Stran 1 od 1
Kako voziti dCi-ja?
Objavljeno: Sr apr 26, 2006 9:37 pm
Napisal/-a Bucko99
Pozdravljeni
Sem lastnik R Clia Dci (1,5) pa me zanima v katerem območju vrtljajev je najbolj priporočljivo voziti?? Ker avto vleče že od 1500 U/min pa vse do 4500 ?!?
Kakšne izkušnje imate s tem motorjem??
Je res da crkavajo turbine že pri 80000 do 100000 Km??
Hvala!
LP
Objavljeno: Sr apr 26, 2006 9:57 pm
Napisal/-a seat
lenivec je napisal/-a:jao ej
sory ampak kaki voznik si da neveš kje najlepše dela motor... vozi ga po občutku in ne kak kdo reče.
saj vidiš da se pod 2000 muči ina nad 3500 tut ni več tisto pravo.
Se podpišem pod tole
Re: Kako voziti dCi-ja?
Objavljeno: Sr apr 26, 2006 10:55 pm
Napisal/-a sonček
BB99 je napisal/-a:Pozdravljeni
Sem lastnik R Clia Dci (1,5) pa me zanima v katerem območju vrtljajev je najbolj priporočljivo voziti?? Ker avto vleče že od 1500 U/min pa vse do 4500 ?!?
Kakšne izkušnje imate s tem motorjem??
Je res da crkavajo turbine že pri 80000 do 100000 Km??
Hvala!
LP
Novi avto vozi pod nižjimi obrati zato da se motor uteče...če si kupil novega....
KO se boš odpravljal na pot in ko boš zaključeval pot počakaj neki časa da se turbina ustavi(v tistem času se še vrti,ko bo naslednja zima bodi previden tudi glede vžiganje-ugašanja vozila,ko boš avto prižgal ga ne ugrevaj na mestu ampak nadaljuj vožnjo pod nižjimi obrati, ter ko boš nehal počakaj od 30 s pa do 1 min., da se ustavi turbina, vozi po omejitvah.......na števcu za hitrost so narisane rdeče črtice kar pomeni da je s prvo brzino prva črtica z drugo brzino druga rdeča(ali kakšna druga barva morda tega ni je pa v navodilih sam sem 100% da je to narisano.) in seveda tako dalje,motor ne tišči do konca,delaj redne servise........dizli so namenjeni daljšim relacijam ne krajšim, da ne boš celo večnost vozu 130 km/h na avtocestah ga včasih stisni do konca da se mašina spuca ter da ni tok zabita......če boš to upošteval ti ne bo crknila turbina pri 100.000 km ampak pri 300.000 km.
Drži se tistega da ne ugasneš takoj.
Poglej malo naokrog npr.po Lj, folk k pride na park plac dizla kuj ugasne in kaj je pol tukaj po forumih pol nas sprašuje zakaj mu je turina crknila !!!!!!.
Stratus: Upoštevaj njegov nasvet.
Če te kaj zanima uprašaj. Upam da sem ti saj delno pomagal.
lp
Re: Kako voziti dCi-ja?
Objavljeno: Če apr 27, 2006 6:16 am
Napisal/-a Mojster Miha
BB99 je napisal/-a:Pozdravljeni
Sem lastnik R Clia Dci (1,5) pa me zanima v katerem območju vrtljajev je najbolj priporočljivo voziti?? Ker avto vleče že od 1500 U/min pa vse do 4500 ?!?
Kakšne izkušnje imate s tem motorjem??
Je res da crkavajo turbine že pri 80000 do 100000 Km??
Hvala!
LP
Pri vseh sodobnih turbo dizlih je za voznika najbolje, da si pridobi občutek kje oz v območju katerih vrtljajev motor "prime" (delovanje turbine) oz začne vleči izraziteje v posamezni prestavi oz hitrosti. Od tu dalje je pa potrebno samo ustrezno prilagajanje (+ / - vrtljaji) glede na želeno zmogljivost.
LP
Objavljeno: Če apr 27, 2006 6:18 am
Napisal/-a Mojster Miha
lenivec je napisal/-a:jao ej
sory ampak kaki voznik si da neveš kje najlepše dela motor... vozi ga po občutku in ne kak kdo reče.
saj vidiš da se pod 2000 muči ina nad 3500 tut ni več tisto pravo.
Ja j***t ga. Moraš vedet, da razmeroma majhen procent voznikov oz lastnikov vozil dobro pozna tisto "čudo tehnike" pod motornim pokrovom. Veliko večja je skupina ljudi, katerim je "špansko selo" oz čista tema, peščica bi bila sposobna kontrolirat vse tekočine in jih po potrebi dolit, "poslušanje" motorja je pa itak "rezervirano" samo za tiste s "posluhom" in seveda "srcem" do motorja.
PC je nekaj podobnega oz primerljivega - eno je znat delat z njim, drugo je vedet kaj je v tisti "škatli".
LP
Objavljeno: Če apr 27, 2006 3:26 pm
Napisal/-a Bucko99
Hvala za vase odgovore...
Sicer sm pa mal narobe zastavu vprasanje.... zanima me u bistvu zakaj crkavajo turbine( ce res?)?? Kaj je vzrok?? Ker men se ne zdi normalno da pr 80000 km gre turbina ce je avto normalno vozen..

A je imel ze kdo kaksne probleme??
Sej neki odgovorou sm ze dobu, sam useen me se zanima vase mnjenje??
Tnx
Objavljeno: Če apr 27, 2006 4:30 pm
Napisal/-a maniaxxx
dci cliota se ne vozi ampak poriva k crkne

...no zdej pa resn...mal pa mende mas feelinga kdaj avto najleps vleče..kokr se spomnim je pr dci to tam nkej od 2000 vrtljajev naprej..niakakor pa ne mrzlga terat pa vrocega ugasat pa se bos lepo fural...aja pa ne tanki na petrolu

Objavljeno: Če apr 27, 2006 5:10 pm
Napisal/-a im nobody
no da ne bom odpral druge teme bom pa kr tu napisal.mene zanima če bi šel z dizlom na drage race.kje bi vi šaltali do blokade al tam pr 4500 obratov ko je tista meja navora oziroma kje bi bil tudi bolši pospeški do 100.mene je kolega pelu z cliotom 15 dci 80km in morm rečt da me je avto presenetu pozitivnem smislu seveda.
hvala za odg.
Objavljeno: Če apr 27, 2006 6:49 pm
Napisal/-a M|t3k
Za cliota dci ne vem, je pa pri lagunah problem, da je turbina blizu konektorja in se zato dost greje.
Pol pa še ljudje avto po teranjo takoj ugasnejo. Zaradi teh dveh stvari nastane tok problemov, kot se jih sliši o lagunah dci.
Za cliota ne vem kako je na stvari. Vsekakor pa lepo ogret, na koncu pa bol na izi vozit, preden uganeš. Sploh po kaki daljši vožnji ali bol agresivni.
LP
Objavljeno: Če apr 27, 2006 7:21 pm
Napisal/-a seat
M|t3k je napisal/-a:Za cliota dci ne vem, je pa pri lagunah problem, da je turbina blizu konektorja in se zato dost greje.
Pol pa še ljudje avto po teranjo takoj ugasnejo. Zaradi teh dveh stvari nastane tok problemov, kot se jih sliši o lagunah dci.
Za cliota ne vem kako je na stvari. Vsekakor pa lepo ogret, na koncu pa bol na izi vozit, preden uganeš. Sploh po kaki daljši vožnji ali bol agresivni.
LP
Vrjetno si mislil na kolektor,ker sem tudi jst nekje zasledil,da se te turbine precej bolj grejejo kot pri drugih avtomobilih
Objavljeno: Če apr 27, 2006 7:29 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Ko bi ble sam turbine pri Lagunah problem bi blo v redu.Sam ko pa elektrnoka začne na laguni jebat, pol je pa konc vesela.Vem za eno k ne morjo tut s testerjem ne ugtovit kaj je narobe.Najbrž je šel cel računalnik k hudiču.
Ni problem mehanika, problem je elektronika v današnjih avtih.
Objavljeno: Če apr 27, 2006 9:46 pm
Napisal/-a M|t3k
Heh lol
Kolektor sem mislil

ops: Malo se mi je zmuznilo :P
Objavljeno: Pe apr 28, 2006 12:35 pm
Napisal/-a BBoss
Večino so ti drugi napisali, dodajam pa to, da pri normalni vožnji po mestu brez priganjanja in tiščnja motorja do konca ne potrebuješ t.i. postopka ohlajevanja turbine saj je več ali manj na tej temperaturi in obratih, ki so najbolj idealni za zaustavitev.
Je pa ta postopek "ohlajevanja" zelo pomemben recimo po gonjenju na AC, da avto preden ugasneš motor na bencinski ali parkirišču, da le ta še teče v prostem teku še kakšno minuto. Isto ali še bolj velja tudi za hitro vožnjo v klanec saj se tukaj turbina še težje hladi.
Problem crkovanja je tudi konstantno gonjenje avtomobila "do konca", kar je opazno predvsem pri avtomobilih za manj konji in turbinami (kot je ta tvoj) saj jih marsikdo tera v maximalni hitrosti 170-180km/h tudi pol ure in več kar definitivno ne pomaga turbini, k daljši življenski dobi. Dobro je da občasno zmanjšaš hitrost na 130-140km/h, če pa si "tišač" si si pa kupil napačen avto

Objavljeno: Pe apr 28, 2006 1:51 pm
Napisal/-a Fry
im nobody je napisal/-a:no da ne bom odpral druge teme bom pa kr tu napisal.mene zanima če bi šel z dizlom na drage race.kje bi vi šaltali do blokade al tam pr 4500 obratov ko je tista meja navora oziroma kje bi bil tudi bolši pospeški do 100.mene je kolega pelu z cliotom 15 dci 80km in morm rečt da me je avto presenetu pozitivnem smislu seveda.
hvala za odg.
Saj kmalu nad 4500 je ze blokada. Nedolgo nazaj sem tocno to poskusal na 90 konjskem DCiju in po mojih rezultatih ga je treba porint do blokade preden prestavis. Da se razume, do blokade in ne v blokado.
Se mi je prav smilil na obratih, je ocitno da mu skodujejo.
Objavljeno: Pe apr 28, 2006 2:26 pm
Napisal/-a im nobody
aha pol je bolš DO blokade ko pa tam do 4000 obrt/min.
