Stran 1 od 2

makadam

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 5:47 pm
Napisal/-a lexuss
tkole mau me zanima to, namreč dons sm skor razbou auto k me je na makadamu obrnil, smola pač. srečo sm pa meu da sm z rilcom za las zgrešu neke vrste nasip in se ustavu nekje tm kjer je folk neki seku in metu ostanke vej na kup. škoda: samo polomlena spodna predna plastika, ostalo sm mau s krpo obrisu in žmigouc sestavu nazaj. kva sm naredu:teru sm ga z drugo ker se je fejst mudil. kako: cesta je bla rahlo ovinkasta ampal dost delč pregledna in še za nameček klanc dol, 20 metrou raunine nato klanc gor. zakva že: najprej užitek hrumenja in pr 4000 obratih so gume kopale k nore in se kadil od makadama da se ni nč vidl kar je kul vidt v sredinskem špeglu, in še mudil se je. moja reakcija: pred klancom navzgor sm začeu rahlo bremzat da bi zgubu na hitrosti a zrd ovinka k bi ga mogu spelat me je zanesl. nogo sm še zmer meu na bremzi in pol se je zgodil. probu spelat ovink a ni dalo, rit mi je spodnesl v levo, hotu sm ga rešt z zasukom volana u levo a je blo prepozn itak zrd bremzanja. nasvet: ankol ne bremzej na makadamu če te zanaša al ap bilokej, samo nogo dol z gasa in loviš, leva noga počiva.
kle lohk napišete kašne izkušne ste vi mel pa če jih mate še kej več kokr jst.
ajde previdno na makadamu, sploh pa počasna vožna, odsvetujem kar sm delu jst

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 5:50 pm
Napisal/-a Gasper`
Vse lepo in prav samo v eni stvari se ne strinjam. Ce te zanasa bos avto veliko prej "ujev" z gasom kot brez.

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:01 pm
Napisal/-a lexuss
potem ti rd reskiraš da u nepregledn ovink če te zanese potegneš. ja sej se strinjam da bi odnesu brez obračanja na makadamu če bi takrt na makadamu potegnu sam kva k ne veš kva je za ovinkom, mogoče auto, bus, traktor k prhaja. posledice bi ble še hujše pol kokr pa sam mau zvite in počene plastike

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:14 pm
Napisal/-a Gasper`
Iz tvojga posta sem prebral, da je bila cesta pregledna ;)

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:22 pm
Napisal/-a sevnican
Mene je eno poletje, takoj po nalivu. Samo na asfaltu. Se s sodelavcem peljema domov iz šihta, seveda cesta mastna, pa še asfalt na tistem ovinku je gladek, tak da me je začelo pošteno zanašati. Še sam ne vem kako mi je ratalo, ampak tako dobro sem odreagiral, da sem ovinek zdriftal. :D Lepše mi ga skor ne bi moglo ratat zvozit. Sodelavec pa celi navdušen, je mislu, da sem zanalašč tak zvozu ovinek. Jaz pa celi trd. :shock:


K sreči se je dobro odneslo. :lol:

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:23 pm
Napisal/-a Walker_P
Pjebi nč ne bote rešl z dodajanjem gasa, vsaj ne če ni avto 4×4, dostkrat sm sprobval kaj je najbolš narest v tem primeru pr avtu na sprednji pogon, in vam morm povedat da nč ne pomaga, lahka daš gas pa volan motaš kontra, še vedn te bo nesl, lahka gas spustiš pa volan spet motaš, avto spet nese isto, edin kar enmal pomaga da ročno stisneš pa volan kontra kot prej ko ti je zadek odnesl, sam ne skos ročne držat, ravn tolk da ti zadek kontra zasuče, in vmes enmal gasa pa skos enakomern držiš. Ne bom pametoval, js pr seb vem kaj bom nardil če bom v tej situaciji, sam brez sreče pr tem ne bo šlo.

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:24 pm
Napisal/-a lexuss
no preglednost nism dovol natančno opisu ampak ni blo potrebe, useen pa povem da k sm pršu iz klnaca navzdol se je vidl do drugega klanca navzgornato je biu takoj ovinek tko da je blo zlo mal prostora za manevrirat, umes pa je bla raunina kjer sm potegnu

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:31 pm
Napisal/-a lexuss
Walker_P je napisal/-a:Pjebi nč ne bote rešl z dodajanjem gasa, vsaj ne če ni avto 4×4, dostkrat sm sprobval kaj je najbolš narest v tem primeru pr avtu na sprednji pogon, in vam morm povedat da nč ne pomaga, lahka daš gas pa volan motaš kontra, še vedn te bo nesl, lahka gas spustiš pa volan spet motaš, avto spet nese isto, edin kar enmal pomaga da ročno stisneš pa volan kontra kot prej ko ti je zadek odnesl, sam ne skos ročne držat, ravn tolk da ti zadek kontra zasuče, in vmes enmal gasa pa skos enakomern držiš. Ne bom pametoval, js pr seb vem kaj bom nardil če bom v tej situaciji, sam brez sreče pr tem ne bo šlo.

ja to pa drži k prbit ampak situacija je bla presenečenje k ga nism prčakvou, in kaj boš takrt naredu nepripraulen, men se je itak u trenutku odvrteu film pred očmi kva use se bo zdejle zgodil z autom , a pol k se je ustavu sm si oddahnu. to bi lohk počeu če bi biu prpraulen tko pa ne.
tut driftaš ga lohk če si prpraulen ampak kar sm jst počeu od naudušenja nism mogu odreagirat usaj tok da me ne bi pol na koncu obrnil, ampak okej je kar je še bolš da ni kej hušga, recimo hladilnik zabit u mašino, zvita hauba da prek ne vidš itd

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:32 pm
Napisal/-a marko01
sem mel podobn problem po cesti iz rogle do areha me je reso jarek odtocni saj je tam noter nekak zahaklalo spredno desno kolo in avto je lepo odleto skozi ovinek ce ne bi pristal v bliznjem hudourniku z totalko :P

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:33 pm
Napisal/-a Walker_P
Če pa praviš da si se mal hitrej vozu bi lahka sklepal oz predvideval da se lahk kj tazga pripeti, tak ti bom reku, na cesti zmeri pričakuj oz bodi pripravljen na najslabše, pa boš v večini primerov rešu vse probleme.

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:41 pm
Napisal/-a lexuss
sej sm predvidevou da me bo usaj zanašal in sm tko tut reagiru kokr da bi biu na asfaltu kjer gume grabjo k mašina sama bremza a kle sm še jst zravn bremzu narahlo a ker me je zanesl so zadne bremze zablokirale in me je zato zanesl. in kaj ne bi takrt naredu, to kr sm že v nasvetu predlagu da sam noge dol z useh pedalk nej auto sam bremza sam pa loviš auto. aja mam pa tut izkušne na tem istem makadamu sam neka druga lokacija z skutrjem kjer sm zapelu prek kolesn in ker sm dodau gas me je zanesl in 3x dobesedn fonl po sedežu me je obrnil in pol sm padu a na srečo na tak odtočni jark :)) škode je blo za 15 jurjou, špegu pa zaščitna plastika za auspuh. mam že izkušne od prej s tem makadamom sam nism si predstaulu da bom zdej še z autom heh

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:42 pm
Napisal/-a lexuss
ups ne zanesl ampak čist obrnil

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:48 pm
Napisal/-a sevnican
Za take primere je pa fino če greš na tečaj varne vožnje, kjer simulirajo take situacije.

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:51 pm
Napisal/-a lexuss
sevnican je napisal/-a:Za take primere je pa fino če greš na tečaj varne vožnje, kjer simulirajo take situacije.

se strinjam sploh če maš auto k ma 150KM in več

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:53 pm
Napisal/-a marko01
lexuss je napisal/-a:
sevnican je napisal/-a:Za take primere je pa fino če greš na tečaj varne vožnje, kjer simulirajo take situacije.

se strinjam sploh če maš auto k ma 150KM in več


po sodri je tudi 70 konjev dovol da se razletis 8)

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 7:20 pm
Napisal/-a lexuss
ne to je blo za namen varne vožnje ampak itak korist za usak auto

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 7:25 pm
Napisal/-a tomzzi
Heh imam sam tudi že izkušnje z zanašanjem in zaviranjem. Sicer na rahlo zasneženi cesti. Ampak res rahlo, ker je pred tem dež padal potem pa sneg. Kaj se je zgodilo? Peljem proti ovinku, hitrost okrog 60-70 km/h in potem se zgodi. Pred ovinkom je bila rahlo uničena cesta (flike). Avto mi malce strese in potem začne samo vlečt v levo na nasprotni pas (ob 5 zjutraj). Seveda takrat nisem kaj velik razmišljal pa tudi izkušenj iz tega še nisem imel prej pa sem takoj samo na bremzo pritisnil. NAPAKA. Sledi zanašanje čez nasprotni pas vmes podrl tist količek ob cesti in pa seveda vpetje sprednjega levega kolesa v majhno jamo kakšen meter od ceste in seveda pristanek na boku. Sreča, da ni bilo nikogar iz nasprotne smeri, ker bi bila katastrofa. Krive so bile pa tudi malo slabe gume. Rezultat? Povsem uničena voznikova stran, počena zadnja stranska šipa, predrt pokrov motorja, ker sem "parkiral" ob drevesu. Tako, da sem plezal iz avtomobila čez sovoznikova vrata. Meni pa niti ene praskice. Ampak to je bilo že nekaj časa nazaj.

Tako, da moj nasvet: čim manj po bremzi v takšni situaciji.

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 7:25 pm
Napisal/-a KeXeK
2bad4U je napisal/-a:Vse lepo in prav samo v eni stvari se ne strinjam. Ce te zanasa bos avto veliko prej "ujev" z gasom kot brez.


se strinjam s tabo

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 8:19 pm
Napisal/-a piblo
Jst sm ze parkrat stvar resil s pritiskom sklopke. Mogoce zadaj stoji prav realna razlaga o izenacitvi oz. poskusu izenacitve sil na avtomobilu.
Bi mogu se kdo probat pa mi povedat. Meni se zdi, da si tako najmanj skode nardis. Pac ne pospesujes, pa tudi ne zaviras.


LP!

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 8:51 pm
Napisal/-a Mad
piblo je napisal/-a:Jst sm ze parkrat stvar resil s pritiskom sklopke. Mogoce zadaj stoji prav realna razlaga o izenacitvi oz. poskusu izenacitve sil na avtomobilu.
Bi mogu se kdo probat pa mi povedat. Meni se zdi, da si tako najmanj skode nardis. Pac ne pospesujes, pa tudi ne zaviras.


LP!
...sklopka razbremeni podvozje in pol se avto tudi lahko sam poravna in lažje upravlja - to so včasih učili ko prideš na nenapovedano fliko ledu ...loviti z gasom si lahko privošči izkušen šofer, da ne bo imel nasprotnega učinka... zanašati pa tudi največkrat začne zaradi uporov - prednji pogon - spredaj vleče zadnja kolesa malo zaostajajo in grabijo (dež isto pesek) vodo pod profil zato začne drset ... zadnji pogon - zadnja kolesa potiskajo in prednja kolesa zaostajajo pri tem nastaja upor na prednji par kar na spolzki podlagi pomeni drsenje ... pri 4x4 se vse to dogaja dosti kasneje pri višji hitrosti tu priporočam stiskati gas ker včasih uspe v zadnjem trenutku poravnati vozilo ostali prijemi - bremza - odsvetujem ker te dobesedno obrne in sklopko ...samo po resnično spolzkem terenu ... ko vidiš da njimaš izhoda je dobro če je vsaj kak meter ceste še pred teboj in zidom če totalno izgubiš nadzor obrnit kolesa v smer kjer te že vrti potegniti ročno zavoro in ko te zavrti stisniti še bremze ... neverjetno je kako se včasih lahko tudi hitro ustaviš - mene je enkrat presenetil kamion izza ovinka stoječ čez oba pasa uspel sem se pri 60km/h na mokri spolski cesti obrniti okrog osi in zatolči tablico v zemljo paralelno z kamionom - brez škode ;) ... škoda je le, da se tega spomnemo po navadi šele kasneje ... Šola varne vožnje pomaga ... L.p. Mad