Stran 8 od 8

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 8:22 pm
Napisal/-a Hyundai
1989, Zastava 128

Slika

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 8:26 pm
Napisal/-a MacTron
@Hyundai: pozdravljen na a.com

ker si novinec naj ti povem par napotkov...
prvo kot prvo poglej temo od zacetka kajti teli modeli so ze predstavljeni
drugo malo se sprehodi po forumu ...in nenazadnje upostevaj nas pravilnik
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=24649

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 8:27 pm
Napisal/-a Ivan36
evo slikce .

Objavljeno: Sr jul 30, 2008 4:41 pm
Napisal/-a martin_krpan
Yugo, Florida, stoenka & co. odhajajo v (zaslužen) pokoj konec leta. Proizvodne linije se bodo pripravile za izdelavo Topolina.

PROIZVODNJA “juga” i ostalih modela iz domaćeg programa, umesto 2010. godine, biće obustavljena do početka naredne. Oko hiljadu radnika “Zastavine” fabrike automobila, pod nadzorom italijanskih stručnjaka, već od septembra počinje raščišćavanje pogona u kragujevačkoj fabrici, kako bi se instalirala savremena oprema za proizvodnju novog “Fijatovog” programa. U isto vreme počinje i dogradnja linije za proizvodnju “zastave 10”, a nakon kraće pauze zbog dogradnje montažne trake, kreće proizvodnja ovog modela pod oznakom “punto”, a kasnije i “topolina”, odnosno “fijata 500”.
Proizvodnja “stojadina”, “juga” i “floride” gasiće se postepeno, a istovremeno će se uvoditi novi program proizvodnje. Prvo će se dograditi lakirnica i osloboditi prostor pogona mehaničke obrade kao i deo preseraja. Time će se stvoriti preduslovi za proizvodnju novog programa i smestiti najbitniji komponentaši iz Italije, kao što je “Mareli”.
Upotrebljive mašine iz ovih pogona biće premeštene u druge “Zastavine” fabrike za proizvodnju rezervnih delova, poput “21. oktobra”. Postoji mogućnost da se jedan broj izmesti u somborsku fabriku specijalnih vozila, kako bi se u narednih sedam godina ispoštovala zakonska obaveza da se proizvode rezervni delovi za stari program.
Do 2010. godine nova fabrika, koja će nastati na temeljima “Zastave”, biće osposobljena za proizvodnju 300.000 vozila “A” i “B” klase, što će, prema svetskim standardima, uposliti oko 30.000 radnika. Najviše će biti angažovano u samoj Fabrici automobila, oko 8.000. Ostali će biti angažovani u pratećoj industriji koja će uglavnom biti locirana u krugu od 50 kilometara oko Kragujevca. Moguće je da će samo deo za proizvodnju elektronske opreme biti smešten u Nišu.
Sa instaliranjem najsavremenije svetske opreme kreće i izgradnja niza objekata koji nisu direktno vezani za proizvodnju automobila. U krugu “Zastave” biće izgrađena nova “Energetika”, iz arteskih bunara će se obezbediti tehnička voda za fabriku. Grade se nove trafostanice, a u infrastrukturu u naredne tri godine biće investirano oko 300 miliona evra.
Dolazak “Fijata” znatno će povećati frekvenciju šlepera na kragujevačkim ulicama. Procene su da će se kretati i do 400 šlepera tokom jednog dana.
Prema rečima Nebojše Vasiljevića, člana Gradskog veća zaduženog za resurse, grad spremno dočekuje Italijane.
- Povezivanjem dve magistrale - Petrovačke sa Lepeničkim bulevarom, biće završeno do kraja ove godine, a to će rasteretiti saobraćaj u centru grada - kaže Vasiljević. - Već 2011. se očekuje i završetak severne obilaznice. Završetak radova na putu Kragujevac - Batočina, takođe bi trebalo da olakša transport budućih “Fijatovih” vozila i brži izlazak na međunarodni autoput E-75. U planu su i obnova i izmeštanje železničkog saobraćaja do Lapova, kao i aktiviranje kraka pruge koji prolazi kroz “Zastavu”.

SINDIKALCI I ENGLESKI
SINDIKATI “Zastavine” fabrike automobila juče su u Ministarstvu ekonomije dobili na uvid radnu verziju ugovora između države Srbije i italijanskog proizvođača automobila, koji će se najverovatnije sutra naći pred ministrima vlade.
Prema rečima Zorana Mihajlovića, predsednika Samostalnog sindikata Fabrike automobila, radna verzija ugovora je na engleskom jeziku. Tako, za sat vremena sindikalci nisu mogli da se upoznaju sa svim detaljima. - U ponedeljak, na sasatnku sa ministrom Dinkićem, dobićemo konačnu verziju. Imamo uverevanja da će 3.000 radnika Fabrike automobila biti sukcesivno angažovano na novom proizvodnom programu, oko 500 u kooperantskim firmama, a oko 300 će primati punu platu dok im se ne nađe odgovarajuće radno mesto - kaže Zoran Mihajlović.


http://www.novosti.rs/code/navigate.php ... 2008-07-30

Objavljeno: Sr jul 30, 2008 7:53 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Torej bo ime Zastava ugasnilo že letos... to bodo ziher izkoristili radikali in si priborili kako točko na lokalnih volitvah...

Objavljeno: Če jan 08, 2009 8:22 pm
Napisal/-a martin_krpan
Na tej strani je množica oglasov in drugih fotografij povezanih s Tomosom/Cimosom:
http://www.citroenet.org.uk/foreign/jug ... tomos.html

Slika
Slika
SlikaSlika
Slika

Objavljeno: To apr 21, 2009 2:27 pm
Napisal/-a Lignage
Tole pa sta skici novega Yuga, ki sta se pojavili tik pred razpadom Jugoslavije v eni takratnih slovenskih revij....
Slika
V tistih časih je postajal trg vse bolj odprt in bi novih Yugotov morali prodati vsaj 300 000, da bi se jim ta prenova izplačala, vendar pa so menili, da bo to nemogoče doseči na tako odprtem trgu in ob tolikšnih težavah z izvozom.

Objavljeno: To apr 21, 2009 9:40 pm
Napisal/-a Lignage
Še malo jugonostalgije :P
Avtomobilske novice v časopisu Dnevnik, ki je izšel pred natanko 29-imi leti:

Objavljeno: Pe feb 19, 2010 5:43 pm
Napisal/-a Lignage
Prospekt: Yugo 45 (Maj, 1980)

Objavljeno: Ne maj 09, 2010 8:27 pm
Napisal/-a lexer
Evo Seat 600 edini iz svete trojice,ki ima 4 vrata.
Zelo priljubljen med taxisti.In ja če se ne motim je bilo samo sodelovanje FIAT-SEAT.
Slika
Za tole nism zihr in naj me kdo popravi če se motim
ampak naj bi biu zadnji model katerega je zastava delala preden so ga italjani prevzeli:
Slika
Slika
Zastava še živi dalje:
Slika
Slika

Objavljeno: Ne maj 09, 2010 10:34 pm
Napisal/-a nevermind
Pred parimi leti, sem se vozil s sosedom, ki ima TAM-a, čebeljnjak. Vglavnem 4-brzinski ročni menjalnik, nor zvok... skratka, nora zadeva res :) Oznake, moč, letnik pa žal nevem - pomoje tam nekje '70.

Nekaj takšnega kot na sliki:

Slika

Re: Projekt: Jugoslovanska avtomobilska industrija

Objavljeno: So mar 20, 2021 7:16 pm
Napisal/-a Lignage

Re: Projekt: Jugoslovanska avtomobilska industrija

Objavljeno: Ne mar 21, 2021 7:04 am
Napisal/-a format
Bil sem na ekskurziji v Crveni Zastavi ko sem bil v JLA. Takrat mi je bilo zanimivo pogledat proizvodnjo 101 in Jugo-tov.

Re: Projekt: Jugoslovanska avtomobilska industrija

Objavljeno: Ne mar 21, 2021 8:32 am
Napisal/-a Ivan36
Dajmo praznovat KONEC tega poniževanja avto industrije! Praznik je na dan= marketed until 11 November 2008,
https://www.rferl.org/a/End_Of_An_Era_A ... 51313.html
Slika
http://content.time.com/time/specials/2 ... 29,00.html
Slika
Še iz IT
https://www.gazzetta.it/motori/la-mia-a ... 3165.shtml
Slika
Slika
Slika

Re: Projekt: Jugoslovanska avtomobilska industrija

Objavljeno: Ne mar 21, 2021 9:32 pm
Napisal/-a sašo5
to ni bilo nobeno ponizevanje avto industrije, bilo je kar je pac bilo.....1985 sem si kupil novo Z101 "kot bi boga za j***a držal" tak občutek sreče nisem doživel nikoli vec pri nobenem novem Hyundaju ne Audiju
Yugo 45 res ni bil nek biser, 55 je bil ze kr ok. EFI pa je bil pojem za tiste čase, da ni mogel v Ameriki uspet, je pa bilo vsem že splošno znano preden so prvega sploh posali tam.....

Re: Projekt: Jugoslovanska avtomobilska industrija

Objavljeno: Po mar 22, 2021 3:41 pm
Napisal/-a Ivan36
Si pač podlegel KAPITALIZMU in bi že zaradi lastnega zdravja in sreče raje kupoval ZASTAVO vsaj do leta 2006 :mrgreen: :lol: :roll:
Saj 128 ni bila zanič tudi 101 ampak le do leta 1994 porem pa .... KONEC! jih je povozil čas! Ako bi Florido dalje razvijali bi še mogoče zdržala do 2000 leta :roll: :DDD