Stran 1 od 3

poraba pri 3000 rpm v 2 prestavi in 3000 rpm 4 prestavi

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:15 pm
Napisal/-a m3000
ŽIvjo,

zanima me ali je poraba enaka če vozim avto z konstantno hitrostjo v drugi prestavi s 3000 obrati ali v 4 četrti prestavi (ali pa peti) s 3000 obrati. Hitrosti so drugačne obrati pa so enaki.
lp

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:19 pm
Napisal/-a Pepo25
V četrti, ali peti ti s 3000 obrati pije veliko manj kot pa v drugi z istimi obrati!

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:21 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Pepo25 je napisal/-a:V četrti, ali peti ti s 3000 obrati pije veliko manj kot pa v drugi z istimi obrati!


Se strinjam! Zakaj te to zanima? Da veš v keri brzini se ti najbolj splača ogret avto?

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:24 pm
Napisal/-a nebivedu
Pepo25 je napisal/-a:V četrti, ali peti ti s 3000 obrati pije veliko manj kot pa v drugi z istimi obrati!


Zakaj pa?

Če govorimo o konstantnih 3000 obratih, potem mšna ne ve kdaj imaš ti v drugi al pa v peti. Mašina se vrti na 3000 obratih in takrat potrebuje za to toliko in toliko bencina in nič drugače ne more delat.

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:28 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
nebivedu je napisal/-a:
Pepo25 je napisal/-a:V četrti, ali peti ti s 3000 obrati pije veliko manj kot pa v drugi z istimi obrati!


Zakaj pa?

Če govorimo o konstantnih 3000 obratih, potem mšna ne ve kdaj imaš ti v drugi al pa v peti. Mašina se vrti na 3000 obratih in takrat potrebuje za to toliko in toliko bencina in nič drugače ne more delat.


Mam v avtu potovalni računalnik pa vem da če bom avto v 1. brzimi teral npr. do 4000 obratov bo piu 10x bol ko pa v 5. brzini pri 4000obratih!

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:32 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
lenivec je napisal/-a:avto valda pije isto...
ni pa ista poraba na 100kkm, ker v peti je hitrost višja in prepelješ večjo razdaljo v istem času :)


Ja če gledaš povprečno porabo! Če pa gledaš trenutno ti pa kaže porabo v tistem trenutku!

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:34 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
aja lahk pa še povem da mi pokaže v prvi brzini ko ga pršpanam okol 50l/100km, ko ga pa teram po avtocesti pa mam višje obrate mam pa porabo okol 14-15L! Zadnič sm tudi sliko prlimal v eno temo!

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:35 pm
Napisal/-a nebivedu
Dej ti meni razloži, kako lahko mašina pri konstantnih 3000 obratih v drugi pije več, kot pri 3000 obratih v četrti prestavi - razloži zakaj?

Ne omenjaj pa potovalnega računalnika, preveč nespretno predstavljajo podatke, da bi resno kaj iz njih videl.

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:38 pm
Napisal/-a Firediver
Bi bilo bolje vedet koliko ti popije v eni časovni enoti (delovna ura) in ne koliko popije na določeno razdaljo (100km)..

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:39 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
nebivedu je napisal/-a:Dej ti meni razloži, kako lahko mašina pri konstantnih 3000 obratih v drugi pije več, kot pri 3000 obratih v četrti prestavi - razloži zakaj?

Ne omenjaj pa potovalnega računalnika, preveč nespretno predstavljajo podatke, da bi resno kaj iz njih videl.


Si že slišal za zeleno območje avtomobila (največja moč, najmanjša poraba, največja hitrost v tistem območju)?

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:39 pm
Napisal/-a nebivedu
TUNING_BOY je napisal/-a:aja lahk pa še povem da mi pokaže v prvi brzini ko ga pršpanam okol 50l/100km, ko ga pa teram po avtocesti pa mam višje obrate mam pa porabo okol 14-15L! Zadnič sm tudi sliko prlimal v eno temo!


To je zarad slabega BC-ja. Tvoj računalnik pri hitrostih do 50km/h ne računa dobro zadev in jih očitno ne zna. Poleg tega je nekaj drugega iz nule v prvi potegnt do rdečih obratov, kot pa konstantna vožnja pri enakih obratih. Če voziš konstantno, ti mašina pri 300 obratih ne more piti nič več kot pri 3000 obratih.

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:43 pm
Napisal/-a nebivedu
TUNING_BOY je napisal/-a:Si že slišal za zeleno območje avtomobila (največja moč, najmanjša poraba, največja hitrost v tistem območju)?


Kaj je to? Ne razumem kaj ima največja hitrost z največjo močjo in najmanjšo porabo.

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:44 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
to je en tak diagram! Čaki da vidim če ga bom kje najdu!

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:45 pm
Napisal/-a enrique
jst sm pomislil da je pri večji hitrosti večji zračni upor tako da je s tem poraba večja, zračni upor narašča s tretjo potenco (npr. za 200km/h je zadosti cca 130KM za 300km/h pa 400KM).

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:47 pm
Napisal/-a nebivedu
enrique je napisal/-a:jst sm pomislil da je pri večji hitrosti večji zračni upor tako da je s tem poraba večja, zračni upor narašča s tretjo potenco (npr. za 200km/h je zadosti cca 130KM za 300km/h pa 400KM).


Ja. Imaš prav, samo to enim ljudem ni nič jasno. Mašina dela pri 3000 obratih v vsaki prestavi enako. Zato imamo menjalnike, da prestavljamo in s tem posledično večamo ali manjšamo hitrost, drgač sploh menjalnikov nebi rabil.

Mašina pri 3000 obratih konstantne vožnje porabi vedno enako, pa ni važna prestava. Res pa da bi v prvi vozil s 3000 obrati mnogo dlje časa, kot pa v peti s 3000 obrati na isti razdalji. Zato bi tut bila poraba večja, saj bi avto moral delat vsaj 5x dlje časa da bi prevozil isto razdaljo.

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:57 pm
Napisal/-a Firediver
Se pravi, če motor v drugi prestavi pri 3000rpm (recimo 50km/h) dela 1h, porabi isto kot drug motor v peti prestavi pri 3000rpm (recimo 100km/h) v eni uri!
S tem, da naredi prvi 50km v eni uri, drugi pa 100km!
Če pa gledamo porabo na 100km bo seveda imel prvi večjo porabo, ker je za enako količino goriva naredil samo 50km, drugi pa celih 100km.

Zdej me pa popljuvajte, če sem se zmotil! :D

Edit: Predolgo sem pisal, ste me že prehiteli..

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 2:02 pm
Napisal/-a _B3yBo_
ne nimas narobe.....

sam tist avto k je naredu 50km ni nc vec zru k tist k je naredu 100km!!!!

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 2:02 pm
Napisal/-a andrazzupan
Pri 3000 obratih in deugi prestavi motor porabi x litrov goriva v eni uri
Pri 3000 obratih in peti prestavi motor porabi x + še nekaj litrov goriva v eni uri
(ker je večji zračni upor in moramo gas bolj pohoditi, da ima avto 3000 obr.)

Pri 3/4 pohojenem gasu kuri avto v vseh prestavah isto (v litrih na uro seveda)

Če pa gledamo porabo na sto kilometrov potem pa v večini primerov dobimo manjšo porabi pri višji prestavi.

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 2:04 pm
Napisal/-a nebivedu
Nič se nisi zmotil, samo to je za ene težko dojet.