Stran 1 od 4
Tdi, jtd,hdi,...
Objavljeno: Po jun 19, 2006 3:10 pm
Napisal/-a ted
zdravo, v bližnji ali pa daljni (odvisno od financ) prihodnosti si nameravam kupiti dizla. avto bo karavan srednjega ali višjega srednjega razreda..ala passat, C5, ...
gledam cene in se mi zdijo ugodne...največ pomislekov pa imam glede izbire..kaj nabaviti, da ne bo maček v žaklu. no ja se zavedam da vedno lahko kaj narobe pri avtih, ampak zanima me predvsem na splošno kateri od teh motorjev naj bi bili najbolj zanesljivi. nekaj sem že prebiral o tem a me zanimajo še vaše izkušnje. in pa pri katerih kilometrih imajo določeni motorji kake posebne hibe. govorimo pa o motorjih srednje prostornine torej...tdi 1.9 do 115 km-passat, 2.0 hdi 110 km-C5, 1.9 jtd 110-115 km-alfa 156???.
po karakteristikah so motorji dosti različni, tudi porabe med seboj jim nihajo kak liter. za tdi sem mislil da naj bi bili dosti zanesljiv a brebral po forumih da majo mal robleme s turbinami. renault mi sploh ne diši, hdi naj bi imel težave z elektroniko ?, hmmmm jtd pa naj bi bil zelo kultiviran in zanesljiv, kar za italjane redko, a menda da res.
debata naj bi bila čimbolj nepristranska, in naj se govori tako o plusih kot minusih posameznih motorjev.
aja če pa slučajno kje kaka podobna debata že tekla, pa lahko tud link do tja pa si preberem.
LP tadej
Objavljeno: Po jun 19, 2006 3:14 pm
Napisal/-a Slide
prvo kot prvo, se vprašaj, ali delaš dovolj kilometrov, da se ti nakup dizla dejansko sploh izplača. Verjamem da je lepo it vsakih 1000km na petrol in gledat povprečno porabo na bc-ju ko se vrti tam okrog 7ih litrov, pa vendar brez prave računice je nakup dizla skoraj nesmiseln...(kljub dandanes primerljivim zmogljivostim, je meni že to, da se greje 21432x dlje kot bencinar velika slabost, zvok (ponavadi in zaenkrat še) ni ravno privlačen, po drugi strani pa navdušuje s porabo in (varljivim) limanjem v zic, dovoljuje lenobo na menjalniku(do neke mere) itd...)
plusi in minusi pač, le preračunaj prvo, da ne boš plačal 300tisočakov več za dizla, ki bo ob primeljivih zmogljivostih pil toliko manj, da boš prišel na nulo po 7ih letih vožnje...avto nameravaš pa po 3eh letih prodat

Objavljeno: Po jun 19, 2006 3:40 pm
Napisal/-a imilet1
prodal ga bo pa vseeno za boljšo ceno kot bencinarja pa še veliko hitreje. Mi mamo pasata tdi-ja 130KM in je avto u nulo.Po centru je poraba okrog 7, na odprtem pa 5,5L.
Cimboljšo odločitev ti želim.
Objavljeno: Po jun 19, 2006 3:52 pm
Napisal/-a eclipse_R
Slide je napisal/-a:(kljub dandanes primerljivim zmogljivostim, je meni že to, da se greje 21432x dlje kot bencinar velika slabost
Naša mazda 6 (dizel) je segreta pred obema bencinarjema doma (hyundai accent l.2002 in vectra l.2005).. če ne vrjameš ti lahko enkat dokažem, sam boš mogu pri nas prespat :P štart zjutrej s čisto hladnim v službo, nobenega priganjanja.. pa gremo lahko z mazdo in accentom
lp
Objavljeno: Po jun 19, 2006 4:03 pm
Napisal/-a ted
hvala vsem zaenkrat, no ja do sedaj sem imel japonca-civic bencin-in je pil povprečno 7-7.5, tko da s tem bom pri karavanu čist zadovolen. zdaj pa računica....kok gledam dobim naprimer C5 že od 2.100.000 pa do 2.300.000 in to z velik opreme in mi to predstavlja če gledam začetno ceno novega avta,zelo malo, glede na to kar ponuja zadeva. tko da tu ni velik za preračunavat...bom pa avto definitivno bolje prodal ko ga menjam pač. tko da tule zna bit proti benz avtu zlo tam tam.. tudi C5 ki mi deluje najbolj všečno..je zlo tam tam s ceno dizla..mogoče 100000 razlike.
delam sicer dost mestne in primestne vožnje...pa tud parkrat na leto 1000 km+ in rabim plac oz. velik prtlažnik. ne iščem športnika,ampak nekaj kar mi nudi udobno vožno. samo če pomislim da bi imel C5 2.0 benzin...vem da ne pije izpod 10 litrov..to pa je kr veliko za vsak dan...pač teža avta tule je že kar zajetna, to pa navor dizla lažje in bolje prebavlja.
jtd...?? no slišaš lepe reči, pa tud kako grajo..ampak še kako dejstvo dobrodošlo....
o tdi pa...zlo ekploziven motor, dober ...po mojih izkušnjah, a precenjen če gledam ostale..čeprav je v ožjem krogu še vedno.
Objavljeno: Po jun 19, 2006 4:28 pm
Napisal/-a AgitatoR
A veš, da se ljudem ne da vsakič sprot in čist od začetka razlagat slabe in dobre strani določenih dizlov.
Objavljeno: Po jun 19, 2006 4:41 pm
Napisal/-a ted
Samotar je napisal/-a:A veš, da se ljudem ne da vsakič sprot in čist od začetka razlagat slabe in dobre strani določenih dizlov.
no ja le to rečem..pač da sem se obrnu na tale forum ker najbolj splošen okol avtov, ker ostali so nepristranski in preveč skoncetrirani na eno znamko. da se ne da človeku razlagat okol dizlov..hm no ja nekaterim se da. če se tebi ne..ni treba pisat...
marsikaj okol teh in onih dizlov vem (že kr neki časa-odkar znam brati- sledim in berem debate članke o avtih) če pa pa se tu najde več glav in odpremo temo in kaj koristnega skupaj spravimo in še komu tretjemu pomagamo ..pa mislim da ni narobe. navsezadnje je tale forum temu namenjen..al se motim ne vem.
sem pa tud napisal če je že bila debata okol tega..da lahko link nalima..če ga veš oz. če veš za kako tako debato....prosim nalimaj..pa namo pisali že ta 2388484 ič.
LP...
Objavljeno: Po jun 19, 2006 5:09 pm
Napisal/-a Falco'
Slide je napisal/-a:prvo kot prvo, se vprašaj, ali delaš dovolj kilometrov, da se ti nakup dizla dejansko sploh izplača. Verjamem da je lepo it vsakih 1000km na petrol in gledat povprečno porabo na bc-ju ko se vrti tam okrog 7ih litrov, pa vendar brez prave računice je nakup dizla skoraj nesmiseln...(kljub dandanes primerljivim zmogljivostim, je meni že to, da se greje 21432x dlje kot bencinar velika slabost, zvok (ponavadi in zaenkrat še) ni ravno privlačen, po drugi strani pa navdušuje s porabo in (varljivim) limanjem v zic, dovoljuje lenobo na menjalniku(do neke mere) itd...)
plusi in minusi pač, le preračunaj prvo, da ne boš plačal 300tisočakov več za dizla, ki bo ob primeljivih zmogljivostih pil toliko manj, da boš prišel na nulo po 7ih letih vožnje...avto nameravaš pa po 3eh letih prodat

se popolnoma strinjam s tem.

Re: Tdi, jtd,hdi,...
Objavljeno: Po jun 19, 2006 6:15 pm
Napisal/-a Mojster Miha
ted je napisal/-a:zdravo, v bližnji ali pa daljni (odvisno od financ) prihodnosti si nameravam kupiti dizla. avto bo karavan srednjega ali višjega srednjega razreda..ala passat, C5, ...
gledam cene in se mi zdijo ugodne...največ pomislekov pa imam glede izbire..kaj nabaviti, da ne bo maček v žaklu. no ja se zavedam da vedno lahko kaj narobe pri avtih, ampak zanima me predvsem na splošno kateri od teh motorjev naj bi bili najbolj zanesljivi. nekaj sem že prebiral o tem a me zanimajo še vaše izkušnje. in pa pri katerih kilometrih imajo določeni motorji kake posebne hibe. govorimo pa o motorjih srednje prostornine torej...tdi 1.9 do 115 km-passat, 2.0 hdi 110 km-C5, 1.9 jtd 110-115 km-alfa 156???.
po karakteristikah so motorji dosti različni, tudi porabe med seboj jim nihajo kak liter. za tdi sem mislil da naj bi bili dosti zanesljiv a brebral po forumih da majo mal robleme s turbinami. renault mi sploh ne diši, hdi naj bi imel težave z elektroniko ?, hmmmm jtd pa naj bi bil zelo kultiviran in zanesljiv, kar za italjane redko, a menda da res.
debata naj bi bila čimbolj nepristranska, in naj se govori tako o plusih kot minusih posameznih motorjev.
aja če pa slučajno kje kaka podobna debata že tekla, pa lahko tud link do tja pa si preberem.
LP tadej
Med tvojimi kandidati so bistvene razlike - tle odloča oko, okus in pričakovanja kupca. Z malce heca - vse kar imajo skupnega so 4 kolesa, karavansko obliko pa dizelski agregat v "nosu".
Prostornina prtljažnika npr. je pri ALFI "podrejena" obliki in je skromen glede prostornine - slednje je več pri PASSAT-u in C5. Udobje - nima smisla izgubljat besed, C 5 je tu razred zase, kar na drugi strani pomeni veliko slabšo vodljivost + lego na cesti proti ALFI. PASSAT je nekje vmes - dobra kombinacija enega in drugega.
Agregati: med naštetimi je najbolj dinamičen TDI, vendar bi osebno raje izbral TDI 130 - poleg večjih zmogljivosti ima 6 prestav, dodaten plus je v tem, da kljub občutno večji zmogljivosti ostajajo (proti TDI 115 in omenjenima JTD oz HDI) stroški registracije enaki (isti razred). V primeru, da ti ni do dinamične vožnje boš varčeval z gorivom, vsekakor pa bo pri enako dinamični vožnji porabil manj kot našteti konkurenti - 6 prestava + lažje zmore vse obremenitve
Tako HDI, kot JTD sta za omenjena avtomobila po mojem prepričanju prešibka oz nudita premalo dinamike v vožnji. Zajetna teža naredi svoje.
Sicer pa je najbolje, da opraviš testno vožnjo in se dodobra seznaniš z avtomobili, pa izbereš tistega, ki ti je na kratko "naj".
Osebno bi izbral PASSAT-a TDI 130.
LP
Objavljeno: Po jun 19, 2006 6:51 pm
Napisal/-a Bosko001
Vozim 156ko z 77 kw in je za ta avto v originalu čist premal. Bolje se obnese 81 oz 85 kw, ki imata varjabilno turbino in še nekaj malenkosti. Če pa hočeš "športnost" je pa mJet. Samo če iščeš udobje in prostornost pozabi alfo. Sem ljubitelj tega vozila, vendar tega v tem avtu enostavno ni, je pa mnogo drugih užitkov, ki pa jih ti nisi navedel
L.p.
Objavljeno: Po jun 19, 2006 7:43 pm
Napisal/-a ted
no vala na odgovorih..in ja vem da sprašujem v čisto različnih motorjih..in tudi avtih. okol alfe mi jasno ...podrejena športnosti in neuporabna...če gledamo iz vidika karavana...C5 pa ladja ki je udobna. no mal narobe sem se izrazu z udobno vožnjo.. sam namreč furam že kar nekaj let civica spuščenega ..in vem da to tisto pravo. udobje štejem le tolk da ne čutim čist vsake skalce. drugače pa hjaa bolje malce trše kot pa nagibanja v ovinkih.
no ja sicer okol oblike in izbora že selektiram kar pač potrebujem, bolj sem tule mislu na vprašanje kateri motor je tisto pravo....se pravi trpežnost, dinamika, kakovost.
no hvala za odgovore...pa če še kdo kaj pripomni..nič narobe.
>LP
Objavljeno: Po jun 19, 2006 7:48 pm
Napisal/-a krucymucy
se pravi iz honde na alfo. mislim da bos pozitivno presenecen.
Objavljeno: Po jun 19, 2006 7:59 pm
Napisal/-a Walker_P
Sami imamo doma C5 letnik 2003 2.0 HDI 110KM. Vsak bo reku prešvoh mašina, pa bom reku tko, pr tem avtu sploh ne rabiš močne mašine, ker udobje vse takšne in drugačne govorice dobesedno poje. Dobesedno ladja. Če boš kupoval, kuppuj letnik 2003 in naprej, prej so imeli neki malega težav v zadnjem delu s hidravliko, ki pa so jo potem odpravili, prav tako so bili vsi ostali poprej narejeni C5 poklicani na servis, da se je napaka odpravla, Kaj nj rečem, dost avta za malo denarja. Ma pa dobro lastnost, ki se ji reče hidravlika, dokaj dobra zadeva, ko prideš do kakšnega predela ko lahka ala pasata in druge pustiš zadaj. Če se hočeš bol športno vozit nabavi C5 2.2 HDI, namreč ima 136KMin pa magično dodatno tipko na kateri piše sport, ta avto dodatno strša, in ni nič kaj manj mehek kot pa ala pasat. Nasplošno pa se hiravlika v tem avtu dobr obnese, servisi se delajo na njej pr 200.000km ali 5 let. Upam da se boš dobr odloču in tut dobr kupu. Če boš rabu kakšno testno vožnjo mi povej, v petek bo prilika ko mam avto v rokah.
Objavljeno: Po jun 19, 2006 8:01 pm
Napisal/-a Mojster Miha
ted je napisal/-a:no vala na odgovorih..in ja vem da sprašujem v čisto različnih motorjih..in tudi avtih. okol alfe mi jasno ...podrejena športnosti in neuporabna...če gledamo iz vidika karavana...C5 pa ladja ki je udobna. no mal narobe sem se izrazu z udobno vožnjo.. sam namreč furam že kar nekaj let civica spuščenega ..in vem da to tisto pravo. udobje štejem le tolk da ne čutim čist vsake skalce. drugače pa hjaa bolje malce trše kot pa nagibanja v ovinkih.
no ja sicer okol oblike in izbora že selektiram kar pač potrebujem, bolj sem tule mislu na vprašanje kateri motor je tisto pravo....se pravi trpežnost, dinamika, kakovost.
no hvala za odgovore...pa če še kdo kaj pripomni..nič narobe.
>LP
Ostajam pri svojem - PASSAT TDI 130
BTW - če malo povečaš "proračun" je še marsikaj zanimivega .... upam, da ti nism zdej "zamešal štrene"
LP
Objavljeno: Po jun 19, 2006 9:17 pm
Napisal/-a APN
Jaz dam osebno še vedno glas Nemcem
Objavljeno: Po jun 19, 2006 9:33 pm
Napisal/-a krucymucy
APN je napisal/-a:Jaz dam osebno še vedno glas Nemcem
ker ima ata golfa ...

Objavljeno: Po jun 19, 2006 9:35 pm
Napisal/-a ted
no hvala še za mal info..sicer sem jih velik že zbral...pa se odločam..no ja nekaj že bo ko bo.
tista o alfi pa,...hmm no ja ne bom reku nič , ker ne poznam avtov kot honde. sam sta mi obe služili (no ena še vedno) več kot odlično. gre prov lepo pa kvari se ne....
Objavljeno: Po jun 19, 2006 9:42 pm
Napisal/-a Walker_P
Aja pa pri C5 2.0 HDI ne padeš v isti razred registracije in ostalega, ker ima 80kw in ne 81kw. Tut tle je ena prednost.