Stran 390 od 410

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr mar 28, 2018 5:24 pm
Napisal/-a hippo
Ne predstavljam si, da bi imel en avto 10 let :shock:

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe mar 30, 2018 8:33 pm
Napisal/-a ojnica
Na lastno željo sem včeraj se oglasil pri serviserju, da so se nastavile nove nastavitve.

Sedaj mi na plin preklaplja že po 800m, ker avto ni nič vreden pa mi je vseeno.....ostali ki imate nove sisteme, vreden avto ....mora bit na 35°

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: So mar 31, 2018 8:42 am
Napisal/-a iziboy
zakaj ''mora'' bit temperatura preklopa na 35° ?

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: So mar 31, 2018 12:22 pm
Napisal/-a ojnica
tu je nekaj napisanga:
http://www.go-lpg.co.uk/Do_I.html

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Ne apr 01, 2018 10:19 pm
Napisal/-a danci1973
Še eno 'polepšanje' gumba za preklop:

Slika

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr apr 04, 2018 9:32 am
Napisal/-a gasolinedream
Kako je z Dacio Sandero 1.4 MPI, original LPG? So te napeljave OK, ali je pri 10 letih več problemov kot plusov?

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr apr 04, 2018 10:59 am
Napisal/-a iziboy
ojnica je napisal/-a:tu je nekaj napisanga:
http://www.go-lpg.co.uk/Do_I.html

Jah...oboje v teoriji res drži. Ampak ''zmrzovanje'' uparjalnika je težava cenejših naprav, še posebej če je predelano vozilo z večjo kubaturo in močjo motorja. Pri kvalitetnih napravah (uparjalnikih) se to pač ne dogaja.
Vzdrževanje čistosti bencinskih injektorjev se lahko dela tudi na način ki je opisan v tvojem linku, ampak je še vedno bolje, da se občasno v bencin doda čistilo injektorjev, najbolje pred kakšno daljšo vožnjo, in na ta način očisti glave šob. Poleti, ko je poraba bencina manjša, je itak priporočljivo periodično ''zvoziti'' bencin v tanku da ga nadomestimo z svežim gorivom.
Bistvo nastavitve višje temperature preklopa na plin je doseganje kvalitetne in homogene mešanice uparjenega plina. Na ta način, skrbimo za uparjalnik (membrana, ventili, tesnila) in seveda plinske injektorje, Se pa plin lepo homogeno uparjuje že nekje od 22°C uparjalnika in naprej.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr apr 11, 2018 8:45 am
Napisal/-a markogregi
Ali kdo ve, zakaj Butanplin nima več cene avtoplina na netu? Pa tudi grafa, ki je prikazoval razliko cene do Petrola, ne najdem več.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr apr 11, 2018 7:47 pm
Napisal/-a ojnica
Cena avtoplina je šla dol. Za Butan plin meni tud ne kaže, spremljam tukaj cene avtoplina:
https://www.plinske-crpalke.si/seznam

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če maj 03, 2018 9:05 am
Napisal/-a joegsm2000
Je že komu crknila bencinska pumpa, ko je imel predelanega na plin? Meni se je to zgodilo na Hyundai matrixu in na R scenicu... Zakaj se to dogaja? A je pametno vgraditi stikalo, ki prekine bencinsko pumpo, da ne laufa poleg, ko avto leti na LPG??

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe maj 04, 2018 6:44 am
Napisal/-a plinaš
meni še ni crknila.. zmeraj poskrbim za zadostno količino bencina v tanku ..

vem pa za kar veliko "herojev" , ki se vozijo na rezervi.. in povrhu vsega ne menjajo bencinskega filtra - "pa saj se avto ne vozi na bencin" ..

v praznem tanku se ustvarja velika količina kondenza .. voda pa ni dobra za bencinsko pumpo..

prejšnj seriji ford s-max je recimo tudi na bencinu crkavala ..

s stikalom za izklop bencinske črpalke med vožnjo na plin boš postal :
- potencialni samomorilec iz zasede
-potencialni morilec

ti bom obrazložil zakaj (ne prvič tukaj in ne prvemu - da ne bo zamere) :
zato , ker na svetu ni elektronike , ki bi vnaprej lahko predvidela morebitni izklop plinske naprave - zaradi morebitne okvare ali ko zmanjka plina kot goriva - ter vklopila bencinsko črpalko 1s pred dogokom , da bi le ta ustvarila primeren pritisk bencina za nadalnje delovanje motorja..
kot vemo je z agregata preko jermena ali kakšnega drugega prenosa gnana servo črpalka za volanski mehanizem in še kaj zraven , ki je potrebno za normalno vožnjo - poskusi obračati volan ob ugasnjenem motorju - še bolje je , če to naredi tvoja žena , ko ima v avtu otroke .. potem p obrazloži njej in nam kako rešiti nastalo situacijo sredi ovinka ali v primeru , ko je potrebno izogibanje oviri ob zaviranju..

upam , da je moja razlaga dovolj tehtna za tvojo/vašo/družinsko srečno vožnjo...in za srečo vseh ostalih udeležencev/družin/otrok , ki se vozijo na istih cestah kot ti ali jih prečkajo..

če crkne zamenjaj.. pa srečno vožnjo in čimmanj okvar.

p.s.- pa še to.. lahko narediš preizkus na mestu ko dela na plin .. vzameš ven varovalko za bencinsko črpalko , se vsedeš v avto , pogledaš na armaturo , preklopiš s plina na bencin in vtakneš nazaj varovalko ter ponovno vžgeš avto na bencinu - ker je seveda vmes ugasnil.. približno enak reakcijski čas in rezultat bi dobil tudi ob neljubem dogodku med vožjo ko ne bi vedel kaj se je zgodilo..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe maj 04, 2018 8:22 am
Napisal/-a joegsm2000
Hvala. Saj najprej bom tak zamenjal filter goriva, saj še ni bil menjan, narejenih pa že čez 80t samo na bencin. Bencina pa mam vedno nad polovico v tanku..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To maj 08, 2018 1:04 pm
Napisal/-a sonic
@plinaš: hvala za razlago, se mi zdi smiselna.

Bencinska pumpa je pa tudi meni že crknila. In ja, dostikrat sem ga vozil na plin s skoraj praznim tankom... sicer v mojem primeru to pomeni, da je notri še vedno kakih 20 litrov bencina (ne vem če sem kdaj tankal dosti več kot 90 litrov bencina, ob polni kapaciteti cca 110 litrov...)
Ne vem pa, če je benz pumpa riknila zaradi tega... je pač 20 let star avto in tudi v ZDA se pri teh vozilih dokaj pogosto kvarijo pumpe, edino če fantje tudi vozijo stalno prazen tank, pa vsake par dni tankajo za 10-20 dolarjev...


Pa še ena zabavna: pri zadnjih podražitvah bencina sem izračunal, da se naši družini trenutno bolj splača voziti z ogromnim ameriškim V8 SUV-om (na LPG) kot z biserom nemške tehnike, turbobencinskim 1.4 mlinčkom. So stroški goriva pri V8 manjši :lol:

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če maj 17, 2018 6:55 pm
Napisal/-a bomber111
A 5.7 V8 verjetno do preklopa na plin porabi več bencina, kot turan na 10 km vožnji :-) ?

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če maj 17, 2018 7:18 pm
Napisal/-a spaceone
V primeru , da se kupuje nov bencinar, kakšen motor izbrat, da bo predelava na lpg čim bolj optimalna (brez problemov na dolgi rok) in poceni?
Najraje bi izbral avto z že tovarniško vgrajenim lpgjem, ampak na avto.netu vidim, da so to samo opli in dacie. Ponuja to še kakšna druga znamka za avto ranga golfa?

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če maj 17, 2018 7:55 pm
Napisal/-a nered
Mislim, da ima Fiat se moznost tovarniske vgradnje plinske naprave. LPG tovarniska vgradnja kot predelava se ne izplaca zato tudi malo ponudbe.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe maj 18, 2018 6:30 am
Napisal/-a plinaš
bomber111 je napisal/-a:A 5.7 V8 verjetno do preklopa na plin porabi več bencina, kot turan na 10 km vožnji :-) ?

še nisem videl tourana , ki bi imel 1.8l /100km.. torej ne nabijaj..
spaceone je napisal/-a:V primeru , da se kupuje nov bencinar, kakšen motor izbrat, da bo predelava na lpg čim bolj optimalna (brez problemov na dolgi rok) in poceni?
Najraje bi izbral avto z že tovarniško vgrajenim lpgjem, ampak na avto.netu vidim, da so to samo opli in dacie. Ponuja to še kakšna druga znamka za avto ranga golfa?

https://www.spritmonitor.de/en/overview ... fueltype=3
1.4 tsi motor je bolj primeren za lpg kot 1.2 tsi ..

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po maj 21, 2018 2:38 am
Napisal/-a bajer
Lep pozdrav vsem skupaj! Ker sem na sveže registriran na hitro da se predstavim.. forum vsake toliko zaradi firbca prebiram že nekaj let odkar montiram plinske naprave vendar nikoli nisem prišel tako daleč, da bi se prijavil in napisal svoje mišljenje, ko je nekdo potreboval odgovor. V vseh teh letih sem sam sprobal in stestiral ogromno sistemov od poljskih pa vse do nizozemskih. Med klasičnimi predelavami sem ure in ure zapravljal tudi na lpg-dizel sistemih na svojem voznem parku od kombijev do kamionov. Kljub temu da so na različnih sejmih garantirali svašta vselej brez večjega uspeha sem zadevo opustil. Nekako sem se po vsem tem iz izkušenj ustalil pri funkcionalnem it sistemu, katerega delovanje in sklop ostalih komponent dobro poznam. Nazadnje sem tudi domačim testno zmontiral nekaj naprav na tekočo fazo, da vidim kako se bo zadeva obnesla. Evo brez ovinkarjenja sem se na hitro predstavil. Moje mišljenje je vselej bilo da lahko dober preverjen sistem zmontira nekdo, ki nima pojma in zadeva ne bo spilala kot mora. Nekdo, ki pa ve kaj počne bo pa najcenejšega poljaka spravil v stanje da bo avto deloval. Veliko ljudi naredi napako ker se enostavno odloči glede na njihovo finančno stanje in ker je nekdo ponudil vgradnjo nekaj sto evricov ceneje, slej ko prej pride do težav zaradi slabih komponent. Ali je to nesposoben ecu ali injektori po 20k km odpirajo vsepovprek, pritisk na uparjalniku se spreminja glede na bodočo vremensko napoved ali po par mescih zaradi vlage konektorji in priklopi oksidirajo ali strokovnjak stranki nekako razloži da po predelavi lučka za motor mora goreti in tako dalje... :) v glavnem se večina vrača in stoka, da ne znajo resit problema kljub večkratnem obisku pri vgrajevalcu. No dovolj o težavah :) V vsakem primeru se nisem prijavil da bi pametoval in solil pamet, vsekakor pa upam, da bom kdaj z svojim mnenjem pripomogel oz. pomagal nekomu, ki tukaj išče pomoč. Pa lep pozdrav!

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po maj 21, 2018 2:29 pm
Napisal/-a nejc1986
Pozdravljeni, imam xsaro Picasso predelano pri plineksu z sistemom emergas. Vse lepo in prav,me pa kmalu čaka redni in servis in glede na to, da je sistem ravno iz garancije, razmišljam, da bi ga servisiral kje drugje,kot pri poobkawcencu, ki za servis na 20t km računa 60eur.

Kakšna ideja, rad pa bi, da se rihta, tako kot se zagre... Vseeno,mislim,da je 60eur konkretno preveč, za redni servis.

Lp

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po maj 21, 2018 10:39 pm
Napisal/-a plinaš
hribar mogoče?

bajer je napisal/-a: V vseh teh letih sem sam sprobal in stestiral ogromno sistemov od poljskih pa vse do nizozemskih.

Nekako sem se po vsem tem iz izkušenj ustalil pri funkcionalnem it sistemu, katerega delovanje in sklop ostalih komponent dobro poznam.

Nazadnje sem tudi domačim testno zmontiral nekaj naprav na tekočo fazo, da vidim kako se bo zadeva obnesla.

. Nekdo, ki pa ve kaj počne bo pa najcenejšega poljaka spravil v stanje da bo avto deloval.

Veliko ljudi naredi napako ker se enostavno odloči glede na njihovo finančno stanje in ker je nekdo ponudil vgradnjo nekaj sto evricov ceneje, slej ko prej pride do težav zaradi slabih komponent. Ali je to nesposoben ecu ali injektori po 20k km odpirajo vsepovprek, pritisk na uparjalniku se spreminja glede na bodočo vremensko napoved ali po par mescih zaradi vlage konektorji in priklopi oksidirajo ali strokovnjak stranki nekako razloži da po predelavi lučka za motor mora goreti in tako dalje... :) v glavnem se večina vrača in stoka, da ne znajo resit problema kljub večkratnem obisku pri vgrajevalcu. No dovolj o težavah :) V vsakem primeru se nisem prijavil da bi pametoval in solil pamet, vsekakor pa upam, da bom kdaj z svojim mnenjem pripomogel oz. pomagal nekomu, ki tukaj išče pomoč. Pa lep pozdrav!


kateri it sistem ima tekočo fazo?indirekten ali direkten vbrizg tekoče faze?

poljaka? ja ..4 cil max 170 konjev..samo to bi vsak montiral ..

injektorji ne morejo odpirati vse povprek ..ko dobi signal odpre ..ali pa ne odpre..brez signala ne odpre...

lučka gori zaradi nepravilnega vbrizga - prerevne mešanice- saj ob pravilnem vbrizgu povečanje porabe plina glede na bencin presega obljube vgrajevalca za 15-20%..