Stran 1 od 2
Ceste ter podjetja
Objavljeno: Po jul 31, 2006 11:25 am
Napisal/-a xandrej
Imam enih par vprašanj pa da vidim, če se samo meni zdi čudno:
- Zakaj ko naredijo cesto žez 3 dni gor vrežejo ker so nekj pozabli ali spregledali?
- Zakaj ceste vsepovsod ožajo namesto, da bi se stvar širla?
- Zakaj ne znajo nnaredit cestne jaške ne da ti skoraj kolo ftrga?
- Kakaj ne delajo cestne jaške na sredini vozišča zakaj na credini cestišča?
- Zakaj pri nas delajo ceste počasi, da glava peče?
- Kdo prevzema te ceste ter jih spusti v uporabo? Peki? Slaščičariji? Pojma nimam...
- Zakaj ne znajo poravit luknje, ne da to čutiš pote, da bi bilo bolje skoraj, da nebi popravljali...?
Včasih jm kaj uspe v večini primerov pa je to vsekup... Naredijo avtocesto pri murski pa vse poka, razpada pa še kaj... Pa itak nikoli ni človek fertik ko to gleda.
Ko gledam sedaj vsepovsod okoli mene kaj delajo človeka srat prime: Pri bolnici naredili vhod, že režejo na 4 mestih (so pozabili naredi vhode na pločnike za kolesarje, ter naredili prevelik otok, kjer ne gre mimo kombi (prej tega niso opazli dokler niso bili kao fertik)... Režejo nov asfalt ter popravljalo...
V Limbušu delajo krožni promet več kot 1 leto ter ožijo cesto, tak, da ne vem kako se bosta srečala dva tovornjaka... itd itd...
Mnenja?
Objavljeno: Po jul 31, 2006 11:33 am
Napisal/-a TomazK
sprašujem se isto kot ti, sploh ko pridem iz tujine nazaj na naše ceste... Pr nas se tut že koplje ene 3 leta nonstop. Vožnja z avtom je postala prava muka, zato se ji če se le da izogibam.
Objavljeno: Po jul 31, 2006 11:38 am
Napisal/-a Bor
Ja pri nas se neki konča in pol se že prekople. Recimo v Grosuplju ( pri merkatorju) so nardil novo cesto in kolesarsko stezo. Ampak kaj ko so kekci nardil robnik 5 cm visok tam kjer naj bi bil dovoz. In so že vse razkopali in nekaj na hiter spacali.
Objavljeno: Po jul 31, 2006 11:38 am
Napisal/-a Jorgi
Mene pa zanima, če kdo ve, kaj je tista roza snov, s katero mislim da telekomovci "zaflikajo" ceste in pločnike in je zelo popularna zadne čase, ker v lublani skorajda ni ceste brez roza zaflikanega pasu.
Objavljeno: Po jul 31, 2006 11:40 am
Napisal/-a MALIJOHN
Če kvalitetno zrihtajo ceste da bojo zdržale par let ja kaj bojo pa cestni delavci sploh pol delali.

Objavljeno: Po jul 31, 2006 12:05 pm
Napisal/-a spletko23
Res je. Naše ceste so prava žalost. Da jo naredijo traja celo večnost (verjetno zato, ker gospodje delajo samo od 8 pa do 16, vmes je pa miljon odmorov - Nemci in Avstrijci delajo ceste še ponoči; prižgejo reflektorje in delajo), ko pa je enkrat končno narejena jo pa že prva zima povsem uniči.
In za take ceste plačamo pri registracijo skorajda 20.000, vsakič ko se zapeljemo na avtocesto pa še cestnino, ki že pri enem izletu na morje in nazaj skorajda doseže polovico cene letne vinjete v Švici.
Vedno se pa zagovarjajo s povsem enakimi argumenti, da je zaradi hribovitega sveta pač 1 km ceste dražji kot pa npr. v Nemčiji. Zanima me pa, kako potem Švicarji pridejo toliko ceneje skoz. Morda ker naredijo manj napak?
Objavljeno: Po jul 31, 2006 12:23 pm
Napisal/-a marko01
No ko sem se v soboto vracal iz murske sem skoraj odtrgal kolo, ko sem sel naprej je bil kos glavne ceste zaprt in smo se peljali po obvozu ki je bil nebi rajsi o tem :P, ko se pa peljem nazaj pa odprto in ga pelam lepo 80 na uro in potem kr na vsem lepem asfalt ven vrezan brez kakega znaka al pa kaj pokne meni avto pajtla se vstavim evo kurbo guma ma bulo in kaj naj zaj nic lahko odjebem tud ce jih tozim nebom dobo nic nazaj hvalabogu sem mel eno gumo isto doma da smo zamenjali. In potem mi naj kdo rece da oni delajo tako kot morajo marš u tri pm prokleti cestarji in vsi

Objavljeno: Po jul 31, 2006 12:36 pm
Napisal/-a ddean1
Stvar je taka da po naši zakonodaji vse lepo zavijejo v
''Neprilagojeno hitrost''
Kaj hočemo. Če ger zaradi cestišča kaj narobe smo krivi mi ker prehitro pripeljemo, pa čeprav samo 10 km/h.
LP
Objavljeno: Po jul 31, 2006 12:46 pm
Napisal/-a nebivedu
Zakaj delajo ceste tako počasi?
Čisto naravna stvar za našo vlado in firme katere plačujejo mastne provizije zato da lahko pri nas delajo ceste.
Pa še pravi odgovor;
Ker so plačani na čas ko delajo in ne na kilometer ceste, ki jo naredijo. Če bi bili plačani na kilometer ceste, bi delali hitro, da bi zaslužili, ker pa so plačani po času izvajanja, pa delajo počasi, da imajo stalen vir dohodkov, ker mora država tok in tok denarja vsak mesec njim plačat iz proračuna.
Objavljeno: Po jul 31, 2006 1:16 pm
Napisal/-a Solero
Zanimivost iz Nemčije, tam se marsikje videl,da so najprej zbetonirali podlago na vrh asfalt. Ko je asfalt uničen, ga sfrezajo do betona , nato nanesejo novo plast. Pri nas pa povečini samo stisnjen gramoz. A žal se z strukturo tal ne moremo primerjat z Nemčijo, Švico ali Hrvaško. Pri nas se pojavlja izjemno mešano površje.. Dolgo opevan odsek Trojane,za podobna stredstva so Hrvati zgradili celotno AC Zagreb-Split vključno z predori. Ravno zaradi "edinstvene" strukture zemeljskega površja je izgradnja cest tako "draga" pri nas. Naslednji dražji projekt pri nas je odsek PESNICA-SLIVNICA (slabih 15km) na katerem se nahaja 7 viaduktov, predor ter most čez Dravo.
http://www.dars.si/images/karatatrase6.jpg.
Kar se tiče cestnin pa mislim, da pri nas nebo vinjetnega sistema. Prav zaradi tega ker smo "tranzitna" država. Ravno na račun tovornjakarjev ter turistov, ki se peljejo čez našo državo DARS služi. Tovornjake na železnico podobno kot imajo Avstrijci pa bo za enkrat problem rešen z regionalnimi cestami ki so v obupnem stanju. Maribor - Lenart - Murska Sobota - Dolga Vas najslabša regionalna cesta v Sloveniji za voljo tovornjakarjev z osebnimi avti tega ne moremo uničit.Še nekaj preveč se posvečajo AC ter gradnji teh. A pozabili so na regionalne ceste, ki so zdaj že popolna katastrofa... Ko bodo AC v Sloveniji končane, se bomo vozili še samo z bicikli, kajti na avtocesto sploh ne boš mogel prit, ne da bi ti odtrgalo kakšno kolo, ko boš povozil luknjo na reg.cesti.
Lp
Objavljeno: Po jul 31, 2006 1:34 pm
Napisal/-a radar
No vam bom poskusal odgovoriti na kaksno zastavljeno vprasanje
- ceste se razkopavajo po asfaltiranju zaradi neusklajenosti občin, v kateri se omenjena dela izvajajo in podjetij, katera delajo v cestnem telesu
- cestne jaske se postavi na lokacijo, katera ustreza tehnicnim predpisom, hkrati pa mora ustrezati pogojem soglasodajalcev
- da jaški gledajo iz cestisca ven, je kriva slaba izdelava cestisca v okolici jaska, kajti sam jasek se ne posede oziroma se minimalno, ker ima v svoji konstrukciji temeljni beton..
- popravljanje lukenj je odvisno od samega denarja, ki je predviden za samo obnovo cestisca, problem pa nastane, ko je cesta last drzave in potem na takih cesta vidis cestarje, kateri masijo luknje malo s peskom in malo z asfaltom (po domace povedano - sparajo prevec, kajti gre vse v avtoceste)
Za ostala vprasanja pa ne vem cisto tocnega odgovora, ti pa lahko povem svoje mnenje..
da bi samo cesto kar naenkrat ozali skor neverjamem, kajti preden se projekt gradnje izvede je potrebno pridobiti vsa soglasja, meddrogim tudi lastnikov zemljišč, ..
da pa se ceste delajo pocasi - ja nekatere se, določene pa preveč hitijo pa je kvaliteta bolj slaba...
sam je pa res zalostno, da so tudi pocasno zgrajene ceste dost slabe kvalitete..
se pa strinjam, da je zelo zalostno, ker ne popravijo ceste, ampak samo znizajo omejitev hitrosti in postavijo radarje....ce pa pride do nesrece je pa vzrok neprilagojena hitrost (sej vcasih je, ni pa vedno, kajti vcasih je tudi sf****** cesta kriva...)...
LP
Objavljeno: Po jul 31, 2006 4:41 pm
Napisal/-a mihant
jorgeus je napisal/-a:Mene pa zanima, če kdo ve, kaj je tista roza snov, s katero mislim da telekomovci "zaflikajo" ceste in pločnike in je zelo popularna zadne čase, ker v lublani skorajda ni ceste brez roza zaflikanega pasu.
eem, to cestarji pobarvajo kolesarske steze. tam kjer so manj vidne - da bolj pade v oči in smo vozniki bolj pozorni na kolesarje.
Re: Ceste ter podjetja
Objavljeno: Po jul 31, 2006 5:14 pm
Napisal/-a Mojster Miha
xandrej je napisal/-a:Imam enih par vprašanj pa da vidim, če se samo meni zdi čudno:
- Zakaj ko naredijo cesto žez 3 dni gor vrežejo ker so nekj pozabli ali spregledali?
- Zakaj ceste vsepovsod ožajo namesto, da bi se stvar širla?
- Zakaj ne znajo nnaredit cestne jaške ne da ti skoraj kolo ftrga?
- Kakaj ne delajo cestne jaške na sredini vozišča zakaj na credini cestišča?
- Zakaj pri nas delajo ceste počasi, da glava peče?
- Kdo prevzema te ceste ter jih spusti v uporabo? Peki? Slaščičariji? Pojma nimam...
- Zakaj ne znajo poravit luknje, ne da to čutiš pote, da bi bilo bolje skoraj, da nebi popravljali...?
Včasih jm kaj uspe v večini primerov pa je to vsekup... Naredijo avtocesto pri murski pa vse poka, razpada pa še kaj... Pa itak nikoli ni človek fertik ko to gleda.
Ko gledam sedaj vsepovsod okoli mene kaj delajo človeka srat prime: Pri bolnici naredili vhod, že režejo na 4 mestih (so pozabili naredi vhode na pločnike za kolesarje, ter naredili prevelik otok, kjer ne gre mimo kombi (prej tega niso opazli dokler niso bili kao fertik)... Režejo nov asfalt ter popravljalo...
V Limbušu delajo krožni promet več kot 1 leto ter ožijo cesto, tak, da ne vem kako se bosta srečala dva tovornjaka... itd itd...
Mnenja?
Najprej je potrebno stvari poznat "od A-Ž" in potem kritizirat - tu leti največ kritik na tiste reveže, ki se v tej vročini potijo na soncu, pa niso krivi niti kar je črnega za nohtom
Izvajalec namreč naredi po zahtevah naročnika in nič drugače - od ozkih cest, popravil "čez tri dni", do pokrovov sredi cestišča itd.
In ker smo uporabniki tudi plačniki teh "neumnosti" se je potrebno na primeren način pritožit in to množično - ampak glede na karakter Slovencev je to prej kot ne "misija nemogoče". Lepše nam je živeti v foušiji, samoljubju ... pa naj sosedu crkne krava, da bo "pika na I". In dokler bomo tako razmišljali bodo z nami počeli kar se bo komu zahtelo
Torej: dokler nimamo, oprostite izrazu, "j**c", naj bodo ceste še kr naprej takšne kot pač so. Predvsem pa se ne razburjat - ker s tem škodiš predvsem lastnemu zdravlju.
LP
Objavljeno: Po jul 31, 2006 5:28 pm
Napisal/-a Mojster Miha
jorgeus je napisal/-a:Mene pa zanima, če kdo ve, kaj je tista roza snov, s katero mislim da telekomovci "zaflikajo" ceste in pločnike in je zelo popularna zadne čase, ker v lublani skorajda ni ceste brez roza zaflikanega pasu.
Zdej če to misliš "pobarvano" asfaltno površino - gre za t.i. barvne asfalte - kamenemu agregatu se doda barvno vezivo. Po termični obdelavi (kameni agregat + pigment) se polaga tanko plast (barvnega asfalta) na obstoječ asfaltni sloj
LP
Objavljeno: Po jul 31, 2006 5:47 pm
Napisal/-a xandrej
Načeloma ni šlo za kritiziranje delavcev tukaj ampak za način izvajanja, saj imajo nadzor, vodjo gradbišča, prevzem končne gradnje, dovolenje za uporabo pa take...
Z ostalim napisanim se 100% strinjam.
Objavljeno: Po jul 31, 2006 6:56 pm
Napisal/-a AgitatoR
Pri nas je eno križišče že zdavnaj (že 2. so barvali črte) v dejanski uporabi in še vedno stojijo table 40 z dodano tablo križišče v izgradnji.
Malomarnost izvajalca ali pa križišče dejansko še ni tehnično prevzeto ?
Objavljeno: Po jul 31, 2006 7:13 pm
Napisal/-a Jorgi
mihant je napisal/-a:jorgeus je napisal/-a:Mene pa zanima, če kdo ve, kaj je tista roza snov, s katero mislim da telekomovci "zaflikajo" ceste in pločnike in je zelo popularna zadne čase, ker v lublani skorajda ni ceste brez roza zaflikanega pasu.
eem, to cestarji pobarvajo kolesarske steze. tam kjer so manj vidne - da bolj pade v oči in smo vozniki bolj pozorni na kolesarje.

vem kako izgledajo pobarvane kolesarske, jih zelo pogosto uporabljam. V mislih imam posege ali telekomovcev ali pa kabelskega operaterja, k zarežejo ob cest ali na pločniku ali na kakih dvoriščih ozke dolge pasove, v katere položijo kable in potem vse to zapacajo z neko roza snovjo, da potem taki roza pasovi tečejo ob cesti. Morda gre res za barvasti asfalt, da mogoče s tem pustijo "sled" za cestarje, da nanesejo finalni sloj, morda... Vem pa, da je cel kup takih flik ob cestiščih že dolgo časa....in nič ne kaže, da se bo kaj še skončalo...
Re: Ceste ter podjetja
Objavljeno: Po jul 31, 2006 7:14 pm
Napisal/-a Black Jack
xandrej je napisal/-a:Imam enih par vprašanj pa da vidim, če se samo meni zdi čudno:
- Zakaj ko naredijo cesto žez 3 dni gor vrežejo ker so nekj pozabli ali spregledali?
- Zakaj ceste vsepovsod ožajo namesto, da bi se stvar širla?
- Zakaj ne znajo nnaredit cestne jaške ne da ti skoraj kolo ftrga?
- Kakaj ne delajo cestne jaške na sredini vozišča zakaj na credini cestišča?
- Zakaj pri nas delajo ceste počasi, da glava peče?
- Kdo prevzema te ceste ter jih spusti v uporabo? Peki? Slaščičariji? Pojma nimam...
- Zakaj ne znajo poravit luknje, ne da to čutiš pote, da bi bilo bolje skoraj, da nebi popravljali...?
Včasih jm kaj uspe v večini primerov pa je to vsekup... Naredijo avtocesto pri murski pa vse poka, razpada pa še kaj... Pa itak nikoli ni človek fertik ko to gleda.
Ko gledam sedaj vsepovsod okoli mene kaj delajo človeka srat prime: Pri bolnici naredili vhod, že režejo na 4 mestih (so pozabili naredi vhode na pločnike za kolesarje, ter naredili prevelik otok, kjer ne gre mimo kombi (prej tega niso opazli dokler niso bili kao fertik)... Režejo nov asfalt ter popravljalo...
V Limbušu delajo krožni promet več kot 1 leto ter ožijo cesto, tak, da ne vem kako se bosta srečala dva tovornjaka... itd itd...
Mnenja?
Obrni se na ministra za ceste in promet :P
Objavljeno: Po jul 31, 2006 8:19 pm
Napisal/-a BoneS
da so jaski na sred cest oziroma tocno na vozni povrini "kolesa" so krivi projektanti/tehnološki predpisi/nesoglašanje lastnikov zemljišč, da se tam postavijo jaški ipd..
glede casa izvedbe "cest" lah dodam samo pripombo na smesno izvajo zgoraj, da izvedba traja dolgo, ker so cestarji placani po casu izvedbe..heh, zal se ceste in ostala inf.dela na kljuc in ne na podlagi oprvljenih ur. podjetje je placano po kolicinah in ne po porabljenih sredstvih za to..
nase ceste se delajo po mednarodnih standardih,na utrjenem gramoz se pred izdelavo asfalta izvedejo meritve nosilnosti tampona, se prej na zemeljskem planumu..za vsako cesto so razlicini predpisi, kolikna mora bit noslinost..
AC se izvajajo v vecih slojih asfaltov, frakcije 32, 22, 16 in 11..debeline "sendvica" pa so 30cm 32, 20cm 22, 1016 in pa okoli 4cm 11ke..
za vsako stvarjo so predpisi, katerih se izvajalci MORAMO drzati, ce se ne, so zagrozene hude denarne kzni in izgube poslov..
Objavljeno: Po jul 31, 2006 8:24 pm
Napisal/-a andrej777
Vožnja z avtom ni nobena muka. Je pa muka vožnja z kamionom in/ali avtobusom. Kako so vse nove ceste ozke. Za popizdit. 100x rajše mam stare ceste kot nove. Ko delajo nove ceste stare zožajo za nekaj cm in postavijo robnike. Prej si se lahko vsaj na pesek odmaknu sedaj pa še tega nimaš več. Pa kako radi rinejo zaščitne ograje tik nad pločnik. Ok saj do pločnika se še nekako stisneš samo če je na isti širini še ograja se pa ne mislim vozit na cm mimo tega z avtobusom. Dva taka odceka. Nova obvoznica v NM. Pa ok to je še dobr se lepo srečaš. Drugi primer je pa nova cesta mimo hidro elektrarne Boštanj. Pol leta sem molil za novo cesto a ko so je naredil sem si želel da bi bila spet stara. Cesta komaj za srečat dva kamiona pol pa še kot rečeno ograja čist na cesti. Ka je to normalno da se pelješ 80kmh in nasproti kamion 70kmh in se srečujate z špegli na centimetre. POMOJE NE !! Ta kilometer dolg del ceste na relaciji od KK do Celja je popolnoma nov a najslabši del na celi relaciji če odštejem tist kilometer ožine pred Zidanim mostom.
Še en primer je nova cesta mimo Adrie v NM. Vsak dan vozijo tovornjaki a cesta je široka toliko da gre na milimetre.
NE OBTOŽUJEM IZVAJALCEV AMPAK PROJEKTANTE. Naj ljudje nardijo izpit in gredo enkrat na cesto z čem večjim kot clio in se naj vozijo po svojih cestah. Bojo na hitr pozabil na tiste radije in širine na katere se ozirajo pri svojih projektiranjih. Naj se mal čez italijo zepelajo kjer majo regionalne ceste široke 6m in več.