Stran 1 od 4

Debata o dimljenju dizlov in izkusnje z odpravo teh

Objavljeno: Po jun 05, 2006 11:23 pm
Napisal/-a diablo_
Kot vsi vemo dizli radi kdaj pa kdaj crno pokadijo, to je posledica nepopolnega izgorevanja nafte in najopaznejsa je ob hladnem vzigu ko je motor se prehladen da bi optimalno deloval, druga priloznost je pa poln plin, torej ko je mesanica prebogata z nafto.

In ker to ni lepo do narave in nasih pljuc (mene in se marsikoga drugega mine dihat, ko v blizini spelje kaksen star tovornjak ali LPP-jev avtobus) me zanima ali ima kdo kaj izkusenj z zmanjsevanjem tega dima. Da me ne boste obtozl za drevesoobjemalca se spomnite, da je crn dim tudi z ekonomskega stalisca slab, ker bi lahko izgorel in bi s tem bila manjsa poraba.

Slisal sem, da naj bi tisti STP ali karkoli ze so aditivi za gorivo dokaj zmanjsali to dimljenje, pred 5 minutami pa sem na internetu prebral, da bi 2 promila acetona v nafti bila tudi dobra v tek smeri, ker aceton zmanjsa povrsinsko napetost nafte in s tem posredno omogoci boljsi izkoristek.

To bi bilo nekaj teorije, sam v prakso na zalost ne morem, ker si ne lastim nobenega dizla, ce se naucim kako spravit dizla v brezdimno stanje si ga pa mogoce celo kupim :)

In, se je ze kdo kaj zanimal za to in kaj je ugotovil?

Re: Debata o dimljenju dizlov in izkusnje z odpravo teh

Objavljeno: To jun 06, 2006 12:09 am
Napisal/-a Mad
diablo_ je napisal/-a:Kot vsi vemo dizli radi kdaj pa kdaj crno pokadijo, to je posledica nepopolnega izgorevanja nafte in najopaznejsa je ob hladnem vzigu ko je motor se prehladen da bi optimalno deloval, druga priloznost je pa poln plin, torej ko je mesanica prebogata z nafto.

In ker to ni lepo do narave in nasih pljuc (mene in se marsikoga drugega mine dihat, ko v blizini spelje kaksen star tovornjak ali LPP-jev avtobus) me zanima ali ima kdo kaj izkusenj z zmanjsevanjem tega dima. Da me ne boste obtozl za drevesoobjemalca se spomnite, da je crn dim tudi z ekonomskega stalisca slab, ker bi lahko izgorel in bi s tem bila manjsa poraba.

Slisal sem, da naj bi tisti STP ali karkoli ze so aditivi za gorivo dokaj zmanjsali to dimljenje, pred 5 minutami pa sem na internetu prebral, da bi 2 promila acetona v nafti bila tudi dobra v tek smeri, ker aceton zmanjsa povrsinsko napetost nafte in s tem posredno omogoci boljsi izkoristek.

To bi bilo nekaj teorije, sam v prakso na zalost ne morem, ker si ne lastim nobenega dizla, ce se naucim kako spravit dizla v brezdimno stanje si ga pa mogoce celo kupim :)

In, se je ze kdo kaj zanimal za to in kaj je ugotovil?
aceton da vendar ne več kot 0.3 dl ali 30 ml / 10 litrov goriva ... cevi ti lahko stopi ker se z gumo ne marata pa ostale tesnilne mase in deli so mu prepuščeni na milost in nemilost... dal sem ga tudi v bencinca za probo vendar nisem opazil razlike ... Megalon ti zmanjša trenje in temperaturo kakor vsak dober oljni aditiv (Ceramic Power Liquid, Sintoflon , QMI slick 50 ) in z zmanjšanim trenjem do 50% in nižjo temperaturo delovanja tudi izboljša izkoristek in zmanjša posledično emisije ... Tu beri : www.ceramicpowerliquid.com ...našel boš dosti zanimivega čtiva Megalon je isti izdelek , prihajata oba iz ZDA in delujeta enako je pa razlika v ceni ! 1/2 v prid Megalona... L.p. Mad

Objavljeno: To jun 06, 2006 6:26 am
Napisal/-a vincent
poglej...če bi bile zadeve tako lahke bi jih podelali že proizvajalci vozil - saj vlagajo vrazvoj miljarde evrov - torej kake sitnice sigurno ne bi izpustili.

Kaj je z acetonom ne vem....je pa tudi vprašanje kaj bi izgorevanje acetona pomenilo za naravo (kako sporno je njegovo pridobivanje?)...torej stvari niso tako zelo enostavne.

Zadnje novosti ki so so filtri trdih delcev - in te bi jaz predpisal za vsa tovorna vozila - kjer bi bil tudi efekt največji.

Je a tako...res da dizli zakadijo (se pač vidi) noben pa ne pogleda bencinca - porabi v povprečju 20 - 30 % več goriva, ki nikakor ni neškodljiv, poleg tega katalizator ne opravlja svoj funkcije dokler ni segret na delovno temperaturo (ne vem...mislim da je krepko čez 200 stopinj) - kar pomeni da se večji del poti v službo v vozijo zelo zelo nezeleno....pa še bi se lahko naštevalo.

preveč je še svinjanja vsepovsod, da bi gledali koliko kater avto zakadi ob vžigu ....

ne gledat iglice na smreki - glej cel gozd.

LP

Objavljeno: To jun 06, 2006 6:33 am
Napisal/-a zupi13
katalizator opravlja svoje delo pri 700-800 stopinjah, torej traja nekaj časa, da se ogreje...

Objavljeno: To jun 06, 2006 8:46 am
Napisal/-a danny
zupi... ta cifra je pa malo prehuda.... čeprav je lahko pravilna... nisem zasledil pri kateri temperaturi že deluje, mislim pa da je nekaj čez 200 stopinj že uredu... drgač pa ena majhna razlaga na:
http://www.jures-jj.si/zanimivosti.html#katalizator1

lp...

Objavljeno: To jun 06, 2006 9:11 am
Napisal/-a zupi13
danny je napisal/-a:zupi... ta cifra je pa malo prehuda.... čeprav je lahko pravilna... nisem zasledil pri kateri temperaturi že deluje, mislim pa da je nekaj čez 200 stopinj že uredu... drgač pa ena majhna razlaga na:
http://www.jures-jj.si/zanimivosti.html#katalizator1

lp...


Monolit je keramično precej krhko satovje. Na stene cevk satovja so v zelo tankem sloju nanešene žlahtne kovine kot so platina, paladij in rhodij. Izpušni plin prehaja skozi cevke satovja kjer pride zaradi visoke temperature ( 800-900 °C) do hitrega kemičnega procesa-katalize.

Objavljeno: To jun 06, 2006 11:15 am
Napisal/-a Mad
vincent je napisal/-a:poglej...če bi bile zadeve tako lahke bi jih podelali že proizvajalci vozil - saj vlagajo vrazvoj miljarde evrov - torej kake sitnice sigurno ne bi izpustili.

Kaj je z acetonom ne vem....je pa tudi vprašanje kaj bi izgorevanje acetona pomenilo za naravo (kako sporno je njegovo pridobivanje?)...torej stvari niso tako zelo enostavne.

Zadnje novosti ki so so filtri trdih delcev - in te bi jaz predpisal za vsa tovorna vozila - kjer bi bil tudi efekt največji.

Je a tako...res da dizli zakadijo (se pač vidi) noben pa ne pogleda bencinca - porabi v povprečju 20 - 30 % več goriva, ki nikakor ni neškodljiv, poleg tega katalizator ne opravlja svoj funkcije dokler ni segret na delovno temperaturo (ne vem...mislim da je krepko čez 200 stopinj) - kar pomeni da se večji del poti v službo v vozijo zelo zelo nezeleno....pa še bi se lahko naštevalo.

preveč je še svinjanja vsepovsod, da bi gledali koliko kater avto zakadi ob vžigu ....

ne gledat iglice na smreki - glej cel gozd.

LP
...Ne smejo vežejo jih pogodbe z proizvajalci olja - pomisli kdo koga drži za ... tako da ti povem poznam primer ko je neka zeelo znana tovarna uporabila ta izdelek za svoje vozilo dokler ji niso popravili menjalnik da je bil sposoben prenesti nove konje pri novem modelu ... Megalon je moral podpisati da ne bo oglaševal.... jebiga - misliš da se ne bi dalo poštelati vozil da pijejo manj? Kdo bi pol nafto in bencin kupoval ... za znanostjo stojijo slabe plače pred dosežki pa stojijo interesi naftnih družb proizvajalcev olj itd... pomisli če narediš aktivni filter za olje in ga stalno popravlja (taxiji v Berlinu) in bi to kupili vsi koliko olja bi se pol prodalo? Olje pri bencincu postane najbolj gosto tik pred menjavo in če si ti picajzl opaziš ko menjaš da slabše vleče na začetku - del olja je čistilno sredstvo ki se počasi izpari iz sistema ostaja olje in ko ga dolivaš ga poboljšuješ ko pa je najboljše ga praktično izliješ ;) alo vsekajte zdaj :P :P :P L.p. Mad

Objavljeno: To jun 06, 2006 1:16 pm
Napisal/-a diablo_
Ne vem ce je tako z vsemi olji Mad, nekatera naj bi z uporabo postala ravno gostejsa.

Objavljeno: To jun 06, 2006 1:20 pm
Napisal/-a Mad
diablo_ je napisal/-a:Ne vem ce je tako z vsemi olji Mad, nekatera naj bi z uporabo postala ravno gostejsa.
...saj - izpari čistilo ki se delno bazira na sintetiki delno na vodi... gostejše ... samo pri dieslu tega ne moreš počet ker se odlaga v olje žveplo in ostanki zgorevanja - ogljik - po določenem času bi se spremenilo v kislo juho...

Objavljeno: To jun 06, 2006 1:23 pm
Napisal/-a diablo_
vincent je napisal/-a:poglej...če bi bile zadeve tako lahke bi jih podelali že proizvajalci vozil - saj vlagajo vrazvoj miljarde evrov - torej kake sitnice sigurno ne bi izpustili.
LP



Za oljne aditive se je enako govorilo, da ce bi bili dobri bi jih proizvajalci sami uporabljali. In tocno to se je zgodilo, razne Evoto in Imprezze imajo ze tovarnisko dodane oljne aditive.
Tovarne zaradi cudnih (ne)naravnih zakonitosti ne delajo v prid kupca. Poglej recimo udobje sedenja, narediti udoben sedez ne stane tovarne toliko da bi zmotilo proizvodnjo, a se vedno se v vecini novejsih avtomobilov sedi slabo in varnost ne more biti izgovor, ker obstajajo proizvajalci ki delajo zelo udobne in hkrati varne sedeze.

Vrnimo se k temi. Se je kdo ze igral kaj z aditivi za gorivo na dizlu in ali se je stanje glede dimljenja kaj izboljsalo?

Objavljeno: To jun 06, 2006 1:25 pm
Napisal/-a diablo_
Oprosti Mad, zmotil sem se. Mislil sem, da postanejo redkejsa.
Glede tega Megalona (kje dobijo proizvajalci ideje za imena nocem vedet :lol: ), pravkar poskusam en drug dodatek na keramicni osnovi na bencincu in moram rect, da se res dobro obnese.
Koliko pa stane Megalon in a ga je treba vlivat pri vsaki menjavi olja?

Objavljeno: To jun 06, 2006 1:43 pm
Napisal/-a Mad
diablo_ je napisal/-a:Oprosti Mad, zmotil sem se. Mislil sem, da postanejo redkejsa.
Glede tega Megalona (kje dobijo proizvajalci ideje za imena nocem vedet :lol: ), pravkar poskusam en drug dodatek na keramicni osnovi na bencincu in moram rect, da se res dobro obnese.
Koliko pa stane Megalon in a ga je treba vlivat pri vsaki menjavi olja?
...Ena doza 0.5 litra ...Stane okrog 13250 sit drugače ga imaš not 50000 km daš ga notri približno 10% (podatek proizvajalca) količine olja v motorju - sam sem opazil da pri 20% količine olja deluje fantastično (verjetno se ga kaj izgubi po poti ;) od proizvajalca do kupca in priporočam 20%Megalona ) vsako menjavo dodaš 5% količine olja v novega ko vlivaš najbolje stresti vse skup dobro premešati v večji posodi in vliti notri ker toliko (5%) se izlije ven - del ki se ne naplasti in kroži z oljem po motorju ... še nekaj - če kupiš 1 liter stane 18000 torej prišparaš ;) L.p. Mad

Objavljeno: To jun 06, 2006 1:51 pm
Napisal/-a Mad
Rekel si ...Vrnimo se k temi. Se je kdo ze igral kaj z aditivi za gorivo na dizlu in ali se je stanje glede dimljenja kaj izboljsalo?[/quote] ...Sedaj preizkušam en Ameriški aditiv - Blue Sky in pokazal je dobre rezultate in dobro ceno - 0.5 litra stane okrog 6000 sit in ti da za deset tankov aditiva - 0.05 dcl/60 litrov nafte ... prihranek je od 8 do 27% seveda na motorjih ki so novi čez 10% ne boš doživel prej 6% nekomu ki pa ima pol mio km za seboj velik motor in zamašene šobe zapečeno svinjarijo na sedežu ventilov bo podatek lahko nenormalen ... L.p. Mad

Re: Debata o dimljenju dizlov in izkusnje z odpravo teh

Objavljeno: To jun 06, 2006 4:56 pm
Napisal/-a sonček
diablo_ je napisal/-a:Kot vsi vemo dizli radi kdaj pa kdaj crno pokadijo, to je posledica nepopolnega izgorevanja nafte in najopaznejsa je ob hladnem vzigu ko je motor se prehladen da bi optimalno deloval, druga priloznost je pa poln plin, torej ko je mesanica prebogata z nafto.

In ker to ni lepo do narave in nasih pljuc (mene in se marsikoga drugega mine dihat, ko v blizini spelje kaksen star tovornjak ali LPP-jev avtobus) me zanima ali ima kdo kaj izkusenj z zmanjsevanjem tega dima. Da me ne boste obtozl za drevesoobjemalca se spomnite, da je crn dim tudi z ekonomskega stalisca slab, ker bi lahko izgorel in bi s tem bila manjsa poraba.

Slisal sem, da naj bi tisti STP ali karkoli ze so aditivi za gorivo dokaj zmanjsali to dimljenje, pred 5 minutami pa sem na internetu prebral, da bi 2 promila acetona v nafti bila tudi dobra v tek smeri, ker aceton zmanjsa povrsinsko napetost nafte in s tem posredno omogoci boljsi izkoristek.



To bi bilo nekaj teorije, sam v prakso na zalost ne morem, ker si ne lastim nobenega dizla, ce se naucim kako spravit dizla v brezdimno stanje si ga pa mogoce celo kupim :)

In, se je ze kdo kaj zanimal za to in kaj je ugotovil?


K sm jest vsak dan v mestu se ful kadi za mojim avtom, ker mi gre folk na jetra k mi voz čist za rit otresem se ga pa taku da pohodm do konca in je približno 500 m mojga pasa zadaj frej...vsi se odmaknejo na drugi pas......ker taku se pokadi da se ne vid nazaj pač avto ma kilometrov še pe ša
No šalo na stran nimam kej pomagat avto je str !!!!

S tem da bi zmanjšal kajenje dizelašovse pošteno motiš....sej veš podjetja(nafta-trguje z nafto), država ddv, delavci- zaposlenost v teh dejavnostih,inflacija......vse to in še bi se dalo naštevat to ma država korist pa tud petrol načrte odkopuje po visoki ceni....sej obsajajo že različna goriva sam čas ni še za to......ah več drugi...lp

lp

Objavljeno: To jun 06, 2006 5:38 pm
Napisal/-a diablo_
Vidis soncek, taksne kot si ti jaz preklinjam ko diham nafto med voznjo s kolesom po mestu :P

Ce ti res prevec kadi in imas malo prevec denarja lahko poskusis s kaksnim aditivom, lepse bo tekel in tudi poraba bo padla.

Re: Debata o dimljenju dizlov in izkusnje z odpravo teh

Objavljeno: To jun 06, 2006 5:48 pm
Napisal/-a Mad
sonček je napisal/-a:
diablo_ je napisal/-a:Kot vsi vemo dizli radi kdaj pa kdaj crno pokadijo, to je posledica nepopolnega izgorevanja nafte in najopaznejsa je ob hladnem vzigu ko je motor se prehladen da bi optimalno deloval, druga priloznost je pa poln plin, torej ko je mesanica prebogata z nafto.

In ker to ni lepo do narave in nasih pljuc (mene in se marsikoga drugega mine dihat, ko v blizini spelje kaksen star tovornjak ali LPP-jev avtobus) me zanima ali ima kdo kaj izkusenj z zmanjsevanjem tega dima. Da me ne boste obtozl za drevesoobjemalca se spomnite, da je crn dim tudi z ekonomskega stalisca slab, ker bi lahko izgorel in bi s tem bila manjsa poraba.

Slisal sem, da naj bi tisti STP ali karkoli ze so aditivi za gorivo dokaj zmanjsali to dimljenje, pred 5 minutami pa sem na internetu prebral, da bi 2 promila acetona v nafti bila tudi dobra v tek smeri, ker aceton zmanjsa povrsinsko napetost nafte in s tem posredno omogoci boljsi izkoristek.



To bi bilo nekaj teorije, sam v prakso na zalost ne morem, ker si ne lastim nobenega dizla, ce se naucim kako spravit dizla v brezdimno stanje si ga pa mogoce celo kupim :)

In, se je ze kdo kaj zanimal za to in kaj je ugotovil?


K sm jest vsak dan v mestu se ful kadi za mojim avtom, ker mi gre folk na jetra k mi voz čist za rit otresem se ga pa taku da pohodm do konca in je približno 500 m mojga pasa zadaj frej...vsi se odmaknejo na drugi pas......ker taku se pokadi da se ne vid nazaj pač avto ma kilometrov še pe ša
No šalo na stran nimam kej pomagat avto je str !!!!

S tem da bi zmanjšal kajenje dizelašovse pošteno motiš....sej veš podjetja(nafta-trguje z nafto), država ddv, delavci- zaposlenost v teh dejavnostih,inflacija......vse to in še bi se dalo naštevat to ma država korist pa tud petrol načrte odkopuje po visoki ceni....sej obsajajo že različna goriva sam čas ni še za to......ah več drugi...lp

lp
...sonček če daš nastavit pumpo nazaj na normalo in šobe obnoviš in menjaš membrano v pumpi bo tvoj avto kadil malo manj ... samo za to pa človek že mora imeti malo morale in zavesti ;) L.p. Mad

Objavljeno: To jun 06, 2006 5:48 pm
Napisal/-a sonček
diablo_ je napisal/-a:Vidis soncek, taksne kot si ti jaz preklinjam ko diham nafto med voznjo s kolesom po mestu :P

Ce ti res prevec kadi in imas malo prevec denarja lahko poskusis s kaksnim aditivom, lepse bo tekel in tudi poraba bo padla.


Lej tako malo nima spet kilomtrov da bi se dalo zmanjšat dimljenje, ker avto ima že veliko kilomtrov je zastarela zasnova-pač 20 let str motor not, sej novi tud niso kej dost boljši glede tega da nebi diml....edin porajta se pri novem s malo več kilometrov....
hecam se men zelo malo kadi,ker je bil saj tako pravi prejšnji lastnik generalno obnovljen...in je zelo v dobrem stanju...včasih se pa tud malo skadi na žalost avti zadaj ostanejo v bolj uzadju ali pa se odmaknejo...tako da nimam kej......druagač pa čez par mescov gre golf na prodajo ,ker je prestarela zasnova in je glede na ur vožnje na teden (700km)preveč neudoben..tako da bom kupil precej bolj udoben avto.

lp

Objavljeno: Pe jun 09, 2006 10:42 am
Napisal/-a kixs
Js bi te smrdece avte, ki delajo dimne zavese enostavno prepovedal!

Objavljeno: Pe jun 09, 2006 12:04 pm
Napisal/-a Mad
kixs je napisal/-a:Js bi te smrdece avte, ki delajo dimne zavese enostavno prepovedal!
...še boljši so tisti ki ti dimijo plavo po pol kilometra me boli glava in ko ga prehitim pol žena nori kako sem budala neresen otročji in vse iz živalskega kraljevstva ... če pa ti na tehničnem malo škripne sonda pa ti ga zavrnejo... kje naredijo vse te smeti tehnični? Imam občutek da jih je povsod polno...

Objavljeno: Pe jun 09, 2006 12:05 pm
Napisal/-a maniaxxx
Mad je napisal/-a:
kixs je napisal/-a:Js bi te smrdece avte, ki delajo dimne zavese enostavno prepovedal!
...še boljši so tisti ki ti dimijo plavo po pol kilometra me boli glava in ko ga prehitim pol žena nori kako sem budala neresen otročji in vse iz živalskega kraljevstva ... če pa ti na tehničnem malo škripne sonda pa ti ga zavrnejo... kje naredijo vse te smeti tehnični? Imam občutek da jih je povsod polno...


pa veliko od teh smeti ma 4 kroge na haubi ;)