Stran 1 od 1
w124 5th gear
Objavljeno: Pe jul 21, 2006 6:24 pm
Napisal/-a ar35s
Objavljeno: Pe jul 21, 2006 8:23 pm
Napisal/-a erixon
ja ja, kakemu novemu avtu reces sam bu! pa ze elektronika ne dela...
kvaliteta je pac kvaliteta....
Objavljeno: Pe jul 21, 2006 9:05 pm
Napisal/-a dj_em
ma to so men butasti testi
greš granato pa take metat v avto

nevem only in england
Objavljeno: Pe jul 21, 2006 10:38 pm
Napisal/-a Mad
...ja en lep primerek so uničili ... kolega ima novega in tudi 13 let starega obadva MB E klase - 230 E 16v 93 letnik je njegov prvi mercedes in ima 380000 km - prvi lastnik avto nikoli razbit in je vse BP razen voznikov sedež bi moral menjati, ker daje znake da se je sesedla notranjost ... menjal sem mu lani en zglob spredaj ker je zaribal drugače pa mu ga štima en stari stric v Ljubljani ki šravfa MB-je

L.p. Mad
Objavljeno: Pe jul 21, 2006 10:56 pm
Napisal/-a W|zz
lol dej ne no

zapelje tist monster truck žez in se ne dotakne desnih vrat, dajo na zadne zice eno wannabe rocno bombo in spet, ne poskoduje desnih vrat. Pol ustrelijo s topom not in kamnita krogla po cudezu eksplodira in spet desnim vratom ni nc.. potem se pa cudi da se še odpirajo.. dd če se jih ni pa noben pipnu niti. Al pa dajo dinamit pod havbo in je sploh ne odbije dol z avta, ampak se kar normalno naprej odpira
Sicer mi je bil pa bolsi test pri top gearu ko so Toyoto testiral. Je bil celo noč v morju pa je vžgal, ne pa tukaj par minut v vodi, ki je bila verjetno dezevnica tako da se še vodni kamen ni mogu nikjer nabrat

Objavljeno: Pe jul 21, 2006 11:01 pm
Napisal/-a bass
Imaš prav. Fifth gear sux

Objavljeno: So jul 22, 2006 7:35 am
Napisal/-a pugi405
Ko že misliš, da si videl že vse, te preseneti angleška debilnost....

Objavljeno: So jul 22, 2006 8:36 am
Napisal/-a leoCar
Te mece so res vzdrzljive, samo za mene to ni test avtomobilskega zivljenja
Avto bi morali dati eni firmi kot sluzbeno vozilo, kjer bi se na dan menjali do trije vozniki, in bi delali kaksnih 500km na dan, seveda vsak z svojim nacinom voznje.
To da unicujejo taksen avto , da se vozijo po njem, v njega dajejo granate in ga obstreljujejo z topom

, saj to ni tank ali kaksno drugo vojasko vozilo,
to je civilna meca, narejena da pozira kilometre,narejena za taxi sluzbe

Objavljeno: So jul 22, 2006 10:36 am
Napisal/-a CERES
Bolje bi bilo če bi dali kakšnemu ki zares potrebuje avto

Sej lahko imajo razne preizkuse ampak čudno se mi zdi da samo ta avto to zdrži....res da je kvaliteta sam tudi novejši lahko kaj takega preživijo saj jih tudi preplačamo....ampak jest osebno ne bi mogu tega delat avtomobilu kot ta punca

No ja pač gotovo ne vejo kaj početi pa so šli na novo stvar (uničenje avtomobilov) :P he he sam bolje bi bilo če bi ga predelali in da ga bi na licitaciji ali dražbi prodali in tisti denar ki bi ga dobil bi lahko podarili v dobrodelne namene ali kaj podobnega

Drugače pa je zanimivo kaj počnejo s tem avtomobilom ni kaj kvaliteta
Druga kvaliteta pa je v tem koliko dejansko avto zdrži brez okvar....
Lp
Objavljeno: So jul 22, 2006 11:12 am
Napisal/-a Nitromen
Hm od kdaj je pa Merzedes ženska

Objavljeno: So jul 22, 2006 11:30 am
Napisal/-a eclipse_R
Odkar je bla una španska nadaljevanka, v keri je mel glavno vlogo lik z imenom Mercedes, (ženska :P) na kanalu a
lp
Objavljeno: So jul 22, 2006 11:34 am
Napisal/-a ar35s
dj_em je napisal/-a:greš granato pa take metat v avto

nevem only in england
Dejansko so tukaj ljudje malo cudni

Objavljeno: So jul 22, 2006 11:57 am
Napisal/-a Mojster Miha
Nitromen je napisal/-a:Hm od kdaj je pa Merzedes ženska

Ima kar nekaj povezave z nežnejšim spolom - tako je bilo ime hčerki Gottlieb Daimlerja - konstruktorja prvega štirikolesnega avtomobila. Gottlieb je svoje avtomobile po letu 1902 poimenoval z imenom hčerke - torej Mercedes.
LP
Objavljeno: So jul 22, 2006 11:25 pm
Napisal/-a 51M3K
Mojster Miha je napisal/-a:Nitromen je napisal/-a:Hm od kdaj je pa Merzedes ženska

Ima kar nekaj povezave z nežnejšim spolom - tako je bilo ime hčerki Gottlieb Daimlerja - konstruktorja prvega štirikolesnega avtomobila. Gottlieb je svoje avtomobile po letu 1902 poimenoval z imenom hčerke - torej Mercedes.
LP
Prehitel si me

Objavljeno: So jul 22, 2006 11:48 pm
Napisal/-a metallic
Mislm, da je mislu viki...
sicer pa ni blo prvič.

Megane, M5, 2×aston, elise al exige,... obvlada...

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 12:16 am
Napisal/-a just_me
W|zz: si reku da je krogla iz kamna. Jst se ne bi strinjal, ker se mi zdi da so te krogle iz teh starih topov eksplodirale (na sredini nej bi biu smodnik in se pod udarcem raztrešči). NO ja sam tolk, kokr mam jst to v glavi
Pa un dinamit pod haubo, ko ga je sprožla je bila skoraj istočasno eksplozija po celem avtu:D ...
Drugače sm pa jst tut reku kaki bedaki, da avte uničujejo, ampak poslovno gledano jim pa dosti prinese (gledanost...)
LP
Objavljeno: Ne jul 23, 2006 10:12 am
Napisal/-a Tattoo-
51M3K je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Nitromen je napisal/-a:Hm od kdaj je pa Merzedes ženska

Ima kar nekaj povezave z nežnejšim spolom - tako je bilo ime hčerki Gottlieb Daimlerja - konstruktorja prvega štirikolesnega avtomobila. Gottlieb je svoje avtomobile po letu 1902 poimenoval z imenom hčerke - torej Mercedes.
LP
Prehitel si me

Ne bo čisto tako...Mercedes je bilo ime hčerki dunajskega aristokrata Emila Jellineka in ne Gottliebovi hčerki!!
Avtomobil sta neodvisno drug od drugega izumila Carl Benz in Gottlieb Daimler leta 1886. Prvi je izdelal trikolesno vozilo z dvema sedežema (in enim pomožnim nad motorjem), medtem ko je Daimler sestavil štirisedežno 'kočijo' z motorjem pod zadnjimi sedeži. Benz je oktobra 1883 v Mannheimu ustanovil podjetje Benz & Cie, dočim je Daimler novembra 1890 v Canstattu osnoval firmo Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG). Obe sta bili povsem ločeni druga od druge. Leta 1897 je petični dunajski aristokrat Emil Jellinek v Canstattu naročil avto daimler 6 PS, ki ga je prejel novembra. Z njim je bil zadovoljen, edino pripombo je imel glede najvišje hitrosti 24 kilometrov na uro, ki se mu je zdela prenizka. Od tovarne je zahteval, naj mu izdela dve vozili, ki bosta dosegli 40 km / h. Dobil ju je že septembra 1898 in šlo je za prvi avto na svetu, ki je imel motor s štirimi valji. Istočasno se je oblikovalo sodelovanje DMG in Jellineka, ki je postal nekakšen Daimlerjev prodajni zastopnik. V ta namen je leta 1899 prejel deset vozil, leta 1900 pa že devetindvajset. Vendar v tistem času ustaljene propagande za vozila praktično ni bilo, še največjo reklamo so predstavljali dosežki na dirkah. Zato je Jellinek leta 1899 s svojimi vozili začeli dirkati. Prvič so se na progo podali v Nici, kjer so vozila nastopala pod imenom 'Mercedes'. To ni bila znamka, temveč le ime moštva, ki ga je dobilo po Jellinekovi hčerki, rojeni 1889. Jup, veliko ljudi še vedno zmotno misli, da je bila Mercedes hčerka Carla Benza. Obenem je treba pojasniti morebitno zmedo, ki nastane ob vprašanju 'Kakšno zvezo ima Jellinek z Benzom, če je kupil Daimlerjev avto?' Praktično je nima, kajti šele pozneje je prišlo do združitve obeh podjetij. Kar je pravzaprav moč opaziti tudi zdaj; znamka ostaja Mercedes-Benz, kljub temu, da je uradno ime podjetja DaimlerChrysler.
Mercedes (1889-1929) in Emil Jellinek (1853-1918), hčerka in oče, odgovorna za ime znamke:

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 10:25 am
Napisal/-a Mojster Miha
Tattoo- je napisal/-a:51M3K je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Nitromen je napisal/-a:Hm od kdaj je pa Merzedes ženska

Ima kar nekaj povezave z nežnejšim spolom - tako je bilo ime hčerki Gottlieb Daimlerja - konstruktorja prvega štirikolesnega avtomobila. Gottlieb je svoje avtomobile po letu 1902 poimenoval z imenom hčerke - torej Mercedes.
LP
Prehitel si me

Ne bo čisto tako...Mercedes je bilo ime hčerki dunajskega aristokrata Emila Jellineka in ne Gottliebovi hčerki!!
Avtomobil sta neodvisno drug od drugega izumila Carl Benz in Gottlieb Daimler leta 1886. Prvi je izdelal trikolesno vozilo z dvema sedežema (in enim pomožnim nad motorjem), medtem ko je Daimler sestavil štirisedežno 'kočijo' z motorjem pod zadnjimi sedeži. Benz je oktobra 1883 v Mannheimu ustanovil podjetje Benz & Cie, dočim je Daimler novembra 1890 v Canstattu osnoval firmo Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG). Obe sta bili povsem ločeni druga od druge. Leta 1897 je petični dunajski aristokrat Emil Jellinek v Canstattu naročil avto daimler 6 PS, ki ga je prejel novembra. Z njim je bil zadovoljen, edino pripombo je imel glede najvišje hitrosti 24 kilometrov na uro, ki se mu je zdela prenizka. Od tovarne je zahteval, naj mu izdela dve vozili, ki bosta dosegli 40 km / h. Dobil ju je že septembra 1898 in šlo je za prvi avto na svetu, ki je imel motor s štirimi valji. Istočasno se je oblikovalo sodelovanje DMG in Jellineka, ki je postal nekakšen Daimlerjev prodajni zastopnik. V ta namen je leta 1899 prejel deset vozil, leta 1900 pa že devetindvajset. Vendar v tistem času ustaljene propagande za vozila praktično ni bilo, še največjo reklamo so predstavljali dosežki na dirkah. Zato je Jellinek leta 1899 s svojimi vozili začeli dirkati. Prvič so se na progo podali v Nici, kjer so vozila nastopala pod imenom 'Mercedes'. To ni bila znamka, temveč le ime moštva, ki ga je dobilo po Jellinekovi hčerki, rojeni 1889. Jup, veliko ljudi še vedno zmotno misli, da je bila Mercedes hčerka Carla Benza. Obenem je treba pojasniti morebitno zmedo, ki nastane ob vprašanju 'Kakšno zvezo ima Jellinek z Benzom, če je kupil Daimlerjev avto?' Praktično je nima, kajti šele pozneje je prišlo do združitve obeh podjetij. Kar je pravzaprav moč opaziti tudi zdaj; znamka ostaja Mercedes-Benz, kljub temu, da je uradno ime podjetja DaimlerChrysler.
Mercedes (1889-1929) in Emil Jellinek (1853-1918), hčerka in oče, odgovorna za ime znamke:

Osebno jih nisem poznal, takrat nisem živel ...

.... torej čisto možno

ops:
Preden sm zapisal sem pogledal na tole spletno stran
http://sl.wikipedia.org/wiki/Avtomobilizem
oz tole besedilo
Gottlieb Daimler je bil prav tako rojen v Nemčiji in sicer kot sin pekovskega mojstra. Ko je opravil študij strojništva, je dve leti delal v strojni tovarni v Angliji. Potem se je odselil nazaj v Nemčijo, kjer je izdelal hitro delujoči bencinski motor in ob tem delu prejel nemški patent. Čez tri leta je Daimler izdelal prvi znani štirikolesni avtomobil nasploh. Dvorni izdelovalec kočij je Daimlerju priskrbel šasijo in karoserijo in tako je Daimlerjevo motorno vozilo poskusno vožnjo opravilo leta 1887. Daimler je nato opustil obliko kočije in za vozilo izdelal jekleno ogrodje. V jekleno konstrukcijo je dodal še dvovaljni motor, tako imenovan V motor. To vozilo je na pariški razstavi leta 1889 razstavljala družba Panhard & Levassor. Kasneje je Daimerja in njegovo novo usmeritev modelov predstavljal t.i. mercedes. Ta pa se je na dirkalni stezi pojavil leta 1901.
Leta 1899 je Daimler zmagal s svojim modelom phonix. Od leta 1902 se je ime mercedes (po njegovi hčeri) ohranilo vse do danes za vsa Daimlerjeva vozila.
LP
Objavljeno: Ne jul 23, 2006 11:32 am
Napisal/-a Tattoo-
Mojster Miha je napisal/-a:Osebno jih nisem poznal, takrat nisem živel ...

.... torej čisto možno

ops:
Preden sm zapisal sem pogledal na tole spletno stran
http://sl.wikipedia.org/wiki/Avtomobilizemoz tole besedilo
Gottlieb Daimler je bil prav tako rojen v Nemčiji in sicer kot sin pekovskega mojstra. Ko je opravil študij strojništva, je dve leti delal v strojni tovarni v Angliji. Potem se je odselil nazaj v Nemčijo, kjer je izdelal hitro delujoči bencinski motor in ob tem delu prejel nemški patent. Čez tri leta je Daimler izdelal prvi znani štirikolesni avtomobil nasploh. Dvorni izdelovalec kočij je Daimlerju priskrbel šasijo in karoserijo in tako je Daimlerjevo motorno vozilo poskusno vožnjo opravilo leta 1887. Daimler je nato opustil obliko kočije in za vozilo izdelal jekleno ogrodje. V jekleno konstrukcijo je dodal še dvovaljni motor, tako imenovan V motor. To vozilo je na pariški razstavi leta 1889 razstavljala družba Panhard & Levassor. Kasneje je Daimerja in njegovo novo usmeritev modelov predstavljal t.i. mercedes. Ta pa se je na dirkalni stezi pojavil leta 1901.
Leta 1899 je Daimler zmagal s svojim modelom phonix. Od leta 1902 se je ime mercedes (po njegovi hčeri) ohranilo vse do danes za vsa Daimlerjeva vozila.
LP
No, tudi jaz nisem takrat še živel, kaj šele da bi jih osebno poznal!
Vem pa, da Wikipedia (še posebej slovenska) ni najbolj kredibilen vir informacij!

Ampak vseeno sem šel preverjati tvojo trditev in tole je copy-paste iz uradne Mercedesove strani:
