Stran 399 od 402

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po dec 10, 2018 2:52 pm
Napisal/-a lin
Se strinjam , samo mora biti tovarniško vgrajen v avtomobil , drugače ga jaz ne bi kupil.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Sr dec 12, 2018 10:51 pm
Napisal/-a ojnica
Logo Škofja Loka ima novo ceno avtoplina in sicer kar 59 centov, kar je kar konkretna pocenitev.
P.s. Danes sem na Butan plinu točil še po 71.4 centa :? :shock:

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če dec 13, 2018 7:03 am
Napisal/-a Firediver
Zelo stresno življenje, ni kaj...bom dlje živel, če se ne bom ukvarjal z radostmi avtoplina.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če dec 13, 2018 10:16 am
Napisal/-a ojnica
Tud na bencin Slovenci hodjo v Avstrijo točt in predvsem Italjani v Slovenijo ali Avstrijo. In plin Slovenci na Hrvaško. Men pa ni do tega, da bi se vozil stran na cenejšo črpalo, če gremi mimo 5 črpalk mi pa ni vseeno kje točt.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po dec 31, 2018 8:23 pm
Napisal/-a japanac
Vsem plinskim navdušencem želim v letu 2019 čimveč prevoženih kilometrov brez težav.

:pij:

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če jan 24, 2019 10:13 pm
Napisal/-a martin12
Ima kdo od vas v avtu DT Gas System in pozna kakšnega serviserja med Milanom, Celovcem in Zagrebom? :huh:

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 5:49 pm
Napisal/-a mihouca
Bom kar tukaj uprašal...

Imam težavo z plinom. Avto je predeln pri Tartriniju v Celju, leto in pol in 30.000km. Avto je bil pri njih prejšni teden cel teden in pravijo da napake na napravi ni.

Napaka se pojavlja ob mrzlem preklopu iz bencina na plin.

Plin je naštiman da preklopi ko je temperatura motorja 70 stopinj. Ko preklopi avto zgubi moč, toliko da moraš pritisniti do konca na plin da ne ugasne. To se pojavi za cca 10 sekund naprej avto deluje normalno. Če počakam da se avto segreje na 90 stopinj in ročno preklopim na plin avto preklopi normalno

Svečke in tuljave so bile zamenjane 3000km in en mesec nazaj.



Se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo? Glede na simptome sumim da bi bilo kaj narobe z uparjevalnikom.

Gre za Audi A8. L. 2006, 335KM, 4,2

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 9:17 pm
Napisal/-a danci1973
A se morda enako / podobno zgodi, ko iz plina preklopiš nazaj na bencin?

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 9:46 pm
Napisal/-a RaVeN
SLiši se kot, da imaš težavo z uparjalnikom, da ne spusti dovolj plina v tistem trenutku. Pri meni je padec viden pri preklopu bencin/plin, kadar menjam filter plina, ker v napeljavi od uparjalnika do injektorjev ni plina in takrat malo padejo obrati.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po jan 28, 2019 10:30 am
Napisal/-a markogregi
mihouca,
Kadar sem imel pozimi težave ob preklopu iz benza na plin, je bil vedno problem v injektorjih, nikoli z uparjalnikom.
Do 100kkm sem jih menjal že dvakrat, prvič pri 20kkm, ko sem dobil olje v injektorje.
Če je vse OK, mora sistem preklopiti že pri 40stC in ni potrebe, da zvišuješ temperaturo preklopa.
Pejd do majstra, ki ti rihta plin.
Lp

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po jan 28, 2019 11:44 am
Napisal/-a ojnica
Pokliči Dejana: 040 331 351
Edini je v okolici Ljubljane, ki zna prisluhnit nam.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Če mar 14, 2019 9:42 pm
Napisal/-a eziga
Menjavo filtra za plinsko napeljavo ob rednem servisu nisem opravil pri vgrajevalcu plinske napeljave (sistem Versusgas, avto-plin.eu). Ker pri menjavi ni bil resetiran računalnik je le-ta, kot kaže, zablokiral delovanje plinske naprave tako, da sistem sedaj ne preklopi več na plin. Ker vgrajevalec mastno zaračuna za servis (50 € za 5 min menjavo filtra, ki je na bencinski 5 €) mi sedaj noče povedati, kako resetirati računalnik (če se to sploh da). Je to normalna praksa vgrajevalcev plinske opreme?

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe mar 15, 2019 9:23 am
Napisal/-a japanac
Zdravo,

večina vgrajevalcev služi IZKLJUČNO na servisih, tako kot prodajalci vozil, seveda dokler je zadeva v garanciji. Nisem prepričan, verjetno lahko zahtevaš da ti v nastavitvah to "blokado" zbriše, vendar potem ne moreš uveljavljati garancije, če ne servisiraš pri njemu (beri drobni tisk), ki je glede na napisano na tem forumu tako ali tako pri večini vprašljiva.

Sami smo pred kratkim predelali C-Crosserja pri našem "hišnem vgrajevalcu" Primožu. Seveda zadeva deluje kot pri vse njegovih predelavah do sedaj (mislim, da se bližamo številki 10), nobenega dodatnega nastavljanja in nobenih neprijetnih presenečenj, dela kot mora "brezhibno". :bow :bow :bow

Seveda pa smo na pooblaščenem servisu naleteli . . . ob prižiganju napake (ESP - koda C123B) . . . na mnenje "pooblaščenega mojstra" . . . mogoče pa je za to kriv plin . . . . haloooooooooooooooo, wtf . . . dobro da nisem bil zraven, ker bi verjetno iz "kože skočil". :g: :/:o:/ :g:

Pa to še niti ni najhujše, kasnejša diagnoza, pazi to . . za napako naj bi bil kriv končnik, ki je imel malenkost "lufta", to bi sicer šlo skozi na tehničnem, lahko pa da je to krivo, še ena modrost (pooblaščenega mojstra), pa seveda zavorne ploščice so že proti koncu in . . . vse drugo razen odpravljanja napake, ki ostaja, dobro če izklopis ESP ni težav, bomo poskusili še na Mitsubushi servisu glede na zasnovo Outlander/C-Crosser, drugače pač nekaj ur prebiranja forumov in rešitev v sklopu domačema "nepooblaščenega" mehanika.

Ko sem mislil, da so se naši mehaniki v skoraj 15 letih bolj množičnih predelav navadili na plin, vidim da sem bil v VELIKI zmoti, jaz i****. :ne

Nič, teramo dalje, škodilak še kar noče crknit in se bližam 140k prevoženih na plin.

:vrum

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe mar 15, 2019 11:25 am
Napisal/-a japanac
Dodatno, k zgornjemu . . .

Kontaktiraj me na ZS, poznam nekaj tržnih inšpektorjev, ki so imeli sami težave z vgrajevalci plinskih sistemov in ti bodo z veseljem pomagali.

Drugače pa na spodnjem linku:

http://americasautogas.com/wp/wp-conten ... 0.2012.pdf

stan 23:

Time left for next inspection:Parameter disabled as factory setting of ECU VERSUS. - torej je funkcija tovarniško ONEMOGOČENA, da nebo potem izgovorov vgrajevalca, kako on ni in nikoli nebi . . . :ne :con

It is also possible to block the controller work beyond this time on the gas. The indication of exceeded time is shownafter the engine start and before switching to gas with a triple beepsignal.The controller in case the inspection time is exceeded works in “GASOLINE” mode only and the user has no possibility to drive on GAS. - tukaj pa je govora o tvoji težavi.

Če se ne želiš ukvarjat z monterjem povprašaj malo okoli ostale vgrajevalce, večina ima vse programe za nastavljat in ti naj zadevo "disejbla".

Ali pa si na ebayu kupi kabel ter naloži software in sam uredi zadevo . . . hobi je hobi.

Teramo dalje.

:vrum

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Pe mar 15, 2019 2:38 pm
Napisal/-a eziga
Hvala za nasvete. Naročen je kabel za plin na e-bayu, software pa že naložen na računalniku pa bomo videli, ali si lahko prihranim eno dopoldne in tistih nekaj ur vožnje do serviserja (ter 45 €) :-)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: So mar 16, 2019 1:09 pm
Napisal/-a ojnica
Kaj naj rečem, moje pisanje je vrjetno nekatere odvrnilo od avta na plin in sedaj žal ne morem popravit za nazaj.

V glavnem lotil se nastavljanje ventilov, ker imam še ročno za nastavljat, jih nastavil, avto dela sedaj kot švicarska urca, testna vožnja, vleče 2x boljš, nič ne ne zaganja, nič se ne sliši bučanja iz izpušnega, trokira nič....

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: Po mar 18, 2019 10:49 pm
Napisal/-a hribovc06
Živjo,

po cca 120.000 km prevoženih izključno na plin (z izjemo 1x letno rezervoar bencina malo za čiščenje) na Ford C-maxu (direktni vbrizg tekoče faze) in ko se mi je investicija že 2x povrnila sem počasi priteral do 200.000 km. Ker je avto zjutraj občasno malo pokašljal na plin sem poleg velikega servisa zamenjal še svečke (se bojim, da so bile še prve, jaz jih sigurno 120.000 nisem menjal). Kljub vsemu se jutranje kašljanje ob zagonu še vedno pojavi. Pri serviserju za plin sem se pozanimal, da je edino še možno da so zapacani bencinski/plinski injektorji.

Zanima me ali kdo v SLO pozna serviserja, ki sčisti bencinske injektorje za Ecoboost motor? Baje obstaja eden v Zagrebu za ceno okoli 120€. Na googlu ne najdem nič pametnega pri nas, zato bom vesel kakšnega namiga.

Drugače pa moram res pohvalit delovanje avta in tudi plina - predelava na tekočo fazo je bila odlična investicija, ker do sedaj nisem imel nobenih težav z avtom, pa tudi sedaj še ni prehudo. Plan je, da sedaj sčistim injektorje in zvozim še cca 100.000 do 150.000, nato pa ga "vržem" stran.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To mar 19, 2019 1:41 am
Napisal/-a danci1973
Če ti ni predaleč, v Mariboru puconja.si.

POPRAVILO vžigalnih in vbrizgalnih sistemov na bencinskih motorjih obsega:
  • popravila razdelilcev vžiga,
  • preizkus senzorjev vžiga,
  • preizkus vžigalnih tuljav,
  • preizkus eletronik vžiga,
  • čiščenje in preizkus šob za vbrizg goriva bencinskih motorjev,
  • merjenje izpušnih plinov.

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To mar 19, 2019 11:06 am
Napisal/-a japanac
Zdravo,

za Puconjo ne bi dal ravno "roke v ogenj", pred leti na starih motorjih, je bil alfa in omega, pri nekaj zadnjih obiskih pa smo bili razočaran (sploh ko omeniš plin) in nismo več vozili k njemu.

Ker si napisal, ne vem kateri sistem imaš, da ti "pokašljuje na plinu", glede na diagnozo monterja gre torej za plinske injektorje in ne bencinske, preveri pri svojem vgrajevalcu, saj jih verjetno tudi on lahko sčisti in ti za ta čas da nadomestne, oziroma jih je mogoče ceneje zamenjat (odvisno od sistema), sami smo jih pred leti ko smo nabasali na "svinjarijo", raje zamenjali je bilo ceneje. Drugače pa imajo "hrčeki" s tem več izkušenj.

Teramo dalje. :vrum

Re: Avtoplin - stari znanec?

Objavljeno: To mar 19, 2019 11:32 am
Napisal/-a markogregi
Sicer za tekočo fazo ne vem, ampak navadne LPG injektorje (HANA) sem čistil na HR, pa so spucani delal OK samo 1000km.
Menjaj in gasa dalje.