Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3025
Pridružen: To jan 31, 2006 8:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xxl Sr jul 24, 2019 4:30 pm

Kako se kaj plin obnese v C3 1.4 74KM, euro 5?
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2247
Pridružen: Po jun 25, 2012 10:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica To avg 06, 2019 8:12 am

Poklič njega : 040 331 351
Je serviser večina naprava v Ljubljani in tud vgrajuje....pa tudi čas si vzame in hitro prideš na vrsto.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2247
Pridružen: Po jun 25, 2012 10:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Ne avg 11, 2019 9:43 pm

Škofja Loka
0.528 EUR/L
(10.08.2019)
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2563
Pridružen: Sr feb 11, 2004 3:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Sr okt 02, 2019 7:40 pm

Hojnik, Ljapata pr Cjeli lpg še vedn 0,50eur :D
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2247
Pridružen: Po jun 25, 2012 10:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Sr dec 04, 2019 10:32 pm

Ta avto imam od maja in imam sedaj ko je mrzlo zunaj tam okol 0°C da mi nekak noče po 10km preklopit na plin. Na testerju smo spremenil temperaturo na 20°C pa ni nič boljš. Drugače pa ko preklopi potem dela 100% brez težav. Če avto pustim par ur po 50km vožnji pa mi na plin potem preklopi že po 50-100m.
Sem cevi pretipal in preveril termostat vse dela kot mora. Topla voda pride v uparjalnik po 2km vožnje, preklopi pa ne.

Nimam pojma zakaj noče preklopit
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 888
Pridružen: Sr apr 01, 2009 12:46 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr dec 04, 2019 10:36 pm

Temperaturni senzor malo kenja recimo. Ali pa je zrak v uparjalniku?
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2247
Pridružen: Po jun 25, 2012 10:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Če dec 05, 2019 12:41 am

Temperaturni senzor dela, kaže OK vrednost na testerju.
Kaj pa če je za to kriv uparajlnik? Trde membrane?
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2247
Pridružen: Po jun 25, 2012 10:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Če dec 05, 2019 11:50 am

Sem preverl še enkrat, obe hladilni cevi sta mrzli, po 3 minutah prižganem motorju že topla cev za uparjalnik in pečko, po 8 minut še ni preklopil. Temperatura -4°C.
Včeraj mi je komaj po 12km preklopil, pa zadnjič po 10km. Poleti pa brez problema pri 500m-1000m.
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 667
Pridružen: Sr maj 27, 2009 7:39 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a PogachnyK Če dec 05, 2019 1:06 pm

A nimaš ti tako, da lahko na ukaz preklopi na plin?
Slika
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2247
Pridružen: Po jun 25, 2012 10:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Če dec 05, 2019 1:17 pm

pr tem Europagas ne, stag je mel to
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 888
Pridružen: Sr apr 01, 2009 12:46 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če dec 05, 2019 3:09 pm

Moral bi vedeti katerim vsem pogojem morajo razmere zadostiti da se zgodi preklop. Membrane najbrž niso razlog, razen če meri tudi pritisk v railu, katerega ne dosega (in je eden izmed pogojev).
20°C je za moje pojme prenizka T, jaz bi nastavil vsaj na 30. Ne bo sicer rešilo tvojega problema, je pa bolj "zdravo" za motor.
Ne vem za Eurpegas, a Landi je imel pogoj tudi da so bili obrati nad 2000 in ko so se za tem začeli zniževati, je preklopilo. Če so bili enakomerni nad 2000, ali pa so ves čas samo naraščali, do preklopa ni prišlo.

Kaj vse so pogoji za tvoj sistem, zagotovo ni skrivnost. Ponavadi piše celo v knjižici z navodili.

Praviš, da si priključil temperaturni senzor na tester,nisi pa povedal katerega.

Preveriti bi moral tisti senzor temeprature na uparjalniku, ne pa motornega.
Sistem namreč preklopi na plin ko se segreje uparjalnik na 30°C, ne pa motor.
Ko ima uparjalnik 30 ima motor ponavadi že cca 50°C
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2247
Pridružen: Po jun 25, 2012 10:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ojnica Pe dec 06, 2019 12:24 pm

Serviser v Ljubljani je rekel, da on montira uparjalnik za motorjem, da se prej ogreje, pr men je spredaj tik pod pokrovom motorja, pri bivšem sem ga imel nad menjalnikom.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 888
Pridružen: Sr apr 01, 2009 12:46 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Pe dec 06, 2019 12:31 pm

Ker vanj ne piha. Ampak menim da je razlika minimalna. Lahko pa ga zaviješ v tisto negorljivo izolacijo za centralne, cevi pa prav tako. In bo še hitreje, čeprav je pred motorjem
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Po jun 10, 2013 2:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac So dec 07, 2019 10:50 am

Na preklop pozimi zraven že naštetih stvari vpliva tudi za kakšen motor gre, pri nas je santa Fe 2.4 tudi pri največjem mrazu preklopil po cca. 1,5 km, medtem ko ostali različno (3 - 5 km), pa je bil enak sistem in isti monter.

Temperatura preklopa naj bo nastavljena na 30 - 35 stopinj, drugače vsaj pri nas, dokler še ni motor segret na delovno temperatura rad ugasne, ko stisneš sklopko ali ga daš v ler.

Drugače pa je bilo tudi tu precej napisano o tem, kratke cevi, izolirane cevi, karton za masko, itd.

Mi teramo dalje, že dobrih 150k na plin brez težav. :vrum
Škodilak
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 888
Pridružen: Sr apr 01, 2009 12:46 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop So dec 07, 2019 11:01 am

Če je turbo, pa bolje 40 kot 35.
Treba je poudariti, da se točka preklopa nanaša na trenutek, ko uparjalnik doseže temperaturo in ne motor.
K hitremu ogretju seveda poleg temperature v motorju pripomore tudi čim večji pretok. Za to pa je pomembna čim močnejša črpalka (nimamo vpliva), čim krajše cevi s čim večjim premerom, s pečico vezano vzporedno in vse skupaj izolirano.

Osnova seveda čim več dovedene in čim manj odvedene toplote
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: MrMatic in 20 gostov