Stran 383 od 410

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po nov 06, 2017 7:30 pm
Napisal/-a plinaš
enkrat se bo nekdo odločil in natankal polnoooo , potem pa plin skuril in dal uradnemu pooblaščenemu zavodu izmeriti prostornino plinskega tanka.. pa bo veselo če bo manjša kot litri na računu..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po nov 06, 2017 8:23 pm
Napisal/-a pinny
Kake bučnce iz petrola, da lahko v kesl benza/nafte z kapaciteto 45 litrov natočiš tudi 56 litrov, in da podatek 100% drži .... adijo vsa kmečka pamet :D.

Drugače pa so me danes obvestili, da so prejeli vaše elektronsko sporočilo, in da zadevo na katero sem jih opozoril, že preverjajo. Takoj po zaključeni preiskavi mi bojo poslali odgovor s povratnimi informacijami.

Drugače pa bil danes na eni drugi lpg pumpi, in bp natočil 26,68l lpg-ja, ob tem pa je bilo točenje z normalno brzino, prav tako pa se je točenje avtomatsko izklopilo.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To nov 07, 2017 12:21 pm
Napisal/-a ojnica
[quote="japanac"].

Čas preklopa na plin je zdaj, ko se začenja mraz in vsi takoj prižgemo gretje - kasnejši, kot če gretja ne bi prižgal, lahko pa da imaš težavo s kakšnim temperaturnim senzorjem, vsaj v zimskem času se mi namreč zdi temperatura preklopa 30 stopinj prenizka, vsaj za moje vozilo, to se opazi ko se pripeljem do križišča in stisnem sklopko in obrati motorja zanihajo pod 500 in včasih motor ugasne.

[/quote]

Bravo za pravilno ugotovitev, ravno zaradi tega, ker je bivši lastnik posegal s testerjem v plinsko napravo in so naštimal, da je že po 500-max.1000m preklapljal na plin posledično je avto crknil, če se ustavil.

NO @dejanLPG je ta problem odpravil in mi nastavil plinsko kot mora bit. Sedaj pa resnično avto dela kot mora, menjal še olje in oljni filter.

Danes točil na MOL-u po 57 centov v Ljubljani BTC, je*eš črpalke k majo plin po 67 centov.
Razlike je 3 evre za 30 litrov plina

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To nov 07, 2017 12:45 pm
Napisal/-a Firediver
Zgleda, da je imel prejšnji lastnik še večjo željo po šparanju, da je nastavil tako hiter preklop...
Sedaj pa na nove zmage prihrankov!

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: So nov 18, 2017 1:01 pm
Napisal/-a ojnica
Prevozil sem prvih 10.000km na plin.
Poraba plina imam okol 8l, (od 7.5-8.5l) + nekaj malega bencina ob mrzlem zagonu motorja. Končni strošek je nekje 5-5.5 evre/100km
Pri bencinarju bi imel povprečno porabo 7l, kar znese 9 evrov/100km.
Pri dizlu sem imel povprečno porabo mal pod 6l, kar znese 7 evrov/100km.

Tako, da tud če se dela samo 10.000km/letno se spača vozit na plin. Itak ko enkrat kupiš tak varčen avto menda ne razišljaš o menjavi čez pol leta, ampak ga voziš dokler ne zariba.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Ne nov 19, 2017 6:08 pm
Napisal/-a pinny
Da še napišem ka je kaj pri meni novega ...... v vmesnem času sem bil na eni privat lpg pumpi in z tankanjem ni bilo problema. Potem pa ko sem spraznil tank, pa grem ponovno na mol ac izvoz dramlje. Pri začetku se je res zataknilo ker kar ni začelo teči, pa mislim že notr it pa pride ravno ven ena dama, po debati se zmenu da je ravno poslovodja. Nekej počara tam in točenje se prične .... tokrat normalno tankam do konca, in pri 46 litrih se zadeva lepo sama izklopi tako kot se mora. Potem pa greva malo v debato, sevede ona z njenimi oz. njihovimi fintami, jaz pač povem kako in kaj.

In glede na to, da do sedaj nisem imel takih problemov kot prejšnjič na tej pumpi, in da jih nisem imel tudi v vmesnem času na privat pumpi, in do sedaj prav tako nikoli na nobeni pumpi, me po moji kmečki logiki ne bo nihče prepričal, da je bil problem na moji strani.

No dobil pa sem tudi en odgovor iz strani mol-a ........

Spoštovani,

sporočamo vam, da je postopek reklamacije, ki ste jo vložili po elektronski pošti dne 5.11.2017, zaključen.

V nadaljevanju vam pošiljamo povratne informacije z obrazložitvijo situacije, ki vam bo podrobneje orisala možno situacijo, ki bi lahko nastala pri točenju LPG na bencinskem servisu MOL Dramlje.

Brezhibno delovanje točilne tehnologije redno preverjamo. Na vseh točilnih agregatih so opravljeni redni letni pregledi točnosti delovanja, ki jih opravlja izvajalec, akreditiran pri Uradu za meroslovje RS. Na bencinskem servisu MOL Dramlje je bila takšna meritev nazadnje opravljena v mesecu juniju 2017.

Zraven rednih letnih pregledov pa vsako leto opravimo tudi nekaj izrednih pregledov delovanja točilnih avtomatov, od katerih noben ni pokazal odstopanj od predpisanih okvirjev. Zato smo prepričani v brezhibno in točno delovanje merilnih naprav na naših bencinskih servisih. Razlog za večjo količino natočenega LPG je tako potrebno poiskati drugje – tj. v samem vozilu.

Pri tekočih gorivih kot sta diesel in bencin je bila po naših dosedanjih izkušnjah najpogostejši razlog za tovrstne primere ekspanzijska posoda. Večina vozil ima namreč zraven rezervoarja še ekspanzijsko posodo, katere funkcija je to, da se lahko vanjo razteza gorivo ob višjih zunanjih temperaturah. Pri točenju goriva se loputa, ki ločuje rezervoar in ekspanzijsko posodo, zapre in prepreči, da bi se gorivo točilo tudi v ekspanzijsko posodo. V nekaterih primerih pa lahko med točenjem goriva pištola pritiska na loputo in se ta ne zapre. Na tak način je mogoče v rezervoar natočiti več goriva.

Nekatera vozila imajo tudi posebni tlačni ventil na odzračevalnem vodu. Nastavek tega ventila sega v okrov polnilne odprtine in s pritiskom na ta nastavek se po končanem točenju ventil deaktivira. To lahko storimo povsem nevede oziroma nenamerno, če ob polnjenju goriva nanj pritisnemo z nastavkom polnilne pištole. Do tega lahko pride tudi zaradi okvarjenega ali nepravilno delujočega tlačnega ventila. Tudi na tak način je mogoče v rezervoar natočiti več goriva.

Pri LPG pa je v primerjavi s klasičnimi tekočimi gorivi potrebno upoštevati tudi specifično fizikalno lastnost plina – njegovo stisljivost. Čeprav gre pri LPG za utekočinjen naftni plin, se del tega že v rezervoarju vozila uplini in se tam nahaja v plinastem stanju. Delež uplinjenega plina je večji pri bolj praznem rezervoarju in obratno. Za razliko od tekoče faze je LPG v plinastem agregatnem stanju bolj stisljiv in ga lahko ob večjem tlaku v sistemu v posodo natočimo več.

Kot primer: če ste torej v rezervoar, ki je sicer po podatku proizvajalca atestiran kot 60 litrska posoda, natočili več kot 60 litrov, to pomeni, da je dejanska prostornina zagotovo večja od 60 litrov, ne glede na to, da je bila atestirana za 60 litrov. Da je to možno, smo že večkrat tudi sami ugotovili. Vsi primeri, kjer smo zaradi suma v napako v delovanju točilnega agregata izvedli dodatno izredno meritev, so potrdili, da je delovanje merilne naprave brezhibno, saj so bile iztočene količine točne.

Koliko plina bomo ob konkretnem točenju uspeli natočili v posodo, je torej odvisno od več faktorjev: stanja oz. količine preostalega plina in tlačnih razmer v posodi vozila, tlačnih razmer v sistemu točenja na bencinskem servisu, od hitrosti/pritiska plina pri točenju ter nenazadnje tudi od reakcijskega časa varnostnega ventila, s katerim se polnjenje rezervoarja v vozilu ustavi. Varnostni ventil namreč deluje na principu plovca, kjer gladina tekoče faze zapre dovod plina v rezervoar, itd.

Upamo, da smo vam z zgoraj navedenim posredovali zadostne povratne informacije, ter da je bil pravi razlog za težave v vašem vozilu v tem času že odkrit.

Vas pa vabimo, da nas na naših prodajnih mestih ponovno obiščete. Prav tako se lahko za dodatne informacije obrnete na Vodje prodajnih mest, ki vam bodo z veseljem posredovali še kakšno dodatno informacijo, v kolikor imate morebiti še kakšen pomislek glede delovanja točilne tehnologije, ki jo uporabljamo na prodajnih mestih v mreži MOL Slovenija.

Z lepimi pozdravi,

Kaj pravite na vse skupaj?

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po nov 20, 2017 12:07 am
Napisal/-a plinaš
jah glej.. tank na zavod za meroslovje pa naj nalijejo vodo noter ..če si tankal več kot ti bodo tam izmerili prostornine jih toži.. dejstvo je , da več kot je dejanska prostornina ne moreš natočiti neglede na kakršnokoli odstopanje plovca ali točilne naprave ..

kaj se je pa meni zgodilo včeraj..petrol povir .. še moja je rekla - a ni 0.674 e mal drago?

eh dej no ne bom se na benz vozil... pridem priklopim in začnem tankat ter pogledam na števec : 0,689e .. piha , mraz ..natankam dobrih 30l in grem na blagajno..povem , da se nikakor ne strinjam z razliko v ceni..prodajalec nekaj odkimava in reče , da mi lahko obračuna po stari ceni v kolikor plačam z gotovino - znesek 20.50e .. let it be ..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To nov 28, 2017 6:32 am
Napisal/-a plinaš
posting.php?mode=quote&f=2&p=1743145

pa vprašaj če je montaža s homologacijo in koliko je cena ..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To nov 28, 2017 8:05 am
Napisal/-a ojnica
Cena plina so povsod kr malo narasle: Tole povezavo si je pametno shranit na mobilni telefon: https://www.plinske-crpalke.si/seznam

Mol v BTC ga je imel po 58 centov še 1 teden nazaj sedaj že 65 centov.

Trenutno je v LJ najcenejši BUTAN plin.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po dec 04, 2017 11:01 am
Napisal/-a ojnica
Eto, če pride na cesti do nesreče in niste krivi, vam zavarovalnica recimo oceni TOTALKO lahko pričakujete, da cenilec oceni avto po eurotaxu ali avto.net BREZ plinske naprave

Primer: Imate 2000 evrov vredn bencinar + date montirat plinsko za 1600 evrov, vam zavarovalnica oceni do 70% škode. Izplačilo dobite 1400 evrov in obdržite razbit avto...Razbitina vredna ravno ostalih 500 evrov. Takorekoč pa ste ob 1500 evrov.

Ne vem zakaj zavarovalnica ne upošteva da je tak avto več vreden. In bi morala izplačat v tem primeru vsaj 2000 evrov.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če dec 07, 2017 6:01 pm
Napisal/-a vezuv
Lp. Zanima me ce lahko predelam BUICK Park Avenue 3.8 V6 motor na plin. Ce kdo to ve bi prosil za odgovor. Pri znanem vgrajevalcu plina sm dobu odgovor da ne zaradi posebnega vbrizga goriva ki naj bi ga ta avto imel???? Podjetja se ne bom navedel zaradi povprasevanja pri ostalih ponudnikih. Sicer ne razumem kaj naj bi bil ta vbrizg goriva poseben saj gre za general motor z navvadnim vbrizgom isti motor kot pri pontiacu ce sem prav informiran.
Hvala za odgovore
Lp Andrej

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če dec 07, 2017 10:37 pm
Napisal/-a plinaš
posting.php?mode=quote&f=2&p=1743728

tahut .. zaenkrat se še ne da..zablokirani softwearski protokoli vbrizga goriva..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe dec 08, 2017 5:20 am
Napisal/-a gorazdkop
Ko sem jaz imel prometno in sem peljal avto k cenilcu, mi je celo sam rekel, da mu pošljem dokumente ter računa za plinsko napravo. Je upošteval njeno vrednost pri oceni ekonomske totalke

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe dec 08, 2017 8:04 am
Napisal/-a RedBaron
A ima kdo tovarniski CNG?

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: So dec 09, 2017 7:07 am
Napisal/-a iziboy
Nimam je v lasti, sem pa imel priližnost probat tovarniško CNG Octavio combi....ni slabo....

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po dec 11, 2017 3:48 pm
Napisal/-a bomber111
pinny je napisal/-a:Da še napišem ka je kaj pri meni novega ...... v vmesnem času sem bil na eni privat lpg pumpi in z tankanjem ni bilo problema. Potem pa ko sem spraznil tank, pa grem ponovno na mol ac izvoz dramlje. Pri začetku se je res zataknilo ker kar ni začelo teči, pa mislim že notr it pa pride ravno ven ena dama, po debati se zmenu da je ravno poslovodja. Nekej počara tam in točenje se prične .... tokrat normalno tankam do konca, in pri 46 litrih se zadeva lepo sama izklopi tako kot se mora. Potem pa greva malo v debato, sevede ona z njenimi oz. njihovimi fintami, jaz pač povem kako in kaj.

In glede na to, da do sedaj nisem imel takih problemov kot prejšnjič na tej pumpi, in da jih nisem imel tudi v vmesnem času na privat pumpi, in do sedaj prav tako nikoli na nobeni pumpi, me po moji kmečki logiki ne bo nihče prepričal, da je bil problem na moji strani.

No dobil pa sem tudi en odgovor iz strani mol-a ........

Spoštovani,

sporočamo vam, da je postopek reklamacije, ki ste jo vložili po elektronski pošti dne 5.11.2017, zaključen.

V nadaljevanju vam pošiljamo povratne informacije z obrazložitvijo situacije, ki vam bo podrobneje orisala možno situacijo, ki bi lahko nastala pri točenju LPG na bencinskem servisu MOL Dramlje.

Brezhibno delovanje točilne tehnologije redno preverjamo. Na vseh točilnih agregatih so opravljeni redni letni pregledi točnosti delovanja, ki jih opravlja izvajalec, akreditiran pri Uradu za meroslovje RS. Na bencinskem servisu MOL Dramlje je bila takšna meritev nazadnje opravljena v mesecu juniju 2017.

Zraven rednih letnih pregledov pa vsako leto opravimo tudi nekaj izrednih pregledov delovanja točilnih avtomatov, od katerih noben ni pokazal odstopanj od predpisanih okvirjev. Zato smo prepričani v brezhibno in točno delovanje merilnih naprav na naših bencinskih servisih. Razlog za večjo količino natočenega LPG je tako potrebno poiskati drugje – tj. v samem vozilu.

Pri tekočih gorivih kot sta diesel in bencin je bila po naših dosedanjih izkušnjah najpogostejši razlog za tovrstne primere ekspanzijska posoda. Večina vozil ima namreč zraven rezervoarja še ekspanzijsko posodo, katere funkcija je to, da se lahko vanjo razteza gorivo ob višjih zunanjih temperaturah. Pri točenju goriva se loputa, ki ločuje rezervoar in ekspanzijsko posodo, zapre in prepreči, da bi se gorivo točilo tudi v ekspanzijsko posodo. V nekaterih primerih pa lahko med točenjem goriva pištola pritiska na loputo in se ta ne zapre. Na tak način je mogoče v rezervoar natočiti več goriva.

Nekatera vozila imajo tudi posebni tlačni ventil na odzračevalnem vodu. Nastavek tega ventila sega v okrov polnilne odprtine in s pritiskom na ta nastavek se po končanem točenju ventil deaktivira. To lahko storimo povsem nevede oziroma nenamerno, če ob polnjenju goriva nanj pritisnemo z nastavkom polnilne pištole. Do tega lahko pride tudi zaradi okvarjenega ali nepravilno delujočega tlačnega ventila. Tudi na tak način je mogoče v rezervoar natočiti več goriva.

Pri LPG pa je v primerjavi s klasičnimi tekočimi gorivi potrebno upoštevati tudi specifično fizikalno lastnost plina – njegovo stisljivost. Čeprav gre pri LPG za utekočinjen naftni plin, se del tega že v rezervoarju vozila uplini in se tam nahaja v plinastem stanju. Delež uplinjenega plina je večji pri bolj praznem rezervoarju in obratno. Za razliko od tekoče faze je LPG v plinastem agregatnem stanju bolj stisljiv in ga lahko ob večjem tlaku v sistemu v posodo natočimo več.

Kot primer: če ste torej v rezervoar, ki je sicer po podatku proizvajalca atestiran kot 60 litrska posoda, natočili več kot 60 litrov, to pomeni, da je dejanska prostornina zagotovo večja od 60 litrov, ne glede na to, da je bila atestirana za 60 litrov. Da je to možno, smo že večkrat tudi sami ugotovili. Vsi primeri, kjer smo zaradi suma v napako v delovanju točilnega agregata izvedli dodatno izredno meritev, so potrdili, da je delovanje merilne naprave brezhibno, saj so bile iztočene količine točne.

Koliko plina bomo ob konkretnem točenju uspeli natočili v posodo, je torej odvisno od več faktorjev: stanja oz. količine preostalega plina in tlačnih razmer v posodi vozila, tlačnih razmer v sistemu točenja na bencinskem servisu, od hitrosti/pritiska plina pri točenju ter nenazadnje tudi od reakcijskega časa varnostnega ventila, s katerim se polnjenje rezervoarja v vozilu ustavi. Varnostni ventil namreč deluje na principu plovca, kjer gladina tekoče faze zapre dovod plina v rezervoar, itd.

Upamo, da smo vam z zgoraj navedenim posredovali zadostne povratne informacije, ter da je bil pravi razlog za težave v vašem vozilu v tem času že odkrit.

Vas pa vabimo, da nas na naših prodajnih mestih ponovno obiščete. Prav tako se lahko za dodatne informacije obrnete na Vodje prodajnih mest, ki vam bodo z veseljem posredovali še kakšno dodatno informacijo, v kolikor imate morebiti še kakšen pomislek glede delovanja točilne tehnologije, ki jo uporabljamo na prodajnih mestih v mreži MOL Slovenija.

Z lepimi pozdravi,

Kaj pravite na vse skupaj?


To napiše birokrat, ki še plinskega rezervoarja ni videl. Če natankaš 50 krat po 45 litrov in enkrat 55 litrov mora imeti IQ sobne temperature da vztraja pri "napaki" rezervoarja. No ja, tišči v dobro firme. In če bi že bilo to kak res, bi nardil več kot 100 km več z enim tankom, pa jih sigurno nisi, kajne?

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To dec 12, 2017 7:17 am
Napisal/-a plinaš
finta je v tem , da vseskozi tankaš 45l , nazivna prostornina 55l ti pa natankaš 60l recimo..no go..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr dec 13, 2017 8:37 pm
Napisal/-a ojnica

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr dec 13, 2017 11:00 pm
Napisal/-a pinny
Vceraj pa moj pacient preživu servis po 37kkm, pa še nebi šu, pa je blo treba it ker je cevka za hladilno spuščala :D. Je bil pa hkrati servis na uparjalniku, so mnde kumej našl še rezervne dele, za mojo dobre 8 let staro starudinjo, k je naklepala ži 150km na plin :)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če dec 14, 2017 12:27 pm
Napisal/-a iziboy
ojnica je napisal/-a:Ne se je*at, kak je raz*kal tega na LPG:

https://www.youtube.com/watch?v=Nd9335Hv8vQ

https://www.youtube.com/watch?v=lkgm6mPu50U


To se zgodi če tankaš CNG u Lpg tank ker ti je bil primeren tank predrag...