Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Ne apr 29, 2007 10:53 am

Byrkus je napisal/-a:Tovarna Zavodi Crvena Zastava (rdeča zastava) je z avtomobilsko proizvodnjo začela leta 1955. Sprva so le montirali Fiatova modela 1400 in 1900, nekaj let pozneje pa so prav tako po fiatovi licenci začeli izdelovati tudi povsem lastne zastave 600/600 D, ki se je od leta 1964 imenoval zastava 750, ljudstvu pa je bil znan kot Fičo. Z letom 1963 so začeli tudi licenčno proizvodnjo fiata 1300 pod zastavino značko. Kljub temu, da so ti avtomobili v svojem času veljali za moderne, jih je konkurenca začela zelo hitro dohajati, in tudi prehitevati. Fiat, ki je v letu 1966 v srednjem razredu še vedno vztrajal z modelom 1100, ki je izviral iz leta 1953, je nujno potreboval nekaj novega. Zadnji pogon je namreč postajal vedno bolj stvar preteklosti. Potrebovali so avto podobne velikosti (do 4 metre dolžine), s podobnim motorjem (1100 ali 1300 kubičnih centimetrov), ki bi imel prednji pogon in dobro izkoriščenost prostora. Vse lepo in prav, če bi ne imeli težave - fiat še nikdar v zgodovini ni izdelal avta sprednjim pogonom. Očitno je bilo treba tvegati; istočasno bi pa tveganje pri najbolj prodjanem modelu bilo morebiti preveliko. Kaj jim je torej moč storiti?

Slika
Fiat 1100 R (1966-69), zadnja izvedba zelo priljubljenega modela 1100

Storili so nekaj, kar je bilo za tako velik koncern logično; noviteto je treba preskusiti pod drugo značko, ne fiatovo. Pod fiatovo okrilje je sodilo podjetje Autobianchi, in leta 1964 so predstavili moderni model primula (iz italijanščine - prima = prvi/prva). Izdelovali so tako limuzino kot coupé, in izdelovali so ga do leta 1970. Otroških bolezni je bilo presenetljivo malo, in leta 1969 so znova pod autobianchijevo znamko predstavili model srednjeg razreda A111, ki je že bil v tej velikosti, kot so ga želeli za naslednika modela 1100. A hkrati še ni to ni bilo to. Izdelovali so ga do leta 1973, in z izjemo malega A112 je bil to zadnji model znamke Autobianchi.

Slika
Autobianchi primula coupé (1965-70), prvi 'fiat' s prednjim pogonom

Koncept so torej imeli na dlani. Zdaj je bilo treba le še izdelati končni produkt. Izdelali so povsem nov, zelo moderni motor z odmično gredjo v glavi, z izrazito superkvadratnim razmerjem vrtine in giba (80 × 55.5 mm), s klinasto obliko zgorevalnega prostora in veseljem do vrtenja. 1116-kubični štirivaljnik je zmogel 55 KM pri visokih 6000 /min in 79 Nm pri 3200 /min, in je bil na sploh zelo živahen v primerjavi z dokaj zastarelim motorjem iz modela 1100. Motor je bil postavljen spredaj prečno, menjalnik so postavili na levo stran motorja (gledano z voznikovega stališča), nakar se je pojavila težava. Kako bi zdj iz take konstrukcije sploh pripeljali polgredi do pogonskih koles? Rešitev je bila zelo enostavna - desna polgred je občutno daljša od leve. V praksi je stvar delovala, in so jo obdržali. Prednje vzmetenje je bilo dokaj klasično glede na obdobje - McPhersonova vzmetna noga, in prečni stabilizator.

Zadnje vzmetenje je bilo sila enostavno - prečna listnata vzmet, in prečna vodila s teleskopskimi blažilniki. Prečna vzmet je hkrati opravljala funkcijo stabilizatorja. Kako dobro je celotna stvar delovala, najbolj jasno pove ta podatek. Jeseni 1969, ko je bil novi avto predstavljen, je premiero doživel tudi Porsche 914 s sredinskim 80-konjskim motorjem VW. Porsche je bil lažji, močnejši in hitrejši; a vendar, novi fiat je na stezi v Hockenheimu (ki je imela stadion, ni pa imela nobene šikane na dolgih ravninah) imel boljši čas kroga!!

Karoserija je bila oblikovana v slogu lastnih modelov 124 in 125, in autobianchija 111; klasična pontonska karoserija z ločenim prtljažnikom, in ostre karoserijske poteze. Novinec je dobil ime Fiat 128, in ga je doletela še prav posebna čast: zbor novinarjev ga je razglasil z Evropski Avto leta 1969.

Slika
Fiat 128, 1969-78

Jugoslovanski kupci, že nekako naveličani dokaj dolgočasnih fičkov in 1300-tic, so se že veselili novinca. A so bili kaj kmalu grenko razočarani; fiat je dal jugoslovanskemu kupcu vedeti, da modela 128 v tej državi ne bo. Nič čudnega torej, da so se že kaj kmalu začele pojavljati govorice o morebitnem licenčnem modelu 128, ki pa ne bo povsem enak. Pojavljle so se domneve, da ne bo to niti limuzina niti kombi, ampak nekaj vmes. Nekaj v stilu takratne Simce 1100 ali Renaulta 16, recimo, a kljub temu še nekoliko drugače. Pojavljale so se risbe in slike prototipov, in vsi so se čudili, kaj je to vendar neka čudna verzija fiat 128, kot kakšen kombi-coupé.

Slika
Fiat 128 combi - mar bo zastavin novinec takšen??!

Pomladi 1971 so pa na salonu v Beogradu radovednim kupcem vendarle predstavili povsem nov avtomobil, ki je in ni bil fiat 128. Zastavo 101, kije v trenutku postala glavna atrakcija razstave.

Slika

Edina razlika med fiatom 128 je bila jasno v znački, in pa v povsem novem zadku. In prav tu so se najbolj kresal mnenja opazovalcev. Mnogim se je zdel precej bolj uporabna rešitev kot pontonska verzija pri 128, spet drugim se je zdel enostavno grd, kot poln nahrbtnik. A kupec ni imel ravno veliko možnosti; Zastava 101 je bila v začetku na voljo zgolj kot 5-vratna limuzina s poševnim zadkom, in 1100-kubičnim motorjem s 55 KM. Na limuzinsko verzijo je bilo treba počakati še dolgo vrsto let.

Slika
Prerez zastave 101

Avto je jasno postal v Jugoslaviji pravi hit, in je povzročil konec proizvodnje starejših 1300/1500 leta 1973. Avto je bil vse kaj drugega kot pa stari modeli; motor je bil živahen, bolj ekonomičen, karoserija pa (predvsem zaraadi zložljivih zadnjih sedežev) neprimerno bolj praktična. Edina zamera je šla zgolj na previsok spodnji rob prtljažnih vrat; kar pa je spet šlo na račun večje trdnosti avta, ki jasno ni imel zadnje stene za sedeži. Ob tem je zanimivo nekaj; avto so tudi izvažali, in to tudi na trge, kjer je kraljeval fiat 128. Vendar, na vseh trgih (razen jugoslovanskega) je bil avto znan kot Zastava 1100. Peugeot je namreč že nekaj desetletij prej patentiral svoje označevanje vozil s trimetnimi številkami z ničlo v sredini, in nihče drug ni smel imeti tega vozila. To je boleče ugotovil tudi Porsche, ki je moral prisilno jeseni 1963 svoj novi model 901 čez noč preimenovati v 911 - in postal legenda. No, ta predpis pa v Jugoslviji ni veljal, in oznaka 101 se je obdržala vse do konca proizvodnje avtomobila.

Slika

Slika

Ljudstvo pa je bilo razočarano nad le enim modelom. Šele leta 1977 se jih je Zastava usmilila, in izdal tudi trivratno varianto - 101 mediteran, petvratna je dobila ime 101 confort. Razen tega so leta 1975 opravili manjše modifikacije prednjega dela, namesto kromaste maske je imel sedaj plastično, leta 1978 so pa končno ponudili še 1300-kubično varianto s 65 KM. Seved je v obeh motornih različicah vse do razpada skupne države uspešno tekmoval (v glavnem brez tuje konkurence) v domačih prvenstvih do 1150 oz. 1300 kubičnih centimetrih.

Slika

Slika

Leta 1982 so pri Zastavi končno le uspeli pridobiti licenco za proizvodnjo (medtem v Italiji opuščenega) modela 128 s klasičnim zadkom. Ljudje, ki so 12 let prej tako želeli limuzino, so jo zdaj z veliko zamudo končno tudi dobili. A še vedno je veljalo - stoenka je precej bolj praktična, sploh zaradi zadnjih vrat. Kombi verzije ni Zastava izdelovala nikdar. Zato so pa od leta 1985 izdelovali poltovorno 'pick-up' verzijo Zastava poly z dvema sedežema in velikim prtljažnim prostorom. Ta izvedba je postla še posebno priljubljena pri vedno bolj številnih zasebnih podjetnikih, ki so na ta način dobili poceni vozilo za svoje dejavnosti.

Slika

Leta 1987 so se odgovorni v podjetju odločili, da bodo znamko preimanovali v čast najbolje prodajanega modela, juga. Zastava je tako uradno postal Yugo, in istočasno so optično predelali vse modele. Jugo je postal koral, 101 in 128 sta dobila dodatno besedo skala. Na zunaj se enostavno ločijo po (ne preveč uspelih) plastičnih dodatkih, ki na tako staro karoserijo nekako niso pasali najbolj homogeno. A vseeno, avto je še vedno zelo dobro uspeval; res pa je tudi, da so imeli avti iz tujine prekomerno nabite dajatve, da bi nekako zaščitili domačo proizvodnjo. Vse skupaj pa preveč dolgo ni moglo trajati; leta 1991 je Jugoslavija dokončno razpadla, Crvena Zastava je pa skoraj povsem opustila avtomobilsko proizvodnjo, in se usmerila v svojo primarno vlogo - izdelovalec orožja.

Slika

Slika

Zastava 101 je v tem območju nedvomno pustila velik pečat. Ljudstvo se je nekako preko tega avta navadilo na prednosti prednjega pogona in učinkovitega vzmetenja, Morebiti tudi zato, ker do prave konkurence ni moglo priti. V zadnjih letih je kakovost drastično padala, in starejši vozniki znajo še vedno jasno povedati, da so daleč najboljše stoenke bile nekje do letnika 1974, ko so še imele originalne fitove dele in predvsem motorje. Poznejši motorji DMB so bili tehnično sicer identični fiatovim; kakovostno pa... Stoenk je žal (ali na srečo, kakor za koga) na naših cestah vedno manj, in le malo upanja je, da bodo naslednje generacije sploh poznale avto, ki je bil 20 let eden najbolj osnovnih prevozov v SFRJ, del katere je Slovenija takrat tudi bila. Upanje pa vseeno ostaja.



TUKAJ JE NAPISANO NEKAJ NEPRAVILNIH DEJSTEV.

ZASTAVA JE SVOJ MODEL 101 MEDITERAN IN COMFORT DALA NA TRŽIŠČE LETA 1979 IN NE 1977 . SAM SEM IMEL TAKRAT NOVEGA GLIH KO JE PRIŠEL VEN. 101 COMFORT SO BILI PA KAR ZELO V REDU AVTI. LEPA NOTRANJOST IN POLEPŠANA ZUNANJOST. ZA TISTE ČASE SO BILI KAR NAPREDNI .SAM POTEM SE JE VSE USTAVILO.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne apr 29, 2007 12:37 pm

trafo66 a moraš res vse citirat tak bo kmalu ene 20 strani pa nič pametnega več a?
PA ne zamerit, sem mislil, da je kaj novega hmm.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne apr 29, 2007 10:24 pm

Še o IMV postaja zanimivo.Kako dam slike skupaj in ne v ta okvir??? :?:
Priponke
Imv.jpg
Imv 001.jpg
 
Tu_Nera
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne sep 25, 2005 4:10 pm

Napisal/-a Tu_Nera Po apr 30, 2007 2:14 pm

a ma tanovi yuo klimo :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


sej no niti ni tk bed
Slika :ewil:
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10999
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe jul 06, 2007 3:35 pm

Jugoslovanska vlada namerava prodati Zastavo.
Tender za prodaju kragujevačke fabrike vozila "Zastava" biće objavljen u decembru ove godine, najavio je juče ministar ekonomije Mlađan Dinkić. Ekonomisti smatraju da je to "krajnji rok za privatizaciju", iako je "Zastava" tek na početku velikih poslova sa italijanskim "Fijatom" i nemačkim "Opelom". Tender jedva čeka i rukovodstvo "Zastave", koje nema ni najmanje sumnje da će se fabrika dobro prodati. Aleksandar Stevanović, saradnik u Centru za slobodno tržište, kaže za Press da je "Zastava" trebalo da bude prodata još pre sedam godina. - Iako se možda čini da bi "Zastava" više vredela za, recimo, dve godine, kada razvije poslove sa "Fijatom" i "Opelom", mislim da više ne bi trebalo čekati sa prodajom. Ako poslovi sa Italijanima i Nemcima zaista vrede, novi investitor će to prepoznati i zbog toga već sada dati više para za "Zastavu". A i više se isplati prodati fabriku sada, nego izdvajati gomilu novca iz budžeta za nju. Država već sedam godina subvencioniše Kragujevčane, a za sve te pare mogli smo još jednu automobilsku industriju da razvijemo - kaže Stevanović. Ekonomista Milan Kovačević takođe smatra da je "Zastavu" trebalo prodati mnogo ranije. - Ja samo ne znam ko bi sada kupio tu fabriku?! Nju je odavno trebalo prodati. Lično smatram da nema mnogo izgleda da se nađe kupac. Ne mislim da Zastavi mogu da pomognu ni poslovi sa "Fijatom" i "Opelom" - pesimista je Kovačević. S druge strane, Dragan Srejović, zamenik generalnog direktora "Zastava vozila", kaže za Press da je raspisivanje tendera očekivano i da jedino tako može da se utvrdi stvarna vrednost fabrike. - Konačno će biti utvrđena prava vrednost "Zastave", a jedino tako možemo da se privatizujemo i da dobijemo pravog strateškog partnera. Raspisivanje tendera je prava prilika i da se skinemo sa državnih leđa - kaže Srejović. On dodaje da poslovi sa "Fijatom" i uskoro "Opelom" mogu samo da povećaju cenu "Zastave". - Do kraja godine već će biti dobro razvijen posao sa "Fijatom", a i započeta saradnja sa "Opelom" i tada ćemo sasvim sigurno imati šta da ponudimo potencijalnom kupcu. Pretpostavljam da će upravo zbog poslova sa tim jakim svetskim kompanijama biti mnogo interesenata za kupovinu "Zastave" - smatra Srejović.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10999
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So jul 21, 2007 1:32 pm

Uradno podpisan dogovor med GM in Zastavo o sestavljanju Astre Classic v Srbiji.

Kompanija Dženeral Motors i fabrika automobila Zastava potpisali su ugovor koji omogućava da sklapanje automobila "opel astra klasik" u Kragujevcu počne u trećem kvartalu 2008. godine, izjavio je potpredsednik Vlade Srbije Božidar Đelić.
On je na konferenciji za novinare kazao da je prema petogodišnjem ugovoru planirano da se do 2012. dostigne godišnja proizvodnja do 10.000 vozila.
Đelić je precizirao da će se po prvi put u Zastavi sklapati jedan svetski model, što je obaveza i šansa za Zastavu da radi po najvišim svetskim standardima.
Ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić kazao je da je Vlada napravila sličan ugovor kao i sa Fiatom, što podrazumeva da se u prve dve godine omogući uvoz gotovih vozila "opel astre klasika" bez carine.
"Vlada je dozvolila da se bez carine uveze 8.300 vozila, od kojih 3.300 do kraja ove godine i 5.000 u 2008. godini", kazao je Dinkić i naglasio da će cena osnovne verzije tog automobila biti 10.800 evra sa PDV-om, umesto dosadašnjih 13.250 evra.
On je ponovio da će tender za privatizaciju Zastave biti objavljen u decembru i da će saradnja Zastave i Dženeral Motorsa omogućiti veće šanse da Zastava dobije dobrog stateškog partnera.
Ministar trgovine i usluga Predrag Bubalo naglasio je da restruktuiranje fabrike još nije završeno, jer Zastava mora biti rešena bez dugova i viška radnika i mora biti atraktivna za strateškog partnera.
Direktor prodaje, marketinga i postprodaje Dženeral motorsa za centralnu i istočnu Evropu Dankan Aldred (Duncan Aldred) kazao je da je ugovorom predviđeno sklapanje još jednog modela u Srbiji, ali da će tek nakon ispitivanja tržišta biti odlučeno koji će to model biti.
"Dženeral Motors je povećao prodaju u Srbiji za prvih šest meseci ove godine za 93 odsto u odnosu na isti period prošle godine, a udeo
na srpskom tržistu povećan je sa 6,4 u celoj prošloj godini na 10,6 odsto u prvoj polovini 2007.", kazao je on.
Dankan je rekao da ta kompanija iduće godine očekuje prodaju preko 3 hiljade vozila u Srbiji, što, prema njegovim rečima, znači da će 60 odsto svih prodatih vozila u Srbiji biti "opel astra klasik". On je kazao da je još rano da bi se govorilo o stateškom partnerstvu sa Zastavom.
Generalni direktor Zastava vozila Zoran Radojević kazao je da je odluka Dženeral Motorsa da investira u Srbiju pozitivan signal srpskoj ekonomiji i drugim stranim investitorima.

Inače, cena od 10.800 evra odnosi se na osnovni model sa benzinskim motorom zapremine 1,4 litra. U prodaji će se naći i modeli sa benzinskim motorom od 1,6 litra i dizel motor zapremine 1,7 litara. "To su sve motori nove generacije koji zadovoljavaju Euro 4 norme" rekao je za B92 direktor firme Zastava AGEM, koja je osnovana da bi sprovela ugovor sa Dženeral motorsom, Zoran Stošić. On je najavio i da će se Astra prodavati u tri varijante, hečbek sa pet vrata, sedan sa četiri i karavan.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10999
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So avg 25, 2007 11:40 am

Zastave za britanski trg:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

In še dva prototipna primerka nove armaturke za Florido, ki zaradi pomanjkanja denarnih sredstev nikoli nista bila uresničena. Prvi je bil prikazan že 2005 na Floridi diesel:
Slika
Slika
Slika

Drugi pa prejšnje leto v Floridi In:
Slika
Slika

Florida In je sicer prišla v proizvodnjo (kot tudi diesel motor), a s staro notranjostjo:
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
ak350
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 20, 2007 7:09 am

Napisal/-a ak350 Če sep 20, 2007 2:13 pm

še malo reklame za 101...

janez
Priponke
stoenka_0001.jpg
stoenka_0002.jpg
 
ak350
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 20, 2007 7:09 am

Napisal/-a ak350 Če sep 20, 2007 2:22 pm

Pa še malo naš TAM...

Janez
Priponke
tam_0006.jpg
tam_0005.jpg
tam_0004.jpg
tam_0003.jpg
tam_0002.jpg
tam_0001.jpg
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če sep 20, 2007 2:59 pm

Takegale tamiča razen na slikah še nisem videl.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če sep 20, 2007 3:30 pm

Zastava 10
Slika
....so že "moderni" ratali....
 
ak350
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 20, 2007 7:09 am

Napisal/-a ak350 Če sep 20, 2007 4:01 pm

Ja ,prospekti za Tam so iz leta 1962. A niso luštni? :lol:

Janez
 
ak350
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 20, 2007 7:09 am

IMV

Napisal/-a ak350 Če sep 20, 2007 4:10 pm

Takega IMV-ja pa jaz iščem. POVIŠAN - PODALJŠAN - ŠESTKOLESNI

Janez
Priponke
IMV  1600B 04.JPG
Tole je pa bivši rešilc, bencinar ima pa dodaten rezervar za nafto na levem boku - ZA WEBASTO!
IMV MORIS 1600 01.JPG
placa ku smitja !
IMV MORIS 1600 016.JPG
tega sem našu...
 
sviz2000
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 19, 2005 3:11 pm
Kraj: nova gorica

Napisal/-a sviz2000 So sep 22, 2007 2:34 pm

to na zadnji sliki je tako redka zadeva, da se ga splača rešit, glede na obliko pločevine pod šipo je ta namreč še bencinar, in ne dizel z MB motorjem.
v stvari jst tega modela v živo še sploh nisem videl :shock: :shock:
 
ak350
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 20, 2007 7:09 am

KOLE Z GUMAMI

Napisal/-a ak350 Sr sep 26, 2007 5:03 pm

Saj jaz bi ga odpeljal pa ni koles. Rabil bi vsaj štiri felge z gumami pol bi mi pa že potegnli ven z traktorjem.Tudi zmontiral bi jih lahko ,ker stoji na klocnih. Ja motor pa je bencinar. Menda Moris?

:D RABIM ŠTIRI KOLE Z GUMAMI (PLUS VIJAKI) ZA IMV-ja!!!!!! :D

lp Janez
Priponke
IMV MORIS 1600 09.JPG
IMV MORIS 1600 07.JPG
IMV MORIS 1600 06.JPG
IMV MORIS 1600 014.JPG
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr sep 26, 2007 7:35 pm

A niso kolesa že noter? dve vidim v tovornem prostoru, tri pa pri vozniku. Če ni gum, pač nesete felge enemu vulkanizerju pa naj da neke gume gor za prvo silo. Se pa bojim da bo to razpadlo, ko ga boste vlekli ven ;)
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
ak350
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 20, 2007 7:09 am

Napisal/-a ak350 Če sep 27, 2007 9:25 am

Tisto so ene felge kr neki. Originalne je prodal za gumiradl.Zato pa je v osnovi kombija privleku domov. Mislim, da se še kr drži skupaj. Ima dobro šasijo.

lp Janez
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Re: KOLE Z GUMAMI

Napisal/-a Eazy-O Če sep 27, 2007 9:37 am

ak350 je napisal/-a: :D RABIM ŠTIRI KOLE Z GUMAMI (PLUS VIJAKI) ZA IMV-ja!!!!!! :D


Kak razmik vijakov in luknjo pa ima to?
Slika
 
ak350
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 20, 2007 7:09 am

Napisal/-a ak350 Če sep 27, 2007 2:00 pm

tole pa nebi vedel. Bom enkrat šel zmerit. Saj ni panike .

Janez
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če sep 27, 2007 4:44 pm

test Yugota v motoreviji januarja leta 1981
Priponke
yugo2.jpg
yugo1.jpg
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov