Stran 1 od 2
Mogoče smešno vprašanje, a vseeno...
Objavljeno: Po jul 10, 2006 4:03 pm
Napisal/-a tha_man
Tole res ne vem kam bi dal, zato kar v splošno. Torej:
Recimo da ima avto 101kw.
Je kaka možnost, da bi mu nekako zmanjšal moč na 100kw (obratni tuning

), opravil kako homologacijo or something in ga registriral kot da ima 100kw? Z drugimi besedami torej prihranil kup denarja za neznatno izgubo moči. Pod pogojem da bi se moč dalo poceni zmanjšat, seveda.
Lp

Objavljeno: Po jul 10, 2006 4:10 pm
Napisal/-a krucymucy
clio 16V?
se nekoga poznam s takim problemom. mislim da se ne da.
Objavljeno: Po jul 10, 2006 4:41 pm
Napisal/-a eclipse_R
ja al pa vsi avti, ko majo 180 konj (132 kw).. se s tem problemom tut jst že dalj časa ukvarjam tko, da bi bil vesel nasvetov

al pa če se da z zavarovalnco ment da za tiste 2 kw vseeno padeš v nižji razred? karkoli?
lp
Objavljeno: Po jul 10, 2006 4:51 pm
Napisal/-a RKay
Dvomim da bi se dalo na zavarovalnici ment o tem, ker oni v računalnik pogledajo model avtomobila in moč, ni tko da bi on napisu Ferrari Enzo 1.3 66kW :P , kako bi pa obratni tuning zgledu si pa težko predstavljam, mogoče da bi ga pelu na RSR Tuning in bi ti tam blokado dal al pa kej, pol maš pa pč homolomo pa to. Pojma nimam če se to sploh da.
Objavljeno: Po jul 10, 2006 5:14 pm
Napisal/-a dj_em
dajo ti mal bolši dušilc, pa manjši dovod goriva....
sam ti pa pomoje naujo nč upošteval.... :P
Objavljeno: Po jul 10, 2006 5:20 pm
Napisal/-a cossy
zdej če gre za cliota 16v ali devetnajstko se da cifre spremenit in jih dat gor od modela k je mu 99kilovatov vzet od motorja prometno (prometno k piše not 99 kilovatov) pa homologirat kao menjavo motorja idina kolikor tok legalna pot

Objavljeno: Po jul 10, 2006 5:39 pm
Napisal/-a robi-crx
tako je,lahko ti manjšaš moč motorja kolikor hočeš,v prometni ti bo še zmerom pisal 101kw,kaj bi pol ti šel na dyno test pa onim ne tehničnem spiske pokazal,pomoje tudi najboljša rešitev "kao" swap motorja,pa prometna od drugega avta pa homolomo pa bo stvar rešena,ampak bog ne daj prometne potem naredit,ker boš zopet pod drobnogledom pri zavarovalnici,na to bi moral prej mislit
lp robi
Objavljeno: Po jul 10, 2006 7:25 pm
Napisal/-a tha_man
Haha ni Clio, v bistvu ne bi tega delal sedaj, ampak mislim bolj na prihodnost. Ful je avtov ki so ravno malenkost nad mejo. 130kw je najhujša ja, ampak tud pri 100 in celo 80 bi se dalo kar prišparat, sploh če nimaš kaj dosti bonusa pri registraciji.
Ne vem kaj je fora teh razredov. Če že gredo na moč motorja, bi lahko ceno zavarovanja preračunavali iz dejanskih kilovatov po neki formuli, ne pa kar ene brezvezne razrede met...
Re: Mogoče smešno vprašanje, a vseeno...
Objavljeno: Po jul 10, 2006 7:27 pm
Napisal/-a Mojster Miha
tha_man je napisal/-a:Tole res ne vem kam bi dal, zato kar v splošno. Torej:
Recimo da ima avto 101kw.
Je kaka možnost, da bi mu nekako zmanjšal moč na 100kw (obratni tuning

), opravil kako homologacijo or something in ga registriral kot da ima 100kw? Z drugimi besedami torej prihranil kup denarja za neznatno izgubo moči. Pod pogojem da bi se moč dalo poceni zmanjšat, seveda.
Lp

Tehnične možnosti vsekakor obstajajo, vprašanje je kako bi to recimo temu "razumela" davkarija in vsi, ki na račun teh kW "služijo".
Sicer pa imaš pri določenih znamkah oz modelih za enak agregat dve različici, ki imata različne moči - kar gre na nek način razumeti kot prilagajanje tržišču s takšnim "problemom" kot je tvoj.
LP
Objavljeno: To jul 11, 2006 6:33 am
Napisal/-a zupi13
zakaj bi šli tebi na roko, če samo svoj dobiček gledajo....
ni variante!

Objavljeno: To jul 11, 2006 6:43 am
Napisal/-a ddean1
Sicer ne vem kako je to pri avtomobilih sam pri motorjih gre zadeva takole.
Pri uvozniku, serviserju ... kupiš kit za zmanjšanje moči. Ta ti ga strokovno vgradi ter ti izda potrdilo o strokovni vgradnji ter TUV. S temi papirji greš na LPP kjer ti zadevo homologirajo in v prometno vpišejo novo moč. Zadnje čase so zelo popularne razne R6, CBR600 ... blokirane na 25 KW. Na ta način se namreč izogneš kupovanju novega motorja ko dobiš izpit za neomejeno. (no ja možne so zlorabe

)
Aja pa pri zavarovanju se zeeeeeeeeeeeeeelo pozna
LP
Objavljeno: To jul 11, 2006 11:08 am
Napisal/-a tha_man
Hmm zanimivo, mogoče pa tud avtomobilski uvozniki imajo kaj takega. Mogoče bi blo za vprašat.
Objavljeno: To jul 11, 2006 2:44 pm
Napisal/-a protonika
Pri motorjih je sigurno drugače, ker tudi vozit ne smeš začet najhujšo različico, pri avtih pa tega ni. No, poskusiti ni greh.
Objavljeno: To jul 11, 2006 2:52 pm
Napisal/-a AgitatoR
Samo če ti homologiraš toliko in toliko kilovatov, potem te prav malo briga kaj imajo oni v računalniku
Ti imaš črno na belem, da imaš manj kot pa oni v računalniku, pa naj oni spreminjajo podatke. Če zamenjaš motor z močnejšim in to homologiraš ti bodo brez problema šli spreminjat podatke - zakaj nebi bilo tudi obratno ?
Objavljeno: Sr jul 12, 2006 10:27 am
Napisal/-a tha_man
Tudi jaz upam na to varianto. Če le ne gledajo samo tehničnih specifikacij proizvajalca, ne glede na to kaj motor dejansko zmore. Ker tud če motor naviješ baje ni treba homologirat, in se tako npr. voziš s 150 konjskim motorjem, za katerega plačuješ registracijo kot da ima 115 konjev. Zaradi tega me skrbi, da tale stvar ni ravno urejena... kar je sicer dobro za tiste ki naspidirajo svoje dizle...
Nekje dobiš, nekje zgubiš...
Objavljeno: Sr jul 12, 2006 2:35 pm
Napisal/-a Falco'
100kW ali 130kW še zapade v nižji razred ali že v višjega? kakšne izkušnje imate s tem? me zelo zanima...

Objavljeno: Sr jul 12, 2006 2:49 pm
Napisal/-a maccek_21
ja mene tudi zanima....ali avto z 100kw pade v razred od 80-100kw ali v razred 100-130kw???
Objavljeno: Sr jul 12, 2006 4:01 pm
Napisal/-a simply
Torej
NAD 80 - 100 in
NAD 100 do 130
NAD 130.
Če imaš 100 padeš v razred nad 80 - 100
Če imaš 130 padeš v razred nad 100 do 130.
Drugače pa dvomim da bodo hoteli kaj zmanjšat. Moč je takšna kot je deklarirana od proizvajalca.
Tudi v tujini imajo takšne probleme.
Vem pa da bodo pri Hyundaiu uvedli dva dieselska motorja z isto prostornino a eden bo imel le 1 oz. 2 kW manj da bo lahko padel v nižji razred.
LP
Objavljeno: Sr jul 12, 2006 4:54 pm
Napisal/-a Falco'
ok, potem je tole vredu, samo če pa moreš za 1kW plačat en rang višjo zavarovanje pa je to pravo "sranje", lepše ne morem reči.

Objavljeno: Sr jul 12, 2006 5:26 pm
Napisal/-a TaStar
ce za 1 kw pades v visji razred, pol pelješ avto na čiptuning, da boš mel kaj od tega da si v višjem razredu :P (če maš dizla sevede)
Če bi jst kupu audija, volkswagna, škodo ali seata 2,0TDI s 140KM bi sigurn čipu avto na 180KM, da ne bom za brezveze v višjem razredu.
Tko jst gledam na vse skupaj
Na žalost ene meje morjo bit, pa čeprav take kot so!