Stran 385 od 410

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe jan 05, 2018 12:14 pm
Napisal/-a plinaš
kemykos je napisal/-a:@vloženmarcipan

Za kateri sistem gre? mogoče Versus?

Tudi sam sumim, da je nekaj narobe s povezavo med uparjalnikom in hladilno tekočino, ker je konstantno zmanjkuje.

Je možno, da motor preko uparjalnika za plin zraven vleče hladilno tekočino?

No v obdobju enega leta od predelave do danes sem moral doliti cca 1.5L hladilne. Z avtomobilom pa sem naredil cca 18k kilometrov.

Prej se v avtomobil ni nikoli dolivalo hladilne tekočine.

Lp

možno ..vse je možno .. to je ena od slabših možnosti če pomisliš , da gre ta hladilna tekočina potem skozi plinske injektorje ..
če se to dogaja od predelave naprej preglej stike na mestih , kjer so cevi prerezali za odvzem hladilne tekočine - "T" ali "L" komadi , vstop in izstop pri uparjaniku..
pečka za gretje kabine - kot je nekdo omenil - ali pa hladilnik od avta , pogosta okvara čep na ekspanzijski posodi hladilnega sistema.

če ni nič od tega - tesnilo glave motorja .

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: So jan 06, 2018 12:50 am
Napisal/-a bomber111
kemykos je napisal/-a:@vloženmarcipan

Za kateri sistem gre? mogoče Versus?

Tudi sam sumim, da je nekaj narobe s povezavo med uparjalnikom in hladilno tekočino, ker je konstantno zmanjkuje.

Je možno, da motor preko uparjalnika za plin zraven vleče hladilno tekočino?

No v obdobju enega leta od predelave do danes sem moral doliti cca 1.5L hladilne. Z avtomobilom pa sem naredil cca 18k kilometrov.

Prej se v avtomobil ni nikoli dolivalo hladilne tekočine.

Lp


Poznaš koga ki je imel težave z versusom?

Meni je občasno puščalo na T komadih, ko sem jih zategnil par mescev mir, potem pa ponovno

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: So jan 06, 2018 12:12 pm
Napisal/-a plinaš
puščanje hladilne tekočine nima veze s samim avtoplinskim sistemom razen če je problem v samih materialih veznih /delilnih elementov (T ali L komadi) , materialih O-ringov , ki tesnijo priklope na uparjalniku, materialih iz katerih so narejene gumijaste cevi za hladilno tekočino in kvalitete samih objemk, če jih dobavi proizvajalec naprave v sklopu sistema.

če ji pa ne potem sledi -problemi so predvsem :
nepravilne zunanje mere in oblika vpetja na veznih elementih ,
nepravilne notranje mere samih gumijastih cevi.
šlamparija pri montaži..

večinoma cevi,delilne kose in objemke (enako kot ostali potrošni material) nabavljajo monterji sami .. torej je v večini primerov napaka na strani monterja , ki je tako neprimeren ali slab (beri najcenejši) material nabavil ..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Ne jan 07, 2018 8:02 pm
Napisal/-a ojnica
Tole z bencinom ni rečeno, da ga dost kurim, po 200m se ustavm in vžgem direkt na plin al pa če avto zapeljem ven iz "garaže" ga pustim minutko da se ogreje kabina, ugasnem in vžgem na plin. To se tko naredi, da se drži LPG gump in da kontakt ter vžge šele nat spusti lpg gumb...mal pomatra, ampak vžge.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To jan 09, 2018 1:14 pm
Napisal/-a bomber111
Ni pa pametno početi tega pri prenizki temperaturi, da ti ne tolče neuparjen plin v injektorje. Ti imaš versusa, če se prav spomnim? Tudi sam sem šel iz plineksovega zavolija na versus.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To jan 09, 2018 5:14 pm
Napisal/-a ojnica
Dns zabeležil porabo 7.5-8l, zgleda da sem zadnjič 2x avto prtisnil z drugi do podna in se je povprečje povečalo za 1l.
Tako sem na 4.5-5 evrov/100km pri bencinu 9 evrov, ker bom pač prej na silo vžigal na plin.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To jan 09, 2018 8:11 pm
Napisal/-a plinaš
takemi vžiganju se reče "v sili" in je namenjen izključno primeru , ko je v bencinskem tanku premalo goriva avto pa je postavljen v klanec , kjer bencinska črpalka ne more potegnit bencina.. .. ob stalnem uporabljanju bi se znal sesuti plinski računalnik..in kot že rečeno neuparjen plin škoduje injektorjem ter ne morš verjet - katalizatorju ..ker gorivo ne zgori v zadostni meri v motorju potem zgori v katalizatorju.. pol pa jamranje kakšni stroški so..

je pa res , da so deli za versusa na tričetrt zastonj..pravzaprav če ti karkoli pomembnejšega crkne je najceneje zamenjati celo napravo pa jo maš spet v garanciji 10 let .. =P

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To jan 09, 2018 9:15 pm
Napisal/-a ojnica
Men ga direkt na plin (pod 10C) še ni uspel vžgat, danes je blo zunaj 5C, prestavil ga 20m, 2 minuti je lanfal, ugasnem in vžgem na plin.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To jan 09, 2018 9:21 pm
Napisal/-a danci1973
plinaš je napisal/-a:ob stalnem uporabljanju bi se znal sesuti plinski računalnik..

Zakaj oz. od česa pa to? :shock:

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr jan 10, 2018 8:54 am
Napisal/-a plinaš
ok..ne računalnik kot hardware ..software - ju se lahko zmeša ... sam protokol vžiga v sili je drugačen kot standardni preklop.zakaj se avtov z vbrizgom bencina ne vžiga s polnim gasom?
če se bo programu kaj zataknilo zaradi stalnih procedur vžiga v sili se lahko zgodi , da se bo uprl..nekateri programi imajo sledenje določenim parametrom in se jim čelo lahko omeji samo število vžigov v sili.. lahko se nastavi tudi potreben reset določene funkcije na pooblaščenem servisu - nekje je prišlo celo tako daleč , da določene postopke izvajajo online direktno iz centrale proizvajalca..
no za versus to dvomim ..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr jan 10, 2018 3:43 pm
Napisal/-a bomber111
Večkrat je bilo že govora o poljskih sistemih, da so slabši, ker so cenejši. Samo v vednost. S prikolico sem šel po belo tehniko za opremljanje hiše. Vse je bilo cca -50% napram našim najnižjim cenam, seveda za enak izdelek. In to firme bosch.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr jan 10, 2018 10:01 pm
Napisal/-a plinaš
naj iz tega sklepam , da poljske plinske naprave delajo v nemčiji?

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr jan 10, 2018 10:08 pm
Napisal/-a ojnica
Če bi imel avto za 5000 evrov in novo plinsko napravo tega nebi nikol delal, vžigal skoraj na silo.
Pri tej kanti za 500 evrov z delujočo plinsko ni kaj, tud če nimam plinske je avto vreden 500 evrov.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če jan 11, 2018 2:25 pm
Napisal/-a bomber111
plinaš je napisal/-a:naj iz tega sklepam , da poljske plinske naprave delajo v nemčiji?


Ne, ampak da bosch in veliko drugih delajo na pojlskem in prodajajo 50% ceneje kot pri nas.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če jan 11, 2018 10:37 pm
Napisal/-a ojnica
Tester pravi, da je na mojem blo že cca 250x v sili zagnano na plin, vrjetno večinoma poleti. Bivši lastnik-i so to delal

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: So jan 13, 2018 4:41 pm
Napisal/-a bomber111
Po moje bo bolje, če se zapelješ v Gorico pri Slivnici in ti naj nastavi nižjo temperaturo vklopa. Tudi sam opažam, da je plineksov sistem preklopil dosti prej. Sedaj ko je malo čez nulo, mi preklopi po cca 3 km. Mi je pa še nekaj čudno. Versus nima pogojenega preklopa z obrati, a se mi npr po 2 km sliši klik elektromagnetnega ventila, ko odpre a še vedno ne preklopi ampak to stori šele pa kakem kilometru.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr jan 17, 2018 10:05 pm
Napisal/-a ojnica
Si ne upam, da bi s servserjem nastavla na nižjo temperaturo, ker mi je avto prej crkoval prvi kilometer, dokler se ni ogrel.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če jan 18, 2018 8:23 pm
Napisal/-a bomber111
Na kakšen način ti je crkoval? Meni je sedaj nastavil na temperaturo 25 stopinj ampak še vedno preklopi pri višji temperaturi kot pri Zavoliju. Sedaj preklopi nekje na 55 stopinj motorja. Je pa občutno nižja poraba, napram zavoliju in sicer za cca en liter. Meni občasno crkne, ko ga vržem v prosti tek, kot da bi obrati zanihali prenizko.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če jan 18, 2018 11:10 pm
Napisal/-a ojnica
Kr crknu je med vožnjo in se sam vžgal nazaj, dokler se ni ogrel, zdej mam na 35C nastavljen, prej je moglo bit na 20C.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To jan 23, 2018 9:03 pm
Napisal/-a sczad
Spet se oglašam po slabega pol leta in to v tej temi, ker imam avto predelan, pa čeprav po vsej verjetnosti ni težava v plinu.

Peugeot 308, letnik 2012, 120KM. Pred pol leta se mi je prižgala rumena lučka za motor. Avto pri pospeševanju ni imel moči. Takrat sem zamenjal vse svečke in eno vžigalno tuljavo, imel je nekje 69k km do takrat z njim naredil 5k km na plin. Zdaj ima 98k km. Pred dvema dnevoma se mi je zjutraj pojavila ista težava, peljem ga k znancu mehaniku, ki je zamenjal še eno tuljavo a ni izbrisal lučke, ker nima te opreme, rekel naj ga peljem še nekomu, ki bo zbrisal lučko, avto šel tisti dan brezhibno, seveda lučke še nisem izbrisal. Naslednji dan zjutraj ista težava, avto izgubi moč. Pri obračanju mi zaradi premalo gasa ugasne. Ko ga prižgem lučka seveda gorela a avto je normalno šel. Peljem ga k avto električarju, kateri mi pove, da je zbrisal cel kup napak, ki mu jih je kazalo, med njimi tudi napako na lambda sondi. Ničesar ni zamenjal, le zbrisal napake. Avto ponovno gre popolnoma normalno, pa sem danes naredil nekje 50km. Izgubil sem zaupanje v avto, dnevno delam po 220km. Sedaj lahko spet samo čakam, da se mi pred službo zjutraj prižge lučka... V čemu je sedaj najverjetneje težava? Naj zamenjam še preostali dve tuljavi, naj menjam labda sondi ali čakam na lučko in ga takrat peljem da ga priklopi takoj na računalnik? Najraje bi zamenjal še obe tuljavi pa lambda sondi samo da bo mir. Mnenja? Kako je z menjavo lambda sond, je veliko dela? Zanima me zato ker računam kolko bi me potem vse to cenovno prišlo.