Stran 1 od 2

Objavljeno: To jun 03, 2003 8:22 pm
Napisal/-a Sale
Zato ne rabiš ustanavljat firme ampak avtomobilistično društvo. Če gre za biznis je pa druga zgodba - rabiš investitorje (jih ni za tako stvar) in velik trg (pri nas ga ni).

Skratka v vsakem primeru je to potem avto društvo in če bi že šli ustanavljat tako društvo potem bi pač bili eni izmed mnogih, ki so registrirani v SLO.

SAFRANE, dej ti tole mal razdelaj kaj si imel v mislih s to firmo :wink: . Vidim, da ti tvoja podjetniška žilica ne da miru :D .

Objavljeno: To jun 03, 2003 10:01 pm
Napisal/-a Tuningcar
Ma sej klubov bo tko kmal malo morje v tem serverju Avtomobilizem.com :) Pocas da to skoz spravmo, pol bomo pa videl kaj lahk in kaj ne moremo naredit/organizirat .

ps, je pa res vec nas , mocnejsi bomo:)
LP,Sandi

Objavljeno: To jun 03, 2003 11:08 pm
Napisal/-a monster_d
Vsi za enega, eden za use :)

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 6:06 am
Napisal/-a zupi13
dnar se pa tut najde!

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 10:03 am
Napisal/-a Qwerty
ce smem bit se jaz mal pametna: v sloveniji mora ta stvar se mal dozoreti in se izpiliti - najboljsa pot se mi zdi preko klubov, drustev ipd, pac na ljubiteljski ravni, kar delate - delate za veselje in ne dobicek. pridobivate znanje, izkusnje, povezujete se s kolegi istih interesov, organizirate razna srecanja, tekmovanja, slej ko prej bo prislo (in ponekod tudi ze prihaja) do zdruzevanja nadebudnezev v firme - s cisto profitnimi nameni - biznis, povezan z avtomobilizmom: pa ne prodajo fedrov, avtov ipd, ampak styling, tuning...

Zaenkrat upam trdit, da v sloveniji se nismo zadosti dalec, da bi tak posel tudi cvetel - poglejte le starostno strukturo ljudi, ki vlagajo v S&T na avtu. Sami mladi, premalo denarja za bajto, stanovanje, a prihranki so povsem zadosti za rihtanje avta. Starejsi vozniki, ki rihtajo avte, so izjeme.

Kupna moc, zakonodaja, trzisce, investirorji...

Sicer pa osebno za par ljudi na forumu jaz cist verjamem (in navijam zanje), da bodo mel cez 10 let zelo dobro postavljeno svojo blagovno znamko - bodoci slovenski carzone specialci so med nami, sam mogoce jih se ne prepoznamo. ;)

in dragi safran, ce smem kar nate naslovit: to da bi se ustanovila firma avto....com, bi povzrocilo same prepire: kdo dela, kdo ne dela, komu pripada zasluzek in komu ne. tisto, o cemer sem pisala v prejsnjem odstavku, je po mojem mnenju rezervirano za posameznike, podjetnike, ki si bodo upali, tvegali in tudi zaradi svojega znanja pobrali smetano. In tako se mi zdi tudi prav.

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 10:20 am
Napisal/-a Sale
Mene predvsem zanima kaj bi firma Avtomobilizem. com sploh počela oz. kakšen bi bil njen namen?

Aja, se ne bi mogel bolj strinjat s Qwerty :!: Bomo pa videli kaj nam bo prinesla EU :?:

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 10:23 am
Napisal/-a AIRbrush
Qwerty je napisal/-a:ce smem bit se jaz mal pametna: v sloveniji mora ta stvar se mal dozoreti in se izpiliti - najboljsa pot se mi zdi preko klubov, drustev ipd, pac na ljubiteljski ravni, kar delate - delate za veselje in ne dobicek. pridobivate znanje, izkusnje, povezujete se s kolegi istih interesov, organizirate razna srecanja, tekmovanja, slej ko prej bo prislo (in ponekod tudi ze prihaja) do zdruzevanja nadebudnezev v firme - s cisto profitnimi nameni - biznis, povezan z avtomobilizmom: pa ne prodajo fedrov, avtov ipd, ampak styling, tuning...

Zaenkrat upam trdit, da v sloveniji se nismo zadosti dalec, da bi tak posel tudi cvetel - poglejte le starostno strukturo ljudi, ki vlagajo v S&T na avtu. Sami mladi, premalo denarja za bajto, stanovanje, a prihranki so povsem zadosti za rihtanje avta. Starejsi vozniki, ki rihtajo avte, so izjeme.

Kupna moc, zakonodaja, trzisce, investirorji...

Sicer pa osebno za par ljudi na forumu jaz cist verjamem (in navijam zanje), da bodo mel cez 10 let zelo dobro postavljeno svojo blagovno znamko - bodoci slovenski carzone specialci so med nami, sam mogoce jih se ne prepoznamo. ;)

in dragi safran, ce smem kar nate naslovit: to da bi se ustanovila firma avto....com, bi povzrocilo same prepire: kdo dela, kdo ne dela, komu pripada zasluzek in komu ne. tisto, o cemer sem pisala v prejsnjem odstavku, je po mojem mnenju rezervirano za posameznike, podjetnike, ki si bodo upali, tvegali in tudi zaradi svojega znanja pobrali smetano. In tako se mi zdi tudi prav.


Tud jaz tako mislim! :wink:

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 12:00 pm
Napisal/-a MGsax
SAFRANE od kod ti ideje?

saj je nekaj firm v Slo samo mislim da je Slovenija premajhen trg za še vet teh tovrstnih firm

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 12:33 pm
Napisal/-a RegY
res pa je da bi lahko odprli eno delavnico, kjer bi delali spojlerje pa tuning... to je pa tud res... pa recimo še uvoznik za kero zadevco (recimo NOS al pa kaj takega)

jaz se javljam za styling, risanje spojlerjev, ideje, predloge...

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 12:45 pm
Napisal/-a maky
torej malce tehničnnih ovir...

ustanovitev d.o.o.
D.o.o. lahko ustanovi 1 ali več fizičnih oz.pravnih oseb ki postanejo z ustanovitvijo družbe njeni družabniki.Toda d.o.o. ima lahko največ 50 družbenikov.Nad 50 družbenikov pa ima d.o.o. lahko le,če to izrecno dovoli minister...


in naprej...

D.o.o. se lahko ustanovi s pogodbo,ki mora biti sklenjena v obliki notarskega zapisa,ki pa jo podpišejo vsi družabniki.Z združbeno pogodbo se določi,kako družbeniki v zadevni d.o.o. vplačajo denarne zneske osnovnih vložkov.Če ni določeno drugače,so vsi dolžni vplačati sorazmerni del svojega osnovnega vložka.Svoja vplačila morajo družbeniki d.o.o. opraviti tako,da seštevek njihovih vložkov znaša najmanj 2,100.000 sit(pravilno 3,000.000 sit zaradi napake v postopku)
.
.
.


itd itd itd...
torej mislim da si Safran mel v mislih to kot ena velika družina ki se igra monopoly... :wink:
žal pa ni vse tako simpl
kaj pa če bi se odločili za kakšno majhno serijo proizvodnje vozil?

tole mi je čisto mimo.kot prodajalec avtomobilov pomoje veš kašni so stroški da se začne nek model sploh izdelovati... tudi do 500mio€!!
zdej kdo bi to izdeloval?kdo bi vse to zrisal?kdo bi opravil vse varnostne teste?kdo bi poskrbel za promocijo?:?: :?:
zdej ne vem kaj si ti mel v mislih s tem??
Se ti ne zdi da če bi blo tole vse tako simpl narediti da bi se v slo že kdo to spomnil?kdo z večjo kupno močjo in večjim znanjem?saj ne rečem da smo vsi na temu forumu zabiti ko mule ampak realno poglejmo--povprečna starost mogoče 25. let...

tista odjava z izdelovanjem bmw serije 1 mi je čisto mimo...(pa brez zamere).V sloveniji je že kar nekaj firm,ki se ukvarjajo z izdelovanjem določenih delov avtomobilov in oni samo sanjajo o kašni koncesiji za izdelovanje bmw-ja.
poglej samo revoz.Poglej kako velika družba je to!!zdej si pa predstavlji enega na bmw-ju kako bi se smejal ko bi dobil ponudbo podjetja z 49-imi družbeniki in recimo 4,9mio osnovnega kapitala da bi oni izdelovali bmw serije 1 pa še v slo jih noben ne pozna. :wink:

druga stvar je ohranjanje "firme" pri življenju...
malce statistike :v 1 letu poslovanja propade 68% ustanovljenih d.o.o. in 54% ustanovljenih s.p.-jov.velika večina zaradi pomanjkanja kapitala ki je potreben za vlaganje v razvoj določene d.o.o. ali s.p..
samo toliko glede tehničnih ovir :wink: :wink: :wink:

Sicer je pa že QWERTY povedala moje mišlenje. :wink:

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 1:10 pm
Napisal/-a Kr_eden
Mislm, da je tista od bmw neizvedljiva, za kak tuning opremo pa mogoče, sam vseeno mislm, da so tu na forumu več al manj navdušenci nad avti, večinoma z ne dosti dnarja za reskirat... Če hočeš tud tuning delat, morš imet naprave, koga ki se vsaj približno na to spozna....
Pa še to: Take delavnice imajo ponavadi precej majhno število zaposlenih, tko da ne vem, kam bi nas ti vse spravu...

P.S.: Hm, pa je mogoče kej možnosti, da dobiš kak rally v organizacijo, za državno prvenstvo?

lp,

kr eden

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 2:14 pm
Napisal/-a Tuningcar
Drugac bomo pa delnisko druzbo ustanovil, sam ne me sprasevat kako gre to:)

Kaksno tuning zadevo bi blo pa hudo ja, sam fantje homologacija je problem pri home made zadevah :)

LP,Sandi

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 2:27 pm
Napisal/-a *bojci*
Samo ideje niso slabe... to je že en +.

Da bi izdelovali avte, to definitivno ni mogoče. Lahko bi pa bili res v konceptu stylinga in tuninga, delali konkurenco A3M-u :twisted:

Bi pa res bilo super, če bi obstajala taka trgovina, kjer bi lahko dobil vse: spojlere kolikor češ, po naročilu (bo potem RegY risal :D ), od tuninga motorjev, bla, bla..... še svoj certifikat bi meli....

Je pa to težko ustanovit, ker s.p. ne moreš bit, za d.o.o. rabiš kapital, d.d. pa je itak brezveze.

Torej, kdo bi v to investiral? Safrane, sam verjetno ne boš hotel (zmogel?)...

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 2:31 pm
Napisal/-a MGsax
meni bi bila samo kaka internet trgovina smiselna, ali pa kaj v tem stilu.

ok če že neko podjetje ustanoviš ti more nekak laufat!!!

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 2:42 pm
Napisal/-a fric
SAFRANE je napisal/-a:...slo firme bi ble pa tut sigurn kuj za kšno španovijo ker bi tut one imele lahko kej od tega tko da ....


Ne da sem pesimist, ampak "v španoviji še pes crkne" (drži kot pribito)

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 3:36 pm
Napisal/-a Johnny
Safrane a nis ti že enkrat o bivšem TAM-u neki razmišlou :wink: .Kaj je s blo s tistm pol

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 4:18 pm
Napisal/-a Sale
Hmm, pri nas je zelo zelo težko kaj zaslužit s prodajo (ali izdelavo) dodatne avto opreme. Jaz tudi nisem verjel dokler nisem dobil malo vpogleda v to. Ljudje za tako stvar težko dajo vsakega tisočaka. Prva stvar ki jih zanima je pa koliko bodo dobili popusta. Tistih, ki se zavedajo da 15, 20 tisočakov pri opremljanju avta praktično ni nič, je pa tako malo da to ni res.

Kar hočem povedat je to, da je trg enostavno premajhen že za teh par prodajalcev in izdelovalcev, ki jih imamo. Če bi delali npr. kakšne "butične" stylinge in tuninge bi pa sploh takoj propadli (to bi šlo kvečjemu ljubiteljsko). Premalo je res pravih entuziastov. Večina kupi avto za par miljonov in bi ga potem seveda radi spedenali za drobiž. Tukaj na forumu se nas res zbiramo pravi navdušenci, vendar tudi če bi nas bilo 500 je to premalo za tako zadevo gor držat.

Tukaj ne gre za pesimizem ampak je pač treba ostat na trdnih tleh.

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 4:39 pm
Napisal/-a Alex
Jap, Qwerty+Sale... :wink: ...tole bo (zal) vrjetno kar drzalo :!:

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 6:36 pm
Napisal/-a Kr_eden
Malo preveč optimistično si si to zastavu Safrane... Tle smo res navdušenci nad avti, sam več al manj samo to, če pa češ npr. tuning opremo delat, pa ti rabi kdo ki se, ne vem , na umetne mase spozna,... Tisto od bmw pa je itak bol utopično..

Zaradi tega bi jst raje kak klub ustanovu...

P.S.: Pa morda veste, kako je kaj z organizacijo rally-ja za državno prvenstvo - kaj se kaj tacga da dobit v organizacijo?

lp,

kr eden

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 6:42 pm
Napisal/-a Qwerty
cist tko, ker sem racunovodkinja:

maky je napisal/-a:torej malce tehničnnih ovir...
seštevek njihovih vložkov znaša najmanj 2,100.000 sit(pravilno 3,000.000 sit zaradi napake v postopku)

malce statistike :v 1 letu poslovanja propade 68% ustanovljenih d.o.o. in 54% ustanovljenih s.p.-jov.velika večina zaradi pomanjkanja kapitala ki je potreben za vlaganje v razvoj določene d.o.o. ali s.p..
samo toliko glede tehničnih ovir :wink: :wink: :wink:


od kod podatek o kapitalu? Da je napaka - to prvic slisim, da pa se bo z vstopom v EU dvignil, to pa vem.

od kod ti podatki o propadu?