Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 5:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To sep 25, 2018 8:49 pm

nam lahko zaupaš to tvojo fer ceno? pa prosim , da primerjaš z evropskimi državami s približno enakimi plačami..
plin je cnej k bencin
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Ne jul 26, 2015 4:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a nered To sep 25, 2018 9:59 pm

Prins/Stag ~700 na Finskem in ~800 (~900 EUR brez oglasne nalepke) v Nemcij , ~500 na Hrvaskem in Srbiji. Pri nas najnizja ponujena cena, ki se vkljucuje massivno subvencijo... 1867 EUR oz. prvotna ponudba z strani enega vgrajevalca je bila 2950 EUR z neverjetnih 200 EUR popusta oz. 300-400 EUR popusta ce placam takoj. Ponudbe cca. 1,5 leta nazaj, ko sem se se zanimal za vgradnjo.

Za razlicne ostale sisteme so bile cene v povprecju 60-100% vecje pri nas kot pa v tujini. Vse ponudbe so se gibale men 1600 - 3000 EUR gre pa za Sky-G 2.0 107kW..

Gledal sem pa: Finska, Nemcija, Hrvaska, Srbija, Italija, Ceska...
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Po jun 25, 2012 10:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica To sep 25, 2018 10:52 pm

V Ljubljani dobiš že za 800 evrov.
 
danci1973
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Pe jun 25, 2010 8:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 To sep 25, 2018 11:03 pm

nered je napisal/-a:Prins/Stag ~700 na Finskem in ~800 (~900 EUR brez oglasne nalepke) v Nemcij , ...

A si takrat kaj močnega skadil? :lol: Na Finskem LPG-ja za vozila sploh ni, tako da močno dvomim, da imajo veliko konkurenco med predelovalci...

Aktualne okvirne cene v Nemčiji pa so:
  • PRINS
    • 3-Zylinder 1750€
    • 4-Zylinder 1790€
    • 5-Zylinder 2090€
    • 6-Zylinder 2390€
    • 8-Zylinder 2450€
  • Zenit
    • 3-Zylinder 1380€
    • 4-Zylinder 1450€
    • 5-Zylinder 1700€
    • 6-Zylinder 1750€
  • BRC
    • 3-Zylinder 1690€
    • 4-Zylinder 1990€
    • 5-Zylinder 1900€
    • 6-Zylinder 2150€
    • 8-Zylinder 2190€ / 2450€
  • STAG
    • 4-Zylinder 1790€
    • 5-Zylinder 1990€
    • 6-Zylinder 2190€
    • 8-Zylinder 2250€


Vir: https://www.wirkaufendeinauto.de/magazin/autogas-umruestungen/preise-autogas/

Ne rečem, da se na to ne da dobit še kak popust, ampak 50% in več zagotovo ne.
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Ne jul 26, 2015 4:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a nered To sep 25, 2018 11:58 pm

Jaz sem se zanimal v KatkaPerformance v Kotka na Finskem vgrajujejo LPG. V Nemciji sem imel dve ponudbi ena mal pod 1000 EUR autogasCenter, druga ~800 gibGas ce bi imel sticker.

Nemcija: PRINS: 4-Zylinder 1790€ (dobil za pol manjso ponudbo)
V Sloveniji sem dobil 3 ponudbe: 1867 EUR, ~2500 EUR, 2950 EUR.

Nemcija: Stag 4-Zylinder 1790€ (dobil za pol manjso ponudbo)
V Sloveniji obe ponudbi > 2k EUR..

Kje pa lahko v Ljubljani dobim Prins ali Stag za 800 EUR ?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 5:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr sep 26, 2018 7:05 am

ne zavajaj .. prins na finskem nima uradnega zastopnika... če kdo montira potem na svojo roko..

v sloveniji je en uradni uvoznik za prins , ki pokriva pod sabo tudi hrvaško, bosno in srbijo..

daj bodi tako dober in pripni vsaj slovenske ponudbe za prins - VSI-DI ali LIQUI-MAX ?

naj razjasnimo nekaj okoli Stag-a.. to ni avtoplinski sistem kot zaključena enota temveč hardware in software na katerega se priključi komponente skoraj vseh znanih svetovnih proizvajalcev injektorjev(tudi navadnih ventilov) , izparilcev in ostale stvari, ki zaključujejo plinski sistem kot celoto.
tazlika v ceni kosov je lahko tudi 3 kratna , kar seveda močno vpliva na končno ceno kompletne naprave.

pri motorjih z direktnim vbrizgom je pri lpg napravi z indirektnim vbrizgom uparjenega plina (pri prinsu VSI-DI) ključnega pomena sočasna poraba bencina - ta se giba od 35% pri mazdi cx-7 zmontirani v tovarni lpg naprav v italiji do pod 10% pri prins-u..

kolikor mi je znano , se vozi v sloveniji s prins-om samo ena mazda 6 z direktnim vbrizgom in kar nekaj cx-7 ..

mogoče bodo soforumaši potrdili veliko razliko med Prins in Prince napravami..
plin je cnej k bencin
 
danci1973
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Pe jun 25, 2010 8:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Sr sep 26, 2018 8:18 am

nered je napisal/-a:Jaz sem se zanimal v KatkaPerformance v Kotka na Finskem vgrajujejo LPG.

Zanimivo, da niti Google ne ve za to firmo...

Nemcija: PRINS: 4-Zylinder 1790€ (dobil za pol manjso ponudbo)
V Sloveniji sem dobil 3 ponudbe: 1867 EUR, ~2500 EUR, 2950 EUR.

Nemcija: Stag 4-Zylinder 1790€ (dobil za pol manjso ponudbo)
V Sloveniji obe ponudbi > 2k EUR..

Podobno zanimivo, da sem jaz pri nas za 6 cilindrov dobil Zavoli sistem za ~1700€ - in nisem izbral najcenejšega ponudnika.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Po jun 25, 2012 10:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Sr sep 26, 2018 9:15 am

https://www.facebook.com/Avtonaplincom/

Ta je eden najbolj ugodnih v Ljubljani, predelava že od 700 evrov dalje, kaj izbereš je odvisno od stranke.
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Ne jul 26, 2015 4:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a nered Sr sep 26, 2018 10:34 am

Ne zavajam nikoga minuse, ki sem jih nastel v prejsnjem postu so realnost vgradnje avtoplina. Zakaj bi lagal, kaj imam od tega. Sam nimam nic proti avtoplinu in bi ga vgradil ce bi obstajala cenovno razumna ponudba in ce bi imel postene vgrajevalce/serviserje. Tudi kar se samih proizvajalcev tice se ne poznam v detajle kolikor sem se zanimal mi je bilo priporoceno: Prins/Stag/KME.

Za Zavoli se ne spomnem lahko ti povem, da najcenejsa ponudba, ki sem jo dobil v Sloveniji je bila 1200 EUR za neko X napravo. V nemciji sem imel dosti cenejse ponudbe za vgradnjo istih naprav kot pri nas prav tako na Hrvaskem in v Srbiji.

daj bodi tako dober in pripni vsaj slovenske ponudbe za prins - VSI-DI ali LIQUI-MAX ?

Ne ker nisem digen nebom izpostavljal podjetji in oseb. Lahko sam poklices in se pozanimas. V dveh primerih sem govoril z ponudnikim direktno v enem primeru me je ponudnik kontaktiral na tem forumu ko sem se nazadnje zanimal glede vgradnje avtoplina. Ponudbe, ki sem jih dobil v Sloveniji so mnogo drazje kot v tujini ceprav vse vkljucujejo super popuste.

Za Direct Liqui Max je bila ponudba 2950 EUR v nemciji ostale ponudbe prav tako niso bile kaj prevec manjse.

Sem pa zelel vgradnjo naprave brez mesanja bencin/plin.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9716
Pridružen: Ne mar 27, 2005 7:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a esem Sr sep 26, 2018 3:41 pm

Bolj podrobna razlaga, kako plin vpliva na motor, seveda predvsem ventile. Podrobnoznalci - ocenite oz komentirajte točnost navedb.
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Ne jul 26, 2015 4:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a nered Sr sep 26, 2018 3:59 pm

nered je napisal/-a:Za Direct Liqui Max je bila ponudba 2950 EUR v Nemčiji ostale ponudbe prav tako niso bile kaj prevec manjse.
Popravek - v Sloveniji
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 5:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če sep 27, 2018 7:12 am

nered je napisal/-a:Ne zavajam nikoga minuse, ki sem jih nastel v prejsnjem postu so realnost vgradnje avtoplina. Zakaj bi lagal, kaj imam od tega. Sam nimam nic proti avtoplinu in bi ga vgradil ce bi obstajala cenovno razumna ponudba in ce bi imel postene vgrajevalce/serviserje. Tudi kar se samih proizvajalcev tice se ne poznam v detajle kolikor sem se zanimal mi je bilo priporoceno: Prins/Stag/KME.

Za Zavoli se ne spomnem lahko ti povem, da najcenejsa ponudba, ki sem jo dobil v Sloveniji je bila 1200 EUR za neko X napravo. V nemciji sem imel dosti cenejse ponudbe za vgradnjo istih naprav kot pri nas prav tako na Hrvaskem in v Srbiji.

daj bodi tako dober in pripni vsaj slovenske ponudbe za prins - VSI-DI ali LIQUI-MAX ?

Ne ker nisem digen nebom izpostavljal podjetji in oseb. Lahko sam poklices in se pozanimas. V dveh primerih sem govoril z ponudnikim direktno v enem primeru me je ponudnik kontaktiral na tem forumu ko sem se nazadnje zanimal glede vgradnje avtoplina. Ponudbe, ki sem jih dobil v Sloveniji so mnogo drazje kot v tujini ceprav vse vkljucujejo super popuste.

Za Direct Liqui Max je bila ponudba 2950 EUR v nemciji ostale ponudbe prav tako niso bile kaj prevec manjse.

Sem pa zelel vgradnjo naprave brez mesanja bencin/plin.


greva od spodaj navzgor..

kar si želel je prins dlm - direct liqui max .. drugega takega verjetno trenutno ni na tržišču , kar bi omogočalo direkten vbrizg tekočega plina skozi obstoječe bencinske injektorje direktno v zgorevalni prostor..

brc ga imenuje tako vendar po slikah komponent in specifikaciji spada v klaso VSI-DI s sočasno porabo bencina.ker ima zunanje plinske injektorje ..
https://www.brc.it/pdf/TA01Z032_6_SDI_2.0_it_en.pdf

prins ima v sloveniji glavnega uvoznika in - če se ni v zadnjem kratkem čsu nič spremenilo - dva vgrajevalca..
verjemi - za dlm se točno ve , v kateri avto bo šel torej ni veliko možnosti za operiranje s ceno..

[/b]in ce bi imel postene vgrajevalce/serviserje. .... ... s tem stavkom si pavšalno na osnovi ponudb označil vse slovenske vgrajevalce ? lepa gesta..

kot sem napisal - pri tvojih željah si se omejil na eno napravo enega proizvajalca - dal pa si ogromno ponudb drugih.. no temu se reče zavajanje sorry.. pa ne mene in nekaterih tukaj , ki vedo o čem teče tema o avtoplinu teveč novih bralcev , ki želijo priti do nekih realnih podatkov..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po jun 10, 2013 2:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če sep 27, 2018 2:06 pm

Namenoma ne bom "odgovarjal s citatom", kljub temu pa . . .

- se popolnoma strinjam s "plinašem" glede poštenih vgrajevalcev/serviserjev . . . metanje vseh v en koš je neresno in lahko rečem nevredno odgovora,
- prav tako je večini sedaj že jasno, da če gre za "poseben" motor ni velike izbire Prins, BRC in mogoče še kdo
- pri klasikih pa lahko predelava za 200 € (npr. rabljena) enako brezhibno deluje kot tista za 2000 € le monter mora obvladat zadevo
- strinjam se tudi, da je s plinom "lahko jeba", ni pa nujno, če si čisti analfabet tudi sam ne priporočam predelave
- omenjeno je bilo, da prihranek ni dovolj velik, kakor za koga (zadeva, ki bi bila perpetuum mobile ne obstaja), vsak pa si sam izbere oz. bolje rečeno po svojih zmožnostih se odloči
- tudi s tem, da je izbira mala se ne morem strinjat, izbira je ustrezna, seveda če narediš domačo nalogo, v kolikor si pa eden od tistih, ki pridejo v trgovino in zaupajo trgovcu (ki je po izobrazbi vse prej kot to in ga branža v kateri dela, da preživi, sploh ne zanima), ki ti nahvali izdelek, ki naj bi bil oh in ah in sploh, potem pa vam žal ni pomoči
- odločitev za predelavo je odvisna od vsakega posameznika, za kakšne namene potrebuje vozilo, koliko kilometrov bo delal, kako dolgo ga bo imel in seveda koliko je pripravljen odšteti za "jeklenega konjička".
- sam sem imel v cenovnem rangu cca 7k € na eni strani imel dizla z 250k km, kjer je mogoče pričakovati dražja popravila npr. turbina pumpa, dize, itd. ter na drugi strani bencinca 55k km s predelavo, kjer sem v 130k km razen rednega vzdrževanja zamenjal rele, oddušno cev in še nakaj malenkosti v vrednosti max. 150 €. Poraba je cenovno primerljiva.

Pri vseh teh komentarjih pa je postalo pravilo, da imajo največ o predelavah na plin povedati TISTI, KI NISO NIKOLI PREDELALI SVOJEGA VOZILA, ampak so nekaj prebrali, nekaj slišali in to je to, dovolim si jih enačit s šalabajzerji-monterji, zakaj, ker se od leta 2005 vsaj nekdo v družini vozil s predelavo na plin in smo v prvih 5 letih "dali skozi" vse težave, takšne in drugačne, da se lahko zadnjih cca 8 let vozimo brez težav, nepotrebnih obiskov servisa in podobno.

Jaz teram dalje :vrum , vi pa po kakor želite . . . :ue
Škodilak
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
lin
Novinec
 
Prispevkov: 424
Pridružen: Sr maj 02, 2018 6:35 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lin Če sep 27, 2018 9:40 pm

Če te prav razumem, moram ob predelavi na plin biti pripravljen na pet let vsemogočih težav z avtomobilom in potem se bom naslednjih 8 let pa lahko vozil brez problemov, ja zelo vzpodbudno ni kaj :lol:
 
markogregi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr apr 11, 2018 9:29 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a markogregi Pe sep 28, 2018 9:05 am

japanac je napisal/-a:- strinjam se tudi, da je s plinom "lahko jeba", ni pa nujno, če si čisti analfabet tudi sam ne priporočam predelave
. . . :ue



Japanac, se strinjam...

Vedno, kadar mi majstr nastavi plinski sistem, avto dela BP.
Vendar pa so zunanji vplivi, ki vplivajo na delovanje avta na plin. Mislim predvsem na nečistoče, ki so v plinu in s časom (po več mesecih in nekaj 10kkm) zapacajo injektorje. Ker motor začne dobivati vse manj goriva, mora računalnik povečevati čase odpiranja ventilov (spremljam LTFT in STFT z ELM327 ). To se opazi tudi pri primerjavi dejanske porabe s porabo po računalniku OBD. Ko imam sistem na novo nastavljen, je dejanska poraba, glede na porabo računalnika višja za 1,5L/100km, potem pa začne razlika po par mesecih padati in ko je izenačena, se začnejo problemi in prižiganje lučke motorja. Vemo, kaj sledi, če ne ukrepaš....
Glede goriva, 99% tankam na Verovškovi, kjer naj bi bil plin OK.
Če me kdo vpraša, ali naj predela na plin, mu rečem, naj si prebere forum...
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po jun 10, 2013 2:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Pe sep 28, 2018 9:21 am

lin je napisal/-a:Če te prav razumem, moram ob predelavi na plin biti pripravljen na pet let vsemogočih težav z avtomobilom in potem se bom naslednjih 8 let pa lahko vozil brez problemov, ja zelo vzpodbudno ni kaj :lol:


Spet nabijaš . . . v "pionirskih časih predelav" ni bilo toliko informacij kot jih je na razpolago sedaj, če si LEN :ne in ne narediš DOMAČE NALOGE :bere , pač sedi nezadostno 1 oz. "bejži v kot" :/:o:/ , sicer pa boš verjetno še kar "lajnal" svoje, za kar nimaš niti enega oprejemljivega argumenta, le "baba čula, baba rekla", argumenti zadovoljnih voznikov na LPG so navedeni na tem forumu, kjer z lahkoto najdeš vsaj 3 (tri) zaupanja vredne monterje/serviserje, moji pa so dodatno na spodnjem linku:

https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 60172.html

Pa še nekaj, prepričan sem, da se nikoli ne boš vozil na plin, to je nekako tako kot ali naj dam čipat dizla, bi, nebi, kaj pa če . . . mi smo dali vsakega do sedaj (trenutno so štirje doma) in ni nam žal, ali pa ali naj nabavim android box za razširitev programske sheme na tv-ju, itd . . .

Pri prejšnjem postu sem pozabil, NI NUJNO DA IZGUBIŠ GARANCIJO, da ne bo kakšnih dezinformacij.

:vrum
Škodilak
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po jun 10, 2013 2:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Pe sep 28, 2018 9:46 am

markogregi je napisal/-a:Mislim predvsem na nečistoče, ki so v plinu in s časom (po več mesecih in nekaj 10kkm) zapacajo injektorje.

Pri nas so bile le enkrat težave in sicer okoli leta 2013 in sicer pri enem od obeh Hyundai Santa Fe-jev, kjer je oče nabasal na Petrolov "super - duper" plin in smo Hanine injektorje zamenjali kar za Voitekove, ki jih je imel naš monter/serviser ravno v delavnici in od takrat do prodaje cca 80 k km ni bilo nobenih težav. Tankam vedno pri AGAS-u, kjer imajo plin od plinarne že dolgo časa po 0,579 €.

markogregi je napisal/-a:Če me kdo vpraša, ali naj predela na plin, mu rečem, naj si prebere forum...

Sam vedno rad svetujem znancem, vendar samo tistim, pri katerih iz pogovora zaključim, da so naredili domačo nalogo in res želijo predelati vozilo, nikakor pa ne tistim ki "mencajo bi - nebi", če ne poznam motorja povprašam monterja ob prostem času prebrskam forume, saj ni tako težko. Prvi pogoj pa je, da so že pred nakupom vozila razmišljali o predelavi in temu ustrezno izbrali. :hi

:vrum
Škodilak
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Ne jul 26, 2015 4:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a nered Pe sep 28, 2018 9:59 am

Ko recem neposteno mislim na to, da je pri nas vgradnja iste naprave 3k (2.950) drugod pa dobis ponudbo < 1k.. Potem so tu magicni popusti ze iz prve ti povejo, da je cena 3k zelo znizana ker ze uposteva nek velik ECO popust. Ampak, da so oni fer ce bos vzel napravo ta teden lahko dobis se 300 popusta ce bos pa takoj placal ta teden pa lahko dobis se 400 EUR popusta.

Za isto napravo za Sky-G 2.0 je cena pri nas sla 2.950 EUR (ze zelo znizana z raznimi super eco popusti) > ~2500-2100 (z raznimi njihovimi popusti, ki variirajo odvisno z kom govoris po telefonu ali po emailu enkrat obstajajo, enkrat ne) > 1867 EUR. Tako je sla ponudba za Sky-G vgradnjo. Zaceli smo na 3k in pristali na 1.8k, ki pa je veljavna samo ce jutri pripeles avto na vgradnjo naslednji teden bo ze 3k ponovno.

Potem v enem klicu ti rece ja ampak morali bote dokupiti novo dno za prtljaznik, ki se zacne pri 180 ampak lahko dobis odlicen popust in dobis dno za 90 EUR. Potem pa gres gledat na ebay in ga najdes za 20-40.

In ko gres cez taksno podajanje pri par ponudnikih doma te pocasi mine. V nemciji so bili zelo direktni ampak se mi casovno ni nikoli ujelo. Dve ponudbi za isto napravo pri dveh razlicnih vgrajevlacim cenovno v priblizno istem rangu. Iz zanimanja sem za foro pisal na Auto-Gas prvi page result za Prins Poland na Google in so mi odgovorili z ponudbo 5000 PLN.

Je pa res da je vse to dogovarjanje 1.5-2l nazaj.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Po jun 25, 2012 10:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Pe sep 28, 2018 1:23 pm

Včeraj prevozilo 300km, preračunal porabo je normalna.

Kam je zadnjič v pičlih dobrih 200km zginlo 35l plina pa ne vem.
 
bajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po maj 21, 2018 1:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bajer So sep 29, 2018 5:21 am

Ojnica tvoj avto je pravi zmagovalec, Prvo ne dela ostaneš na cesti, ne vžge, potem malo cuka in kiha, kasneje po malem dela če čisto malo "stisneš na plin", vzrok in zaključek napaka nekje na ap sistemu ker neprestano utripa lučka :) hehe ampak ni hudič da nekajkrat po blokadi reši tvoje težave :P z razliko onih 35litrov/200km je pa mogoče tast šnops delal in ti niso povedali :P

malo heca ampak vendar je pomembno da zdaj dela.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov