Stran 1 od 1

Manjša moč od deklarirane

Objavljeno: Sr jun 14, 2006 8:38 pm
Napisal/-a BBoss
V AM-ju so dobili Passata 2.0TDI za supertest. Avto ima po tovarniških specifikacijah 140KM, a ko so ga postavili na valje so namerili le 132KM. OK - pustimo AM, ker v njihovem primeru se pač podarjenemu konju ne gleda na v zobe.

Kako pa recimo morebitni kupec lahko na to reagira? Kupi avto, ki ima deklariranih 140 konjev in za pičle 4 konje pade v višji zavarovalni razred a dobi avto, ki ima konjev za nižji zavarovalni razred - razlika med razredoma je odvisna od bonifikacije in znaša od 20-40jurjev.

A kdo ve kako je to pravno urejeno, a se za kaj takega da garancijo uveljavljati...

Mislim tole je res hudo, da si zastopnik VW privošči tako blamažo saj se niso za supertestnega vsaj toliko potrudili in preverili parametre, kljub temu, da vedo, da ga bodo AM-jevci premerili po dolgem in počez. Koliko novih avtomobilov je potemtakem s takšnim "šibkejšim" motorjem kot je deklarirano? Poleg manj zmogljivega motorja kupci nato plačujejo za "nagrado" oz nevednost še občutno dražje zavarovanje.

Res ne vem, a bo treba pri novih avtomobilih pred nakupom zahtevati še izpis merjenja moči, CO2, ipd al kaj, da te ne nategnejo na suho.

Objavljeno: Sr jun 14, 2006 8:43 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
odvisno je tudi na kakšen način oni merijo zdaj moč v tovarni, lahko so tudi odstopanja pri teh merilnih, tudi odvisno od proizvajalca, lahko pa merijo moč na drugačen način, ne na valjih oziroma preko gum, lahko jo na glavni pogonski gredi tam pa je seveda več, ker še ni izgub. če sem napisal kaj narobe me lahko popravite.

Objavljeno: Sr jun 14, 2006 8:46 pm
Napisal/-a zlabon
Ma to so razmeroma majhne razlike, katere nastanejo kot je rekel savinjcan pri različni opremi in pogojih testiranja.

Izguba na prenosu pa je precej večja od 8 KM kokr jaz vem

Objavljeno: Sr jun 14, 2006 8:47 pm
Napisal/-a BBoss
na istih valjih so supertestnemu Golfu z enakim motorjm namerili celo malenkost več kot 140 konjev... kolikor vem pa se moč za v tehnične podatke vedno meri na kolesih, ker drugače bi bilo lahko preveč manipulacij

Objavljeno: Sr jun 14, 2006 8:48 pm
Napisal/-a rokkk
sej a niso vse moči motorjev tovarniško merjene na pogonski gredi in ne na kolesih?

vsi pa vemo, da ko se meri moč na kolesih, le-ta za nekaj procentov od tovarniske moci pade, je tko?


lp rok

Objavljeno: Sr jun 14, 2006 8:50 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
ja na kolesih pade in to pri pasatu je čisto ok, v tovarni so mu pa itak izmerili več kot 140 konjev, na gredi jih ima ene 143 zihr, to vem, da v tovarni merijo moč na pogonski gredi.

Objavljeno: Sr jun 14, 2006 8:50 pm
Napisal/-a Slide
BBoss je napisal/-a:na istih valjih so supertestnemu Golfu z enakim motorjm namerili celo malenkost več kot 140 konjev... kolikor vem pa se moč za v tehnične podatke vedno meri na kolesih, ker drugače bi bilo lahko preveč manipulacij


Za teh.podatke, se meri moč na gredi in ne na kolesih.
Tvoje vprašanje je sicer zanimivo, vendar pa se vprašaj spet obratno. Kupiš avto, ki je za kilovat v NIŽJEM razredu za zavarovanje, potem pa mu zmeriš moč in ima recimo 3 ali 5 kw več kot naj bi imel po tovarniških podatkih...potemtakem, bi kupil avto za nek razred, ko bi zmeril moč, bi pa moral plačevat višjo ceno...
Tukaj je pač nekaj tolerance. Vprašanje je tudi, če ne bo motor pokazal kakšen kw več moči, ko bo dodobra utečen.
p.s 137 konjev pri AM ni bilo mišljeno na kolesih!
Na kolesih ima še precej manj kot 137 konjev. spomnim se tudi ko so merili več avtomobilov in je na kolesa prišlo komaj nekje od 60-70% moči na gredi!

Objavljeno: Sr jun 14, 2006 9:18 pm
Napisal/-a BBoss
glej Slide, če veljajo tisti 70% moči na kolesih potem bi to pomenilo na valjih izmerjenih tam nekj okoli 100KM in ne 132KM kot so to namerili - še enkrat, na Golfu z enakim motorjem je bilo namerjno več kot 140KM.

OK, kako torej veš a si dobil tisto kar si plačal? Tolerance me ne zanimajo, ker če nekaj pošteno plačam to tudi hočem imeti in tudi zavarovalnico ne zanimajo tolerance ampak te opizdijo za tisti znesek, ki je določen v teh. podatkih za navdeno moč.

Kar se pa tiče zgornje meje zavarovanja in če motor pokaže več konjev kot je deklarirano se lahko zgodi, da policija ob kakšni "priliki" zahteva izredni tehnični vključno z merjenjem moči in si recimo 8 - 10 konjev nad podatki v homo krtončku pa ti enostavno opizdijo kazen za nehomologirano vozilo z obrazložitvijo, da je avto chipan. Pol se pa zmeni, če se lohka. OK, ta zadnji primer je zelo banalen in težko verjeten ampak, hej, v tej državi se spomnijo marsikaj sam, da ti kakšen cekin iz žepa spulijo.

Objavljeno: Sr jun 14, 2006 9:27 pm
Napisal/-a Mad
Slide je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:na istih valjih so supertestnemu Golfu z enakim motorjm namerili celo malenkost več kot 140 konjev... kolikor vem pa se moč za v tehnične podatke vedno meri na kolesih, ker drugače bi bilo lahko preveč manipulacij


Za teh.podatke, se meri moč na gredi in ne na kolesih.
Tvoje vprašanje je sicer zanimivo, vendar pa se vprašaj spet obratno. Kupiš avto, ki je za kilovat v NIŽJEM razredu za zavarovanje, potem pa mu zmeriš moč in ima recimo 3 ali 5 kw več kot naj bi imel po tovarniških podatkih...potemtakem, bi kupil avto za nek razred, ko bi zmeril moč, bi pa moral plačevat višjo ceno...
Tukaj je pač nekaj tolerance. Vprašanje je tudi, če ne bo motor pokazal kakšen kw več moči, ko bo dodobra utečen.
p.s 137 konjev pri AM ni bilo mišljeno na kolesih!
Na kolesih ima še precej manj kot 137 konjev. spomnim se tudi ko so merili več avtomobilov in je na kolesa prišlo komaj nekje od 60-70% moči na gredi!
... odvisno od menjalnika ... pri mojih primerih ko sem meril Yugo je bila razlika 122 Km na motorni in 86 na kolesih pri Audiju 201 na motorni 176 na kolesih pri Clio Williams 168 na motorni 141 na kolesih pri Polo 89.5 na motorni 47 na kolesih ... pri Pasatu ki si ga opisal pa ti morem povedati še to da če napišeš temperaturo zraka ko so merili - boš dobil verjetno odgovor zakaj... ker pri 17 stopinj bolj ogretem zraku mi je audi dal podatek namesto 201 km (ko je recimo bilo 11 stopinj ) pred dvemi tedni pri 28 stopinjah dejansko samo 186 km - gostota zraka je pri tej temperaturi slabša in toliko slabši je tudi izkoristek ... pa še to - večino avtomobilov ima dosti več konjev kot jih ima na papirjih - še posebej TD-ji ;) jebiga davčni razredi ... L.p. Mad

Objavljeno: Sr jun 14, 2006 9:30 pm
Napisal/-a Mate
Moč motorja zna biti tudi malo spremenljiv podatek, ki je odvisen od temperature, kvalitete goriva, utečenosti motorja, ... pa tudi vsak motor se ne bo obnašal enako. Nikakor ne zagovarjam, da kupiš avto z manj konji, kot jih plačaš, hočem pa povedati, da če ti tri konje pobere slabo zračenje in hlajenje okrog avtomobila, dva slaba nafta, jih ima avto potem v boljših pogojih 137, kar pa od 140 odstopa dobra 2%, kar se mi zdi sprejemljiva vrednost. Razen seveda v tem primeru, ko ta dva procenta pomenita višji razred za registracijo.

Čipaj in si ne beli glave, dokler je še varno :roll:

Moj Golf je imel na serijskem programu izmerjenih 116KM pri deklariranih 115ih in pri cca 120kkm.

Objavljeno: Sr jun 14, 2006 9:47 pm
Napisal/-a andrazzupan
Sam vem kako lahko odstopajo tehnični podatki o moči motorja pri traktorju. Namreč v tehničnih podatkih piše da ima 45 KM, v prometnem dovoljenju pa 50 KM. Razlika je prišla v tem da je nekje merjeno po standardih DIN (nemški standard), nekje pa po standardu ISO (evropski in tudi slovenski - SIST ISO)

Predvidevam da je ta razlika prišla zaradi merjenj po različnih standardih.

Re: Manjša moč od deklarirane

Objavljeno: Sr jun 14, 2006 10:25 pm
Napisal/-a Mojster Miha
BBoss je napisal/-a:V AM-ju so dobili Passata 2.0TDI za supertest. Avto ima po tovarniških specifikacijah 140KM, a ko so ga postavili na valje so namerili le 132KM. OK - pustimo AM, ker v njihovem primeru se pač podarjenemu konju ne gleda na v zobe.

Kako pa recimo morebitni kupec lahko na to reagira? Kupi avto, ki ima deklariranih 140 konjev in za pičle 4 konje pade v višji zavarovalni razred a dobi avto, ki ima konjev za nižji zavarovalni razred - razlika med razredoma je odvisna od bonifikacije in znaša od 20-40jurjev.

A kdo ve kako je to pravno urejeno, a se za kaj takega da garancijo uveljavljati...

Mislim tole je res hudo, da si zastopnik VW privošči tako blamažo saj se niso za supertestnega vsaj toliko potrudili in preverili parametre, kljub temu, da vedo, da ga bodo AM-jevci premerili po dolgem in počez. Koliko novih avtomobilov je potemtakem s takšnim "šibkejšim" motorjem kot je deklarirano? Poleg manj zmogljivega motorja kupci nato plačujejo za "nagrado" oz nevednost še občutno dražje zavarovanje.

Res ne vem, a bo treba pri novih avtomobilih pred nakupom zahtevati še izpis merjenja moči, CO2, ipd al kaj, da te ne nategnejo na suho.


V eni prejšnjih tem sm zapisal, da je (če me spomin ne vara) dopustno odstopanje pri navajanju moči 20 %. Nekje pa sem tudi zaledil, da imajo ti motorji tudi različice z nekoliko manj moči in "padejo" v ugodnejši razred. Na žalost jih kolikor je meni znano za naše tržišče ni. Iz tega lahko sklepaš ali so pogoji meritev takšni, da so vplivali na drug rezultat - če so pa so pogoji meritve na kratko OK, potem mogoče obstaja možnost, da so motor enostavno "zamenjali" s šibkejšim. Sicer je pri vseh kontrolah malo možnosti, ampak .... ;)

LP

Objavljeno: Če jun 15, 2006 8:14 am
Napisal/-a juhica
ene par pametnjakovicev tle spet ne ve kaj je to dinamometer za avtomobile, kako se meri in kaksne popravke se uposteva da se dobi iz meritev moci na kolesih moc motorja... na internetu je mljavznt strani kjer to razlagajo, tudi o problemih pri merjenju (ocena izgub pri prenosu, pretok zraka skozi motor,...) tko da najprej mal poguglat pol pa tle debatirat.

ajde

Objavljeno: Če jun 15, 2006 12:57 pm
Napisal/-a Slide
BBoss je napisal/-a:glej Slide, če veljajo tisti 70% moči na kolesih potem bi to pomenilo na valjih izmerjenih tam nekj okoli 100KM in ne 132KM kot so to namerili - še enkrat, na Golfu z enakim motorjem je bilo namerjno več kot 140KM.


V tehničnih podatkih je navedena moč na gredi. Ravno tako je tistih 132,1KM od AM na gredi, čeprav je bilo merjeno na valjih. Poglej si še odgovor od juhice pa boš videl v čem je "štos". Ravno tako je bilo tistih 140+ golfovih konjev merjeno na kolesih, vendar podatek predstavlja dejansko moč motorja, torej na gredi in ne na kolesih.

Glede odstopanja pa še enkrat. Odstopanja so in bodo, tudi če tebe ne brigajo. Ko kupiš avto, ki ima moč večjo od deklarirane si pač srečen, ko pa ima konj manj boš pač žalosten...nič ni popolno...

Objavljeno: Če jun 15, 2006 1:27 pm
Napisal/-a Shebo
V eni reviji (ne spomnem se točno kateri) so čipali mazdo 6 (136 KM) in je bila na dinotu pred in po čipanju. Pred čipanjem je imela pri uradnih 136 'konjih' na dinotu nekaj čez 150 'konjev'. Kako je bilo pa po čipanu pa ne vem (beri: pozabil).

Objavljeno: Če jun 15, 2006 1:34 pm
Napisal/-a INFINITI
Avtomagazin in gdokoli ki je meril takrat ni merodaven in priznan merilec dejanske moči motorja. Če ima avto v evropi s strani za to certificiranega neodvisnega telesa merjeno in potrjeno moč je le-to edino merodavno. Torej nima veze kaj je AM navedel.