je pri Dizlu 49000KJ , Benz pa 29000Kj ... Kaj torej se ti zdi Diesel varčen? - pa koliko škodljivih vplivov je na okolju... V šoli sem bil slabši ... nekaj pa sem vseeno odnesel..


a ni tako da je kurilnost bencina 42.700 kJ/kg, plinskega olja pa 41.900 kJ/kg :?:

Manjša poraba dizla pa izvira iz večje kompresije (=boljšega iskoristka)...

Objavljeno: Pe apr 28, 2006 8:25 am
Napisal/-a Mad
Pero je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:[ Sicer pa še hodim v šolo in prakse glede tega res nimam. Teorija pa tud ni vedno pravilna..
lp wizz

Glede na to da, si v šoli poišči strojniški priročnik - Bojan Kraut v njem boš našel tudi izmerjeno koliko energije sprosti en liter oz kg Dizla in koliko en kg oz liter Benzina in koliko sprosti ogljikovega dioksida eden koliko drugi ... če se spomnem iz šole je pri Dizlu 49000KJ , Benz pa 29000Kj ... Kaj torej se ti zdi Diesel varčen? - pa koliko škodljivih vplivov je na okolju... V šoli sem bil slabši ... nekaj pa sem vseeno odnesel..


a ni tako da je kurilnost bencina 42.700 kJ/kg, plinskega olja pa 41.900 kJ/kg :?:

Manjša poraba dizla pa izvira iz večje kompresije (=boljšega iskoristka)...

...Sedaj vemo...

Objavljeno: Pe apr 28, 2006 11:42 am
Napisal/-a AgitatoR
Saj tut za plin je bolje če ima motor večjo kompresijo.

Objavljeno: Pe apr 28, 2006 12:52 pm
Napisal/-a lisko
Da se ne boste stepli......
Kurilna vrednost prepisana iz strojniškega priročnika:

Bencin : 42.7Mj/kg ali 10200 kcal/kg
Nafta(plinsko olje) : 41.9Mj/kg ali 10000 kcal/kg
Kurilno olje : 41.2Mj/kg ali 9850 kcal/kg
vodik : 10.72Mj/kg ali 3014 kcal/kg
metan : 36.08 Mj/kg ali 8620 Kcal/kg
butan : 121.8 Mj/kg ali 29100 kcal/kg
propan : 92.97 Mj/kg ali 22210 kcal/kg

Objavljeno: Pe apr 28, 2006 1:34 pm
Napisal/-a Mad
maniaxxx je napisal/-a:Mojster miha..no comment..ko mi najdeš tdi ki bi ob takem načinu vožnje kot ga imam js pil 4 litre ti ga kupim. 8) , Za informacijo da ti povem da se da clioata dci, ki je zelo varčen avto spravit na povprečno porabo preko 8 litrov..that is my kind of driving ;) ;)


Kolega ima Audi A 4 2.5 tdi in pravi da mu čipan pije 7.5 povprečje, drugi kolega ima istega samo Quattro 155 km pa pravi 12 litrov ... Tisti prvi je imel Vektro 2.0 16v in je pila tudi 9 litrov z normalno vožnjo ... ko sem jo kupil jaz je pila 12.5 z mojo vožnjo - če sem šel v Mb in nazaj in vozil v koloni( Tri leta nazaj)... pa sem prišel tudi na 7.8 l/ 100 - dosti resnično dosti prispevamo sami k porabi - lahko varira tudi do 50% enim zmerom pije drugim nikoli kar je jasno ,je : - enim je avto kruh, drugim užitek tretjim pripomoček za dosego cilja . Vsi imamo prav - in prav je tako ! L.p. Mad

Objavljeno: Pe apr 28, 2006 1:39 pm
Napisal/-a Fry
Ma nima smisla da se spet kregamo dizel vs bencin/plin, ker ne bomo nikol skup prsl. Kar komur znese, to naj ima in vozi.
Jaz priznam, da na noben plinovski nacin ne morem spravit stroskov goriva na raven tistih, ki imajo golfa 2 na kurilca.
Mad daj mi se nekaj povej. Kot pravis je 200 konjev limit, tako da ni nobene variante da bi rahlo natunano S4 z 260 konji vozu na plin?

Objavljeno: Pe apr 28, 2006 1:51 pm
Napisal/-a Mojster Miha
maniaxxx je napisal/-a:Mojster miha..no comment..ko mi najdeš tdi ki bi ob takem načinu vožnje kot ga imam js pil 4 litre ti ga kupim. 8) , Za informacijo da ti povem da se da clioata dci, ki je zelo varčen avto spravit na povprečno porabo preko 8 litrov..that is my kind of driving ;) ;)


Ni treba iskat - so na tržišču novi ali rabljeni - samo izberi pa kupi ;)

Jst izhajam iz izkušenj - razlika v porabi okrog 2 l/100 km. In se tudi poveča pri večjih obremenitvah - TDI jih veliko lažje zmore, kot 1,5 litrski bencinski motor

In če namesto GOLF-a, ki je večji in težji kot ACCENT vzameš recimo POLO, ki bolj primerljiv (predvsem po teži), zna bit razlika večja - posebno v različici TDI 105 "konjev".

Pri tvoji "kind of driving" pa se moraš zavedat poglavitne razlike - za hitrostno povprečje, kjer moraš ACCENT-a "terat", POLO z omenjenim motorjem še zdaleč ni potrebno toliko "terat". Posebno pri težjih obremenitvah ( klanci, več potnikov, več prtljage ...) - dolg AC klanec npr., ki ga z POLO zlahka prevozi s 150 km/h v 5 prestavi pri ACCENT ne bo zmogel niti pod točko razno.

LP

Objavljeno: Pe apr 28, 2006 2:00 pm
Napisal/-a Mad
Fry je napisal/-a:Ma nima smisla da se spet kregamo dizel vs bencin/plin, ker ne bomo nikol skup prsl. Kar komur znese, to naj ima in vozi.
Jaz priznam, da na noben plinovski nacin ne morem spravit stroskov goriva na raven tistih, ki imajo golfa 2 na kurilca.
Mad daj mi se nekaj povej. Kot pravis je 200 konjev limit, tako da ni nobene variante da bi rahlo natunano S4 z 260 konji vozu na plin?

Mislim, da se dela na tem pripravlja se tudi za močnejše agregate kot pa mi je razložil je tudi problem ker so pri tem motorju dve strani in bi bili injektorji ločeni na dva izparilca za doseč optimum in posledično bi moral imeti tudi dve enoti elektronike ... Glej - da te ne po nesreči zavajam z napačnimi podatki poizkusi govoriti direktno z Robijem - je o.k. dečko in ti bo vse razložil po mejlu... piši na: avtoplin@gmail.com L.p. Mad