Stran 1 od 1
Ali je mogoče?
Objavljeno: So jul 15, 2006 1:03 pm
Napisal/-a RaRe
Če je mogoče zbiti al nekako zamenjati KW,namreč če bi se npr. dalo znižati iz 180kw na polovico manj,na okol 100kw,ker mi bo tudi tehnični prišev manj?

Objavljeno: So jul 15, 2006 1:07 pm
Napisal/-a Slicker
hehehe... kiro vprašanje. ti slabo poznaš našo državo če mislš da ti bo kje kak tolar pršparala. za 1kw se ne da zbit, nikar pa za 80. edina stvar s katero si lahko zmanjšaš registracijo je da auto menaš. aja pa kaj nj bi tista priponka zravn pomenila?
Objavljeno: So jul 15, 2006 1:10 pm
Napisal/-a soso
Ja v bistvu se da vse nardit,ce le obstaja enak avto z manj kw! Kupis razbitega z papirji ,pol pa se malo znajdes

LP
Objavljeno: So jul 15, 2006 1:30 pm
Napisal/-a the_man
heh tudi če bi si ti nekako zbil kilovate, teoretično se pogovarjam, ko bi ti v prometni še vedno pisalo prvotno število, in bi se tist gledal. bolš da menjaš mašino pa jo homologiraš, sam je tud strošek. ne vem če se splača
lp

Objavljeno: So jul 15, 2006 2:17 pm
Napisal/-a Pollo
Kaj ma to veze s trance-om
Objavljeno: So jul 15, 2006 2:18 pm
Napisal/-a RaRe
jah vem,mislim tudi če je avto navit do konca,mogoče tudi z čipo, da bi se nekak dalo postavit v normalno stanje...no vseeno hvala(škoda) pa sej registracija glih ni blem benz bolj

Objavljeno: So jul 15, 2006 2:37 pm
Napisal/-a TurboINSIDE
RaRe je napisal/-a:... pa sej registracija glih ni blem benz bolj

pol pa SDI-ja al pa DCI-ja nabav

kur skor nč, gresta pa tud kr fajn... :P
Objavljeno: So jul 15, 2006 2:42 pm
Napisal/-a Sierrator
Ma kaj to sprašuješ za čipan motor ali za serijskih 180 KM?
Čipanega se namreč da vrniti v originalno stanje.
Objavljeno: So jul 15, 2006 2:53 pm
Napisal/-a RaRe
ja čipan. Sm mogoč veš kejko se lahko dvognejo (kw) s čipom,kr nevem kolko je blo prej standart še brez vsega? tnx za odgovor
Objavljeno: So jul 15, 2006 2:56 pm
Napisal/-a tha_man
Pa saj registracija ni nič višja če je čipan, mar ne? Gleda se kolk je tovarniško močan.
Objavljeno: So jul 15, 2006 3:38 pm
Napisal/-a the_man
ja če ni uradno pol ne, če pa je v papirjih pa je višja ane. sicer je pa reko da ga poraba skrbi ne pa registracija
lp
Objavljeno: So jul 15, 2006 3:39 pm
Napisal/-a the_man
ja če ni uradno pol ne, če pa je v papirjih pa je višja ane. sicer je pa reko da ga poraba skrbi ne pa registracija
lp
Objavljeno: So jul 15, 2006 3:44 pm
Napisal/-a Sierrator
RaRe je napisal/-a:ja čipan. Sm mogoč veš kejko se lahko dvognejo (kw) s čipom,kr nevem kolko je blo prej standart še brez vsega? tnx za odgovor
Kaj pa vem...
Pri mojem je šlo s 150KM na 177KM - čip tuning pri RSR.
Poglej v tehnične podatke za tvoj avto s tvojim motorjem pa boš videl, kolikšno moč si imel originalno.
Objavljeno: So jul 15, 2006 4:14 pm
Napisal/-a Spyker
Kater avto s katerim motorjem imaš?
Objavljeno: So jul 15, 2006 10:18 pm
Napisal/-a tha_man
the_man je napisal/-a:ja če ni uradno pol ne, če pa je v papirjih pa je višja ane.
Sprašujem zaradi tele teme:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=45106
Ker če je po tuningu registracija višja, bi morala biti v primeru da mašino s podobnim postopkom nardiš bolj švohotno, tudi ustrezno nižja, mar ne? S tem mislim švohnejšo kot je bila tovarniška (recimo pri avtih ki le za par kw presežejo mejo zavarovalnega razreda).
Objavljeno: So jul 15, 2006 11:16 pm
Napisal/-a Mad
RaRe je napisal/-a:jah vem,mislim tudi če je avto navit do konca,mogoče tudi z čipo, da bi se nekak dalo postavit v normalno stanje...no vseeno hvala(škoda) pa sej registracija glih ni blem benz bolj

...odvisno kateri avto ... če je isti motor z manj kilowati kot je ta avto pol se tehnično da samo papirjev pa po moje ne ... recimo audi ima 1.8 motorje z 150 180 225 km - če je eden od teh lahko narediš kar hočeš pri teh treh so razlike v nastavitvah, turbini kompresijskem razmerju in injektorjih - recimo motorji z oznako : AEB,APU,AWT,AGU,AJH,AWC,AQX,AYP,AJL,AJQ,APP so motorji ki imajo turbino k03 in imajo kompresijsko razmerje 9.5 : 1 z močjo - 150 do 180 km in gredo do 200 km max z čipom ... motorji z oznako : AUM,ARX,AUQ,ARY,BEX,TBC so motorji še vedno z kompresijskim razmerjem 9.5:1 in imajo od 150 do 180 in 210 km gredo pa vse do 230 km samo z čipom ... motorji z oznako : APY,BAM,TBC so motorji z 9 : 1 kompresijskim razmerjem in 225 km imajo gor Turbino z oznako k04 in gredo do 270 km z čipom ... isto lahko narediš za dol - torej oznaka ti pove kje si - dol gor od seriala ni problem . L.p. Mad
Objavljeno: Sr avg 02, 2006 2:22 pm
Napisal/-a Black Jack
Naša država je taka...vse se da....če maš dost dnarja pod palcem....pa znaš podkupit ljudi....oz če si VIP
Objavljeno: Sr avg 02, 2006 2:59 pm
Napisal/-a fifty
lahko bi!!!npr.menjaš motor (če že hočeš da bi mev majn KW) pol pa hreš na a-test da ti vpišejo v kartonček.Samo tpo ni poceni!!
