Stran 1 od 2

...in še ena na temo kvalitete vozil

Objavljeno: To apr 25, 2006 7:29 pm
Napisal/-a INFINITI
Tokrat posamezni modeli
Način ocenjevanja kako in kaj je napisan v nemščini

Slika

Objavljeno: To apr 25, 2006 7:53 pm
Napisal/-a Symon
OK, vem zabit sem.
A mi lahko kdo razloži kaj piše? Predvidevam, da je zelena barva najbolje, svetlo zelena slabše potem so pa rumena, oranžna in rdeča. Ampak kaj so pa številke?
Da bom vsaj znal brati tole preglednico. :oops:

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:07 pm
Napisal/-a INFINITI
Na kratko.Iz leve proti desni: Številke pomenijo število okvar na 1000 vozil. Od zgoraj navzdol: barve označujejo bolj ali manj kritično število okvar v tem letu v tej klasi.
V lestvici so vozila, ki so vsaj 3 leta v principu nespremenjena kot model (facelift itd ni izvzet) in ki so bila prodana vsaj v enemu letu vsaj 10.000 komadov. Če je ta številka v enemu od produkcijskih let pade pod 7500 - ni ocene oz. oznak za to leto in ta model.
Vključene so le okvare, ki so pripeljale do tega, da se z vozilom ni bilo več možno voziti - torej statistike pregorelih žarnic itd TUKAJ NI! Prav tako so vse okvare ala pomanjkanje bencina, olja in predrta guma ali prometna nesreča izvzete iz statistike - alles klar? :D

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:13 pm
Napisal/-a sonček
Odlična tema!

Sem zato,da pove vsak svoje mnenje o svojem avto.Kakšen se vam zdi,ste zadovolni,.......
Mene prov zanima kateri avto imate in koliko ste dali za popravilo svojega konjička,odkar ga imate.

Lepo vas prosim, da ste vljudni ter da se ne kregate na tej temi.

lp

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:18 pm
Napisal/-a Jorgi
No, pri vseh teh silnih, pretezno nemskih testih, se lahko lastniki Subarujev kar malce uzaljeno pocutimo, saj smo popolnoma zignorirani... :cry:

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:25 pm
Napisal/-a Symon
Feršten ich now alles! 8)
Matr Kako se je Almera v enem letu popravila. Najslabše jim je šlo očitno, ko jim je Renault zategnil pas. In zanimivo je, da zadnji dve leti so tudi pri Renaultu napredovali! Mogoče jih je leta 203 in 2004 le srečala pamet in so z Nissanom vred dali nekaj na kvaliteto!
Isto je s Fiati Punti! :shock:
Opel: :bow: Zadnje čase so resno vzeli to kvaliteto! 8)
Mazda, Toyota, Mercedez, BMW Škoda.... :shock: :bow:
Nasplošno se mi zdi, da je večina znamk zadnje čase zelo enakovrednih po kvaliteti! oziroma so vse znamke presenetljivo kvalitetene. Naprimer Škoda me vedno bolj preseneča in mogoče ga fotr vseeno ni posral z nakupom Fabie. :P

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:28 pm
Napisal/-a Symon
jorgeus je napisal/-a:No, pri vseh teh silnih, pretezno nemskih testih, se lahko lastniki Subarujev kar malce uzaljeno pocutimo, saj smo popolnoma zignorirani... :cry:

Premalo se jih proda. ;) V njih kvaliteto vseeno ne dvomimo. 8)
Mimogrede Volvo je očitno nizko padel! Pa ravno zadnjič smo s kolegom klepetali in je rekel, da pozna človeka, ki je kupil S60 (vsaj mislim, da ta model) in je crknilo na njem skoraj vse kar lahko crkne.
EDIT:
Symon napiši 100 krat:
"Ne bom več pljuval po nobeni znamki, da je nekvalitetna!"
"Ne bom več pljuval po nobeni znamki, da je nekvalitetna!"
"Ne bom več pljuval po nobeni znamki, da je nekvalitetna!"
..... :P
Kvaliteta sploh ni več vprašanje! 8)

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:29 pm
Napisal/-a sonček
Symon je napisal/-a:Feršten ich now alles! 8)
Matr Kako se je Almera v enem letu popravila. Najslabše jim je šlo očitno, ko jim je Renault zategnil pas. In zanimivo je, da zadnji dve leti so tudi pri Renaultu napredovali! Mogoče jih je leta 203 in 2004 le srečala pamet in so z Nissanom vred dali nekaj na kvaliteto!
Isto je s Fiati Punti! :shock:
Opel: :bow: Zadnje čase so resno vzeli to kvaliteto! 8)
Mazda, Toyota, Mercedez, BMW Škoda.... :shock: :bow:
Nasplošno se mi zdi, da je večina znamk zadnje čase zelo enakovrednih po kvaliteti! oziroma so vse znamke presenetljivo kvalitetene. Naprimer Škoda me vedno bolj preseneča in mogoče ga fotr vseeno ni posral z nakupom Fabie. :P


Tale statistika me je kar začudila saj sem mislil kao da se bolj kvarijo novi avtomobili a se kar pošteno motim, kot sem prebral se je tehnologija na področju avtomobilov pošteno popravla. Očitno so L.00 bolj poskusni zajčki a se po parih letih posodobl ter napredoval...upam da je res to.
lp

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:53 pm
Napisal/-a Tomcatter
Audi A2 popolnoma owna vse po vrst :P :P

Sem vesel da je A6 vodilni, mislim da sem si izbral dober avto za najljubšega :D =I

Sam kaj pa je kvaliteta vseh avtov v zadnjih letih šla gor je pa za pohvalt :shock:

Objavljeno: To apr 25, 2006 9:33 pm
Napisal/-a INFINITI
OK vidim, da vam še vedno povzroča težave razumevanje številk. Za 99% vozil na lestvici je bilo leto 2000 prvo leto proizvodnje in v bistvu kaže lestvica predvsem kako se skozi življenski cikel izboljšuje kvaliteta vozila. Lestvica je živi dokaz, da ne kupovat novega modela prvo leto obstoja. Saj sem prevedel, da gre pri primerjavi za enake modele, drugače nebi mogli primerjat kvalitete po pravilih ki sem jih napisal.
Številke nikakor ne povedo da so naši avti vse kvalitetnejši; pravzaprav so vse slabši. Lani je ADAC imel rekordno leto posredovanja zaradi okvare vozil.
Jorgeus; ti pa tudi sprašujejš vedno eno in isto, pa še zdaj nisi poštekala odgovora

Objavljeno: To apr 25, 2006 9:37 pm
Napisal/-a pugi405
Tomcatter je napisal/-a:Audi A2 popolnoma owna vse po vrst :P :P

Sem vesel da je A6 vodilni, mislim da sem si izbral dober avto za najljubšega :D =I

Sam kaj pa je kvaliteta vseh avtov v zadnjih letih šla gor je pa za pohvalt :shock:

Pa še bo šla. Pomoje bodo francozi prtisnili s kvaliteto, saj se jim počasi začenja svitati, da kvaliteta (tudi) šteje. 8)

Objavljeno: To apr 25, 2006 9:57 pm
Napisal/-a sonček
INFINITI je napisal/-a:OK vidim, da vam še vedno povzroča težave razumevanje številk. Za 99% vozil na lestvici je bilo leto 2000 prvo leto proizvodnje in v bistvu kaže lestvica predvsem kako se skozi življenski cikel izboljšuje kvaliteta vozila. Lestvica je živi dokaz, da ne kupovat novega modela prvo leto obstoja. Saj sem prevedel, da gre pri primerjavi za enake modele, drugače nebi mogli primerjat kvalitete po pravilih ki sem jih napisal.
Številke nikakor ne povedo da so naši avti vse kvalitetnejši; pravzaprav so vse slabši. Lani je ADAC imel rekordno leto posredovanja zaradi okvare vozil.
Jorgeus; ti pa tudi sprašujejš vedno eno in isto, pa še zdaj nisi poštekala odgovora


Nej mi en pove al so današnji novi avti bolj kvalitetnejši al so manj!

lp

Objavljeno: To apr 25, 2006 10:08 pm
Napisal/-a krucymucy
bom pisal za prejsnji avto.

rover 214Si 1.4 16V 76kW (103KM)
prevozil 50.000 km v 3 letih.

potrosni material ni drag.

izven rednih servisov pa se je pojavilo.
-zanic tesnilo glave motorja (tipicno)
-senzor vziga na vztrajniku
-lamba sonda
-katalizator

vse skupaj 80k SIT (domaci mehankar+moja malenkost) kar se mi ne zdi veliko stroskov v treh letih.
na avtu (vozi ga sestra) so se vedno originalni kosi. med drugim vsi kolesni lezaji, zadnje zavore komplet, prednji diski so sicer zreli za menjavo (zaradi pregretja ne izrabljenosti) . avto pa ima trenutno nekje 130.000km

veliko? mislim da ne.

Objavljeno: To apr 25, 2006 10:29 pm
Napisal/-a Mate
INFINITI je napisal/-a:Za 99% vozil na lestvici je bilo leto 2000 prvo leto proizvodnje in v bistvu kaže lestvica predvsem kako se skozi življenski cikel izboljšuje kvaliteta vozila. Lestvica je živi dokaz, da ne kupovat novega modela prvo leto obstoja.


To do neke mere drži, je pa treba pazit na to, da se bo na avtu s starostjo pokvarilo vedno več stvari, ker se materiali pač obrabljajo. Zato praviloma številke napak za starejše avtomobile naraščajo. Ni pa nujno vedno res, razlika je npr. pri Golfu med letoma 2000 in 2001.

Objavljeno: To apr 25, 2006 10:47 pm
Napisal/-a sonček
Mate je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Za 99% vozil na lestvici je bilo leto 2000 prvo leto proizvodnje in v bistvu kaže lestvica predvsem kako se skozi življenski cikel izboljšuje kvaliteta vozila. Lestvica je živi dokaz, da ne kupovat novega modela prvo leto obstoja.


To do neke mere drži, je pa treba pazit na to, da se bo na avtu s starostjo pokvarilo vedno več stvari, ker se materiali pač obrabljajo. Zato praviloma številke napak za starejše avtomobile naraščajo. Ni pa nujno vedno res, razlika je npr. pri Golfu med letoma 2000 in 2001.


To imaš še kako prav da z leti se bodo te novi avti bolje kvarli a ne na mehanskem ampak na elektronskem področju
Starejši imajo kar občutno manj opreme kot novi avto letnik 06.
V živo sem si ogledal tudi v salonu med W ter audi-jem in je pri W mal opreme medtem ko audi ima vso opremo ter polno notr. enih tipk,v bistvu sem hotu dat samo razliko v tem da ma audi vse tiste tipka tik pred menjalnikom medtem k drugi avti majo man teh.......primerno ceni prov zanima me kako bodo s tem popravlel ker takorekoč serviserji ne bodo dovolj imali znanja in bodo mel malo večji problem,tester je tisti ki odkrije napake a ne v vseh premerih.
Električarji bodo v prihodnosti bogatel ter mehanik s sodobno opremo....
Sicer moj avto je kot ga vidite na levi strani,sicer ima dost več kilometrov.

Upam da boste imeli še kakšen odg. na to temo.

lp

Objavljeno: To apr 25, 2006 11:30 pm
Napisal/-a pugi405
sonček je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Za 99% vozil na lestvici je bilo leto 2000 prvo leto proizvodnje in v bistvu kaže lestvica predvsem kako se skozi življenski cikel izboljšuje kvaliteta vozila. Lestvica je živi dokaz, da ne kupovat novega modela prvo leto obstoja.


To do neke mere drži, je pa treba pazit na to, da se bo na avtu s starostjo pokvarilo vedno več stvari, ker se materiali pač obrabljajo. Zato praviloma številke napak za starejše avtomobile naraščajo. Ni pa nujno vedno res, razlika je npr. pri Golfu med letoma 2000 in 2001.


Plastika je najcenejša za proizvodno,to imaš še kako prav da z leti se bodo te novi avti bolje kvarli a ne na mehanskem ampak na elektronskem.
Starejši imajo kar občutno manj opreme kot novi avto letnik 06.
V živo sem si ogledal tudi v salonu med W ter audi-jem in je pri W mal opreme medtem ko audi ima vso opremo ter polno notr. enih tipk,v bistvu sem hotu dat samo razliko v tem da ma audi vse tiste tipka tik pred menjalnikom medtem k drugi avti majo man teh.......primerno ceni prov zanima me kako bodo s tem popravlel ker takorekoč serviserji ne bodo dovolj imali znanja in bodo mel malo večji problem,tester je tisti ki odkrije napake a ne v vseh premerih.
Električarji bodo v prihodnosti bogatel ter mehanik s sosdobno opremo....
Sicer moj avto je kot ga vidite na levi strani,sicer ima dost več kilometrov.

Upam da boste imeli še kakšen odg. na to temo.

lp


:noro Res da je že pozna ura... sam jst tega tvojga posta ne kapiram... zdej al je pravopis kriv al pa kej druzga... :bonk

Objavljeno: To apr 25, 2006 11:37 pm
Napisal/-a sonček
pugi405 je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Za 99% vozil na lestvici je bilo leto 2000 prvo leto proizvodnje in v bistvu kaže lestvica predvsem kako se skozi življenski cikel izboljšuje kvaliteta vozila. Lestvica je živi dokaz, da ne kupovat novega modela prvo leto obstoja.


To do neke mere drži, je pa treba pazit na to, da se bo na avtu s starostjo pokvarilo vedno več stvari, ker se materiali pač obrabljajo. Zato praviloma številke napak za starejše avtomobile naraščajo. Ni pa nujno vedno res, razlika je npr. pri Golfu med letoma 2000 in 2001.


Plastika je najcenejša za proizvodno,to imaš še kako prav da z leti se bodo te novi avti bolje kvarli a ne na mehanskem ampak na elektronskem.
Starejši imajo kar občutno manj opreme kot novi avto letnik 06.
V živo sem si ogledal tudi v salonu med W ter audi-jem in je pri W mal opreme medtem ko audi ima vso opremo ter polno notr. enih tipk,v bistvu sem hotu dat samo razliko v tem da ma audi vse tiste tipka tik pred menjalnikom medtem k drugi avti majo man teh.......primerno ceni prov zanima me kako bodo s tem popravlel ker takorekoč serviserji ne bodo dovolj imali znanja in bodo mel malo večji problem,tester je tisti ki odkrije napake a ne v vseh premerih.
Električarji bodo v prihodnosti bogatel ter mehanik s sosdobno opremo....
Sicer moj avto je kot ga vidite na levi strani,sicer ima dost več kilometrov.

Upam da boste imeli še kakšen odg. na to temo.

lp


:noro Res da je že pozna ura... sam jst tega tvojga posta ne kapiram... zdej al je pravopis kriv al pa kej druzga... :bonk


Popravi me če sem kaj narobe napisalo oz. se ne strinjaš.
lp

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 6:22 pm
Napisal/-a tha_man
Te statistike so IMO brezvezne, ker je vsaka drugačna. Pa še tisto malo resnice na njih nam slovencem ne pove nič, saj se kvaliteta istega avtomobila na različnih trgih lahko razlikuje. Da ne govorim o opremi, ki je velikokrat razlog za okvaro.

Zanimiva pa bi bila npr. statistika narejena v sloveniji, in to po servisih, če bi le-ti podali dejanske številke, koliko je bilo katerih okvar na posameznem modelu avtomobila. Ampak tega najbrž ni.

Osebno me pri avtomobilih dosti bolj kot nek splošen indeks zanesljivosti zanimajo tovarniške napake oz. tipične okvare, ter cena njihovega popravila, ter okvirna cena servisov oz. vzdrževanja. Vse ostalo je bolj ali manj odvisno od sreče, ter seveda tega kako za avto skrbiš.

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 7:13 pm
Napisal/-a Spidojc
Tko ko zgoraj že piše enkrat, tukaj oprema nima veze!

Objavljeno: Če apr 27, 2006 9:50 am
Napisal/-a Jorgi
Jorgeus; ti pa tudi sprašujejš vedno eno in isto, pa še zdaj nisi poštekala odgovora


Ne spoomnim se, da bi sprasevala, temvec samo izrazila nezadovoljstvo! Konec koncev to ni ravno najcenejsa znamka...cetudi ni tako mnozicno zastopana...kot recimo Mercedesov SLK..pa se vseeno znajde v razpredelnici. Je pac nemec...

Ce nikoli ne poves, da ti nekaj ni prav, potem nikoli ne ustvaris temelja, da se bi lahko v prihodnosti kaj spremenilo.