Stran 1 od 1
Problemi s TURBINO
Objavljeno: So maj 31, 2003 2:44 pm
Napisal/-a Valjo
zanima me če mi kdo lahka kej svetuje glede turbine. Mam avto audi s2. no problem je pa tole da se mi kdaj pa kdaj zdi da gre avto mal mn (slabš pospeški). No dons sm pa gas pohodu pa mi je pr 3000 o/min motor zablokiral ..... Pol sm avto ugasno pa spet pržgav pa je šlo spet vse ok.
Možn da mi je šov waste ventil pr turbini sam sm ga pred enim letom glih menu (takrt je isto tko motor zabil)
Al pa je kej z elektronko al pa turbino narobe?

Re: Problemi s TURBINO
Objavljeno: So maj 31, 2003 3:19 pm
Napisal/-a shusuglao
Valjo je napisal/-a:zanima me če mi kdo lahka kej svetuje glede turbine. Mam avto audi s2. no problem je pa tole da se mi kdaj pa kdaj zdi da gre avto mal mn (slabš pospeški). No dons sm pa gas pohodu pa mi je pr 3000 o/min motor zablokiral ..... Pol sm avto ugasno pa spet pržgav pa je šlo spet vse ok.
Možn da mi je šov waste ventil pr turbini sam sm ga pred enim letom glih menu (takrt je isto tko motor zabil)
Al pa je kej z elektronko al pa turbino narobe?

hm jaz sicer nimam pojma o turbinah, samo ce turbine nebi odprlo(da je ventil pokvarjen) motorja nebi zadusilo, samo pospeski bi bili gnili. prej bi rekel da je kaj z elektroniko narobe, samo ne vem pa kako ima S2 to narejeno
Objavljeno: So maj 31, 2003 5:12 pm
Napisal/-a Punto_GT
Ma po moje ni nič narobe z turbino niti z wast gate ventilom, prej bi bla to kriva elektronika, ker če si avto ugasnu in pole je delalo nazaj uredi ne more bit kriva turbina al pa wast gate, najbulši da ga palješ na servis in ti ga priklopijo na računalnik da vidijo kaj štopa.
Objavljeno: So maj 31, 2003 5:14 pm
Napisal/-a Valjo
punto gt: ja sam recmo ce mu dam 2/3 gasa pol se brez problemov zvrti do 7000. Ce pa gas takoj do konca pol pa zablokira motor k da bi vžig prekinl mu. Sej tut pol k sm ga ugasnu je neki cajta ok delal pol pa spet blokira.....
Objavljeno: So maj 31, 2003 6:50 pm
Napisal/-a Punto_GT
hhmm, ja pr meni k pohodim na niskih obratih mi prvo zamori avto in pole kr naenkrad udari, sej je po moje enako pr tebi. Ma turbina ni kriva, za wast gate bi pa reku, da če bi blo kaj narobe bi blo po moje to, da ne bi odpiralo do konca. Veš kaj bi lahko blo tudi ventil Pierburg, ta ventil uravnava te boost udarce, lahko da tudi njemu kej fali, če ni to pa elektronika.
Objavljeno: So maj 31, 2003 6:55 pm
Napisal/-a Valjo
ja sej sm se ze zmenu za avto v pondelk na racunalnik prklopt.... sam glede na to da je blo pred enim letom isto pol so pa un ventil menal .... upam da ni spet isto k.
aja ves k jez gas do konca prbijem se avtu overboost prklop no in takrt ponavad zablokira.. k sm dav nazadnje bar turbine zmert so zmerl 1,25 kr je mal vec kot original.....
kaj je pol un ventil k si ga ti umenu? kok kej to stane?
lp
Objavljeno: So maj 31, 2003 7:04 pm
Napisal/-a Punto_GT
Ni rečeno da je Pierburg. Ma če se ti je isto zgodilo lani pole je lahko isto. Se mi ne sanja kolk bi stalo, verjetno več kot pr fiatu. Samo se mi zdi čudno da se ti je tako hitro pokvaru wast gate, hmm. Ma sej ti bojo itak povedli kaj je narobe, kadar ti ga bojo prklopli na rač. Kolk si dal za wast gate?
Objavljeno: So maj 31, 2003 7:27 pm
Napisal/-a Valjo
lansklet sm dav na pooblascenem servisu za wastgate+ montažo+ da so dal dol katalizatorje pa jih vn stovk okrog 30k sit. Sam so delal 4 ure pa moj stric pozna unga k ma to avtohišu sam se mi zdi useen preveč. Sej če je wastgate spet bom garancijo probu uveljavt k majo kao 1 let na original dele pr avdiju....
Objavljeno: Ne jun 01, 2003 3:47 pm
Napisal/-a Valjo
a pol se nobenmu ne sanja kaj bi to lahka blo

Objavljeno: Če jul 03, 2003 1:02 pm
Napisal/-a TTomas
a mas se probleme ?
Objavljeno: Če jul 03, 2003 1:03 pm
Napisal/-a Valjo
nop dela zdej ok. a poznas kaksne fore al pa hehanika za to?
Objavljeno: Če jul 03, 2003 1:07 pm
Napisal/-a TTomas
veliko vem sam (ker pac ni mehanika ki bi poznal zadevo v nulo), imam s2, ki se pa na zalost sedaj prodaja. Ponudil sem pomoc, ker vem kako zaj... je dobit nekoga ki kej ve o tem. Ce rabis karkoli o tem avtu, povej!
Objavljeno: Če jul 03, 2003 1:38 pm
Napisal/-a nebivedu
Men je delal podobno na 3000 obratih je delal normalno, če pa sem pohodil do konca ga je pa zamorilo. NE boš verjel kaj je bila napaka - bencinska pumpa ni sfolgala tok bencina naenkrat ulit in je prišlo v mašino premalo bencina, pa je avto zamorilo.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Če jul 03, 2003 2:39 pm
Napisal/-a TTomas
mislim da si avto servisiral pri mehaniku iz/blizu Horjula (Rok), ce se ne motim, ali se?
Objavljeno: Če jul 03, 2003 2:46 pm
Napisal/-a Valjo
ja nekoc sm mev pr maroltu avto ja (pa kako to ves??). dej kdaj mi pa res mal zamori turbo. a se lahka kdaj kje zmenva (sm z lj) pa mal podabatirava o avtu?
lp grega
Objavljeno: Če jul 03, 2003 2:49 pm
Napisal/-a TTomas
mislil sem za "nebivedu", ampak nima veze ... ker ni imel samo enega tam
sem ti pm-u gsm stevilko pa poklici
Objavljeno: Če jul 03, 2003 3:26 pm
Napisal/-a Valjo
heh ttomas glih zdele k sm se su mal pelat mi je spet neki blokiral.......
te pol poklicem ob 18:00 ce bos mev cajt