Stran 371 od 410

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe jan 27, 2017 9:08 am
Napisal/-a japanac
Pravi naslov za tvoje težave je serviser / monter . . .

Tako na hitro iz glave . . .
- prenizko nastavljena temperatura preklopa (za ta letni čas)
- temperaturni senzor
- lambda sonda (na plinu se prej pojavijo težave kot na bencinu)
- nastavitve
- . . .

:vrum

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe jan 27, 2017 9:38 am
Napisal/-a danci1973
Motor se najverjetneje ne zažene na plin, še posebej zdaj, ko je mrzlo, tako da to najbrž sploh nima nobene veze s plinom...

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: So jan 28, 2017 8:36 am
Napisal/-a plinaš
zadnje nepravilne nastavitve s plina- možno da pride do takih nastavitev zaradi zapacanih plinskih filtrov - ki si jih bencinski računalnik zapomni in z njimi hladen vžge zjutraj na bencin .. zapacani plinski injektorji... prenizka količina hladilne tekočine..
svečke ..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: So jan 28, 2017 11:23 am
Napisal/-a danci1973
markotuko je napisal/-a:Avto vziga normalno ce pred vzigom avtomobila preklopim z tipko da bo avto deloval samo na bencin(tako da ze pred vzigom onemogocim delovanje injektorjev)...

Morda plinska naprava ne dobi pravega signala za temperaturo motorja in dejansko poskuša tudi mrzel motor vžgat na plin, ki pa se ne uparja dobro.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr feb 08, 2017 9:44 am
Napisal/-a hlod
Potrebujem vaš nasvet.
Imama Renault clio grandtour letnik 2008, 1.2 16v motor d4f d7, prevoženih 130.000 km. Zanima me, ali se mi splača predelat avto oz. če je ta tip sploh primeren za predelavo, kateri sistem bi priporočali, monterja... Letno prevozim cca. 25.000 km, avto pa mislim zvozit do konca.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr feb 08, 2017 10:17 am
Napisal/-a japanac
Torej glede na to, da je Renault je verjetno prva izbira Volk (pri njemu preveri glede vgradnje in ali potrebuje mazanje, itd)., potem pa seveda ceno primerjaj z ostalimi. Tu na forumu se je izločilo nekaj monterjev za katere lahko potrdimo da so ok. Sicer pa naredi domačo nalogo in preberi . . . je kar zanimivo in predvsem poučno branje . . . da ne boš potem razočaran.

Ali se splača, . . . seveda se splača, čimprej, kaj si sploh čakal teh 130k km. Tudi sam delam približno enake kilometre . . . investicijo boš pokril po 30 - 40 k km in se potem sploh ne boš več oziral na porabo, ker je cenovno zanemarljiva.

Lahko pa čakaš in "cincaš", vendar je potem boljše ta čas, ko razmišljaš, bi ali nebi porabiti za kaj drugega.

:vrum

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr feb 08, 2017 10:19 am
Napisal/-a danci1973
Renault D4F LPG

Dacia sicer ponuja tovarniško LPG verzijo tega motorja (Dacia Sander 1.2 16V LPG, vendar naj bi ta motor bil posebej prilagojen za LPG uporabo (spremembe na glavi motorja):
Ovaj D4F pogonski agregat je dodatno prilagođen pogonu na LPG, i to u prvom redu u smislu promena učinjenih na glavi motora.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če feb 09, 2017 8:04 am
Napisal/-a Doc_
Pozdravljeni! Mene pa zanima, na koliko km menjujete svečke? LP

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če feb 09, 2017 9:01 am
Napisal/-a gorazdkop
Kje v Ljubljani kupiti filter za Tomasetto uparjevalnik?
hvala vnaprej

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če feb 09, 2017 12:45 pm
Napisal/-a japanac
Glede svečk, originalne mislim da Boschove sem menjal cca. 45k km po predelavi, naslednje Briskove sem zamenjal po cca 40k km (mislim da je priporočilo 30k km) - je pa res, da mi je na nižjih obratih (okoli 1200 - 1500) zadnjih nekaj tisoč kilometrov včasil cuknil, tudi to je res, da sem istočasno kable zamenjal za silikonske, tako da ne vem ali so bili krivi kabli ali svečke, sedaj imam noter NGK-jeve, ki naj bi zdržale 60k km, bomo videli . . .

:vrum

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če feb 09, 2017 12:53 pm
Napisal/-a zzitop
Doc_ je napisal/-a:Pozdravljeni! Mene pa zanima, na koliko km menjujete svečke? LP


Svečke menjaj kakih 25% prej, kot bi jih na benzu in si zmagal.

Specialne Brisk LPG se, po priporočilu proizvajalca menja na 60.000km, ultra drage NGK LPG svečke pa, po informacijah proizvajalca, na 50.000 (skrajno na 60.000km).

----------------------------------------------

Če menjava ni kompleksna, mislim, da je najboljša izbira ali menjava običajnih svečk 25% prej ali pa Brisk na 30.000km

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe feb 10, 2017 3:42 am
Napisal/-a plinaš
na xsari so sedaj 61000km - ngk+lpg ..in ja drage so ..ampak delajo in mi ni treba šraufat tiste vžigalne tuljave dol..
suzuki - navadne ngk - pri prejšnjem sem jih menjal na 20000km - preventivno zaradi vžigalne tuljave.. pri sedanjem , ki ima namesto razdelilne kape elektroniko pa so šle - vsaj ena - po 14000km.. no te pa so poceni ..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr feb 15, 2017 8:00 pm
Napisal/-a Mare77
KSZ

Če koga zanima, se prodaja moja Xsara Picasso, letnik 2009, prevoženih 252.000km, LPG - PRINS sistem, cena 3.200€

http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11824645&show=2

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: So feb 18, 2017 1:44 pm
Napisal/-a madpanter
Kako se kaj obnesejo citroeni na plin? Ali je potrebno mazanje ventilov na 1.6 16v motorju?

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To feb 21, 2017 1:12 pm
Napisal/-a Mare77
Citroeni se dobro obnesejo na plin, še posebno 1.6 16V mašina.
Dodatno mazanje je potrebno.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To feb 21, 2017 9:01 pm
Napisal/-a nejc1986
Sam imam lpg vgrajen v XP 1,6 16v. Vgrajeno pred 70t km.

Zadeva dela bp.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po feb 27, 2017 9:54 am
Napisal/-a bomber111
Moja ima R clija 0.9 tce l. 2013 in je zamenjala službo tako da bodo kilometri kar leteli. Ker je prva lastnica se mi zdi najbolj smotrna predelava na plin in me zanima, če ima že kdo kaj več info za te Tce motorje in na kaj je treba paziti pri monterjih. Prečekiral sem da imata Nejko in Jerry 1.4 tce pa nekih hudih težav nista opisala, razen če nisem kaj pregledal. Na plinskem centru Maribor pravijo, da so jih nekaj že predelali na plin in da avto dela v nulo (to se tak pohvali vsak monter :lol: ), pride pa pri njih 1200€ in dobiš še bon za 200€, kar mi je glede cene top. Moram pa se še pozanimat kak sistem imajo in kakšno mazanje vgrajuje.
Vsak info dobrodošel.

PS: Kije mi pa še vedno niso zrihtali in se mi "kvari" bencin :lol: :lol: :lol:

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po feb 27, 2017 9:59 am
Napisal/-a Nejko
V Cliu gre za drugačen motor kot je stari 1,4 Tce (samo komercialna oznaka je ista). Pri mojem Scenicu je šlo za klasičen 1,4 motor z dodano turbino. V Cliu pa je že novi motor z direktnim vbrizgom...kar je rahla težava... Lahko vgradiš nek low pr mid budget sistem, vendar bo avto zraven za hlajenje injektorjev še vedno uporabljal bencin.... Lahko pa se odločiš za Prins ali BRC in gre vbrizg plina skozi bencinske injektorje, kar je absolutno boljša ampak tudi dražja opcija...

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po feb 27, 2017 10:16 am
Napisal/-a bomber111
Mogoče veš kako se kaj gibljejo cene predelav za te motorje? Tam mi je na črpalki rekel, da je takega za clija pri nih predelava 1200€.
Ima kdo kakšne pozitivne ali negativne informacije z plinskim centrom Maribor in njihovim emmegas?

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po feb 27, 2017 11:29 am
Napisal/-a japanac
Sam bi večkrat premislil, pri omenjeni zadevi, saj ne gre ravno za nekega "požeruha" pri porabi.

Pri teh novejših motorjih z direktnim vbrizgom, pove vsak drugače, tudi pri monterju ki ga omenjaš sem slišal že najmanj tri različne verzije, dejstvo pa je da porabi pri teh motorjih precej več bencina zraven, kar spet podraži zadevo (govora je bilo, da je poraba plina enaka bencinu + 2,5 - 3,5 litra bencina za hlajenje). Sam ne grem v predelavo, če ni vsaj 3 € razlike na 100km, kar pri teh malih motorjih zagotovo ni.

Ravno zato pustim in bom še nekaj let pustil na miru ženino BMW 116-ko, saj ne bom "testni zajček" (pa tudi zadnjič je šla po novo "pasjo zverino" v Bratislavo in je bila poraba 5,5l/100 km, kar je čisto ok).

Pri svojih skoraj 100k prevoženih kilometrih v škodilaku (s starim motorjem, v audije so ga vgrajevali že okoli 90 let - seveda ima sedaj nadgrajeno elektroniko) brez najmanjše težave sem prezadovoljen s plinom in bi rad da tako tudi ostane.

:vrum