Stran 1 od 1

dihtenga

Objavljeno: Ne jun 08, 2003 1:36 pm
Napisal/-a milan
Men je pa šla dihtenga. Zdej me pa zanima kolk pride prbliž servis. Baje se bo zamenjala samo dihtenga pa glavo motorja se bo mal pobrusil. Kolk prbližn nej bi to stal. Avto je pa ROVER 414 si

Objavljeno: Ne jun 08, 2003 2:42 pm
Napisal/-a monster_d
Ja zdaj je odvisn od avta kolk pride tesnilo!
Za mojga yugica 1800! ZA golf2 dizel 4000!!!
ZA tvojga nazalost nevem, racunaj nekje tam do 10000!
Aja glede tega ce ti je slo tesnilo, se malo glava zbrusi da se povrsina zravna in odstrani zazganina!
Mozn da ko bos glavo dol uzel se bo kaj drugega v k****!
Upaj da je vse ql in da bo najmanj kostalo!
LP

Re: dihtenga

Objavljeno: Ne jun 08, 2003 8:38 pm
Napisal/-a Njoko
milan je napisal/-a:Men je pa šla dihtenga. Zdej me pa zanima kolk pride prbliž servis. Baje se bo zamenjala samo dihtenga pa glavo motorja se bo mal pobrusil. Kolk prbližn nej bi to stal. Avto je pa ROVER 414 si


Če ne boš popravljal v sosedovi garaži, torej boš avto peljal na servis, bo cena tam v rangu med 35.000 - 80.000 SIT. Dosti je odvisno od cene delov ter od tega, ce je treba se kaksno drugo tesnilce ali malenkost zamenjat (tesnila izpusnega in sesalnega kolektorja, ...).

L.p.

Njoko

Objavljeno: Ne jun 08, 2003 8:59 pm
Napisal/-a blue
Se strinjam z Njokotom. Moj prijatelj je imel isto sranje z BMW 316 pa ga je prišlo okol 70k SIT.

Objavljeno: Če jun 12, 2003 8:23 am
Napisal/-a Hanzi
Meni pa je šla na Astri in upam da me bo v garaži prišlo vse skupaj pod 50 jurji. če ne bom bankrotiru saj imam naslednjimesec še reg. :cry:

Objavljeno: Če jun 12, 2003 12:45 pm
Napisal/-a Njoko
Hanzi je napisal/-a:Meni pa je šla na Astri in upam da me bo v garaži prišlo vse skupaj pod 50 jurji. če ne bom bankrotiru saj imam naslednjimesec še reg. :cry:


Moras vedet, da je v 99,9 % primerih treba pobrusit glavo, ce ne se ti rec kmalu ponovi, tako da garazno popravilo skoraj odsvetujem.

Sicer pa je meni za Daewoo-ja na pooblascenem servisu naneslo 42.500 SIT z DDV vred. So mi pa brusili glavo, zamenjali tesnila glave, sesalnega ter izpusnega kolektorja, tesnilo pokrova glave motorja in se termostat, da bo ja gvisno za par let. Deli so bili original.

A ima Opel tako drage dele ali zgolj delo?

L.p.

Njoko

Objavljeno: Če jun 12, 2003 8:50 pm
Napisal/-a reber
Meni je pri škodi crknila dihtnga v MB, oziroma nekje na AC na poti tja, potem sem avto kar na uradni servis zapeljal, pa na štop domov. čez nekaj dni pa spet na štop po avto. Vse skupaj s servisom vred (so mi še servis, menjava olja in filtrov, naredili) je bilo 32000sit, so pa malce porezkali glavo, da odstranijo ostanke dihtnga, pa če bi blo slučajn kej skrivljeno. Edino kar je bilo, sem moral čez parsto kilometrov na zategovanje glave in pregled in štelanje ventilov. So mi strogo naročili, da to moram naredit in prav je imel. Seveda ga nisem spet peljal v MB
Je pa tko, da bi me šlepanje iz MB na Bled koštalo več kot 20000sit. Sem klical svojega mehanika, ko se mi je to zgodilo, naj ga kr tam dam na servis, da bom najcenej skoz pršu.

Objavljeno: Če jun 12, 2003 10:18 pm
Napisal/-a monster_d
Glavo daj obvezno brusit, oz zravnat!
Cena brusenja okol 4k!
POl se rabis tesnila za glavom, pa za sesalne in izpusne kolektorje, ker mores dol uzet!

Objavljeno: Pe jun 13, 2003 6:20 am
Napisal/-a vazman
Kako pa veš,da je šla dihtunga na glavi,menda se to tezko ugotovi.Mene zanimajo simptomi.

Objavljeno: Pe jun 13, 2003 8:37 am
Napisal/-a Sphero
Hm, meni je tudi včeraj šla dihtenga na glavi motorja (tako pravijo majstri na AMZS) moje Fiat Brave 1.6 16v. Zdaj pa me zanima, kaj naj nardim, da bi napako odpravil. Pri Fiatovem pooblaščenem serviserju v Kranju (Podboršek), mi ne znajo povedati kolikšen naj bi bil ta strošek sanacije, saj se zgovarjajo na to, da pač to oni vedo, ko mašino razderejo (in pol te tud nategnejo, kaj pa). Pri Ambrožu v Lahovčah pa mi je majstr zadevo opredelil kot okvirno 70.000 sit, kar se mi pa zdi izredno veliko, glede na to, da tu pravite, da je to vse skupi za maximalno 15.000 sit stroškov. Kaj naj storim?

Lahko pa tudi avto prodam (sem imel namen prodajati čez kaka 2 tedna), če se najde kak interesent, pa naj potem sam poštima zadevo, in temu primerno pač tudi nižja cena avta. Vseeno pa bi prosil za čimveč uporabnih in pametnih nasvetov kaj narediti. Najlepša hvala že vnaprej!

Objavljeno: Pe jun 13, 2003 9:37 am
Napisal/-a AIRbrush
Ko je meni šla dihtunga na glavi motorja pri R clio mi je pri lokalnem majstru prišel orenk servis 110.000 sit. V avtohiši Real so mi pa za manjši servis hotli računat 230.000 sit.

Objavljeno: Pe jun 13, 2003 9:51 am
Napisal/-a prosko002
Še moja izkušnja!

Men so šli kolektorji na batih. Pol bi pa mogu še dihtengo na glav menjat, no saj sem jo, samo mi niso pobrusili glave.... Rezultat? Pri uradnem servisu, (kjer mi niso pobrusil glave) sem plačal 20.000. Od takrat naprej sem imel stalne probleme z vodo. Mogli bi mi menjt vodno pumpo pa je niso, ker je bla baje v redu. Zdej ke je pa kompredijo zjeb.... sem moral pa novo mašino kupt, pa novo vodno pumpo, pa vse drugo kar me je skupno koštalo....130k+. Mam pa petko, ki je vredna 350k al pa še manj....

ampak teh 130k+ me je pršlo v sosedovi delavnici.

Če kdo rabi kvalitetno brušenje, poznam majstra, ki brusi tudi glave za g. Valanta za pokal seicento. Brušenje po komadu pride 2k. Možakar je z mirne na dolenjskem.

lp

Objavljeno: Pe jun 13, 2003 1:09 pm
Napisal/-a Njoko
AIRbrush je napisal/-a:Ko je meni šla dihtunga na glavi motorja pri R clio mi je pri lokalnem majstru prišel orenk servis 110.000 sit. V avtohiši Real so mi pa za manjši servis hotli računat 230.000 sit.


Pa da je servisiranje Renaultov najcenejse. Yeah, right.
Moje sožalje. :(



L.p.

Njoko

Objavljeno: Pe jun 13, 2003 1:13 pm
Napisal/-a Njoko
prosko002 je napisal/-a:Men so šli kolektorji na batih.


Kolektorji na batih? Kaj pa je to?
Da ne mislis morda tesnil izpusnega in sesalnega kolektorja ali kaj s tem v zvezi?

L.p.

Njoko

Objavljeno: Pe jun 13, 2003 2:35 pm
Napisal/-a prosko002
Ja to sem mislu. Narobe sem se izrazu...

:>

Objavljeno: Pe jun 13, 2003 9:34 pm
Napisal/-a Ziggy
Tud men je šla dihtnga na cliotu. servis je stal 35.000. Aja simptomi: men je motor najprej čudn vibriral, potem se je pregreval (ob vžigu je šel cagar čist do konca), pa belo se je pokadilo iz izpuha ker je motor kuru olje. Seveda pregrevanje posledično pomen tud vrelo hladilno tekočino. K sem tisto posodo z antifrizom odpru, mi je skor vse v glavo fuknl. Aja pa cena servisa je odvisna od tega kok hitr si avto pelal popravt: Če si se prav dolg vozu pol k je dihtnga že šla, ti je najbrž še kakšn termostat šel... skratka sranje, pa še pride čist nenapovedan (kot pač vsako sranje :lol: )

Objavljeno: So jun 14, 2003 6:57 am
Napisal/-a vazman
Men je podobno delal kot upisuje Ziggy(brez kajenja),kadar sem avto parkiral je blo vedno več hladilne tekočine pod avtom kot v sistemu,hladilna tekocina je kar zuborela.Crknu je termostat in to kr na lepem.Stal sem pred zarornicami preko zeleznice in sem mal zaradi dolgocasja postal pozoren na temparaturo motorja.Dokler sem se vozil,pa še tjutraj je blo dost bio hlajenja,ko pa sem stal se je pa vidlo kako se kazalec vzpenja proti rdecemu polju,pa še ventilator se je nonstop vklopljal.Za pranje hladilnega sistema in novo tekocino,nov termostat in pokrovcek raztezne posode me je prišlo 10 000.Ce pa bi se še kaj vec vozil bi lahko blo pa še malo vec.

Objavljeno: Ne jun 15, 2003 10:15 am
Napisal/-a Hanzi
Verjemi da bom tole naredil v garaži in ne na pooblaščenem. Veliko bolj verjamem tistemu v garaži kot pa pooblaščenemu.
Ceno pa sem okvirno napisal saj bo že to dovolj glede na tržno vrednost avta. :roll:
Sicer pa situacija je taka da še nisem 100% koliko je fuč dihtunga, čeprav se na enem vogalu vidi da je počena in skrivljena samo kaj je pa notri pa se ne ve. sem včeraj malo bolj podrobno pogledeal vodo pa je niti še ni toliko zmanjkalo in tudi ni preveč svinjska še (olje) oziroma nisem zasledil sledi olja. Avto ne kadi zato bom kar nekja časa še počakal in malo bolj podrobno spremljal vodo, vodna pumpa pa bi morala biti tudi še v redu saj smo jo lani menjali in nima niti 10 kkm :roll:

Objavljeno: Ne jun 15, 2003 4:07 pm
Napisal/-a dolfe
vazman je napisal/-a:Men je podobno delal kot upisuje Ziggy(brez kajenja),kadar sem avto parkiral je blo vedno več hladilne tekočine pod avtom kot v sistemu,hladilna tekocina je kar zuborela.Crknu je termostat in to kr na lepem.Stal sem pred zarornicami preko zeleznice in sem mal zaradi dolgocasja postal pozoren na temparaturo motorja.Dokler sem se vozil,pa še tjutraj je blo dost bio hlajenja,ko pa sem stal se je pa vidlo kako se kazalec vzpenja proti rdecemu polju,pa še ventilator se je nonstop vklopljal.Za pranje hladilnega sistema in novo tekocino,nov termostat in pokrovcek raztezne posode me je prišlo 10 000.Ce pa bi se še kaj vec vozil bi lahko blo pa še malo vec.


Meni (na enem starem mercedesu) tisti cilinder, kjer je šla dihtunga, v prostem teku ni deloval, če si dal več gasa, je pričel delovat, ampak plini ob eksplozijji so uhajali v vodni plašč in zmetali vodo iz sistema.